babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

A korrupciómentes MSZP

2010.03.06. 17:23 sasika61

 

Már éppen kezdtünk volna örülni, hogy az MSZP kiszorította soraiból a korrupciót, erre bekapcsolja az ember a rádiót, rohan az újságoshoz, persze, Magyar Nemzet már nincs 10 óra körül, marad a rádió meg az egyéb közvetítők, amelyek mind harsogják, hogy Hagyó, Hagyó. Nem ismertetem  a vádakat, mert legutóbb a 16 órás hírekben Hagyó már fenyegetőzött, hogy mindenkit perbe fog, aki pusztán megismétli azokat, s különben is, természetesen egy szó sem igaz az egészből, ő tiszta, esküjéhez híven szolgálta a hazát ugyebár, és kényes az erkölcsére. Na igen...
 
Nem ismétlek én meg semmit tehát, csak azt kérdezem az MSZP még megmaradt híveitől: nem szégyenkeznek ilyenkor? Nem remeg meg a kezük, amikor az X-et behúzni készülnek melléjük? Nem fordul föl a gyomruk, amikor leírják, mondják, hogy bár befogott orrokkal, behunyt szemekkel, soha ilyen rosszkedvűen, de mégis mellettük fognak szavazni? Mert hát a Fidesz meg Orbán, no meg a fasizmus, a lopakodó diktatúra s egyebek: csupa olyan, ami sohasem volt valóságos veszély a rendszerváltás óta, az viszont annál inkább, hogy szétlopják az országot.
 
Pontosabban: szétlopták. Hogy ebben minden pártnak megvan a maga sara, nem kétséges. De ilyen szemérmetlenül, pofátlanul, gátlástalanul egyetlen párt sem működött ebben közre, mint az, amelyik éppen kiszorította a korrupciót soraiból.

178 komment · 2 trackback

Címkék: közélet magyar nemzet mszp hagyó miklós

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr531814187

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mennyien vagytok, lappangók? 2010.03.06. 23:38:47

Múlt hét péntekén rá kellett döbbennem, rengeteg a lappangó szociszavazó. Történt ugyanis, hogy bizonyos előzmények után (az első kommentben majd idézem az ehhez tartozó híreket) a fidesz vezetésű megyei önkormányzat

Trackback: Hetvenmillió ok a bukásra 2010.03.06. 19:29:18

Érdekes párost alkot a két mai MSZP-s hír. Mesterházy Die Presse interjújában becsülendő, hogy kertelés nélkül elismerte az elmúlt évek hibáit, de hiába, ha a Hagyót korrupcióval vádoló Magyar Nemzet interjú egy másik mondatának ad pikáns aktualitást:...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Žďárský 2010.03.07. 01:41:40

@Hohányó: Pont az USA-val példálózol???? Én ugyan nem jártam ott, de a jelek szerint te sem, ha nem tudod, hogy sok szenátor és kongresszusi képviselő évtizedek óta ül a székében, többen az apjuktól örökölték a helyet.

És tetszik vagy nem, de Európa valamennyi országában pártrendszer van, pártfegyelemmel. Az általad emlegettetek közül az USA-ban konkrétan kétpártrendszer, Nagy-Britanniában csak majdnem. Az olaszoknál van (inkább csak volt) a legtöbb párt, de ők is rájöttek, hogy húsz frakcióval nem lehet kormányozni, ezért a jövő a szövetségeké, mint az Olajfa meg a Casa della Liberta voltak.

Képzeld el, amikor egy-egy fontos kérdés, teszem azt az adótörvény vagy a költségvetés kapcsán egyesével kell megalkudni minden képviselő szavazatáról. Ismét csak azt javaslom, olvass utána a francia III. Köztársaság történetének, találsz ott cifra dolgokat.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 01:47:40

@Nyers Fa: Inkább te tartod őket kevesebbre, mint kellene. Nekem nem kell alakítgatnom semmit a világnézetemhez, mert akárhogy nézem ez így működött akkor is, és így működik most is. Lehet persze ezt tagadni, hiszen tudjuk, hogy a föld lapos.

Žďárský 2010.03.07. 01:48:12

@órarugógerincű felpattanó: Ha már mások történelem-ismeretét kéred számon, akkor ne keverd a demokráciát a meritokráciával. Amiről te beszélsz (vagyonosok hatalomba kerülése) az az utóbbi. Az (athéni) demokráciában a választott tisztségekért fizetés járt, így szegények is betölthették.

Gáborom 2010.03.07. 01:48:39

Akkor marad a kínai modell. Az visz valahová akkor is, ha nincs gyarmatokról összerabolt vagyon. A sok kivégzett bűnözőért meg nem kár.
De: kínai modellről beszélek, nem Rákosiék vagy Kádárék modelljéről....
Egyéb ötlet?

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 01:49:44

@Nyers Fa: btw nézd már meg a mostani tömegeket. Elvben van alapműveltségük, meg tudják kezelni a távirányítót, mégis pont ugyanolyan birkák, mint midig is voltak.

Žďárský 2010.03.07. 01:50:57

@Gáborom: A kínai modell is csak addig hangzik jól, amíg nem kerülsz a f*sz rosszabbik végére... Márpedig ez elég könnyen megeshet, s még csak ellenzékinek sem kell lenni hozzá.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 01:52:08

@Свобода: Nem magáról a rendszerről volt szó, hanem a kialakulásáról, és a céljáról. Hogy azután hogyan formálódott, az más kérdés. A célját betöltötte, és az elvárásoknak megfelelően működik azóta is. Már aki nem mást vár tőle, mint amit nyújtani tud.

Levelibékuci 2010.03.07. 02:27:32

@morpho: Éppen a napokban kaptam ezt a videót, ami most a narancssárga színűekről szól. Nem rossz, de tudom, hogy ez nem feltétlenül párttól függő.
www.youtube.com/watch?v=pPNDag5NOQg

Ne felejtsük el, azért az önkormányzatokban szép számmal vannak fideszesek, és ott is vannak történetek.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.03.07. 02:49:32

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 36cm:

Malac, te is rossz utcában menetelsz.
Az, hogy az mszp egy randa tolvaj banda, az egy axióma, egy alapigazság.

Azt kell vizsgálni, hogy melyik társaság alatt jobbak azok körülményei, akik a munkájukból, tehetségükből vagy kockázatvállalásból ( vállalkozók ) próbálnak megélni.
Hogy melyik támogatja a középosztályt. Ugyanis sem nem a plebs sem az "elit" nem fogja az országot a szarból kihúzni. Ők csak azon élősködnek amit a középosztály megtermelt.
Hogy melyik pártnak van egyáltalán ÖTLETE hogy mit kell csinálni. ( A kommerek 8 évig minden koncepció és stratégia nélkül kormányoztak. Csak a lopkodás, az elkúrás, a plebs megvásárlása meg az agyonadóztatás, ezt csinálták ).

Szóval ha legközelebb kommerekkel vitatkozol akkor ne menj bele a lopkovicba. Axiomatizáld, hogy a kommunisták EGYSZERŰEN sokkal többet loptak, és az úriember az axiómákról nem nyit vitát.
Ellenben ezekbe a kérdésekbe menj bele. Feltéve, ha a kommerek a csepp kis munkásőr agyukkal felfogják, és nem csak az ezüsthajóig terjednek a neuronjaik.

sanyix 2010.03.07. 03:15:27

@Ketemain: ezt soha sem fogom megérteni... MI A FASZ köze van ahhoz az polgárnak hogy a képviselője kit dug, mit csinál a magánéletében? Hol befolyásolja a te és az ország életét ha félrekefél? Berlusconinál sem értem mit csámcsognak azon hogy félmeztelen modellekkel bulizik, ki nem szarja le mit csinál otthon...

nestrot10 2010.03.07. 04:33:18

Én ugyanezt kérdezem az Orsós ORBÁN és bandájától!
Nem szégyenkeztek a korrupcióéert? Országblamázs és Ezüsthajó pénzeltüntető központ,...!!! és Széchenyi terv ( vissza nem téritendő lóvé)a klientúrának amiből vissza kellett adni millókat " ahonnan kapták"
Kaja Ibrahim, Josip Tot,...Tokaj szőlő Orbánéknak ( csak ne a legtöbbet nyerjük)...kavicsbánya az Orbán apukának.... NA CSAK KUSSOLJON A FITYISZ BANDA ÉS A FEJE!!!! ORSÓS AZ OPRSÓS MARAD!!!!!

stratez 2010.03.07. 05:09:03

@nestrot10: Még 35 napotok van, aztán a nokiásdobozokban már csak a család visz a beszélőre egy kis hazait...

mig8 (törölt) 2010.03.07. 06:47:35

Tudod, Sasika, a budapesti önkormányzatnál nem Hagyó a legnagyobb probléma, bár kétségtelen, hogy azért ez se kutya. De Hagyó amatőr másokhoz képest...

Egyébként azt el kell mondani Hagyó védelmére, hogy amit Szabó úr elmondott, az egyenlőre szimpla vádaskodás, hisz nincs benne semmi konkrétum, csak sztorizás. Jó, lejáratja Hagyót, de ennek még nem lesz büntetőjogi következménye, ennyi alapján a bíróság max Szabó urat tudja rágalmazásért elítélni.

Szóval várjunk még az ítélethirdetéssel!

VIII. Henrik 2010.03.07. 07:00:11

Kérdezzetek meg egy paksit, hogy Kocsis mit és mennyit lopott! E mellett Hagyó ártatlan elsőáldozó! Kocsis milliárdokkal tette meg ugyanezt! Most meg a FIDESZ kegyét keresi azért dobja fel a szocialista társait.

nestrot10 2010.03.07. 07:20:11

@stratez: de szép vagy kis fasiszta:)

klacus 2010.03.07. 07:21:40

@nestrot10: Bizonyíték? Kellernek sem sikerült. ergo te vagy provokátor vagy tökhülye vagy az egészhez.

Az Orbánék alatt is loptak nyílván. Csak :nem ilyen mértékben. Miért? Azért bazd mert le tudták papírozni. Amikor azonban az ilyen Hagyó félék, már teljesen elszabadulnak, akkor annyira széleskörűben sokan lopnak sokat, hogy azt már a gazdaság is megérzi.

lásd az összes idióta és értelmetlen beruházást, ahol sok száz milliárd megy el faszaságokra, kézen közön:
- 4-es metró
- autópálya építés dupla áron, ellenben szar minőségben
- M5 eladása, majd visszavétele
- vasúti útvonal felújítás, kontra szárnyvonal bezárás
- Malév oda-visszaprivatizálás, félig illegális tulajdonlás strómanokkal

Annyi a bűzlő úgy, hogy ezt nem lehet tovább ép ésszel elviselni. Aki még most is visszafelé mutogat, ez kérem inkább ne menjen el szavazni!!!!!

Dr Kangörény 2010.03.07. 07:39:39

"De ilyen szemérmetlenül, pofátlanul, gátlástalanul egyetlen párt sem működött ebben közre"

De igen, az, amelyik éppen most fog újra hatalomra kerülni. Az, amelyik nem hozott létre egyetlen parlamenti vizsgálóbizottságot sem, az amelyik legfőbb ügyésznek saját pártkatonáját tette meg, az, amelyik prominens vezetője úgy adott el nem létező embereknek köztartozástól hemzsegő cégeket, hogy -szó szerint- nem emlékezett semmire, stb.

Egyik fél lopása sem menti a másik fél lopásait, de nem szégyelli magát az, aki a fidesz mellé húzza a voksát, amikor visszahozza schlecht csabát, simicska lajost és bűntársait???

Ami a fasizmust illeti: orbán viktor polgári körének tagja volt vona a gábor, aki jelenleg a jobbikot vezeti, és igen nagy esélyük van arra, hogy szép eredményeket fognak elérni a választásokon. Sosem volt veszély?

Sasika, ha kivennéd a fejed a seggedből és abbahagynád valamelyik fideszes farkának a szopását, talán logikusan is tudnál gondolkodni: csak azért, mert a neked szimpatikus csoportot szapulják, az még lehet igaz, ill. a neked nem tetsző csoport szimpatizánsai nem az ördögöt imádják.
(nem vagyok szoci egyébként)

szürke_tag 2010.03.07. 07:41:25

Itt nemcsak a pártnak kell szégyenkezni, hanem azoknak is akik önként rájuk szavaztak. Mert ugye valaki ellen szavaztak, na de pont az mszp re? Ennyire könnyen elfelejtették a múltat, azt a 40 év elnyomást? Persze tudjuk mi azt, hogy sokan titokba kádárra vágytak és azt hitték majd az mszp mindent visszaállít. Csakhogy ezek a "nagy elődöktől" csak a lopást tanulták meg. Viszont azt nagyon magas szinten űzik. Nem erőszakkal vesznek el, mint a vörösök, hanem kifinomult módszerekkel, azt hangoztatják, hogy hűséges vagyok az eskümhöz és a hazámhoz, csakhogy itt párt esküre és a házamhoz -ra gondolnak. Ez csak egy ékezet áthelyezése és máris minden megmagyaráz. A kommunista nem szégyenkezik, nem pirul, ha esetleg mégis megtenné, akkor sem látszana más az arcán csak a párt színe. Ami ugye párton belül nem szégyen. Azt, hogy le kellene önként mondaniuk. Ugyan már amíg van olyan aki még nem bukott le lopás miatt addig minek. Ezért az új jelmondatuk " Lopunk míg mind meg nem bukunk".

Pelso.. 2010.03.07. 07:48:11

@sasika61: Előrebocsájtom: nem szavazok az Mszp-re.

Közbevetnék néhány nagyon egyszerű gondolatot: Az ítélkezés a bíróságok dolga, nem a tied, nem az enyém, nem a hozzászólóké.
Amennyiben pl bebizonyosodik, hogy Hagyó lopott, nyilván csukják le, meg minden hasonló elkövetőt. Nagyon érdekes, hogy pont most, a kampányban dől ki néhány dolog, amikor széleskörű vizsgálatra, ítélethozatalra már nincs idő, de a közhangulat szépen formálható.
Jelenleg ott tartunk, hogy szerinted néhány, a jogrendszer (jelent ez a kifejezés valamit?) által nem bizonyított vádaskodás miatt azok ne az szocikra szavazzanak, hanem....., hova is, miért nem írod le, egyszerűbb lenne, felesleges a gyenge pártpropaganda körítés.

szürke_tag 2010.03.07. 07:55:57

Hogy hogy gondolkodik egy büdös kommunista?
Még az átkosba a Kispesti Centrum bútorosztályán halottam véletlen két nő beszélgetését, az egyik az áruház dolgozója volt, egy büdös kommunista.
Idézem. Tényleg a te férjed titkár a pártba a pártban? Igen hűséges elvtárs! Te is ott laksz? Igen. És a te gyerekeid is abba az iskolába járnak? Nem hát én nem járatom a gyerekemet a csőcselék közzé?

Anyádat ez a szemét prostituált a nép gyerekeit csőcseléknek hívta, mert ő az elit. Na így kezel az mszp mindenkit. Nem mondom itt minden eddigi pártnak megvan a maga sara, mindegyik lopott és a nép ügyeivel nem foglalkozott, de ennyit senki nem lopott mint ez a szemét kommunista bagázs.

Ráadásul egyértelmű, hogy az mdf és a fidesz is leszarta a nép érdekét, mindegyik bizonyíthatott volna, de nem tette. Bár mindegyik megvolt győződve arról, hogy jót tesz, de csak saját magának tett jót és nem a népnek. Én 53 éve azt hallom, hogy majd jobb lesz csak még ezt bírd ki, közben egy 10 nm es szobába élek, örökké dolgozom és nincs semmim, mikor lesz jobb halálomkor? Tehát egyik sem jobb de annyi kárt mint a kommunisták még senki nem okozott.

Rabbeleben 2010.03.07. 07:57:39

A rohadt tolvaj komcsik:

"Egy év, két évre felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte Várhegyi Attila fideszes országgyűlési képviselőt folytatólagosan elkövetett, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés miatt a másodfokon eljáró Pest Megyei Bíróság."

"Hűtlen kezelés és hivatali visszaélés miatt két év felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte Szabadi Béla volt kisgazda politikust, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) korábbi politikai államtitkárát a Legfelsőbb Bíróság. A harmadfokú ítélet jogerős, az ellen már nem lehet fellebbezni."

is 2010.03.07. 07:58:18

ez egy elterjedt nézet, hogy a szocialisták JÓVAL TÖBBET loptak, 'szétlopták' az országot. ezzel kapcsolatban csak néhány dolgot jegyeznék meg:

1. Hagyó párszázmilliója megegyezik Tocsik párszámilliójával, pedig azóta mennyi infláció volt. Zuschlag megtérítete a kár 80%-át, most kb. 12 millió forintról beszélünk nála. ez a kettő még nincs egymilliárd forint.
2. a Tocsik, Hunvald, Hagyó és Zuschlag ügyek legalább kiderültek. a Josip Tot, a hosszú bájtok éjszakája, a Postabank túltőkésítés, a jelgyzőkönyv, a McDonalds tűzijáték és társai meg még csak ide sem jutottak el, Polt Péternek, és a FIDESZnek hála. harmadikos általános iskolás azt mondja, hogy az a szemetebb, aki még el is tudja titkolni, és pártos főügyészt állít. nem mindenki látja úgy a világot, mint egy harmadikos.
3. a korrupciós jelentésben az van, hogy MINDENÜTT lopnak. felhívnám a figyelmet, hogy az ország 90%-án az önkormányzatokban a FIDESZ van hatalmon, és a közpénzek (közbeszerzések) FELÉT helyben költik el. egy harmadik általános iskolás ezek alapján arra a következtetésre jutna, hogy ha mindenütt egyformán lopnak, a felét meg a FIDESZ felügyeli, akkor a felét a FIDESZ lopja el. azaz egyformán lopnak. nem mindenkinek van olyan tiszta logikája, mint egy harmadikosnak.
4. Pécsen megkaptuk az ízelítőt: azonnal 80 millió Káel Csabának az EKF megnyitóra. még cska meg sem próbálták, hogy ne a leglejáratottabb pofa kapja.

de csak tessék mantrázni, hogy sokkal többet loptak, attól sajnos még nem igaz. mindenki ott bassza el az életét, ahol akarja.lehet, hogy te jókedvűen, emelt fejjel szavazol a FIDESZre, de téged még be is szopattak azzal, hogy ezt elhitették veled. nehogy azt hidd, hogy erkölcsileg vagy bárhogy te feljebb állsz.

én nem fogok az MSZP-re szavazni. te a FIDESZ-re szavazol?

scsaba1 2010.03.07. 07:58:27

Az a remek érv elhangzott már, hogy: " de a fidesz is lopott, ezüsthajón hordták a pénzt a szőlőbányákba", meg ilyenek?

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 07:59:40

@mig8:
világos, várjuk meg az ítéletet, de azért nem hinném, hogy az illetőnek ilyen gazdag fantáziája lenne, nem úgy néz ki ...

nestrot10 2010.03.07. 08:00:56

@klacus: Te lüke...az Ügyészséget " Pohl Péteresítette" a Fityisz banda, persze, hogy Keller ügyészi Fidesz falakba ütközött..te ...barom ..de ezt te is tudod, csak a nagy segg nyalásától nem látod a szart ami jön ki belőle:)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 08:01:01

@Kangörény_:
elítélték Simicskát? Akkor miről beszélsz?

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 08:03:04

@is:
Mikor tűnt jobbnak az ország helyzete: 2002-ben vagy most? Akkor kié a nagyobb felelősség?

Rabbeleben 2010.03.07. 08:03:25

@sasika61: Elítélték Hagyót?
Elítélték Zuschlagot?
Akkor miről beszélsz?

is 2010.03.07. 08:03:45

@is: bocsánat, pontosítanom kell magam: a legkisebb rosszra fogok szavazni. ha a FIDESZ nem hagyja elindulni az MDF-et, LMP-t, mert lerabolja a kopogtatókat, akkor persze nem sok választásom marad a 2. és 3. alapján, de ezt is a FIDESZ-nek köszönhetjük, ami újabb érv, hogy ne szavazzunk rájuk.

nestrot10 2010.03.07. 08:04:30

Orsós Orbán és bandája is lopott ennyit...minden párt csak azért jön klétre hogy lopjon..korrupt legyen EZ A MAGYAR FAPADOS KAPITALIZMUS,...és a rohadt nagy Demokratizmus. Nem kellett ez nekünk....
Olcsóbb volt nekünk a kis nyugis Kádár korszak..lassan sokan rájönnek:)))hehehehe

scsaba1 2010.03.07. 08:06:33

@is:

Te megjátszod a hülyét, vagy tényleg nem tudod, hogy Hagyó és Zuschlag csak a jéghegy csúcsán két apró hókristály? Egy paraszt, meg egy kevésbé értékes tiszt beáldozása a sakktáblán...

A 3. pontot hogy matekoztad ki? Bizonyítékok? Linkek legalább az alapos gyanúról?
Ja, vagy az nem kell a bögréért?

Rabbeleben 2010.03.07. 08:10:17

"Ne nyerjünk annyit, amennyit kértünk, ne mi kapjuk a legtöbbet"
(részlet egy nemtaggyűlésről)

nestrot10 2010.03.07. 08:13:39

@Rabbeleben: igaz!!!...ez nem korrupció.. ugye?.és nem is hazudik a kis gonosz törpe mi?

klacus 2010.03.07. 08:15:48

@nestrot10: Aztán a Kiszes papírjaid megvannak-e még? Esetleg egy jobbikos párttagságira cserélted?

Amit mondasz, az lehet, hogy igaz, de lehet hogy nem. Bizonyítson elvtárs mielőtt a pofáját jártatja.
Ez ugyanis így ebben a formában, kimerít egy csomó BTK-s megfogalmazást.

Azonban tételezzük fel, hogy neked van igazad. Ez pusztán annyit jelent, hogy az ügyészség a Maszop elmúlt 8 év hatalomgyakorlásának ellenére is Fidesz kézen van. Ha ez így van, akkor hogyan gyakorolták eddig a végrehajtó hatalmat? Miért nem ezt a taktikát választották 2006-ban?
Ez azért sántít., egy kicsit, de nyilván te ezt nem értheted.
Szóval te itt csak provokálsz, és ezt elég primitíven teszed.

is 2010.03.07. 08:15:54

@sasika61: jaj, ne terelj. mesélj nekem, hogy mit tudsz a világgazdasági válság fogalmáról? tudom, hogy iskolában csak magyar van, meg történelem, és közgazdaságtan óra nincs, de vajon pótoltál-e ebből bármit az életed során? ha nem, akkor hogyan veszed a szádra az ország helyzetét? pont a hülyenépszavazás után, amit megint csak úgy tövig vettél be, ahogy az illik. a reakció blog elismerte már, hogy tandíj, na az kellene. az egészségügyben megy fű alatt a beszéd, hogy hát igen, még kórházat kellene bezárni, mert tényleg, a koncentrált betegellátás képes csak színvonalat adni. a vizitdíjnál nagyobb szemforgatás nem volt, hiszen a szavazás másnapján kellett adóból kipótolni a kiesett pénzt, ugyanúgy fizeted, csak most tényleg tök igazságtalanul, mert ha 10 évig nem jársz orvosnál, akkor is. tényleg nem ártana szembenézni azzal, hogy mit csinált a FIDESZ 2006 október és 2008 március között, és hogy az mennyire vetette vissza az ország helyzetét.

a FIDESZ 2001-2002-ben ugyanakkora hitelezésbe csapott, mint utána Medgyessy, amit egyébként szintén megszavaztak. egy torony sem máról holnapra dől össze, neked még jónak tűnt a dupla minimálbér, meg a korlátlan lakáshitel, meg a rengeteg egyetemista, meg a rengeteg élményfürdő. a dupla minimálbér miatt azonban Szlovákiába ment minden autógyár, és lett is GDP növekedés, a korlátlan lakáshitel miatt szabadultak el az emberek fantáziái a devizahitelig bezárólag, és annak a levét nagyon isszuk, a rengeteg egyetemista titkárnőnek megy, amihez az érettségi is elég lett volna, de inkább milliókat kifizettünk nekik a felesleges oktatásra, szakmunkás meg nincs az országban, az élményfürdőket meg most zárják be, mert majdnem mind csődbe megy. ok, 2002-ben buta voltál, ezeket akkor nem láttad. de 2010-ben azért ezt így már egy kettesért is össze kell tudni foglalni.

nestrot10 2010.03.07. 08:19:16

@klacus: látom az "értelmes" Fityiszesek közé tartozol, .... akik csak a "Führer" szavát lesik és isszák a marhaságait és papagályként nyomják...nem vagy vitaképes!!!

klacus 2010.03.07. 08:22:17

@Rabbeleben: Még nem, de ami késik...

Azért, a fidesznek sok mindent nem kell tennie a negatív kampányért. Ezt a lovat az szdsz-mszp kettős szépen megnyergelte a Viktornak.

Én minden pecét élvezem. Ugyanis, ha tavaly a feri eltakarodása után egyenes gerinccel felálltak volna, akkor most nem lenne ez a szánalmas végjáték. Így csak annyit értek el, hogy a baloldal teljesen megsemmisül.

Ha valakinek van egy csepp esze akkor simán levágja, hogy az összes kiskirály a központi hatalom hanyatlása óta lépett működésbe igazán. Addig is loptak, de a kolaicíó szétesése után, a kormány a saját seggének a megmentésével volt elfoglalva. A kontroll teljesen eltűnt, ezek azt hitték övék a világ. Hát lehet, hogy mégsem?

klacus 2010.03.07. 08:23:17

@nestrot10: Nagyon mellélőttél. A dunaújvárosi MSZP tagja vagyok, bazdmeg!

wagabound 2010.03.07. 08:26:45

"Nem ismétlek én meg semmit tehát, csak azt kérdezem az MSZP még megmaradt híveitől: nem szégyenkeznek ilyenkor?"

Nem, édes fiam, nem szégyenkezünk. Ugyanis nincs okunk rá. Nem mi loptunk, csaltunk, hanem azok, akikben megbíztunk. A bizalom pedig nem bűn, amiért szégyenkezni kellene. Mi nem egy korrupt pártra szavaztunk, hanem egy pártra, amelyikről kiderült, hogy korrupt. Érted a különbséget?

Amit érzünk, az nem a szégyen, hanem a csalódás, mert rá kellett jönnünk: ez a párt sem különb, mint a többi. Remélem, ez is világos számodra (is).

klacus 2010.03.07. 08:32:30

@is: Szerintem a kép árnyaltabb:

- a vizitdíj azért volt szar, mert túl sok volt a mentes. A Nyuggerek, és az betegvagyok, mert nemakarok dolgozni kategória továbbra is ott hesszelt.

- a világgazdasági válság kihatott a magyar teljesítményre, a Fidesz ezért is hiteltelen, de a droid megeszi az egyszerűsített képleteket.

amit az Mszp azonban elkúrt, de nagyon:
- ÁFA csökkentés, színtiszta szavazatszerzés céljából
- átgondolatlan családtámogatás, túlemelt családi pótlék
- a fejlesztések ad-hoc kivitelezése, ha beledöglötök is alapon
- a kommunikáció teljes hiánya, a népszerűtlen intézkedésekben.

Mindez az miatt fordul elő, mert nem dívik a politikában, az mondani, hogy bocs ezt elbasztam. Se jobb se bal oldalon. A Gyurcsány szájából meg eleve hiteltelen az egész, mivel egy cinikus elmebeteg.

Limahotel Bravopapa 2010.03.07. 08:32:49

Ez bizony dilemma. Én MSZP-tag vagyok, és mégis kifordul a gyomrom, ha csak Hagyó vagy bármelyik hasonszőrű köztörvényes neve felmerül. Igen, csalódott vagyok és szégyenkezem. Helyettük is, mert nekik elég vastag a bőr a pofájukon ahhoz, hogy eszükbe se jusson. És eljutottam oda, hogy - bár MSZP-tag vagyok - nem fogok ezekre szavazni. Majd ha olyanok lesznek pozícióban, akiknek a tisztesség és becsület szavak jelentenek valamit. Mert vannak ám olyanok is, ha nincsenek is reflektorfényben.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2010.03.07. 08:34:02

Tudod, ugyanezzel az erővel a fidesznek is van min szégyenkezni, ha nem is pont ugyanezen. Elég rendesen.

klacus 2010.03.07. 08:34:23

@klacus: Nem hazudok!

Olyan országban szeretnék élni, amilyen ez sosem lesz.

Én hiszek abban, hogy munkából meg lehet élni. Elég szomorú, hogy ez csak ilyenkor jut a vezetők eszébe. A nagypolitika, csak szavazatban gondolkodik, mindenhol....

2010.03.07. 08:35:40

Sasika: én azért nem szavazok a Fideszre, mert az egrieket ismerem, és lehet hogy tévedek, de gondolom, hogy másutt se különbek.

Mi a különbeség Habis meg Nagy Imre között? az ég világon semmi.

Sós Tamás vagy Hermann, na ne röhögtes!

Hogy ezek nem lesznek korruptak? Hát? Nem vagyok benne biztos.

Aki normális volt, mint Horváth Lacika, hol van az már?

Elképzelem milyen lekivilága lehet annak az embernek, aki modnjuk Töcsire szavaz, és hányok tőle.

huta9020 2010.03.07. 08:36:13

Az önálló, felnőtt módon való gondolkodásra mérlegelésre képtelen átlag notórius szoci szavazó a korrupciós ügyeket látva döbbenten megáll, majd azt morogja maga elé: mind ezt csinálják, és behúzza az X-t a megszokott, biztonságot adó helyre.

nestrot10 2010.03.07. 08:36:52

@Limahotel Bravopapa: Jobban jársz ha a Maszopra szavazol mint a szar Fityiszre, még a végén 2/3al megváltoztatják az alkotmányt. (Tudod ők azt mondták aki nincs velünk az nincs---tehát te sem leszel:)
Inkább Maszop vagy kiscsit fasiszta jobbik, mint a rohadt Orsós és bandája!

klacus 2010.03.07. 08:38:02

@Limahotel Bravopapa: Azt hiszem már legalább ketten vagyunk itt legalább akik egyenesen beszélnek. Igaziból középről.

Miért: Azért mert én mindíg kimertem mondani a valóságot, kerül amibe kerül. Egy munkahelyen, a való életben nem dívik a sunnyogás, meg a félremagyarázgatás. Ha elbasztad, nem gáz javítsd ki, és rendeben van.

De ezek odafent csak a maszatoláshoz értenek.

nestrot10 2010.03.07. 08:39:27

Együtt akasszák a Hunvaldot és Hagyót , Zuschlag, de ott lógjon az Orbán és a Szíjgyártó , és simicska is!!!!!
de elmennék nézőnek!!!
(mindegyik pártból legalább három legyen ott!!!!!)

Limahotel Bravopapa 2010.03.07. 08:40:51

@nestrot10: Túl sok tisztességes Fideszest is simerek ahhoz, hogy ennek a marhaságnak bedőljek. Persze, kétharmaddal megváltoztathatják az Alkotmányt. Ráfér.

klacus 2010.03.07. 08:41:06

@nestrot10: ez az Orsós duma tipikusan régi vágású szoci uszítás. Hallottam már párszor....

Ez miatt (is) vagy gusztustalan, de azért ne hagyd abba, jókat virulok rajta.

nestrot10 2010.03.07. 08:42:28

@Limahotel Bravopapa: majd rájössz de későn!!! -és hiába ordibálod majd, hogy ORBÁN TAKARODJ!

úgy változtatja meg az alkotmányt hogy ezért még el is tüntet...már készülődik a Fidesz ÁVÓ is:)

nestrot10 2010.03.07. 08:43:31

@klacus: Örülök hogy 39 évesen régivágású lehetek:))

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 08:44:00

@is:
nagyokos, a viágválság mikor kezdődött? És nálunk? Akkor miről beszélsz?

klacus 2010.03.07. 08:44:20

@nestrot10: Jön a savazás az alagsorban, meg a daráló? Te elmebeteg vagy! Abba ne hagyd...

nestrot10 2010.03.07. 08:44:30

@klacus: te mint új vágású köpönyegforgató Maszopos is nevetséges vagy:)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 08:47:14

@Frengi:
nem mondtam, hogy a Fidesz nincs, nem volt benne a buliban, nézd meg a posztot! Minden egybevéve 2002-ig mégis jobb volt itt élni, mint ma. Ennyi.

nestrot10 2010.03.07. 08:47:28

Munkahelyekre már beépültek a Fityisz Ávósok..nem savazás és daráló lesz, hanem munkahelyről kirúgás és soha nem kap munkát és éhendöglik:)) ez a Fityisz ÁVÓ metód. A pedagógusoknál kezdik ( már burkoltan közölték):))) ---"szakmailag" "meg"- és elítélik őket...heheheh jó mi?

klacus 2010.03.07. 08:48:36

@sasika61: A válság nálunk 1990-ben kezdődött. Azóta tart.

2001 óta lassulunk mint a tankhajó. Miért:
- magas adó. (a fidesz csökkentett 10% járulékot, de adót nem)
- bonyolult közigazgatás
- kurva sok papírmunka a vállalkozásokban
- kurva nagy önkormányzati szféra, sok unatkozó emberrel
- elbaszott foglalkoztatás, és oktatási politika

a sor hosszú.

Nagy reformok 1998-2002 között se azóta meg végképp nem, talán az EVA az egyetlen értelmes dolog ami valamire jó volt, de idéntől azt is elbaszták....

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 08:49:47

@nestrot10:
"rohadt Orsós" - remélem, kijársz az antifasiszta, antirasszista tüntetésekre, pártvezetőiddel együtt, aztán "orsósoztok" egy kicsit, mert demokratáknál így szokás ugyebár...

nestrot10 2010.03.07. 08:49:48

Nem baj picinyem...hegyezd csak a nyelved és igazodj...:D úgyis fél év múlva más ordíbálja majd helyetted hogy : ORBÁN TAKARODJ! ( te meg a tükör előtt köpködheted magad szembe):)

klacus 2010.03.07. 08:51:16

@nestrot10: Az A te nagy bajod, hogy megtiltották számodra a gondolkodást. Ha egy párt tagja vagy az még nem tiltja meg a gondolkodást.

Én nem megyek el szavazni ismét. Azért mert a Fideszre nem, a jobbik egy vicc, az mszp meg hulljon szét, aztán gondolják ezt odafent újra.

nestrot10 2010.03.07. 08:52:00

majd jönnek a jogászok és elintézik oszt jó napot---ez a demokrácia mi? :))))

nestrot10 2010.03.07. 08:53:32

Na elég a buta röfögésedből....majd akkor szóljatok ha az Orsós Orbán temetése lesz---elmegyek, hogy meggyőződjek róla, hogy igaz-e:)))

harcsabajuszos 2010.03.07. 08:54:36

@klacus: Elnézést a kiigazításért, de jelenleg még nincs jobboldal a parlamentben, csak az 1989-es haveri társaság, aki azóta nehézsúlyú maffiózókká nőtték ki magukat.
Ha jobban szavazol, tavasszal még bekerülhet egy jobboldal.

balfék 2010.03.07. 08:55:09

@Hohányó: Az a fél parlament csak 22 ember. Ha minden állításod ennyire igaz én befognám a számat.

harcsabajuszos 2010.03.07. 08:56:19

@klacus: Nincs alternatíva? Olvastad már a Jobbik programját? Ha nem, miért nem?
Az MSZP szavazók nem kíváncsiak a 16dik havi nyugdíjszelvényen és az ingyengulyáson kívül másra?

harcsabajuszos 2010.03.07. 08:59:25

@nestrot10: Olyan boldog volnék, ha definiálnád a fasizmus fogalmát.
Nem szeretem a gondolatnélküli szajkózást.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.07. 09:02:38

Érdekes, hogy a Jobbik-tól mindeki fél. Ja mert nem voltak a hatalomban és fekete ló! A rendszerváltáskor a kummancsokon kívül ki volt az aki ismert volt és a hatalomban volt előtte?? He!
Ugyanolyan fekete ló volt az SZDSZ, FIDESZ, Kisgazdák stb...

Corry 2010.03.07. 09:06:34

@is:
A kopogtatócédulák ügyében számolj kérlek utána, segítek 8 millió cédula van, abból a Fidesz lassan begyűjt 2 milliót. De még ha ennek a dupláját is tenné, akkor is világosan látszik, hogy maradt még cédulka bőven, az persze más kérdés, hogy sokan nem akarják odaadni az MDF-nek, de ugyebár ez innét már egy másik szálon futó történet.

A nagy világválság is egyfajta bizalom megszűnésével és a hitelpiac kiszáradásával kezdődött. A bizalom elvesztése témakörben a szocijaink fényévekkel megelőztek mindenkit, csak az a baj, hogy nem ebben kéne az élen járnunk...

vargánya 2010.03.07. 09:09:15

@nestrot10:ugye jólesik otthon néha párás szemmel megsimogatni a munkásőr egyenruhát.

safranek 2010.03.07. 09:10:14

Korrupció van, volt és lesz. Pártfüggetlenül!

Minden párt annyira korrupt, amennyire kiderül róla. Az, hogy valamelyikről nem derül ki, az csak annyit jelent, hogy jól csinálják. Vagy a korrupciót, vagy a felderítés akadályozását.

Még a Fidesz kormány alatt is próbáltunk indulni néhány közbeszerzési pályázaton. Ugyan az volt, mint ma. Ki kinek juttat majd vissza és mennyit.
Még a versenyszférában is tapasztaltunk pártszimpátia alapú döntéseket.

nestrot10 2010.03.07. 09:14:00

@vargánya: Anyád! te fasz.
39 évesen munkásőr mi? na menj a picsába!
Ébredj már fel..elaltatott a gonosz törpe? :)

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.07. 09:29:48

bezárt a bazár, lekerült a blog a címlapról nem tudok már jókat röhögni az egymást ütő kommenteken

jozicsenko 2010.03.07. 09:33:30

@is: örülök hogy van még, aki menti az elvtársakat

a pontjaidat épp csak a statisztika hazudtolja meg

orbánék alatt 53-55% volt a GDP arányos államadósság
most 83% felett jár

a különbözetet vajon a manók hordták el, ugye?

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 09:47:34

@nestrot10: "Inkább Maszop vagy kiscsit fasiszta jobbik, mint a rohadt Orsós és bandája! " Ennél szebben egy mondatban nem is jellemezhetted volna egy igazi antifasiszta gondolkodásvilágát. A fajgyűlölőknél már csak a cigányokat utálod jobban, mi?

Rókakígyó 2010.03.07. 09:51:25

A folyamatos lopás azért sem szerencsés, mert ez megakadályozza a középosztály megerősödését, ez külön poszt lehetne, de könnyen végig lehet gondolni, Így egyre inkább azok fognak dönteni, akik maximálisan az államra vannak hagyatva, mert nem dolgoznak és nincs semmiféle gazdasági szerepük. Ennél rosszabb pedig aligha történhet egy társadalomban.

harcsabajuszos 2010.03.07. 10:28:04

@Rókakígyó: Nagyon jól megfogalmaztad, már több ezer éve is ez volt a demokrácia halála.

klacus 2010.03.07. 11:06:09

@Oreg: Igen olvastam. Persze fejből nem tudom, nem mondom, hogy nem szép munka, de a jelen helyzetben szerintem egy kicsit sci-fi gyanús.

Erősebben fogalmazva a leírt célokkal egyetértek, de én személy szerint nem tartom megvalósíthatónak.

A Vóna Gábor féle brigád, pedig számomra ismeretlen arcokból áll. A nyílt cigányozás, zsidózás sem az én műfajom, vannak normák amiket nem kellene átlépni.

klacus 2010.03.07. 11:07:47

@nestrot10: "39 évesen munkásőr mi? "

utángyártott?

soproni1 2010.03.07. 11:17:39

@klacus:
:D

Régen is valahogy összejöttek a mozgalmi emberek, akik féltették a nemzetet az elnyomó, kizsákmányoló kapitalistáktól. Ez embertípus.

Sasika ! Miért támadod a szavazókat ? Most sem Orbánra büszke a sok fidesz szavazó, hanem el akarja zavarni a mostaniakat. Ez ugyanígy volt 1994-ben, 1998-ban és 2002-ben is.

Akkor is elzavartuk őket, most is. 4 év múlva Viktor lesz az utálat tárgya.
Kérdés, hogy ki tudunk-e szabadulni a "nyugdíjas-közalkalmazott-munkavállaló" fogságból és végre elindulhat egy igazi jobboldali gazdasági program.

CapsLock 2010.03.07. 11:35:42

Nézve a kommenteket: szomorú, hogy ennyire összemosódnak a dolgok. Eltűnt az érték és a mérték, maradnak az általánosítások és az indulatok. Ahogyan a rokonainkat, barátainkat sem a politikai hovatartozásuk alapján, hanem erkölcsi alapon ítéljük meg, szerencsés lenne "nagy léptékben" mérve is ezt tenni. Ennek a kiforratlan demokráciánknak az a legnagyobb hibája, hogy a sleppnek - pártszínekben karriert-kapcsolatokat építő - vagy csak épp szabadrablást folytató társaságnak tág teret nyit - pártoktól függetlenül. Valószínű a jövőben majd valaki visszatekint és ennek arányait jobban ki tudja mutatni - az egyes pártokban. Most csak a szubjektív megítélés van - kinek kinek saját beállítottsága - elfogultsága alapján. Naiv elképzelés, hogy itt letisztul a kép, de ezt a szándékot kár lenne feladni: de figyelmen kívül hagyni ezeket nem lehet. Ahogy anno a Fideszt megbüntették a szavazók - talán effélékért is - normális esetben ugyanúgy járnak majd el most is - ha ki nem ölték belőlük a reményt... és nem csak a sablonos fújolás vagy épp a teljes közöny lett a trendi időközben.

sanyix 2010.03.07. 12:26:40

@nestrot10: Mekkora selfowned FAIL-al körítve. Igazi szoci vagy, aki képes ezt egy mondatban összehozni :D
olyan mint fletó a múltkor: a maszop vívmányai amivel jobbá tették az országot a nyugdíjemelés, és az autópályaépítés. Kicsit később már... az ország gazdaságának hanyatlása a nyugdíjemelés és az autópályaépítésnek köszönhető, ÉS persze válságnak, hiszen a legújabb szoci dogma szerint, megint csak egy rajtuk kívül álló okból áll így a gazdaság, 2008 elején még minden rendbe volt, nagy volt a jólét és dübörgött a gazdaság :DDD

soproni1 2010.03.07. 12:31:09

@sanyix:

És milyen kevés nyugdíjas meg közalkalmazott utalta vissza az emelést meg a 13. havi összeget az államnak, hogy a szemét Meggyesy-től meg Fleto-tól nem kell, inkább növekedjen a gazdaság. És most nekik is milyen nagy a pofájuk ( meg a hiteltámogatottaknak ).

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 16:26:15

@soproni1:
nem támadok én senkit, csak álszentnek érzem azt az érvet, hogy "sunnyogva, szomorúan, orrot befogva rájuk szavazunk", noha tudjuk, hogy milyenek. Mármint az MSZP.

soproni1 2010.03.07. 17:06:35

@sasika61:

Mindig azért szavazunk egy pártra, hogy a másik ne legyen hatalmon. Ez mindig így volt. Nem a szavazók a hibásak. Akik eddig tolták a szekeret, és csak fenyegetést kaptak cserébe, hogy, "ha nem adózól többet, akkor lecsapunk rád", azok most már el sem mennek szavazni. Akik meg a szekéren ülnek, fröcsögnek, hogy egyesek ellopták az országot.
Így már kilátástalan.

b0lha 2010.03.07. 18:10:04

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 36cm: :) nem vagyok lappango szociszavazo, meg nem tudom kire fogok szavazni. majd kideru mi lesz az egeszbol. de akkor is ostobasag egyvkire mutogatni...

kulalak 2010.03.07. 20:18:56

Ugy tunik Sasika a hirnev miatt elert a trollok hullama. Az Eszterhazy kep - maszop promocio miatt sokan figyelnek rad. Kampany van. Meg parttalan vita neha kioktato stilusban pedig az allampolgar mar azt szeretne tudni, hogy ez a vege vagy meg mindig az eleje.
Szivunk mint a torkosborz. Legyszives ne add fel, neha jo nemhivatalos megkozeliteseket olvasni. Kosz.

harcsabajuszos 2010.03.08. 15:14:26

@klacus: ....de törekedni lehet rá, nemdebár? Ezek az új fiúk legalább őszintének tűnően foglalkoznak azokkal a problémákkal, amelyet 1989 óta már Alpokként magasodó szőnyeg alá söpört a parlamenti haveri maffia.

alex4427 2010.03.08. 17:14:18

Akinek nem volt elég ez a 8 év, az......(na, inkább nem minősítem) szavazzon nyugodtan a vesztesekre!

Tündér_Lala 2010.03.08. 18:06:12

Tetszik, nem tetszik a modern demokrácia lényege, hogy minden párt érdekhálózatot működtet, közpénzekből. Egyszerűen ebből élnek, mind a pártok, mind a klientúrához tartozó vállalkozók.

Gyurcsány hatalomra kerülésével azonban minőségi változás következett be. Az MSZP-t az SZDSZ-es haverok segítségével gátlástalan maffia szervezetté alakították, a nagytőke támogatásával, amelynek érdekeit képviselték. A párt és az egyének kapzsiságának nem tudtak határt szabni, mert vezetőjük, vezetőik nem rendelkeztek ehhez erkölcsi alappal (Ők is erősen kifogásolható módon vagyonosodtak meg.) Céljaik érdekében semmilyen eszköztől nem riadtak vissza - ismert történet, nem részletezem - és a maguk mögött hagyott ország állapota, már a világválság előtt is katasztrofális képet mutatott. Tönkre ment gazdaság, államigazgatás, szétvert társadalom és adósság hegyek. Ez az örökség utánuk.
Erre a formációra csak azok szavaznak akik teljesen tájékozatlanok, családi hagyományok miatt bármit elnéznek az állítolagos baloldalnak vagy maguk is részesei a disznóságoknak.

Az országot gyakorlatilag újjá kell építeni és személyes véleményem szerint erre csak egy erő alkalmas, a FIDESZ. Ügyes külpolitikávak mozgásteret kell szerezni, itthon pedig rendet kell tenni. (Ez szlogennek tűnik, de szinte mindent új alapokra kell helyezni.)

A JOBBIK életfontosságú problémákat tett a közbeszéd tárgyává, de stílusuk, megoldási javaslataik, elképzeléseik nem vállalhatóak. Emiatt ráadásul szalonképtelenekké váltak a világban, ami külpolitikai kolonccá változtatta a pártot. (Nekünk nem marginalizálódásra és Irán szövetségére van szükségünk.) Mondom ezt úgy, hogy őszinte tisztelettel tekintek a JOBBIK-osok lelkes tenni akarására és remélem, hogy az ország érdekében hajlandók lesznek továbbra is ilyen önzetlenül dolgozni.(Akár kistérségi célokért.)
Azt ugyanis tisztázzuk: Az ország és lakóinak érdeke számít és nem a pártoké. A pártok csak eszközök és aki pártérdekből árt az osrszágnak és ezzel nekünk azt elítélem, megvetem.

alex4427 2010.03.08. 22:03:00

@Tündér_Lala: Ezzel nagyon egyetértek. Az utolsó bekezdés kivételévek.A pártoknak ugyanis, szerintem, csak a pártok érdeke számít.
Erre erősen "rásegítenek" a magyar választási törvények.
Pl. képviselő nem hívható vissza,
nem csak egyéni jelöltek vannak, hanem pártlistások is (akiknek nem a választó a "főnöke", hanem a párt-vezető/ség ),
az 5%-os küszöb (új arcok nem igen kerülhetnek be) stb.

Tündér_Lala 2010.03.09. 09:13:55

@alex4427: Ez bizonyos szempontból igaz, de én a választók szempontjából vizsgálom a kérdést. Ha nem az ország érdeke az első (a második lehet a párté) és ez nyilvánvalóvá válik, akkor nem érdemli meg a bizalmat.

Looloo 2010.03.09. 23:22:57

Sasika: kétségtelenül korrupt párt a maszop, de nem hiszem, hogy korruptabb lenne, mint a többi. No nem mintha ez bármilyen felmentést adna, de ez a bejegyzésed erősen demagóg.
Úgy látszik, az ezüsthajós kedves ügyek már régen voltak. Most az mszp volt a kormányon 8 évig, nyilván nekik volt a legtöbb lehetőségük a lopkodásra. Most majd jön a fideszes sarc, meg ha minden igaz, a jobbik is belekóstolhat immár a módiba.
Egyébként, mielőtt én is kommunistának lennék nevezve, nem áll szándékomban a maszopra szavazni. őszintén szólva elképzelésem sincs, kire lenne értelme szavazni... A választék több mint színvonal alatti.

kulalak 2010.03.10. 04:40:26

@Looloo: Nem, kerem szepen nem maszatolni.
'A' korrupt part a maszop 89-tol mostanaig. Tocsiktol Hagyoig. Vegigeltem. 89 elott is korrupt volt az mszmp. Takarodjanak.
süti beállítások módosítása