HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Fiktív kormánypárti mondatok a népszavazás kampányából

2008.01.25. 19:21 sasika61

Gyurcsány Ferenc nyugdíjas törzsszavazók előtt

„Miért csak a vizitdíjat, tandíjat ne kelljen megfizetni? Merjünk már nagyot álmodni!Akkor legyen ingyen a kenyér, a sör, a gáz, sőt a nyugdíjasoknak a repülőjegy is a Malév járatain!

Tessék szavazni igennel! Lehet? Lehet. Csak akkor ne tessenek sóhajtozni, hogy nem jut nyugdíjemelésre, ne engem szidjanak, ha emelnünk kell az áfát! Valahonnan a hiányzó pénzt elő kell teremteni!Akkor hívják ide Orbán Viktort, mondják meg neki, hogy fizesse ki ő a megemelt adókat!

Ingyen semmi sincs! Nincs vizitdíj? Jó, ne legyen, én is megszavaznám. Igaz, hogy akkor ha kórházba kerülnek, ne csodálkozzanak, ha maguknál csak a műszerek lesznek öregebbek, ebédre pedig nem lesz ám narancs!Azt nézhetik a fideszes kampányplakátokról, maguk meg majd eszik mellé a krumplilevest. Jó az, a krumplileves legyen krumplileves!

Elhívtam az én drága édesanyámat, hogy legalább télen költözzön hozzánk, de azt mondta, nem megy ő a más házába…Így hát a jómúltkorában  hazamentem meglátogatni. Beléptem a konyhába, hát látom, hogy ott ül szegény egy kis hokedlin a gázsütő mellett. Mondom neki, az Istenért mama, csak nem?...

Jaj, ne ijedj meg Feri, mondja, csak megmelegszem kicsit a gázsütőnél, mert hideg van! Na de mama, mondom, melegrekordok dőlnek, kint 17 fok van! Kint igen…., mondja,- de figyelj csak Feri, jó lesz szerinted ez a tandíj?Azért kérdem, mert ha jól belegondolok, hogy nekem tandíjat kellett volna fizetnem utánad, hát nem tudom…Lószart mama, mondom, ha én tudom, hogy tandíjat kell fizetnem, akkor tanultam volna!...

Tudják, mennyi naplopó diák tanul a felsőoktatásba? Éveken át csak buliznak            ( whisky, szivar), kibulizták, hogy összevissza utazgathassanak  az országban, előadásokra nem járnak, a vizsgáikat húzzák-halasztják, maguk meg majd fizetnek utánuk. Hát jól van ez így? Ezt akarják? Mert akkor máris adom a csekket, a kijáratnál rögtön lehet is fizetni, de ne pár forintot kaparjanak össze, tudják mit, a 13. havi nyugdíjukat rögtön fizessék be a diákok tandíjának pótlására, a Fidesz úgyis fizet majd 14. havit, azt ígérték, éljenek meg abból…

Lendvai Ildikó egy tévévitán Navracsics Tiborral

„Kedves Tibor, maga majdnem olyan okos és szép, mint én vagyok, mi ketten jól megértjük egymást, magával lehet kultúrált, európai módon vitatkozni. Higgye már el, hogy úgy hiányzott nekem ez a népszavazás, mint Szent Sebestyén vértanúnak a pogányok nyilai. De legalább itt kettesben, egymás közt mondjuk már ki, hogy ez a népszavazás egy szamárság!”

Veres János a szabolcsi kistelepülések polgármesterei előtt, valahol Nyírbátor környékén

„ A költségvetés köszöni szépen, jól van. Az 1%-os gazdasági növekedés azt mutatja, hogy a kijelölt pályán haladunk, az egyensúlyt még az igenek győzelme sem fogja megingatni. Mint ahogy a kormány és én is a helyünkön maradunk. A kieső bevételeket azonban pótolnunk kell. Előfordulhat, hogy azt mondják nekem, te Jani, nézd már meg, mely települések szavaztak igennel a megyédben, és hát én ugyan nem szeretnék úgy pénzt osztani, mint a Fidesz tette, hogy a kormánypárti települések kaptak, a többiek meg nem, de nehéz helyzetben leszek, ha meg kell indokolnom, miért támogassunk ellenzéki, igennel szavazó falvakat, ha a nemmel szavazóknak sem jut elég, értik, ugye?”

Kiss Péter a HÍR TV-nek nyilatkozva, titokzatos mosollyal a bajsza alatt

„Mi azt szeretnénk, ha a reformok folytatódnának, de ha veszítünk az sem okoz feszültséget sem a frakcióban, sem a pártvezetésben. Mi támogatjuk Gyurcsány Ferencet mindaddig, míg megvan iránta a bizalom, márpedig bizalmunk jelenleg töretlen, erre a bizonyíték az, hogy támogatjuk. Nem számítok változásra a kormányfői poszton, egyébként én csak egy vagyok a sok kisz,..ö…öö, kis pont közül, nincsenek tehát kormányfői ambícióim, ugyanakkor ha a helyzet úgy hozná, alávetném magam a pártfegyelemnek…”

Horn Gábor a liberális sátor 3 fős hallgatósága előtt

„Orbán Viktor szokása szerint zagyvaságokat beszél. Ennek a népszavazásnak az égadta világon semmi jelentősége nincs, bármi történik, a reformok folytatódnak, erre garancia az SZDSZ,hiszen azért léptünk be a koalícióba, mert az ország javait, akarom mondani, javát akarjuk. Hogy az egésznek nincs jelentősége, arra az is bizonyíték, hogy a kampányra csak 100 milliót költünk …”

Szólj hozzá!

Címkék: kampány tandíj népszavazás vizitdíj

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr13311589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása