babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Draskovics, a melegverető

2008.07.24. 11:36 sasika61

 

 Azt eddig is tudtuk, hogy Tóth Gábor rendőr-főkapitány nem jószántából változtatta meg véleményét, amikor mégis engedélyezte a melegek felvonulását, de az eddig ismeretlen volt, hogy kinek a nyomására tette mindezt. Ma reggel Draskovics Tibor igazságügyi és rendészeti miniszter a Nap-keltében leleplezte magát: ő volt az, aki elmondása szerint a gyülekezési jog biztosítását tartotta szem előtt, ezt tartván fontosabbnak, s erre hívta fel Tóth Gábor figyelmét.    Ám természetesen nem politikai nyomásgyakorlás történt, az nálunk történni nem szokott.
 
 Draskovics elmondta : „örül annak, hogy a melegfelvonulás utáni összecsapások nyomán vita bontakozott ki, mert szerinte így elkezdődhetett a párbeszéd arról, hogy rendelkezik-e a jogállam azokkal az eszközökkel, amelyekkel megvédi polgárait, intézményeit és magát, vagy az új helyzet új eszközöket, új megoldásokat kíván.” Mit jelent ez az érv? Azt hogy a miniszter kísérletezett a melegekkel. Hagyta eszkalálódni a helyzetet, kivárva, mi fog történni, s ha történik valami, mit lehet majd jogi és nem jogi eszközökkel tenni.
 
 Tegyünk egy gondolatkísérletet. Mondjuk azt pl., hogy a miniszter urat elmaszkírozzák (ne legyen ijesztő az ábrázata), s végigmegy a VIII. kerület utcáin, azt ordítozva: Kiirtok minden cigányt! Elképzelhetjük, mi történne. Vajon akkor is örülne-e, mert garantáltan jó kis párbeszédre nyílna lehetőség a jogállam számára rendelkezésre álló eszközökről!
 
 Ám ha meleg lennék, más variáció is megfordulna a fejemben. Mi van, ha Draskovics meleggyűlölő, de gyáva ahhoz, hogy maga menjen ki tiltakozni? Alig várta a felvonulást, s kurvára dühös lett, amikor Tóth Gábor azt betiltotta. Nosza, telefont ragadott, s nem nyomást gyakorolva, de mégis elérte az engedélyeztetést. Ezek után otthon beült a képernyő elé, elindította a DVD-felvevőt (jó lesz majd kevésbé izgalmas napokra), s várta, hogy majdcsak megverik a melegeket, ő pedig két célt is elért: mindenkit megverethetett, aki ellenszenves volt számára, ráadásul eljátszhatta a nagy liberális bajnok szerepét.
 
 Draskovics egyetlen kormányzati pozícióban sem állt a helyzet magaslatán, most is a leggyengébbek közül való, szégyenletes indokai bizonyítják ezt.

47 komment · 1 trackback

Címkék: közélet draskovics melegfelvonulás

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr76583188

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.24. 13:53:14

Itt az írás, forgassátok... - Draskovics, a melegveretőAzt eddig is tudtuk, hogy Tóth Gábor rendőr-főkapitány nem jószántából változtatta meg véleményét, amikor mégis [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amfiteatrum 2008.07.24. 12:37:52

mi lett volna a poltikai nyomásgyakorlás? Ha Fletó "szól le"? Ez a Draskovics is volt már minden: bankvezér, államtitkár,miniszter, stb. Szeretem az ilyen polihisztorokat.

amfiteatrum 2008.07.24. 12:37:55

mi lett volna a poltikai nyomásgyakorlás? Ha Fletó "szól le"? Ez a Draskovics is volt már minden: bankvezér, államtitkár,miniszter, stb. Szeretem az ilyen polihisztorokat.

Kopjon a kaftán 2008.07.24. 12:38:12

Még két év és takarodó ennek a mocskos, köztörvényes bűnözői brigádnak. Ennél a gerinctelen, féregnél még az ördög is jobb.

Barnabás 2008.07.24. 12:45:16

Közeleg az idő ,amikor Draskovics és bűntársai egy magyar fegyintézetben fogják befejezni pályafutásukat.Remélem jó sok vazelint visznek magukkal.

gerzson913 2008.07.24. 12:45:55

Szerintem az előző, nagyon jó posztokhoz képest ez kissé gyengére sikeredett. A nyolckeres példa egyáltalán nem jó, és az egész szöveg igencsak erőltetett. Ezt most elfelejtem, és várom a következőket! :) Ahogy az angol mondja: Keep up the GOOD work! ;)

terepasztalfüggő 2008.07.24. 12:49:48

szarjon süncsaládot a Tibor mindennap 2x!

Pápu nem sárga tetű 2008.07.24. 12:49:57

és helyettük jön egy másik mocskos, köztörvényes bűnözői brigád , igazad van sokkal jobb lesz...
'nyócvankilencben megvolt a lehetőségünk hogy fellógassunk, agyonlőjünk, kerékbe törjünk pár embert és akkor talán nem itt tartanánk, de elkúrtuk ezt is ,nem kicsit... az unokáink is inni fogják a levét. mostmár kénytelenek vagyunk ezt a demokrácia izét játszani , kár hogy ez még eddig a világtörténelemben soha sehol nem működött, amikor meg igen akkor az sem az volt...

mondocska 2008.07.24. 12:52:21

Hogy jó-e, avagy nem az írás azt nem tudom, de IGAZ!
Lám-lám bebizonyosodni látszik a politikai indíttatás, minden korábbi melegfelvonulósvédőssajnálkozós blogon történt elutasítása ellenére is. Így van, a politikai érdekrendszernek, apr, törékeny és semmibevett játékszerei vagyunk, most épp a homokosok voltak éppen a kedvenc és leghasznosabb játék(ok).
Ez ebben a formában viszont elszomorító.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.07.24. 12:54:02

Gerzson913,
ezt én is így érzem, ennyire futotta, sietnem kellett.
Bár ez nem mentség.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.07.24. 12:55:15

Draszé minisztőr úgy hírlik, a Gyurcsányi-féle éjjel-nappali egyik legfaszkodóbb böszméje. Szerintem inkább egy pénzéhes csicskája egy Joker-szerű Putyin-paródiának.

Alvarez 2008.07.24. 12:59:26

Szíve szerint a rendőrség az összes demonstrációt megtiltaná, csakhogy biztosítani (dolgozni) ne kelljen. Én benne vagyok, de akkor Ovi is visszahúzhatja a belét az Astoriától magyar polgárok házába, a hordójával együtt.

hoppa 2008.07.24. 13:01:46

Tehát, ha jól értettem, nemcsak a melegek tehetnek arról, hogy beverik a fejüket , és még csak nem is csak a rendőrök a hibásak azért, mert megpróbálják betiltás nélkül megvédeni a felvonulókat, de kizárólag Draskovics az egyetlen és legfőbb felelős a molotov-koktélozásért, lincslésért meg az egyéb mikiegér-terrorizmusért. Úgy tesz ez a büdös Draskovics, mintha a jogállamiságot meg a kisebbségek jogait védené, de igazából egy frankenstein, aki kísérletezik pusztán a melegekkel. Nyilván a lobbanáspontjukat és a mechanikai szilárdságukat tesztelte...?

Kizárólag a szegény náci csőcselék ártatlan, természeti csapás, hogy pont a Kárpát-medencében, a Dunakanyar alatt nőttek ki eezek a bolondgombák a földből. Márha persze nem Draskovics szervezte be őket is.

Így már persze érthető az egész...
---
(Elismerem, minden alkalmat meg kell ragadni a kormány és Draskovics fikázásához, ha valaki ettől tud csak elélvezni, de legalább egy kis színvonalat kéne vinni a poszutba - ha már a mondvacsinált-nyögvenyelős ténykifacsarás nem is működik, legalább az írásstílusa lehetne élvezetes...)

Shopping 2008.07.24. 13:05:07

Hagyjuk mán a buzikat.
Minél többet beszélünk róluk, anál (érted!), szóval annál jobban idegesítenek.
Ne vonuljanak- oszt nincs probléma.
Otthon buzuljanak, azt mindenki nyugton van!
Na.

Alvarez 2008.07.24. 13:05:55

sasika61 Pilhál Györgytől tanulta a stílust és a mondanivalót. Hát nem lépett túl az agg alkesz mesteren.

Kopjon a kaftán 2008.07.24. 13:06:11

Persze a kurva nagy jogállamiságában volt pofája azzal dicsekedni, hogy a nagy toleranciához hűen benyalt az amcsiknak, csak hogy kikapcsoltassa a kuruc.infot.

A nagy magyar (i)gazságügy "miniszter" harcol a párfős webújságírás ellen. Szánalmas, nyomorult, kártékony patkány.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.07.24. 13:09:07

Hoppa,
senki nem tagadta az erőszakoskodók felelősségét, éppen azt állítom, hogy mindezt előre lehetett tudni, éppen ezért lépett először Tóth Gábor, szerintem helyesen.
Draskovics viszont közbelépett, s nehogy már azért, mert a gyülekezési jogot kívánta volna biztosítani. Egy frászt! Balhét akart, afféle fedőbalhét, mely eltereli a figyelmet az igaziról, a nagyról, kritikátlan kormányzati teljesítményükről.

Dekatlon 2008.07.24. 13:17:49

OFF:
Ma reggel a egy kórház előtti buszmegállóban epilepsziás rohamot kapott (valószínűleg azt, olyan volt) egy középkorú férfi. Bement valaki a kórházba segítséget kérni, de elhajtották azzal, hogy ha hívtak mentőt, várják meg azt.
Senki nem jött ki, hogy a mentők kiérkezéséig szakszerűen ellássa a szerencsétlent.
Ott voltam, láttam, de így is nehéz elhinni, hogy ilyen van. Bocs hogy ide, nem tudtam hova leírni.
ON

Pszt! 2008.07.24. 13:18:02

Mi van, ezekre a blogokra költözött a kurucinfó? Azon lehetett olvasni ilyen barom összeesküvéselméleteket. Ilyet én is tudnék összerakni.
A viktor szólt a rendőrkapitánynak, hogy nemsokára mi leszünk hatalmon, úgyhogy engedélyezd mindkét demonstrációt, különben röpülni fogsz a zsíros állásodból. Ezzel biztosította, hogy balhé legyen, amivel bebizonyítja a kormány alkalmatlanságát, és a szélsőjobbos haverjainak megadja a buli lehetőségét. És még a b.zikat is jól elvereti, hisz meleggyűlölő.

TD223 2008.07.24. 13:20:49

Eddig is tudtuk, hogy Gyurcsány, Veres és Draskovics nem ismerik a demokrácia, és jogállam fogalmakat.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.07.24. 13:21:44

Pszt!
Szerinted én komolyan gondoltam az általam leírt lehetőségre? Mert ha igen, akkor komoly értelmezési gondokkal küzdesz!

Pala 2008.07.24. 13:22:34

Ha nem engedélyezik a tüntetést, nem lett volna balhé, és nem lehetne miről sipítozni. Akkor esetleg kényelmetlenebb témák felé fordulna a közvélemény. Ezért kell mindig valami híranyag.

Roda 2008.07.24. 13:24:19

sasika61, ha egy postot írsz, legalább nézz utána a történéseknek. Amiatt nem lehet egy demonstrációtól megtagadni az engedélyt, mert lesz egy két elmebeteg, akinek nem tetszik és tojásokat dobál. Az engedélyt csak a közlekedés aránytalan korlátozása miatt lehet megtagadni, így is történt. De szombaton az Andrássyn aránytalan korlátozás? Akkor a Fidesz astoriás eseménye mi volt?
Buta vagy, felületes és elvakult. De legalább kint vagy az index oldalán. Ennek megünneplésére igyál meg Pilhállal egy felest este.

Rwindx 2008.07.24. 13:30:15

Hoppá, szerintem te is tudod hogy draskovics nem rendőr, hanem politikus. Tehát nem a rendőrők tehetnek erről az egészről, ez nem jöhetett le. Továbbá a postban nem található a kődobálók érdemeit védő rész, nyilván ilyen nem is lehet.

Tehát részedről érdekes hogy hivatkozol a "mondvacsinált-nyögvenyelős ténykifacsarás"-ra. Lehet támadni vagy vitatni adott esetben ezt az írást, de így, ahogy te teszed az egy öngól részedre.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.07.24. 13:31:33

Roda,
bár nehéz elhinned, d pontosan tudom, mire hivatkozva tiltotta meg Tóth Gábor a felvonulást, de ezzel együtt más útvonalat is felajánlott, nyilván azért, mert szét akarta választani a két menetet, s tudta, hogy ott, azon a területen nem lehetséges.
Pilhálról tudom, hogy ki, de nem ismerem. Jelzőid téged minősítenek.

noob 2008.07.24. 13:32:24

Kicsit átgondolatlan volt ez a poszt, el is szabadult a ló...
Mi is történt?

Tóth Gábor rendőr-főkapitány -OKOSAN - számolt a lehetséges konfliktussal és meg tudta itélni, hogy ebben a játszmában csak betlis lapokat kapott. Igy megpróbált szakmai indokból kihátrálni a dologból.

Draskovits -OKOSAN- "a gyülekezési jog biztosítását tartotta szem előtt, ezt tartván fontosabbnak". Valszeg legalább is esély szinten felmerült benne az. amivel Toth Gabornak számolnia kellett. Politikailag korrekt (PC). Igaz nála volt a piros ásztól a piros filkóig minden lap, s biztos lehetett benne, hogy meg lesz a "csendes ulti"...

A politika primátusa természetes a demokráciában. A szaktárca azt teszi amire utasítják, esetleg veszi a kalapját.

Hogy most Draskovits utolsó lapként kijátsza a piros hetest is, az kellemetlen, de a leosztás ismeretében várható volt. Bizony most fogcsikorgatva dobjuk bele a makkot meg a zöldet meg a tököt.

Bizony ez egy torkos-borz játszma volt.

Roda 2008.07.24. 13:42:20

sasika61, te annyira hülye vagy, hogy az már fáj. Az ellendemonstrálók semmilyen semmilyen erőszakos cselekményt nem valósítottak meg, nem dobálóztak, nem döntötték le a kordont. Ők max. mocskos buziztak, ennyi. Ergo itt elég volt egy elválasztó kordon is + ezer rendőr elől, hátul és középen. Akik viszont balhéztak, azok a mellékutcákban, a Jókai téren, a Hősök terén voltak, nem bejelentett demonstráción, ezért is oszlatott a rendőrség. Bármerre is mennek a buzik, bármikor, a dobálózók és hozzád hasonló fogatlanok ott lesznek, hidd el.

septoxe 2008.07.24. 13:43:47

"...a politikai érdekrendszernek, apr, törékeny és semmibevett játékszerei vagyunk" ott a pont.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.07.24. 13:45:04

Roda,
csatt-csatt, csattanak a fogaim, dobálózni pedig szavakkal szoktam, igaz ezek is agyonüthetnek oroszlánokat.

pokesz70 2008.07.24. 13:45:57

Ti miről beszéltek? Egy békés felvonulást, ami a szólásszabadság egyik legfontosabb intézménye, azért tiltsanak be, mert néhány idióta verekedni akar? Ez lett volna a demokratikus megoldás? Akkor ezentúl az összes fidesz nagygyűlést be kell fenyíteni és máris lehet betiltani. Draskovics csak a dolgát tette akkor, amikor felülvizsgáltatta a nyílvánvalóan álokokból betiltott felvonulás dolgát (vagy a 30,000 biciklista nem akadályozza a forgalmat legalább annyira, mint 1500 meleg? és a "kétmillió" fideszes?). Ebben mi a politika? Ez jog. És demokrácia.

Roda 2008.07.24. 13:49:42

sasika61, te hazug, félrevezető felületes és fantáziátlan módon dobálózol a szavakkal. Gratula.

noob 2008.07.24. 13:53:28

Roda,
nem kell hazug, félrevezető felületes és fantáziátlan szavakat olvasnod.

Roda 2008.07.24. 13:56:40

noob, nem ugyanaz a felelősség olvasni hazug szavakat, mint leírni.

hoppa 2008.07.24. 13:57:51

Sasika61,

Hadd mondjam el közvetlenül, áttételek nélkül én is:

- Draskovics miniszter felel mind a rendőrségért, mind általában a magyarországi jogalkalmazásért. Hogy ez a struktúra jó-e vagy sem, hogy megfelelő személy-e vagy nem, ezen lehet vitatkozni, de -

- Ha a rendőrség jogellenesen(!) be akar tiltani vagy korlátozni akar egy tüntetést azért, mert az erőszakos, a jogállamot kicsúfoló csőcselék megfenyegeti a tüntetni akarókat, akkor kötelessége a jogértelmezésben segíteni a rendőrség illetékes vezetőit.

- És végül, bármilyen kormányzati kezdeményezésre vagy kommunikációra, ami nem arról szól, hogy "hazudtunk" meg "elkúrtuk", rá lehet mondani, hogy terelés. Sokszor tényleg az, (bár ezzel nem szeretném azt a hamis látszatot kelteni, hogy az ellenzék jobban kommunikálna, vagy kevesebbet hazudna, terelene,) de ez most konkrétan nem.

Szerintem.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.24. 13:58:11

Szerintem a témához kéne itt hozzászólni, nem másokat fikázni, meg személyeskedni.

Aki jobban, szebben, érthetőbben tudja magát kifejezni, legalábbis ezt gondolja, nyisson blogot, és ott lehet alkotni.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.24. 13:58:16

Szerintem a témához kéne itt hozzászólni, nem másokat fikázni, meg személyeskedni.

Aki jobban, szebben, érthetőbben tudja magát kifejezni, legalábbis ezt gondolja, nyisson blogot, és ott lehet alkotni.

tl 2008.07.24. 14:02:47

Drazsé egy életművész. a kor amiben élünk az tette azzá.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.24. 14:08:36

Burkina Faso-ban sem lenne miniszter ezek után .....

utalomapolitikát 2008.07.24. 14:13:07

Még az is lehet hogy Draskovics erre verte otthon...

A melegeket nálunk a korábbi társadalmi berendezkedés miatt jelenleg nagyon kevesen fogadják el. Nem lehet egyből ezeknek az embereknek a pofájába vágni azt amivel szöges ellentétben állnak, csak lassan és megfontoltan lehet eljutni a megfelelő eredeményhez, nem úgy mint a mi álliberálisaink csinálják.

nekemirj 2008.07.24. 14:13:31

Úgy látom itt egyeseknek fogalmuk sincs a dolgokról.
A miniszternek kötelesége az alá beosztottak munkáját felügyelni és esetenként utasítani. A felelőssége abban van, hogy megfelelő szakemberek kerüljenek a rendőrség élére, a minisztériumokba.
Amit Draskovicsnak meg kellett volna már tennie, hogy utasítani a minisztériumi apparátust hogy 1 héten belül készítsék elő a BTK szigorítását és rendkívüli parlementi ülésen megszavaztzatni azt.
Ebben annak kellene lennie, hogy aki ilyen rendbontást elkövet, annak a kiszabandó büntetése az okozott kár megtérítése és 365-1000 nap közmunka elvégzése táblával a nyakában, hogy törtem zúztam ez a büntetésem. Higgyétek el 1000km autópálya is pár millióból megépülne így.
A meleg felvonulás semmiben sem különb mint az egyházi körmenetek megtartása. Az is ugyanúgy akadályozza a forgalmat, és sértheti a nem vallásos embereket.
Másfelől nem értem az állítólag magukat kereszténynek gondoló rendbontókat és vezéreiket, hogy elolvasták e és értik e a 10 parancsolatot, mert ha igen, akkor sem a melegekkel sem a cigányokkal sem más népcsoporttal nem lehetne semmi bajuk! Itt az a gond, hogy nem értik amit olvasnak.

kornél · http://sleepingdancer.freeblog.hu 2008.07.24. 14:14:46

Hú, ez télleg nem állja meg a helyét ebben a formában. Egy balfék nem engedi a felvonulást, valaki(k)nek meg eszébe jut, hogy Európában vagyunk, ilyesmit nem szokás betiltani (mint ahogy sok éven át nem is jutott eszébe senkinek). Aztán jól "nyomást gyakorol". Szerintem a drazsébácsi a dolgát tette. Bár úgy képzelem, a "nyomásgyakorlás" igazából nem személyesen tőle eredeztethető. De én nem értek a focihoz, mert meleg vagyok :-)

Rwindx 2008.07.24. 14:38:50

Pokesz: Szerintem itt az sem szerepel hogy be kellett volna tiltani a felvonulást. Az egy másik blog másik postja. A téma az hogy egy betiltás után másfél órával miért engedélyezték. És hogy nem gyakorolt politkailag nyomást draskovics. Remélem tudtam segíteni.

Hoppa: Na ugye megy ez jobban is.
"Draskovics miniszter felel mind a rendőrségért, mind általában a magyarországi jogalkalmazásért."
A felel szóval tudnék vitatkozni, mondjuk azt hogy inkább irányít. Illetve a bírói testületek nem tartoznak hozzá.

"Ha a rendőrség jogellenesen(!) be akar tiltani vagy korlátozni akar egy tüntetést" - Igazából szólva igazad van. Történtek ilyenek korábban is és nem elfogadható.

Viszont a felmerülő kockázatokkal számolnia kellett volna, és ha már kezébe vette a dolgok irányítását, akkor meg kellett volna tennie azt hogy a várható attrocitások ne következhessenek be. Az egyes különálló csoportokat izolálni kellett volna a gyakorlatban. Ez nem történt meg és ezért is lehetett az ami. Ha valóban felelős lenne a jogalkalmazásért Mo-n, akkor az eset után rögtön lemond. Nem tette.

hoppa 2008.07.24. 14:53:52

Rwindx 2008.07.24. 14:38:50

Ugyanaz a helyzet, mint 2006-ban: Egyrészt örülni lehet, hogy ötven éve nem volt akkora politikai erőszakhullám Magyarországon, mint mostanában, tehát mind szakmailag, mind mentálisan, mind politikailag meg kell tanulni kezelni ezeket az eseteket.

Másrészt nem örülök, hogy ily módon kell tanulni...

Hibázott vagy nem, nem tudom. De nem igazán taartom valószínűnek, hogy olyan tüntetés engedélyezéséből és az ottani erőszak eszkalációjából akarna Draskovics vagy a kormány politikai tőkét kovácsolni, amely tüntetésnek a közvélemény általi megítélése legalább is ellentmondásos.

noob 2008.07.24. 15:11:56

"Fortélyos félelem igazgat minket.."

Azt hisszük hogy árok az aminek két oldalán állunk. Pedig inkább sírra hasonlít.

"Ma Magyarország Európa egy periferiális jelentőségű országa, amelyben a társadalom jelentős része - nevezzük ezt középosztálynak, "új többségnek" vagy aminek akarjuk - megriadt az átalakulás, a demokratizálódás előre nem látott következményeitől, fél az elszegényedéstől, attól, hogy elveszíti társadalmi jelentőségét, szimbolikus tőkéjét, ezért görcsösen ragaszkodik korábban megszerzett pozícióihoz, "kulturális javaihoz", s a gazdasági gyarapodás hiányát fundamentalizmusba hajló kulturális konzervativizmussal igyekszik pótolni. Ide jutottunk 2008 nyarára. NIEDERMÜLLER PÉTER " (ÉS)"

Lehet. Nem tudom.

De ha igy lenne: nem azon kellene szorgoskodni, hogy elmúljon a félelem, mérlegelődjenek a demokratizálódás előre nem látott következmények megmaradjon a a társadalom jelentős része számára a társadalmi önbecsülés, a számára fontos kulturális javak stb.stb.?? S hogy errúl beszéljünk végre?

1989-ben Lipcsében ezzel vonultak az utcára " Wir sind das Volk" (A nemzet mi vagyunk).
Itt is van egy nép. Leváltani nem lehet. Elnyomorítani igen.

Ez a politikusok felelőssége.Meg a miénk is.

Rwindx 2008.07.24. 15:54:36

Hoppa:
"Hibázott vagy nem, nem tudom. De nem igazán taartom valószínűnek, hogy olyan tüntetés engedélyezéséből és az ottani erőszak eszkalációjából akarna Draskovics vagy a kormány politikai tőkét kovácsolni, amely tüntetésnek a közvélemény általi megítélése legalább is ellentmondásos."
Sajnos az eddigi tapasztalatok alapján én viszont valószínűsítem. Természetesen ez a sejtés nem igazol semmit. Jó lenne, ha nem így lenne.
Akárhogyan is, de a kormánynak ez a balhé jól jött, mint ahogyan minden balhé, ahol fasisztázni lehet, és ezzel terelni a kérdésekről.

pl erről.: index.hu/gazdasag/vilag/keu080724/
vagy erről: index.hu/gazdasag/magyar/imf080724/
hogy csak a maiakból szemlézzek.

Illetve az is jó nekik, ha a józan ész helyett a rettegés motiválja az embereket, amikor majd a kis papírdarabot az urnába kell ejteni. Ez minden korban minden rendszernek bejött, már ha alkalmazta.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.07.24. 17:27:22

Most, hogy úgy látom, végetértek a kommentek, el kell ismernem, nem ez volt a legszínvonalasabb posztom. Elnézést azoktól, akik jobbhoz szoktak.
Az alapállítást viszont fenntartom: a miniszternek ez ügyben nincs mit dicsekednie.

hoppa 2008.07.24. 19:06:37

Egy utánlövés: Akkor már ketten vagytok ezzel... :o)

(Bocs:) A vitát azért élveztem...)
süti beállítások módosítása