HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Kormányalakítás ezerrel

2009.04.10. 18:30 sasika61

 

Miután a miniszterelnök kilétének kérdése „sikeresen” megoldódott, továbbá eldőlt az is, hogy az MSZP elnöke Lendvai Ildikó lett, a sajtó (és persze elsődlegesen a politika) újabb gumicsontot lökött a nagyközönség elé. Nyilván úgy gondolták: nagyböjt van, rágcsáljatok még egy kicsinyég, a jövő héten egyébként is zabálhattok két pofára. Mármint a jó húsos, cupákos hírekből.
 
A nagyhétre az jutott, hogy ki lesz miniszter az új kormányban.
Katonakoromban Hódmezővásárhelyen volt egy tiszt, akinek sokszor idéztük mondását. Ha meglátott egy látszólag céltalanul mászkáló honvédet, azt kérte: Ön, honvéd elvtárs, jelentse, milyen poszton mozog itt!
 
Ez korunk fő kérdése ma is: hogy Draskovicsnak mennie kellene, de nincs jobb, aki elvállalja; hogy Békesi a tavasz tizenhét pillanatáról beszélgetett pusztán Bajnaival, semmi másról; hogy mi lesz Veressel, megtartja-e pénzügyi tárcáját, vagy fejlesztési miniszter lesz; hogy Oszkó vállalja-e vagy sem; hogy Kiss Péter megy vagy marad, s ha marad, akkor milyen poszton fog mozogni stb.
 
Nézzünk már magunkba: hányan rágják a körmüket, hogy Szűcs Erika megy vagy marad? Nem mindegy?Ugyanaz a brancs lesz, mint ami eddig volt, legfeljebb a sakktábláról eltüntetnek egy-egy parasztot, aki tisztnek érezte magát, vagy becserélik egy erősebbnek látszó bástyára: a bábuk változatlanok és továbbra is bábuk maradnak. Mindez nagyon nem érdekel.
 
Szerintem az országot sem. Túl akarjuk élni őket, ez az egy, ami fontos. Húzzuk ki valahogy ezt a legfeljebb egy évet, aztán húzzanak mindannyian a sunyiba.
Ez az egy érdekel.

87 komment · 1 trackback

Címkék: közélet gumicsont kormányalakítás

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr491058247

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kifordított ország 2009.04.10. 20:35:50

Magyarország számokban...Megdöbbentő statisztikák az utóbbi 7 év változásairól. Elszomorító videó...  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.04.10. 19:15:41

Ez inkább beletörődős, mint "kormányváltásos" poszt.

Csak átvernek mindent rajtunk...

Corry 2009.04.10. 20:25:06

@BálnaUhr: Közjogilag őket illeti meg a kormányzás felelőssége. Jelenleg. Nem tudsz ellene kultúráltan és egyszerre hatékonyan tenni, ezért maradnak.
Majd eljön az EP választás, az ad majd egy lökést a dolgoknak.
Annyi talán van még, hogy bárki kerül hatalomra, ehhez hasonlót kell tennie, ami nem egy népszerű dolog.

Káposztakukac 2009.04.10. 20:37:58

@Corry: többnyire igazad van, csak mondjuk az EP-választásra úgy ahogy szar mindenki. de tényleg. igazából semmi , de tényleg semmi jelentősége sincsen, mert maga az EP is egy javarészt jelentéktelen pénznyelő. legalábbis jelenleg.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.10. 20:44:01

@BálnaUhr:
az, hogy "rajtunk", semmi ahhoz képest, hogy "minket".

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.04.10. 20:49:03

@Corry: Én politikai elitváltásra gondolok. Szemlélet váltásra.
Nem érdekel jobb vagy bal, csak is az emberek érdeke.
Ezért is vagyok lokálpatrióta.

Lehet mit tenni, de mégsem tesszük...

gitáros 2009.04.10. 20:51:03

1. "Mindez nagyon nem érdekel."

Akkor meg minek fárasztottad magad ezzel poszttal?

2. "Húzzuk ki valahogy ezt a legfeljebb egy évet, aztán húzzanak mindannyian a sunyiba."

Kíváncsi leszek a posztjaidra Orbán regnálásának néhányadik hónapja után...

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.04.10. 20:51:59

@sasika61: a "rajtunk át" durvább, mert tudjuk is...

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.04.10. 20:54:47

"legfeljebb a sakktábláról eltüntetnek egy-egy parasztot, aki tisztnek érezte magát, vagy becserélik egy erősebbnek látszó bástyára: a bábuk változatlanok és továbbra is bábuk maradnak"

és továbbra is sötétek :-)

duncan 2009.04.10. 21:03:25

látod, ez a k nagy baj, ez a hozzáállás
honnan veszed magadnak a bátorságot, h már a kezdetek előtt fikázd őket?

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.04.10. 21:04:18

És ha elhúznak akkor mi lesz? Kik jönnek? Azoktól nem félsz?

desertstorm 2009.04.10. 21:05:26

Kérem, sötét bábukkal nehezebb sakkozni, még a vereség sem szégyen. Az Maszop és a Szadesz nem véletlenül sötét figurákkal játszik. :-)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.10. 21:07:51

@duncan:
miféle kezdetekről beszélsz? Bajnai, a kezdő? Kiss, Veres, Szekeres? Ezek? Ezek kezdők? Nem bizonyítottak már eleget, sőt, túl sokat?

J.W. Booth 2009.04.10. 21:10:06

És ha utána a Fidesz se lesz jobb, akkor nekik is ezt mondod? Vagy mondtad 2001-ben?

VIKUNYA 2009.04.10. 21:14:08

nem arról volt szó, hogy szakértői kormány következik. erre a volt kormány miniszterét jelölik kormányfőnek. marad a hadügy, a környezetvédelmi, a közlekedési, az egészségügyi miniszter. jól van, azért maradnak, mert nem érdemes ezeken a területeken reformokba kezdeni ilyen gyorsan, mondják (volt rá hét évük persze). jól van. azt monták, majd a kiemelt tárcáknál lesz változás. erre marad veres, és államtitkárból csizmár miniszter lesz. semmi sem változik. akik elbaszták, azok maradnak, csak egy kicsit megkeverve a lapokat. ja, és draskovics is marad. gratulálok. szakértői kormány. az elbaszásban azok...

VIKUNYA 2009.04.10. 21:15:11

@Flashzee: már miért félnénk. maximum ugyanilyen bénák lesznek. veszíteni már nem veszíthetünk. bár szerintem ennél rosszabbul, ha akarnás se tudnák csinálni...

duncan 2009.04.10. 21:16:12

@sasika61: tizsta lapról nem hallottál még? helyzet van, átlátták a problémát, megpróbálják megoldani.
eddig az volt a baj, h nem csinálnak semmit, most az, h csinálnak? Viktorkád mást csinálna? Csinálhatna mást egyáltalán?

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.10. 21:18:02

@duncan:
természetesen, mindig van más megoldás, csak olvasni kell más lapokat is a Népszabón kívül.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.10. 21:18:44

@J.W. Booth:
ennél csak jobb lehet. 2001-ben pedig semmi okom nem volt ilyet mondani.

J.W. Booth 2009.04.10. 21:23:33

@sasika61: Én Magyarországon EMBERKÉNT, soha nem éreztem magam annyira megalázva, semmibe véve, mint az Orbán-kormány utolsó két évében.

Ha a Fidesz nem a régi, semmitérő kádereivel jönne, esetleg programja is lenne, akkor örömmel várnám a kormányváltást. De így, azt a véleményem, hogy csak szarabb lesz.

gidabiga 2009.04.10. 21:24:32

@sasika61:

index címlapon vagy :)

épp most beszél drazsé a politikai terrorizmusról és arról, hogy ők tudják, hogy kell ezt a problémát megoldani.
szerintem neki is menni kéne, mint az összes többinek.

Csehországban nemcsak ezerszer kisebb ügy miatt bukott mg a kormány, hanem a most, ideiglenes szakértői kormányba nem kerül be olyan tag, aki az előzőben is dolgozott.
kicsit körül kellene nézni, vannak jó példák is körülöttünk.

mig8 (törölt) 2009.04.10. 21:41:34

Sasika, több optimizmust! Íme egy lehetséges forgatókönyv:

Most, hogy GYF is beadta a kulcsot, az előrehozott választások elkerülhetetlenek. Tudják ezt a szocik is. De ki időt nyer, életet nyer. Bajnai kinevezése most időnyerés.

Mire föl? Meddig? Nem, nem a jövő évi választásokig: csak az úniós választásokig. Gondoljatok bele, a szocik nem tudják, hogy óriásit fognak bukni? Dehogynem. De vajon mekkorát buknának, ha előrehozott lenne az úniós választásokkal egyidőben? Lenne max 1-2 képviselőjük. Így viszont, Bajnaival van esélyük az 5-6-ra is. Végülis, perspektíva ez is.

Aztán jöhet az előrehozott, majd ősszel. (Vagy ha mégse, az nekik már csak grátisz.) S hogy miért? Nem látok olyan szocit, aki akarná ezeket a megszorításokat (népszerűségvesztés, ugye). Akkor már inkább csinálja meg a Viktor, ők meg majd jól megkritizálják, meg mutatnak szociális érzékenységet, stb.

Ainult Mina 2009.04.10. 21:44:02

"Én Magyarországon EMBERKÉNT, soha nem éreztem magam annyira megalázva, semmibe véve, mint az Orbán-kormány utolsó két évében."

Méghogy a demokrata nem fél? Én bizony nagyon is féltem. Csak mert mindenki tudta rólam, hogy a megalakulásuk óta nem szenvedhetem azt a társaságot, figyelmeztettek, hogy nehogy ugrálni merjek, mert Magyarországon még takarítói állást sem kapok. Bárhová utánam tudnak nyúlni. És ki is néztem belőlük. A kezdetektől...

gidabiga 2009.04.10. 21:49:16

@J.W. Booth:

lehet, hogy nem egy oszágban élünk, mert én viszont 1998 és 2002 között éreztem magam a legjobban.
megélhetésünk akkor volt a legbiztosabb és még arra is jutott, hogy szabadságra menjünk.
és eszembe sem jutott, hogy féljek.
most viszont egy komment elküldését is kétszer meggondolom.

osborne 2009.04.10. 22:00:02

szaremberek harca 1 szaros évért. executive manager: Bajnai és pár új név a naptárban, a többi ugyanaz a gyengeminőségű kommer elvtárs.

a következő OGY katarzis lesz csak még nem fogták fel sokan ;]

J.W. Booth 2009.04.10. 22:11:39

@gidabiga: Ki mondta, hogy féltem? Egyszerűen csak keztem egyre szarabbul érezni magamat, mint mondtam, emberileg.

Addig még csak szavazni sem jártam, tök mindegy volt ki van éppen kormányon.

A biztos megélhetésedről meg annyit, hogy az épp az MDF jelenlegi miniszterelnök-jelöltje biztosította számodra, a Horn-kormánnyal együtt. Viktorék csak élvezték és kihasználták, hogy megy a szekér, de elkezdték elkúrni a gazdaságot, bizonyítva a tökéletes alkalmatlanságukat. Más kérdés, hogy a következők még rátettek egy lapáttal, de tény, hogy 2000-ben volt a gazdasági fordulat.

states 2009.04.10. 22:13:26

Az a visszataszító, hogy akik az elmúlt 7 év után is tovább Orbánoznak, Fideszeznek, azok is pontosan tudják, hiszen éltek már 98-02 között, hogy összehasonlíthatatlanul jobban mentek a dolgok akkoriban az élet bármelyik területét is nézzük. És miután érveik nincsenek az elmúlt Medgyessy-Gyurcsány-(Bajnai) korszak mentegetésére, ezért marad a puszta "és ha az Orbán visszajön, az akkor mennyivel lesz jobb." Remélem sokkal többel, de annyival biztosan, hogy nem kell puccsokkal félciklusonként megszabadulni a miniszterelnököktől és minisztereiktől...

bng · http://emberitisztesseg.blog.hu/ 2009.04.10. 22:14:59

Egy országban élünk, a hozzászólások alapján mégis különböző érzésekkel. Az igaz, hogy mindig vannak olyan emberek, akik csak az éppen aktuális hatalomhoz kötödésük miatt vannak a helyükön és véletlenül sem a tehetségük miatt, de ez nem párt függő, igaz mindkét oldalra. Bárki nyer a választásokon, hozza a sleppjét. Ennek ellenére én még soha sem féltem. Egy választásnak nem arról kell szólni, hogy most aztán revansot veszünk! Sajnos nálunk ez a feelingje. A normális embereknek attól függetlenül, hogy konzervatívok, vagy liberálisok, netán szociáldemokraták, az alapvető értékekben egyet kell érteniük. Ezek közül az egyik, hogy szabadon kinyilváníthatjuk a véleményünket. Vajon alkalmas-e a hatalom gyakorlására az az elit, aki nem tartja be a demokráciának ezt a szabályát? Igaz demokratának a sajátjai között is ki kell állnia ezért. De hányan vannak ilyenek?

merre? 2009.04.10. 22:28:10

Mindenképpen jót tenne az országnak, ha a szocialista párt nyerné a következő parlamenti választásokat és megmutathatná, hogy igenis tudnak kormányozni és vannak elképzeléseik az ország és gazdasága felvirágoztatására. Egy lehetőséget még mindenképpen megérdemelnek, hogy ezt bebizonyíthassák, mert a sok gáncsoskodás és a válság miatt nem tudott kibontakozni a stratégiájuk az elmúlt években. Másrészt meg ugye a jobboldalnak mint tudjuk nincs stratégiája, tehát az országnak egyetlen esélye van az elsüllyedés megakadályozására, ha a szocialista párt újra győz.

gidabiga 2009.04.10. 22:31:59

@merre?:
ez most irónia vagy komoly?
ha komoly, volt rá 7 évük.
megmutathatták volna.
most már ne mutassanak semmit.
legfeljebb a hátukat, amikor végleg elhagyják a parlamentet.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.10. 23:24:55

@J.W. Booth:
ez a mese Bokrosról rég lejárt lemez, csak önfényezés, aminek nem sok köze van a valósághoz.

S. Annyi 2009.04.10. 23:35:20

A vályúhoz ugyebár az állatokat... DDDDD

S. Annyi 2009.04.10. 23:39:24

@Ainult Mina: Érdekes mert én épp a szocialista getvadékok miatt szoptam.

Balangó 2009.04.10. 23:55:56

@J.W. Booth: Ez nagyon drámaian hangzik. Kifejtenéd részletesebben? Miként aláztak meg EMBERKÉNT?

Tényleg érdekel!

J.W. Booth 2009.04.11. 00:08:32

@sasika61: Tévedsz. Bokros történelem. Ő egy válságmenedzser aki politikai felhatalmazást és támogatást kapott és bejöttek a húzásai.
Biztos vagyok benne, hogy sok Bokros-kvalitású válságmenedzser van most is az országban, de vagy nem akarnak (érthetően) pozícióba kerülni, vagy nincs politikai támogatottságuk. Így maradnak a politikusok, akik hitelvesztettek, bármelyik "oldalt" is nézzük.

Netuddki. 2009.04.11. 00:24:45

Abban nagyon is igazad van, hogy kinemsz.rjale ezt a lázas semmittevést ami most az mszp háza táján folyik.

"Túl akarjuk élni őket, ez az egy, ami fontos. Húzzuk ki valahogy ezt a legfeljebb egy évet, aztán húzzanak mindannyian a sunyiba."

De egy év után mégis mi lesz? Viktor takarodj? Merthogy a fidesz sem fogja megoldani ezt a csomót azt most borítékolhatom. Nem lehet egyszerre zsebettömést és országérdeket szem előtt tartva válságmegoldani.

Nem lehetne inkább egy év várakozás helyett elzavarni minden élősködő politikust a sunyiba?

Mária 2009.04.11. 07:08:58

Túldramatizálod, Sasi...!

Gondolod, hogy ma, az internet, a millió és egy hírportál, a közösségi szájtok, a blogok és a Csirip idején érdekel bárkit is ez az előre megkomponált színjáték?

Néhányszáz megzakkant szoccantón kívül?

Az emberek már nem csüngnek a médián, hogy kiéhezve hozzájussanak a szigorúaan ellenőrzött és módjával csepegtetett hírekhez, mint egykor.

Az emberek készülnek a hosszú hétvégére. A katolikusok készülnek az Ünnepre.

"Ezekkel" már a kutya se törődik. Előbb, vagy utóbb, de biztosan eltakarodnak.

Pihentető hétvégét, politikamentes, békés ünnepet mindenkinek!

atomanti_35 2009.04.11. 07:37:04

Szakértői kormány ?? !! Aki a parlamentben ül az mind szakértő, függetlenül attól, hogy melyik színben tünteti fel magát. Az a közös bennük, hogy nagyon értenek a húsos fazék kitörölgetéséhez is, ami éppen most történik, ha majd elfogy az IMF hitel is, mivel már nincs, akkor sokkal könnyebb szívvel állnak fel. Azt hiszem mindnyájan nagyon jól tudjuk komoly, nadrágszíj húzásra van szükség, de ezek nem tudják azt becsületesen levezényelni, a Fidesz miért nem kapadozik az irányító szerepért, a beadom a parlament feloszlatási kérelmet, az csak színjáték. Egyébként ha kellene neki a poszt akkor csak egy hivó szó és az ország fele megmozdulna. Egy teljesen új, fiatalabb generáció kell, olyan ahol a régiek maximum csak az utat söprik a cipőjük elött, nekik lehet még hitelük előttünk és mutassanak jó példát magukon keresztül. Azok akik kb 40 ill 20 éve mondják hogy egy kicsit szoritunk de aztán jó lesz, és egyre sz@rabb lett a helyzet azoknak nem lehet hinni. Én azt mondom a régi elitet elzavarni, a vagyonát elvenni, mert azt egyik sem becsületes úton szerezte, csak esetleg jó időben jó helyen volt ( így szokták mondani). Helyi "becsületeseket " nagyon jól ismerjük, akik pl. saját maguknak adtak el bőven áron alul volt állami és szövetkezeti tulajdonokat.

Nem akarok senki mellett propagálni, de csakis egy teljesen új gárdának van ESÉLYE !!

újmájashurka 2009.04.11. 07:38:07

@sasika61
Össze borogatsz egy vödör fekáliát, időnként belekavarsz, és élvezkedsz hogy az emberek egymáson kenegetik!
Reggelre sugyin csatlakozik hozzád a barátod, és eltüntök, hugy az ünnep tiszteletére körbe hugyozzátok az Országot!
Kellemes üritgetést @Mária és @sasika

icelpro (törölt) · http://mousepad.blog.hu 2009.04.11. 07:38:12

Ne húzzanak, ugyan akasszuk már fel őket! Az egész olajfakoalíciót, mert bizony a talpas párttagság sem kötelező és ők tehettek volna róla, hogy kit küldenek különféle kongresszusokra vagy hogy merre menjen a pártjuk. Nem tettek, vagy úgy, ahogy látjuk. Felelősek az egészét, bűnösök.

Ugyan, akasszuk már fel őket, ne legyen már felelősség- és következménynélküli ország itt tovább.

icelpro (törölt) · http://mousepad.blog.hu 2009.04.11. 07:39:56

@J.W. Booth: Bokros húzásait lesöpörte az Alkotmánybíróság. Vagyis: mi is jött be akkor? Semmi, kivéve a megszorításait, az egyetemek szétverését stb.

Balangó 2009.04.11. 07:42:48

@J.W. Booth: Kedves J. W. Booth! Még mindig várom annak kifejtését, miért érezted magad mindent felülmúlóan EMBERILEG megalázva az Orbán-kormány utolsó két évében. Látom, amióta kérdeztem, már jártál itt. Tényleg kíváncsi vagyok!!!

Balangó 2009.04.11. 07:48:05

@Ainult Mina: Nagyon érdekes, amit írsz!
Lehetne konkrétumokat?
Ki mindenki tudott a nézeteidről? Milyen veszélyes nézetek voltak ezek? Kik figyelmeztettek? Hogyan figyelmeztettek? Milyen munkát vesztettél volna el? Végülis miért nem vesztetted el? És esetleg van-e néhány hasonló sorstárs, akik Magyarországon FIDESZ-ellenes nézetek miatt elvesztették az állásukat?
Kellene néhány válasz.
Mert egy ilyen kijelentés önmagában, tudod...

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.11. 07:49:51

@icelpro:
nem, ez nem megoldás.Nem akasztunk senkit, és kérlek, ne is írj ide ilyet.

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.04.11. 08:32:15

"Nem az a kérdés, hogy a Gyurcsány nevű, elszabadult hajóágyú bezuhan-e az óceánba, hanem az, hogy az MSZP hajójának testét átszakítva – vagy csak a korlátot áttörve, de evégett fájjon csak a kedves utastársak feje!"
- meg a fenti szegfű-fanoké...ezt a kis időt,kedveskéim,már fejen állva is!
Vágjuk a centit,mint egyszer!
Áldott Húsvétot Nektek!

wagabound 2009.04.11. 08:43:51

@icelpro: Ez is urban legend: Bokros intézkedéseit NEM söpörte le az az AB. Egy-két lényegtelen ponton módosította, néhány mellékmondatot törölt. Utána lehet nézni, csak venni kell fáradságot.

Ez a legnagyobb baj: mondjuk a szerintünk tutit, persze pártszimpátiától függően, miközben a lényegről lövésünk nincs. Pofázunk össze-vissza, marjuk egymást, ahelyett, hogy KÖZÖSEN CSELEKDENÉNK.

szakértőbb 2009.04.11. 09:02:31

>Én Magyarországon EMBERKÉNT, soha nem >éreztem magam annyira megalázva, semmibe >véve, mint az Orbán-kormány utolsó két évében.

Ott a pont! ugy tunik, nem mindenkinek volt seggig tejfol a dolog!
Sasi! Tudsz sakkozni? akkor aruld el nekem, miert lesz jobb, ha a sotet parasztokat sotet parasztokra cserelsz? Egy Kover, Ader, Pokorny, netan Szijarto sornem latszik erositesnek a mostaniakhoz kepest
:-P Orban "ketszer looser" Viktor pedig hatarozottan gyengebb barmelyik elodjenel...

újmájashurka 2009.04.11. 09:02:35

@wagabound: Ez a frankó, nem amit a bértolnok @sasikahatvanvalahány irogat!
Ma oda ir, holnap ide ir.

szakértőbb 2009.04.11. 09:06:31

@Balangó:
ez siman megerositem!
Szoval a ket oldal kozott az az egyik lenyeges kulonbseg, hogy az egyik ostoba, a masik bosszuallo...Egyik sem rokonszenves, de az utobbi kulonosen emlekezetes.

szakértőbb 2009.04.11. 09:10:51

ja, nem tudom, kiderult-e melyik melyik. A F-fel kezdodo alatt nyoma nem volt demokracianak...ha emlekszik meg valaki, 2 hetente ulesezes, vizsgalobizottsagok ohne, stb. Ha picit tovabb maradtak volna akkor, mar nem is koztarsasag lenne Mo. hanem kiralysag... Persze, ami kesik, nem mulik:-)

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.04.11. 09:18:43

@szakértőbb:
amnéziás vagy Te,öcsipöcsi!
Millenáriskáháté-asszonyságot nem az ávo ujjazgatta a pszichiátriáig?!
Afeneaformád!!!

Pongrácz bácsit ki verette bilincsbe?!

Október 23-án ki tomboltatta a zombikat?!
PSZÁF Károlyt ki verette meg?!

Tovább is van,mondjam még?!

Balangó 2009.04.11. 09:23:26

@szakértőbb: Én még mindig várok valami határozottabb körvonalú történetet.
Mit tettél, amiért "bosszút álltak" rajtad? Ki és hogyan állt bosszút? Mi volt ebben a politika?

Érted a kérdést? Nekem mindkét nagyapámat internálták. Egyik paraszt volt, másik Kossuth díjas műszaki értelmiségi. Akkoriban még műszakiak is kaptak Kossuth-díjat.
A szívbetegen otthon fekvő gimnazista anyámat az éjjeli házkutatáskor kirángatták az ágyból és a géppisztoly csövével lökték a falhoz.
A nagyanyám testvérét - szintén paraszt - orvosi értelemben hülyére verték.

Na, valami ilyesmi adatok várok tőled. Pl.: Szidtam Orbán Viktort, és másnap indokolás nélkül kirúgtak a munkahelyemről. Azt mondtam, hogy Kövér egy fasiszta, és megvonták a prémiumomat. Dicsértem az MSZP-t, és rosszabb beosztásba helyeztek.

Szóval túl kellene lépni azon, hogy általában a FIDESZ mint párt bosszúálló, és kellenének esetek.

Esetek, amikor szólásszabadságukkal élő állampolgárokat értek fideszes hatalmi szervek részéről megtorlások.

Mert enélkül...

S. Annyi 2009.04.11. 09:34:16

Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus!
Erinaceus europaeus

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.11. 09:43:38

@szakértőbb:
az 1998-2002 közti adatok nem azt mutatták, hogy gyengébbek lennének mindenkinél.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.11. 09:45:04

@újmájashurka:
ha már "bértolnok"-nak nevezel, legalább két l-lel próbáld leírni: bértollnok.

szakértőbb 2009.04.11. 09:53:43

@Féldecis Rezsim:
Huh, de kulturalt hozzaszolas! okt. 23.-an ki gyujtogatott Budapesten? a Tv-szekhazat kik ostromoltak meg? az osszes nemzeti unnepet kik b@sszak szet? tovabb is van, mondjam meg? simicskat ki huzta elo? varga tamas es varhegyi bizonyara szocik voltak, nem?

szakértőbb 2009.04.11. 09:59:17

@Balangó:
>Esetek, amikor szólásszabadságukkal élő >állampolgárokat értek fideszes hatalmi szervek >részéről megtorlások.

nem igy mukodik ez, Te is tudod!
inkabb ugy, hogy egyszer csak szolnak, hogy "szoltak nekik xy helyrol, hogy te mar nem dolgozol itt, ugye?" mailben szivesen elmeselem.
Amiket elobb leirtal, azok nem ertem, hogy jonnek ide (bar igen sajnalatosak). Ugye nem az MSZP alatt tortent?

Spéter46 2009.04.11. 10:03:21

Igazi szakértői kormány alakul a törzskönyvezett szoci vezérekből! :-)
Majd belejönnek a szakértésbe is, ugyanúgy mint a lopásba!

szakértőbb 2009.04.11. 10:05:27

@sasika61: valoban, lopni azonos szinten tudtak, csak ok pofatlanabbul, mondhatni buszken csinaltak.

Lasd OVi "ne mi kapjuk a legtobbet" opuszat. Bar nekem az "oszt' jo van" a csucs!

Szoval egy-egy ilyen beszolas utan mar csak az igazai hivok kepesek szemet becsukni, fulet befogni, nem?

Az feltunt mar nektek is, hogy melyik fel jar el a masik rendezvenyeire tuntetni? En nem nagyon hallottam olyat, hogy a balosok Orban takarodj jelszavakat skandalnak a FIDESZ gyuleseken... Biztos azert, mert ok is szeretik. Ez is egy lenyeges kulonbseg a ket oldal kozott.
Meg az is, hogy szinten csak az egyik oldalrol hallhato, hogy aki nem tagja a birkanyajnak, az nem is magyar, hanem hazaarulo, stb.
Pedig lehet, hogy nem is az... :-) Az orszagot nem az MSZP felezte meg, nem ok gerjesztettek ezt az oriasi feszultseget, ami az emberek kozott van.
Na, csak ennyit. Hajra!

Okostojás 2009.04.11. 10:06:05

@fakalapács: az a baj, hogy nincs aki ezeknek a helyére lépne. Vagy te konkrétan kikre gondolsz? Az egész államigazgatás (nem csak a kormány, hanem az önkormányzatok, rendőrség, ügyészség, de még az iskolák is, stb) tele van olyan emberekkel akik az előző rendszerben pozíciót szereztek. Az MSZP kongresszusán készült videók magukról beszélnek, de ez nem csak az MSZP-re igaz, mielőtt még valaki megvádolna :) A többi párt ugyanúgy tele van velük (a FIDESZ is kérem alássan). Szerintem egyszerűen nincs esély arra, hogy változzanak a dolgok, túl sok az ingyenélő a rendszerben, akiknek érdeke a jelenlegi helyzet fenntartása. A demokráciára a magyar társadalom szerintem nem érett, túl sok ember függ az államigazgatástól. A kis pártoknak volna esélye, konkrétan az MDF-re gondolok (de semmiképpen a Jobbikra), de rájuk is csak azért mert megjelent ott a Bokros. Sajnos a Reformszövetség is feloszlott, pedig nyugodtan vállalhattak volna politikai szerepet...
Amúgy én könnyen jártatom a számat, engem a megszorítások nem fognak érinteni, vagy csak minimálisan, a sokszázezer érintett meg úgysem fog elgondolkodni rajta, hogy jogosan élősködik-e a néhány százezer multinál (ugyanis ők tartják el az egész országot) dolgozó nyakán...

Balangó 2009.04.11. 10:50:21

@szakértőbb: Miután alkotmánybírósági határozat van arról, hogy az MSZP az MSZMP jogutódja, és ha felnőtt voltál már '89-ben, akkor emlékezned kell, hogy így is van, igenis ezek alatt történt.

Még mindig várom a konkrétumokat.

A lopások azonos nagyságrendjéről is.

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.04.11. 10:51:28

@szakértőbb:
Ki mondta,hogy tudok kulturált lenni?
Főként,ha olyanok hiányolják a demokráciát,akik benyalnak a demokrácia-félszámoló Vég Béláknak...(nnna,ez elég kulturált volt,mi?)

A lényeg:szóval szerinted OV ostromolta meg a TV-székházat,a fidesz-csőcselék gyújtogatott?
Ez kábé annyira hiteles,mint hogy nem Vlagyimir Iljics szunyálta át félrészegen a Téli Palota ostromát,hanem GyF személyesen...
Az kéne,hogy végre az imamalmok monoton kattogása elakadjon a MAGADFAJTÁKNÁL és észrevegyétek: ami a szoci-libi kúrmány ellenében történik,az nem CSAKIS és KIZÁRÓLAG OV személyes műve,hanem (csimpaszkodj az asztal szélébe) mostanra már az ország zömének véleménye!
(3 hete a Szonda felmérése szerint a megkérdezetteknek 51%-a óhintotta az előre hozott választásokat.Ezen a héten ez már 62%...khm)

A többi meg -amit említesz:más kategória.
Gajdolhatsz Simicskát,Vargát,Várhegyit:az elképzelt fidesz-bűnbanda minden egyes tagjára lehet mondani legalább 10-12 maszop-szadesz genyát.
Szóval:EBBEN valóban Ti vagytok többségben.
Egyébként fenti hármat miben is ítélték el?!
Mert a rendőrségi fogdákban momentán megvalósult a kormánypárti többség...ahogy Sicretman barátod mondaná:
"neszehülyeparaszt!"

szakértőbb 2009.04.11. 11:36:34

@Balangó: ok, nincs azonos nagysagrend. Tobbet loptak a FIDESZESEK:-)

szakértőbb 2009.04.11. 11:43:53

@Féldecis Rezsim: Kispajtas! Vegbela meg hulye paraszt a Te barataid:-) Ahoyg nezem, nem is sikerult tulnonod rajtuk, nem baj, jo csapat vagytok:-P

Varhegyit meg a Vargat eliteltek, utobit kulfoldrol szallitottak haza, ha emlekeznel, mert hogy -hogy nem lelepett. Simicskat Polt Peter fuggetlen fougyesz kihuzta a sz@rbol.

>egyes tagjára lehet mondani legalább 10-12 >maszop-szadesz genyát.

ha jol ertem magvas erveid, ez felmenti az elozoeket? Aha.
Olyan hogy feddhetetlen, becsuletes ember - azt a kategoriat ismered? Ugyhogy szerintem itt ne tolvajozzon senki a masik oldalra:-)))

>mostanra már az ország zömének véleménye!

a kozvelemenykutatasok szerint??? Na, ettol halalra rohogtem magam. Es ki a f@szt erdekelnek a kozvelemenykutatasok? "Ez a hirek, nem a kivansagmusor, Mama!" Egy Hofi nevu ember mondta anno. Szoval a valasztasok 4 evente vannak, addig a vesztes vagy egyuttmukodik, vagy lázit, vagy csinal amit akar. A nyertes meg ellop mindent (Magyarorszagon). Na, ez a szomoru.
Figyeld csak meg, ha a masik fel kerul hatalomra, es netan, veletlenul, hogyhogynem megint mi (az EMBEREK) leszunk szopoagon, ugyanigy nem lesz semmifele szavunk.
Tovabbi jo nyalast, hajra!

szakértőbb 2009.04.11. 11:57:59

> a hazugságok mögül most kiviláglott az igazság, >hiszen "minden kormánnyal baj van, amelynek >élén nem a Fidesz áll. Minden emberrel baj van, >aki nem a Fideszre szavaz"

Na, ez a franko.
Hogy rahibazott a nagytiszteletu asszonysag:-)) Latod, meg vaktyuk is talal szemet.
www.nol.hu

Az jut eszembe, mikor azert verte a nyalat az egyik parlamenti oldal ..., hogy Gyurcsany mondjon le. Lemondott. Most javult az egyuttmukodes? Valtozott valamit a dolog? Konstruktivabbak?
Na, erre varjatok akkor a gombot. Egy a lenyeg: az EMBEREK (a'la szijarto) MINDIG SZOPNI FOGNAK! (kormanyfuggetlen kijelentes)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.11. 12:04:50

@szakértőbb:
kár itt az ilyen szintű vitáért: nézd meg, mennyi volt az adósságunk, amikor OV átvette a kormányzást, és mennyi volt, amikor átadta (kisebb), s nézd meg ugyanezt mához viszonyítva.
A többi szubjektív mesebeszéd.

Okostojás 2009.04.11. 14:44:53

@sasika61: mennyi volt az adósságunk mikor átvette és mikor átadta?

Okostojás 2009.04.11. 15:08:27

@sasika61:
"Szerintem az országot sem. Túl akarjuk élni őket, ez az egy, ami fontos. Húzzuk ki valahogy ezt a legfeljebb egy évet, aztán húzzanak mindannyian a sunyiba.
Ez az egy érdekel."

Vazz, nem túlélni akarom sem az MSZP-t, sem a FIDESZ-t, hanem normális országban élni, ami nincs tele hülyékkel! Egy dolgot látni kell: EGYIK OLDALON SINCS olyan politikus, akit a saját hatalmán és pecsenyéjén kívül más is érdekel. Aki ma politikus az azért az, mert a civil életben nem boldogulni, a politikában meg lehet lopni. Az a baj, hogy ennek ellenére mindkét pártot vallási fanatizmussal éltetik, mert az emberek nem veszik észre. Hozzáteszem nem is akarják, mert az emberek nagy része is inkább tartja a markát a 13. haviért meg a segélyéért ahelyett, hogy inkább próbálna boldogulni valahogy.

szakértőbb 2009.04.11. 16:15:16

@sasika61: Sasi! Nezd meg (es idezd be nyugodtan az adatokat) a gazdasagi novekedest (pontositsunk - csokkenest) 1998-2002 kozott. (Mondjuk told be ide nyugodtan 2006-ig).

A többi szubjektív mesebeszéd - ahogy Te mondad.

szakértőbb 2009.04.11. 18:10:55

akkor latszik ugye a gazdasagi novekedes 2002 utan, ugye? :-P

szakértőbb 2009.04.11. 18:15:53

@Balangó: Itt egy pelda:

sirasok.blog.hu/2009/04/11/mi_folyik_gyorben

Kicsit durva, de kepzeld el, amikor orszagosan is hatalmon voltak:-)

Okostojás 2009.04.11. 19:00:37

@sasika61: akkor induljunk kicsit korábbról:
akk.hu/kepek/upload/2006/Ad%C3%B3ss%C3%A1g%201990-2003.xls
nézd meg, hogy az általad említett hiány csökkenése 96-ban indult. Tudod mi volt akkor? Bokros csomag. Nem azért csökkent az államháztartás hiánya, mert jött Viktor és megváltotta a világot, hanem mert volt egy Bokrosunk, aki végre csinált valamit ebben a Kurva Országban és akire a nagyeszű Navracsics azt mondta, hogy még rosszabb GyF-nél. Tudja ám a Navracsics is, hogy mekkora baromságot mondott, de meglovagolja a magyar társadalom Bokros ellenességét (meg leszarja az országot és csak azzal törődik, hogy megválasszák), pedig hidd el, hogy Bokros lenne a legjobb az országnak megint.

Okostojás 2009.04.11. 19:10:30

@sasika61: itt meg megtalálod, hogy miért a 13. havi nyugdíjakat, béreket meg a segélyeket és a gyógyszerártámogatásokat kell(ene) eltörölni/csökkenteni.
www2.pm.gov.hu/web/home.nsf/portalarticles/FD2B243FC89EFB01C125757E002E4CF3/$File/Varhato_merleg_2009.pdf
Emellette persze az is látható a fenti dokumentumból, hogy eltartunk szépen egy kibaszott nagy államszervezetet minisztériumokkal, oktatási rendszerrel együtt, ahol szintén lehetne takarékoskodni. De tudod miért nem teszik? Mert akkor egy rakás tanárt (ha jól látom te is az vagy), vasutast, állami semmittevőt, stb is ki kéne rúgni és akkor már el is jutottunk oda, hogy ilyen pártra senki nem szavazna, tehát nem lehet megcsinálni. Szerinted mi a megoldás? Vagy egyszerűbbet kérdezek: mi lesz ebből az országból?

Okostojás 2009.04.11. 19:14:27

@sasika61: meg ugyan ez a saját blogod, de olyan linket szerintem ne rakj ide, ami nem objektív adatokat tartalmaz, hanem valakinek az érdekei mentén lettek összrakva.
Megnéztem ezt az oldalt, de egy rakás dologgal lehetne vitatkozni.
Ez pont olyan hazudozást amit a politikusok is csinálnak, tehát ha így nézem egy átlagos magyar ember sem jobb egy fokkal sem egy politikusnál...

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.11. 20:02:54

@Okostojás:
a te linked (akk.hu/kepek/upload/2006/Ad%C3%B3ss%C3%A1g%201990-2003.xls) is azt mutatja, hogy 2002-ig csökknet az adósság, utána ismét jelentős növekedésnek indult.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.11. 20:04:10

@Okostojás:
rakás tanárt nemigen lehetne kirúgni, bár megértem, hogy haragszol rám, a többieket ne bántsd.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.04.11. 20:14:11

@Okostojás:
még valamit: a Bokros alatti csökkenésben vastagon benne van az is, hogy eladták az energiaszektort, marha nagy üzlet volt, ugye?

Okostojás 2009.04.11. 21:37:44

@sasika61: én csak azt mondtam, hogy a csökkenés nem a FIDESZ miatt következett be, hanem a Bokros csomag miatt.
Az meg, hogy a szerencsétlen Medgyessy beígérte a 13. havit meg a béremeléseket és ráadásul be is tartotta, az betette a kaput az országnak. Ő egyébként rendes politikus volt, hogy betartotta választási ígéreteit?
Miért gondolod, hogy haragszom rád?
Az energiaszektor eladása önmagában a trend-et nem fordította volna meg és most fejből nem is tudom ez hány milliárdot jelentett

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.04.11. 22:30:56

@szakértőbb:
Nagyon gyerekesen viselkedsz és mocskos pofád is van,de mindegy...ilyenek vagytok,ismerem ezt a típust.

Na,figyu:nem állítom a fideszről,hogy egytől-egyig Grál-lovagok,de összehasonlíthatatlanul tisztességesebb társulat,mint ez az őskommunista kövület megcsapatva a tolvajmadarakkal.

Itt az ideje,hogy menjenek a lecsóba.És én,meg sok hozzám hasonló sokkal jobban fogjuk érezni magunkat egy jobbos kormány idején.


Az ex-komcsi főbohóc előtt meg nyugodtan rogyj csak térdre,egy szemét gazember volt világ életében,nem idézendő szellemóriás.

A közvéleménykutatás meg statisztika,az meg matek.
Mérhető,létező - nem politológiai ködevés.
Ennyi,Te lantszarvú...
süti beállítások módosítása