HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Kiegyezést az egri kórház ügyében!

2009.04.04. 12:51 sasika61

 

Amitől az egri kórházvédők tartottak, az bekövetkezett: a HospInvest csődje nyilvánvalóvá vált azok előtt is, akik eddig még hittek benne.
 
Jól van ez így. Az igazság, ha késve is, általában felszínre kerül. A triumfálás azonban szükségtelen az én részemről is, de nem ajánlom a kórházvédőknek sem, noha a pokolba kívántuk/kívánjuk a HospInvestet éppúgy, mint az egri kórházat nekik juttató megyei szocialista képviselőket.
 
Nem győzelmi ünnepet kell ülni, ezt intézzük el magunkban, legyünk belül elégedettek, hogy igazunk volt, de közben őrizzük meg nyugalmunkat, és főleg ne bántsunk senkit fölöslegesen.
 
Elsősorban azokat nem, akik aláírtak, ilyen-olyan indokkal. Még azokat sem, akik mindezt nem megélhetési kényszerből tették, hanem hittek a HI „új egészségügyi kultúrájában”. Egyetlen neheztelő szónak sem lenne szabad elhangzania irányukba: ők így gondolták jónak, az alá nem írók pedig másképp. Akármi fog történni, nem az aláírók a hibásak.
Ugyancsak nem kell foglalkozni a HI-vel, egyelőre. Kár az időt rájuk vesztegetni: ha majd rendeződik a kórház-ügy, lezárulnak a bírósági eljárások, ráér azután felelősségüket vizsgálni.
 
Az ügyben a legnagyobb bűnt ugyanis nem ők követték el, hanem a megye szocialista vezetői, élükön Sós Tamással. Most velük kellene megegyezni, mivel a kórház a privatizálása előtt megyei tulajdonban volt, s ha a HI végleg becsődöl, a megyét terheli az ellátási kötelezettség. Minden kiegyezés alapja Sós Tamás lemondása. Menthetetlen bűnt követett el, vagy tudta, hogy a HI milyen anyagi helyzetben van, vagy nem járt el kellő gondossággal. (A téma politikai szálát: a HI feltűnő kötődését az MSZP-hez most nem is említem.)
 
Mégis velük, a szocialistákkal kell kiegyezni, felelősségüket nem tompítva. A város (Eger) már korábban bejelentette, hogy részben átvenné a kórház működtetését: sürgősen tárgyalásokat kellene indítani a megye, a város, a kórházvédők és a jelenleg is a kórházban dolgozók bevonásával. A HI-t ki kell zárni ezekből még akkor is, ha még ők vannak „házon belül”. Ugyanis a jövőre kell készülni. A négy felsorolt félnek, de főleg a megyei és városi vezetésnek kész forgatókönyvvel kell rendelkeznie ahhoz, hogy az első adandó alkalommal visszavegyék a kórház működtetését.
 
Mindez a szocialistákon múlik. Mernek-e vajon szakítani megrögzött gyakorlatukkal, belátják-e, hogy hibáztak, tévedtek, tudnak-e bocsánatot kérni a munkanélkülivé lett 600 családtól? Ha nem teszik meg, úgy fognak járni, mint pártjuk a nagypolitikában: rájuk ég a szégyen, ráadásul úgy, hogy semmit nem oldottak meg. A Parlament azonban messze van, kordonok védelmében a nagypolitikusok mindezt megtehetik (?). Itt azonban nincsenek kordonok, s elkerülhetetlen, hogy egy-egy megyei szocialista képviselő kilépjen az utcára.
Ha nem akarnak örökre lesütött szemmel járni, most lépniük kellene. Így legyen!

66 komment

Címkék: közélet egészségügy kórházvédők egri kórház hospinvest csőd

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr641045660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S. Annyi 2009.04.04. 13:59:09

Jól van ez így. Az igazság, ha késve is, általában felszínre kerül.

Aha. tehát kibasszák maz orvosokat, ápolókat. Szarnak a betegek tüntetéseire, oszt csőd - állami pénzből fizetve. Jól van ez így, mi? Tán meg kéne nézni, mit nyert rajta a hospinvest, mert annyira talánj nem hülyék, mint sokan gondolják. Déja vu Bajnai féle wallis.

S. Annyi 2009.04.04. 14:00:11

Kótelet kéne gyártani jó sokat, és HASZNÁLNI!!!!!!!!!!!

Közöd?? (törölt) 2009.04.04. 14:07:04

a HI nem szocialista hanem fideszes kötődés, más kérdés, hogy van az a pénz amitől a szocialistáknak is korpásodik a hajuk

Közöd?? (törölt) 2009.04.04. 14:07:58

ellátás meg nem lesz arról senki ne is álmodjon, virágzó lesz arrafelé a temetkezési vállalkozás

Káposztakukac 2009.04.04. 14:12:45

nem azért, de van valaki ebben az országban, aki megértette, hogy miért kértek csődvédelmet? ha van felelős, akkor az a CIB Bank. egy tollhúzással fizetésképtelenné tették a hospinvestet, mert csak... és ez BÁRMELYIK gazdasági társasággal megtörténhetne. mert csak...

drkovax 2009.04.04. 14:13:53

@Közöd??: Ha szocialista lennék én is megpróbálnám letagadni a Hospinvest szocialista kötődését ... mert elég kínos ... de attól még igaz ...

drkovax 2009.04.04. 14:18:20

@Káposztakukac: Ha jól emlékszem, a Zalabaromfi esetében ennél cifrábbat tettek. Itt tán csak a törlesztőrészletet tették magukévá ott a szerződést mondták föl, amiben elmaradás sem volt ...

lopici_gaspar 2009.04.04. 14:22:55

kva annyat az osszes fidesznacinak, akik addig basztattak a HI-t amig sikerult tonkrevagni oket.

drkovax 2009.04.04. 14:24:09

Nem meglepő, hogy nem volt pénz kifizetni a CIB-et, hisz néhány hete vásárolták vissza a HI tulajdonosai az EBRD-től (amúgy nekik jelentős nyereséggel) a korábban eladott HI üzletrészt ...

drkovax 2009.04.04. 14:25:49

@lopici_gaspar: az EBRD is ezért menekült ki (jelentős veszteséggel) a cégből, ugye ? Mer a fidesznáczikok arra kényszerítették ... Haggyá má ...

Sean 2009.04.04. 14:38:53

Szégyen ez az ország, szégyen a nép, hogy hagytuk ezt az egészet megtörténni. MEGÉRDEMELJÜK így nagybetűvel. Bajnait is meg fogjuk érdemelni, meg ami ezután jön azt is.

sokökör · http://sokokor.blog.hu 2009.04.04. 14:47:49

Az én lakhelyemen már egy ideje ez a hoszpingmicsoda üzemelteti az kórházat, meg az orvosi ellátást. Mára már visszasírjuk azt a szar szemét, lepukkadt Állami egészségügyet...
És azt hiszem ez mindent elmond erről a cégről.

S. Annyi 2009.04.04. 14:51:20

Következmények nélküli ország ez.

Superlativus 2009.04.04. 15:09:50

A polgári frakció minden egyes közgyűlés alkalmával felhívta a szocik és az elnök figyelmét, hogy a pályázat szabálytalan volt, a HI folymatosan nem tartja be kötelezettségeit, a gazdasági adatokat is bemutatták a fideszesek és kérték a szocikat még ideje korán, hogy bontsák fel a szerződést amíg nem késő. Szándékos károkozás és hatalommal való visszaélés bűncselekménye valósult meg, ezért büntetőjogilag kell a 21 embert felelősségre vonni. Nincs higadtság, nincs kegyelem. Börtönt kell kapjon ez a 21 gazember külömben ebben az országban soha nem lesz rend.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.04. 15:19:19

@S. Annyi:
az van jól, hogy végül csak lebukott a HI, éred?

S. Annyi 2009.04.04. 15:20:06

Iszlám ítélkezést Magyarországon!

S. Annyi 2009.04.04. 15:21:18

@sasika61: Természetesen.
Nem is veled van bajom. DDDDD

Káposztakukac 2009.04.04. 15:23:26

@sokökör: tudnál mesélni? engem érdekelne, mivel nincs közvetlenül közöm hozzájuk.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.04.04. 15:29:53

Nem ismerem közelről a kózház átvétel részleteit. Nem is értek hozzá. De egyben biztos vagyok:

Pontosan így kellene az országban mindenféle kérdést megközelíteni, ahogyan ez a poszt teszi.

Közöd?? (törölt) 2009.04.04. 15:49:48

@A Nép - Te vagy!: Túl nyugodt ez a poszt ahoz képest, hogy éppen most lett elbokázva 1 milliárd az EÜ befizetésekből. Nem, nem gyógyítottak belőle, hanem vitte a bank.:-)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.04. 16:02:52

@Közöd??:
nem azt ondtam, hogy ne legyen felelősségre vonás, elszámoltatás, csak azt, hogy először megoldsát kell találni a HI utáni időkre.

Silcon 2009.04.04. 16:12:51

@Káposztakukac:
Szerinted van annyi pénz az eü-ben, hogy simán ki lehet perkálni belőle a működési költséget, a beígért fejlesztéseket, a hitelkamatot és még marad profit is?
Naiv.

Káposztakukac 2009.04.04. 16:21:34

@Silcon: kedves silcon, sajnos tudom, hogy magyarországon hogy bánnak a közpénzekkel, és milyen struktúrákat tartanak fent, úgyhogy igen, nem csak hogy elhiszem, de tudom is, hogy van benne BŐVEN annyi pénz.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.04. 16:31:58

Ha nem ismerném Sós Tamást, vagy ha Hermann pucut, vagy a kórházvédő őrülteket (akiknek egyébként van némi igazságuk, attól eltekintve, hogy Sziki egy barom állat) talán el gondolkodnék az egri kórház ügyön, de még két ilyen velejéig romlott korrupt bandát nem hordott magán az egri főutca.

Az egri kórház évtizedek óta úgy szar ahogy van, akinek volt pénze eddig sem Egerben kezeltette magát. Már az új kórház annak idelyén is kabaré tárgya volt ( a szó szoros értelmében).

Az egészet eldózerolni, sóval hinteni be a helyét, és egy másik egy rendes, normális kórházat, normális orvosokkal, rendes személyzettel, esetleg...

is 2009.04.04. 16:32:00

istenem, istenem. büszkén, bátran, lélekből, hülyeséget beszélve. néhány tény, ami a posztot alapjaiban rengeti meg:

- a Hospinvest úgy alakult, hogy egy szakmai cég kettévált, mert kedves politikai elitünk csak és kizárólag kötődő cégekkel áll szóba. van egy FIDESZ-es párja is, az is sok városban nyereget, meg kellene nézni annak az oldalnak is a működését. persze abból nem csinál senki botrányt.
- a kórház veszteséges volt, évi többszázmillióval. tök mindegy, hogy melyik utcába vonszolod a döglött lovat, az döglött ló. ha most visszaveszi a megye, akkor ott lesz többszázmillió veszteség, ha a város, akkor ott. azért kellett eladni, hogy ne a megye menjen csődbe.
- persze van a szocializmus, hogy a megye meg a város bármekkora veszteséggel elműködtetheti, majd szanálják mindig adóból, de mintha 20 éve nem ezért akartunk volna rendszerváltást. persze a tavalyi népszavazás után mit is várjon az ember. azóta sincs kényszer, hogy a fejekben lévő tudatlanságot, sötétséget oszlassuk.
- a 600 munkanélküli család saját akaratából lett az, a HI mindenkit átvett volna. ez tény. értem én, hogy a történelmet szeretnék átírni egyesek, és áldozatként feltüntetni őket, de nem azok. senki nem rúgta ki őket, maguktól döntöttek.
- nem lehet fenntartani veszteséges egészségügyet, bármennyire is jól esik, meg ingyen van, és csak bemegyek, és mindig ott áll orvos, nővér, ágy, nincs sor stb. a világ összes fejlett országában is van várólista, sor a rendelő előtt. megkövetelheted a megfelelő szaktudást, megkövetelheted a figyelmességet, megkövetelheted a tisztaságot, de nem követelhetsz rövidebb sort, nem követelhetsz más terápiát.
- biztos mindenki legalább ugyanannyi közbeszerzést látott, mint én (én kb. egy tucatot csináltam végig). FORMAI okból nyomják most a Hospinvestet. a formai ok itt azt jelenti, hogy a bank, aki kiállította a bankgaranciát, rosszul szövegezett. nem hamisított meg adatot, nem hazudott, hanem rosszul írta le a megkívánt szöveget. a Közbeszerzési Döntőbizottság jóváhagyta a szerződéskötést.
- a CIB bankot Surányi vezeti. meglehetősen érdekes állapot, hogy most inkasszózott hirtelen. ezen is el lehetne gondolkodni, vajon kitől származó, milyen instrukciók alapján tette ezt.
- a csőd az nem felszámolás. nincs vége a HI-nek, felesleges temetned.

Silcon 2009.04.04. 16:42:50

@Káposztakukac:
Csak a multikat ismerem, a közszférát nem.
Nekem azért volt messziről büdös a reformnak hívott privatizációs előkészület, mert abban pusztán a felelősség előli menekülést láttam.
Egy valódi gazda felméri hogy hol tart most, kitalálja, hogy hová szeretne eljutni, mindezt gazdasági számításokkal támasztja alá. Aztán ha megszületett a döntés, kíméletlenül végigveri az egész cégen.

homér 2009.04.04. 16:42:56

Éljen a bolsevikok újabb győzelme. Előre a kommunizmus rögös útján. 0rbán már rég megmondta, ami itt magánkézbe kerül, azt ő majd visszaállamosítja. Ezt tenné bármely, mély érzelmű vérkomcsi szektavezér.

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.04.04. 16:54:23

A nemzeti ünnepen Orbán Viktor kétségkívül emelte a tétet. És nem csupán azért, mert beszédéből kiviláglott, hogy Az Ember, Aki Még Sosem Hazudott immár az Ember, Aki Egyedül Váltott Rendszert büszke címet is viselni kívánja. Máskülönben hogyan vehetné magának a bátorságot, hogy megmondja, mi része a rendszerváltásnak és mi nem. Az elmúlt hét évet például nem tekinti annak. Hanem szocialista restaurációs kísérletnek.

Ezek persze csak szavak. Az érdekes az, hogy mi következik - következhet - belőlük. Esetünkben például az, hogy ez az időszak nem is része a demokráciának. Ha pedig így van, már csak egy lépés, hogy (fel)lépjenek a demokratikus berendezkedés ellenfeleivel - értsd: a most hatalmon lévőkkel - szemben. Majd, ha végre helyreáll a világ rendje és a jók - értsd: a most ellenzékben lévők - elfoglalhatják az őket megillető helyet.

És erre - Orbán Viktor előrejelzésében - nem kell sokat várni. Hiszen a mostanit mondta az utolsó március 15.-ének a sorsfordító változások előtt. Ami azt is jelent(het)i, hogy a jövő tavasszal - de nem március idusa előtt - esedékes választások mégiscsak egy kicsit előbb lesznek. Pokorni Zoltán szives tájékoztatásából tudhatjuk, hogy a júniusi EP-választás nyomán Gyurcsány Ferenc bukása várható (ha ugyan kibírja addig - mondta még az alelnök). Ha pedig bukik a miniszterelnök, magával ránthatja a kormányt is. A Fideszben legalábbis ezt remélik.

És akkor végre igazi ünnep lesz, nem csak március 15.-én, hanem mindig. Beérik a Fidesz hét éves tevékenysége. Mert azért arra emlékezni kell, hogy ők a szocialista restaurációt egy pillanatig sem hagyták annyiban, egy pillanatnyi nyugtot sem hagytak a hatalmon lévőknek. A kormánynak talán éppen az a fő hibája, hogy ezt általában képtelen volt ellensúlyozni. Így aztán a közbeszédet és gyakran a közcselekvést is az ellenzék határozhatta meg.

A tétek újabb és újabb emelésével pedig Orbán Viktor eljutott odáig, hogy most már úgy beszél, mintha maga lenne a Megváltó. Hívei és a félrevezetettek lelkes éljenzése közben.

Közöd?? (törölt) 2009.04.04. 16:56:09

@drkovax: nem kell letagadni mert nincs, echte fideszes a cég, még a mikola apád is érintett benne némileg

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.04. 17:01:08

@is:
1) talán mert ott nincs botrány
2) a kórház régen is veszteséges volt, most is az, most még a mértékét sem tudjuk: miből lesz akkor a beígért 6 milliárdos fejlesztés?
3) a 600 alkalmazott nem kívánt a látható csőd fenyegetésében dolgozni, ráadásul elvesztvén közalkalmazotti státuszukat binkó-csekket adtak volna a HI-nek a minden következmény nélküli kirúgáshoz
4) a HI-t a bíróság formai ok miatt meszelte el, ám amilyen módon áterőltették a privatizációt, az minden volt, csak tisztességes nem. Megjegyzem: egy iskolai ösztöndíjat nem lehet megkapni "formai" hiányosság miatt.
5) azt azért nemigen akarod állítani, ugye, hogy Orbán nyomására lépett a CIB meg az EBRD?
6) a csőd az tényleg nem felszámolás, de azért prosperitásnak nemigen nevezhető, ugye?

Nem rengetsz te meg itt semmit.

Silcon 2009.04.04. 17:03:08

@is: "szakmai cég kettévált"
A HI az előremenekülést választotta (mint Fletó) és egyszerűen túlvállalta magát. A másik fél cégről miért nincsenek ekéző cikkek, elvégre 7 éve szoclib uralom van nem?

"a 600 munkanélküli család saját akaratából lett az"
Más kórháznál is szerepelt a munkaerő megtartása, mégis csoportos kirúgás lett a vége.

"meg ingyen van"
Akkor kérem vissza az eddig befizetett járulékaimat. Valaki átvert!

"a CIB bankot Surányi vezeti. meglehetősen érdekes állapot, hogy most inkasszózott hirtelen."
Miután az EBRD kiszállt, ők se látták biztonságban a pénzüket. Nem hiányzott nekik egy Hajdú-Bét Rt. féle vagyonkimentés. Ha máshoz nem, ehhez baromira értenek a szoclibek.

Az meg eszébe se jutott a kormánynak, hogy átvilágítsa és hatékonnyá tegye az egészségügyet - mert az meló, kemény meló. A privatizáció sokkal egyszerűbb, ráadásul lehet tartani a markukat.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.04. 17:04:32

@Közöd??:
Mikolának volt része benne, régen. Erről írt a Heti Válasz is. Azt azonban nemigen lehet tagadni, hogy furcsa módon szocialista vezetésű önkormányzatokban szereznek kórházakat, egyebeket. Annyira nem lehetnek nagyvonalúak ezek a polgármesterek, önk. elnökök, hogy "fideszes"cégnek privatizálnak, ugye?

ww.ww 2009.04.04. 18:01:21

@Közöd??:
Szociopata, akarom mondani szocialista kötődésű, mert csak mszp-s településeken "nyer".
Ilyenkor ciki hogy a csődközeli cég baloldali és liberális, mi?
Megértem, ha hazudoztok, két náci pártotok(mszp, szdsz) is ezt teszi, volt honnan tanulnotok.
@is:
Adolf, azért véded ennyire a céget, mert alkalmazott vagy náluk, vagy csak náci vagy? Szerintem mindkettő.
Történelmet ti hamisítotok bunkókám, például 56 ellenforradalomnak való beállítása évtizedeken keresztül.
Sötétség a ti fejetekben van, lásd:
www.youtube.com/watch?v=LCnH_PDdaM0
A kórházvédők közül sokan agresszívek voltak, de a te céged is, nem kérünk belőletek, sem pártjaitokból.

2009.04.04. 18:14:55

Elvtársak, csőd az akkor is csőd ha a cég maga kéri, így törvényileg hosszabb idelye van egyezkedni a beszállítókkal. Surányi a CIB elnöke, elejbe kéne nézni hogy az mit jelent egy részvénytársaság vezetésében.

teknős 2009.04.04. 18:17:24

Ami a HI illeti tipikus piramisjátékot művelt. Azért kellett neki egyre több új kórház, mert ezekből odázta el az elkerülhetlen véget. Nyilvánvalóan az EBRD is ráébredt arra, hogy a szocik nem fogják betartani a nekik tett ígéretet és nem fognak a lakosságról még több pénzt kisajtolni.
Ezért szálltak ki a HI-ből. Aminek természetes következménye lett, hogy a CIB felmondta a hitelt.

Azért a CIB-et is fejen kellene ütni, mert ez a hitel erősen kockázatos volt...

Pszt! 2009.04.04. 18:20:18

sasika azért támadja a Hospinvestet, mert az nem tejel a FideSS-nek. Ha fidesz-közeli cég lenne, akkor mindenki a mennyországnak titulálná az egri kórházat.

Pszt! 2009.04.04. 18:23:17

sajnos a Hospinvestet tönkre kell tenni, mert még a végén sikerre viszi a kórházat, és akkor valami működni fog ebben az országban, azt pedig a viktor nem engedheti. A sárba kell taposni a magyar népet, hogy elkeseredésében a fidesz-re szavazzon. Hogy aztán mi lesz, az nem számít.

Közöd?? (törölt) 2009.04.04. 18:31:24

@sasika61: ugy gondolom a két politikai oldal csak a felszínen tűnik halálos ellenségnek. valójában a háttérben együtt lopnak ahol szükséges.

Hungryhorse 2009.04.04. 18:31:49

A csalások törvénysértések sorozata végére bebukott ez a mocskos bagázs.
Mindegy, hogy buktor, vagy böszme emberei gründolták.
Bárkit aki ebben tevőlegesen, vagy félrenézéssel részt vett törvény elé kell állítani. Kivétel nélkül.
Elég volt abból a blablából, hogy - "szeressük egymást gyerekek!".
Itt rettenetes dogok történtek emberekkel, vagyonnal, hatalommal. Nem lehet következmények nélkül lelépni azzal, hogy bocsi nem sikerült!
Sünit mindnek!

El Senor de los acuáticos 2009.04.04. 18:35:19

Teljes politikai elittel a Holdra!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.04. 18:46:19

@Pszt!:

Maximálisan egyetértek!

A következő lépés az lesz, hogy a Fidesz által irányított megyei Cégbíróság kicsempészi azokat a céges adatokat, amihez eddig még a Fidesz által beépített titkárnő nem jutott hozzá, aztán a csődvédelem ideje alatt rátelepítik a cég számítógépeire a Fidesz által létrehozott trójai programokat; amit majd később a Fidesz által irányított ügyészség némileg felturbózva be tud mutatni a Fidesz által irányított bíróság előtt, a Fidesz által előre megkomponált koncepciós tárgyaláson. Aztán a Fidesz által lefizetett orvosok kitenyésztik az új influenza-vírusokat, amik végigsöpörnek Heves-megyén, és az addigra a Fidesz által átvett Markhot Ferenc kórházba terelik a betegeket, ahol a Fidesz új agymosó gépével Fidesz-szavazót csinálnak mindenkiből.

Tök világos az egész!

Astronomy Domine 2009.04.04. 18:50:06

" intézzük el magunkban, legyünk belül elégedettek, hogy igazunk volt, "

Bizony. Tömjétek a főorvos urak zsebébe a "hálapénzt", nehogy valami gonosz burzsoá cég gazdagodjon rajtatok, elvégre az egészség nem üzlet.
Szerencsétlenek.

Átvitel honvéd 2009.04.04. 18:50:21

Úgy vagyok ezzel a posttal, mint Feri némelyik korábbi "elemzésével" kapcsolatban: nem látom, hogy az állítás (megbukott a HI hátszelét biztosító MSZP-slepp) hogyan támasztja alá a következtetést... már ti., h. "ki kell egyezni" velük.

Nem kell kiegyezni velük. Lássák be, hogy megbuktak, és takarodjanak, úgy, ahogy működő demokráciában szokás (még ha ez szokatlan is a pártállami beidegződésekkel megáldott elvtársaknak). ...Mert tetszik - nem tetszik, a felelősség ezen a ponton még teljesen az övék. Legyenek, egyszer az életben, felelősségteljesek (bár tudom, ez is szokatlan a pártállamban és "a" pártban szocializálódott elvtársaknak).

kuciber 2009.04.04. 18:52:04

Ugye milyen rendben van az egészségügy?
Nem kellenek ide reformok!
Nem kell a vizitdíj!
Minden rendben van. Elég ha elzavarjuk Gyurcsányt meg a szocikat és már jön is a kánaán!

Silcon 2009.04.04. 19:14:04

@Pszt!: "A sárba kell taposni a magyar népet, hogy elkeseredésében a fidesz-re szavazzon."
Ezek szerint Fletó a Fidesztől fog nyugdíjat kapni?

Silcon 2009.04.04. 19:56:45

"A CIB közleményben tudatta: azután döntöttek így, hogy megtudták: a cégnek rossz az anyagi helyzete, és csődvédelmet akar kérni."
www.inforadio.hu/hir/gazdasag/hir-268646

Magyarul nem a CIB galád, alattomos cselekedete küldte padlóra az egyébként virágzó céget, hanem egyszerűen ők is úgy látták, hogy itt az út vége.

Rókakígyó 2009.04.04. 20:27:30

A mindent behálózó korrupció miatt jutott idáig a kórház ügye is. Lehet-e mással magyarázni, hogy mindent figyelmen kívül hagyva engedték végig a problémás bankgarancia ellenére is a Hospinvest beköltözését és "szakmai" munkájának megkezdését.

teknős 2009.04.04. 20:33:35

@Astronomy Domine: Csak nem azt mondod, hogy te korrumpálni szoktad az orvosokat?

Szerencsétlen! Téged nagyon átvertek. Magyarországon bűncselekmény az ilyesmi. Erről elfelejtettek felhomályosítani az emeszpés barátaid?

teknős 2009.04.04. 20:35:05

@kuciber: Nem elégséges, de szükséges feltétel, az összes haverjával egyetemben.

phaidros 2009.04.04. 20:36:23

A HI-t eléggé tolja a Fidesz is, úgy tudom.

teknős 2009.04.04. 20:37:24

Piszkos gazemberek! Pszt, is és társai!

Ti és kedvenc pártotok tönkretette az országot, ti pedig ahelyett, hogy szépen alázatosan bocsánatot kérnétek tőlünk, még idejöttök ugatérozni!

S. Annyi! Kötelet nekik!

Astronomy Domine 2009.04.04. 20:52:26

@teknős:
Te és a fideszes barátaid pedig soha nem adtatok egy fillért sem a főorvos uraknak, ugye? "Az egészség nem üzlet!" kiabáltátok, és dacosan hátat fordítottatok a szülész főorvos úrnak is, amikor a gyerekeitek születtek, ugye?
Hülye vagy, fiam.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.04. 21:35:03

Nem tudom mi abban a meglepő, ha valaki hitelt vesz fel és azt törleszteni kell?

Unter Bahn (törölt) 2009.04.04. 22:38:11

@Prinzessin Erbsen:

"...Ha nem ismerném Sós Tamást, vagy ha Hermann pucut, vagy a kórházvédő őrülteket..."

No erről van szó, tkp... legyen Sasika61 témája bármi...

Van két (látszólag három, de az kettő) csürhe: F... meg M... A HI-ben megvan mindkettő... De nem ez a baj, hanem hogy miután megingott a bizalom (CIB észrevette, hogy válság van), egyoldalúan szerződést bontott. Tehette vagy sem, az majd a bíróságon kiderül, lényeg ugyi', hogy péz' a bankba', munkabér, működési kőccség miegymás banki oldalról meg le van sz.rva...

Ha én lenék a HI:

- ad1.: kérem vissza a megyei önkormányzattól a plyázati pénzet...

- ad2.: kérem vissza a TÁVOZOTT alkalmazottaktól a végkielégítést...

- ad3.: megkérdem, hogy ha a HI elviszi a SAJÁT alkalmazottait - értsd: orvosait és ápolóit, akikkel meglett a létszám - ki fog és honnan új orvosokat és alkalmazottakat felvenni

- milyen "kórházvédő bizottság" az olyan, amelyik mögé ORVOS nem mer állni, hanem egy "portás-diplomás, de balhés" és egy ún. "színművész" (ún., mert szvsz egy jó színésznek nem kell a hírverés, de neki kell) képvisel

Persze tudjuk, vannak a kórházvédő bizottság mögött orvosok megannyian, a vezetői pozíciók már le vannak osztva - mint mikor a HI jövetelekor abajgattak - osztályvezetői szintig vannak önjelöltek... én csak azt kérdezném a közelmúlt legtöbbet szerepelt orvosától, hogy a fehér ló áldozása helyett nem-e saját önképzésével kellene foglalkoznia, mert van 2-3 olyan ambuláns eset, amit ha komoly emberek bolygattak volna meg, most egy téglalap alakú helyiségben kellene ülnie... és a neve elől a dr. előtag örökre eltűnne...

lanyi 2009.04.05. 08:34:07

@lopici_gaspar:

Azta!!!

A fidesz tette tönkre a hoszpinvesztet???
Ja nem is, hanem személyesen Orbán Viktor!:)

Meg a zországot is igaz?

Megyagyurcsánszkit is, mi?

Te szerencsétlen hülye...

lanyi 2009.04.05. 08:44:25

@is:

Te nem vagy teljesen hülye csak csúsztatgatsz...

Tudod, ahogy az emeszpések szoktak, a szadeszos testvéreikkel.

Példa:
"A zállam nem jó tulajdonos, a Fidesz cuculizmusat akar, mer nem akarja eladni a gázat" ( ismerős?)

Aztán eladtuk, szarér hugyér...( emlékszel?)
Na kinek?
Gaz de France
Annak ki a tulajdonosa a francia állam:)
Megyó meg kapott valami szar francia becsületrendet:)

Na ezt ti így csináljátok...

lanyi 2009.04.05. 08:45:32

@homér:

Keress fel egy szakembert!:)))

Te idióta...

lanyi 2009.04.05. 08:49:35

@Pszt!:

Nagyon kis okos vagy....:)

lanyi 2009.04.05. 08:53:07

@kuciber:

Szerinted a vizitíj a reform?

Komolyan??:))

Azon kívül mit csináltak a bálványaid, kb. hét éve?
Azóta ők kormányoznak ám:)
Ja a zorbánviktor nem engedi őket?
Ezt csak hülyék hiszik, nem baj?

Ja te egy hülyegyerek vagy?:)))

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.04.05. 11:48:44

Azért -mert maradjunk a mai,jeles nap egyik legfontosabb eseményénél- van annak valami diszkrét bája,hadd ne mondjam:üzenete,hogy jó eséllyel az a Lendvai Ildikó lehet az MSZP elnöke,aki a "legendás" APO-ban tevékenykedett.
Persze -elképzelhető- hogy a KGB-befolyás ellenében tevékenykedett...
:-0)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.05. 17:28:07

@Féldecis Rezsim:
ennyire futotta, no meg az Internacionáléra, amint milliárdosok éneklik, hogy Föl, föl te éhes proletár...

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.04.05. 23:36:11

@Unter Bahn:
ad 1. Milyen pályázati pénzeket?
ad 2. A végkielégítést a megyétől kapták, nem a HI-tól, ügyes, nem?
ad 3. Ezt a kérdést a HI bejövetele előtt is fel kellett volna tenni. Megnéztem az ismerős szakterületeket: az "importált" orvosok semmivel sem jobbak, mint a korábbiak.

Többeknek: A HI-nek valóban vannak Fidesz-közeli vagy ha tetszik, jobboldali értékrendű vezetői is, de eddigi működésük alapján az egész céget jobboldalinak látni elég érdekes látásmódra vall.
Szerintem egyébként a helyzetet csak egy teljes, nyílt tisztázás oldhatná meg, de erre semmi esélyt nem látok.
süti beállítások módosítása