HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Nyílt levél Horváth Ágnes miniszterasszony részére

2008.02.23. 17:41 sasika61

Horváth Ágnes
egészségügyi miniszter r.
1051. Budapest, Arany János út 6-8.

Félemelet – balra

 

Tisztelt Miniszterasszony!

 

Rút cselszövés áldozata vagyok!

A napokban Önök a helyi sajtóban (Heves Megyei Hírlap, 2008. február 22.) egész oldalas hirdetést jelentettek meg „Egy év után már látszanak az eredmények” címmel. A propagandaanyag  tájékoztató döbbentett rá, hogy engem milyen csúnyán átvernek már 20 éve! Azt írják, hogy azért kell a vizitdíjat leróni, mert bár „fizetni senki nem szeret, de tudjuk, az életben semmi nincs ingyen”. Mi következik ebből? Az, hogy a vizitdíj előtt az egészségügyi ellátás ingyenes volt!

Miniszterasszony!

 Képzelje, milyen méltánytalanság esett meg velem! Mióta csak dolgozom (23 éve), folyamatosan látom a fizetési cédulámon, hogy jelentős összegeket vonnak le tb-járulék jogcímen, hogy mennyit, azért nem írom le, mert Önnek nyilván ez zsebpénz, egy jobb minőségű tojás ellen védő esernyő ára, de higgye el, nekem sok. Tudom továbbá, hogy ennek csak kisebb részét vonták egészségügyi járulék néven, a nagyobb rész a majdani nyugdíjam fedezésére szolgál. Ezt azonban aligha fogom sokáig igénybe venni: ahogy emelik a korhatárt, egyre inkább úgy tűnik, hogy számomra az utolsó osztály (tanár vagyok) az intenzív osztály lesz.

Na, szóval az itt a kérdés, hogy miért is vonták tőlem évtizedeken át a járulékokat s kinek az utasítására, ki követte el a hibát? Nyilván az OEP és elődjei hibáztak, ideje is feloszlatni, jöjjenek a – remélem, szintén ingyenes – biztosítók  pénztárak. Én abba a kicsiny halmazba tartozom, akik még hisznek Önnek. Kérem, ne okozzon csalódást, derítse ki, hová lett a pénzem, érje el, hogy fizessék nekem vissza, s akkor ígérem, nem-mel szavazok majd március 9-én!

Tehát megkapom 23 évre visszamenően a jogtalanul levont járulékot (megelégszem egy átlagkamattal, nem vagyok én uzsorás!), nem-mel szavazok, (remélem, megbukik az a szemét Orsós  Orbán!), s ettől kezdve nem vonnak semmiféle összeget le a fizetésemből, ha pedig megbetegszem (az idegbaj kerülget, ha belegondolok, milyen csúnyán becsaptak!), akkor befizetem a vizitdíjat, kórházi napidíjat, oszt jónapot! Nem kívánom én, hogy ingyen gyógyítsanak!

Válaszát (és még inkább a visszautalt összeget) március 9-ig várom.

 

  Ui.: Nem fenyegetésként mondom, de ha a határidőig levelem nem nyer pozitív elbírálást, kénytelen leszek ige…, de hagyjuk, én bízom Önben.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: népszavazás egészségügy horváth tb ágnes

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr1351578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása