babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Búcsú az olvasótól

2010.06.06. 08:38 sasika61

 

Bár tudom, hogy sokaknak okozok csalódást s kevesebbeknek örömöt, de nem akarok illúzióban ringatni senkit: ennek a blognak vége.
Meguntam magamat, az okoskodást, az állandó, gyakran terméketlen vitát, a politika napi sarában való hentergést, a kétes dicsőséget az Index címlapján.
Meguntam, hogy az írások nem tükrözték eléggé, hogy ki is vagyok én, mi is érdekel engem valójában, mit szeretnék elérni: ezért most itt abbahagyom.
Köszönöm, hogy időt szakítottatok rám.
Új blogot indítok, leginkább magamnak.
Remélem, senki nem fogja tudni beazonosítani az új szerzőt a néhai sasika61-gyel.

28 komment

Címkék: búcsú

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr112059784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corry 2010.06.06. 14:24:16

Szomorú vagyok, de megértelek, a magam részéről elfogadom az érveidet. Mindezek ellenére hiányozni fogsz nekem, mert szerettem ezt a blogot.

Minden jót neked, azért remélem nem szűnik meg teljesen a kapcsolatunk, találkozunk még valahogy a kibertérben, vagy egy egri borpincében :-)

Kartal (rezervált) 2010.06.06. 15:42:30

Mostanában fogynak a hozzászólásaim, egyre kevesebb vitába megyek bele. Pontosan úgy érzem magam, mint Te Sasika. Lassan rájövünk, hogy felesleges a sok pofázás, az értelmesek rájönnek maguktól is, a hülyéknek meg magyarázhatunk... xD (mielőtt belekötnek: önirónia volt...)

Szerettem olvasgatni a cikkeid, és bár nem mindig/nagyon értettem egyet Veled, mégis öröm egy értelmes, gondolkodó ember soraival találkozni a hálón, ezért sajnálom, hogy búcsúzol.

Minden jót kívánok Neked a továbbiakban! :)

halbikvera 2010.06.06. 16:12:41

Nem rosszindulatból, de várható volt. Győzött a Fidesz, már nem lehet a kormányt szidni. Kb. olyan mint amikor kifulladt a hetihetes a 2002-es szoci győzelemmel. Csak fordítva.
Ettől függetlenül sok sikert az új bloghoz. Azt meg remélem (mindannyiunk érdekében) hogy az ország jobb kezekben lesz Orbán Viktor miniszterelnök úr bábáskodása alatt.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.06.09. 16:38:13

Kár... :(
Jó volt téged olvasni.

mig8 (törölt) 2010.06.10. 22:33:01

Ahogy látom, fordulóponthoz érkeztél, sasika. Öröm volt téged olvasni, bár én legtöbbször megtartom a véleményemet magamnak, ezért nem kommentelek.

Remélem, majd a következő blogod is ilyen színvonalas lesz, mint ez.

Viszlát és kösz.

jaegtoer 2010.06.10. 23:19:06

Szia Sasika!

Megértelek, kicsit szomorú is vagyok miatta, ellenben mégiscsak örülök annak, hogy új szél új utakra hív, és nem riadsz vissza attól, hogy nekivágj.
Köszönöm az eddigi kirándulásokat, és reménykedek, hogy valahol nem is olyan sokára talán újra találkozunk, s ha nem, igazán sajnálnám.
A legjobbakat Maestro!
Talán még ennyit:
„Hajrá, fogyjon az út, társak, siessünk!
Nem tart vissza folyó s az ingovány sem,”

Üdv.

J.

jaegtoer 2010.06.10. 23:24:25

@halbikvera:

Kedves Vera!

"már nem lehet a kormányt szidni."

Ez olyannyira nem illik ide, hogy szóvá kell tennem. Szóvá kell tennem, hiszen Sasika mérték- és értéktartása szinte egyedülálló a blogvilágban.

halbikvera 2010.06.10. 23:45:11

@jaegtoer: Sasika egyértelmű pártszimpátiája viszont korántsem az. Ez nem gond, de kár lenne tagadni, hogy az írásaiból ez mindennemű különösebb képesség nélkül megállapítható volt, illetve hogy a pártrajongókhoz hasonlóan (legyen szó bármelyik párt rajongóiról) ennek függvényében írt.
Ettől függetlenül érdekes színfolt volt.

jaegtoer 2010.06.11. 00:53:31

Verocska drága, azért valld be, nem vóna rossz, ha minden szimpatizáns annyira lenne eufórizált csak, mint Sasika?

halbikvera 2010.06.11. 09:57:35

@jaegtoer: Ebben lehet valami, mert mást még nem volt gyomrom végigolvasni, ide meg visszajártam.
Azért az üdvözítőbb cél lenne, ha az emberek nem rajonganának egy pártért sem, nem egészséges.

kulalak 2010.06.12. 22:55:45

Jo Sasika, ez van, lasd en nem irok blogot eleve, nincs ra idom. De varom molnargoreny elkoszono sorait hozzad/neked. Minden jot, az email marad.

lobellone 2010.06.13. 11:14:02

Szia Sasika!
Csatlakozva az előttem írókhoz, én is sajnálom, de teljesen megértem a döntésedet.
Szerettem józan okfejtéseidet, remek (nyelvi) humorodat, meg azt, hogy családod és sok adminisztrációval terhelt tanári munkád mellett is szakítottál időt arra, hogy értelmesen blogolj.
Sikereket kíván egy egri öregdiák:
lobellone

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2010.06.16. 15:53:55

Kár. Bár nem tehetsz mást, Sasika. Éreztem én mindig, hogy rokonszenvezel a Fidesszel (az utolsó, Kubatovos posztodból tűnik ki tán leginkább) - márpedig a hatalomra kerülés felhozza a szart is egy pártban, legalábbis itt Magyarországon. Most jön majd a fideszes korrupció, a hatalommal való visszaélés (kezdődik is már: a "független" Számvevőszék fideszes elnökjelölésével).

Te nem olyan ember vagy, aki hajlandó lenne a segget nyalni, kiváltképpen nem elvtelenül. Ugyanakkor ahhoz meg túl úriember vagy, hogy a "mi kutyánk kölykét" bírálni kezdd. Vagyis nincs más választásod: elhallgatsz.

Ismétlem: kár. Tiszta hang tűnik el. Talán, ha a Fidesz-kormány majd megbukik, újrakezded - nagyon remélem, hogy nem lesz a kormány annyira tisztességtelen, hogy előbb meg kelljen szólalnod...

Szívesen olvasnálak nem politikai tárgykörben is, mert értelmes és remek stílusú író vagy - ha úgy gondolod, légyszíves tudasd az új helyedet - megígérem, hogy nem mondom el senkinek, mi lett sasika61 új neve...

Corry 2010.06.16. 22:26:24

@Molnargoreny:
Én már elbúcsúztam tisztességgel a blogíró Sasikától, de az utolsó bekezdésedet olvasva én is csatlakozni szeretnék az előttem íróhoz.

jaegtoer 2010.06.16. 23:19:14

@Corry:

Teee, Teeee? Teee szószátyár?:DD Remélem beavatsz kivételesen engem is!?
Nem. Mégse. Inkább kuncsorgok Sasikánál.

Bár mintha, mintha sejtenék valamit.

De Sasika, a kuncsorgás áll!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.05. 13:43:25

Hát, viszlát!

(Most jutott eszembe, hogy hova lehettél.)

Totál megértelek.

==T== 2010.09.07. 21:09:18

Sajnálom, jó blog volt.

Tündér_Lala 2010.10.29. 20:08:53

Sajnálom én is. Jó volt olvasni téged.

Minden jót kívánok.

jaegtoer 2010.12.25. 07:30:53

Sasika, bármerre is járj, békés, boldog Karácsonyt kívánok neked és szeretetet, egészséget minden napra, azokra is miket feketével írnak...

J.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.12.25. 20:07:12

@jaegtoer:
köszönöm, viszont kívánok én is minden jót neked és családodnak (és mindenkinek, aki még idetéved).
S.

Kalimera 2012.10.08. 17:18:45

Sasika! Tölthetek egy konyakot?

Kalimera 2012.10.10. 20:37:39

@Sasika61

Kár, hogy abbahagytad.
Kíváncsi lennék rá, most hogyan látod.

halbikvera 2012.11.28. 06:52:27

@Kalimera: úgy néz ki, nem csak nekem jutott eszembe újra ez a blog.:) Bár őszintén bevallom, arra már nem emlékeztem, hogy annak idején megszűnt.
Viszont rákerestem, kíváncsian vártam, hogy a narancsos forradalom ideje alatt változik-e vagy hogyan változik Sasika véleménye.
De ezek szerint ezt már nem tudjuk meg...

Kalimera 2012.12.14. 11:08:16

Kedves Sasika!

Szomorúan látom, hogy még mindig hallgatsz, vagy még mindig teszik, amit látsz?

pushup 2016.02.16. 11:02:41

Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is.
Lehet, én értelmeztem félre, de korábban feltétlen fidesz-szimpatizánsnak láttam, most meg eléggé kritikusnak tűnik a tanárokat érintő dolgokkal kapcsolatban.
süti beállítások módosítása