babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Figyellek, Zsolt!

2008.09.29. 11:09 sasika61

 

Egyetemista koromban beletartoztam egy akkor ellenzékinek minősíthető csoportba, itt-ott bizonyos vezető szerepem is volt. Néhány éve a Történeti Levéltárhoz fordultam megtudakolni, írtak-e rólam jelentéseket azokban az években. Emlékszem, nem kis csalódással fogadtam a Hivatal válaszát: adataik szerint egyetlen dokumentumban sem szerepelt a nevem. Az istenit, mondtam magamban, ilyen senki voltam? (Azóta csak süllyedtem…)
 
 Valami hasonló élmény töltheti el városunk legszebb szakállú képviselőjét, Török Zsoltot, aki tegnap sajtótájékoztatón szállt be az aktuális megfigyelési sárdagasztásba: http://mszp.hu/belfold/bovebben/meddig-falazhat-a-fidesz-a-polgari-poliptagozatnak.
A célpontja látszólag Demeter Ervin volt, aki itt önkormányzati képviselő is egyben. Török úr sok kérdést fölvetett a probléma országos vetületéről, ezek azonban semmi újat nem tartalmaztak, s különben is, képviselőtársa, Tóth Károly mulatságosabb tud lenni ezekben az ügyekben: őrá elég ránézni, s máris garantált a kirobbanó nevetés.
 
Amit Török Zsolt új motívumként fölvetett, az az ügy lehetséges Heves megyei vonatkozása volt: „…lehetnek-e Heves megyei politikusok is áldozatai a "polgári polipnak"? - kérdezte aggódva. Megvádolta  továbbá Demetert, hogy mióta itt van, a városban pártszékházakra támadtak rá, névtelen levelek íródtak stb. Kicsit ront az állításának értékén, hogy legutóbb a Jobbik és a helyi kisgazdák székházát rongálták meg
(http://www.heol.hu/index.php?apps=cikk&cikk=177340), pénteken pedig magam szóltam egy trafikosnak, hogy üzlete oldalára egy névtelen levél van kiragasztva, melyben D. Boldizsár fideszes képviselőt gyalázzák… Mindegy, fogjuk rá, hogy ez is Demeter műve.
 
Török úr sem ezt akarta igazából közölni. Szerintem az bosszantotta fel, hogy hiába veszi kézbe napok óta a piszkos titkosszolgálat félhivatalos közlönyét, a Népszabadságot, egyszer sem találkozik a saját nevével. Velem és a legendás Bástya elvtárssal együtt kérdezi magától: „Hát én már szart se érek?” Engem már meg sem figyelnek?!
 
Most megnyugtatom városunk neves személyiségét: kedves Zsolt, ne aggódj, én, mint a polgári polip önjelölt „csápja” igenis figyellek, nyilvántartalak, s máskor is számíthatsz rám, hogy nyilvánosságra is hozom megfigyelésem eredményeit. Mint most.

Szólj hozzá!

Címkék: közélet török zsolt megfigyelés

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr39686885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása