HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Röhög az ország

2008.08.31. 17:54 sasika61

 

 Az elmúlt napokban Török Gábor, az egyik legrokonszenvesebb, mértéktartó politológus, aki sosem keveri össze a vágyakat a lehetőségekkel, többször is nyilatkozott, mi várható ősszel a költségvetés megszavazásakor:http://index.hu/politika/belfold/tge080830/; http://www.mr1-kossuth.hu/.
 
 Elemzésének legérdekesebb pontja az, amikor arra céloz, hogy ugyan az ellenzéki pártok nem fogják támogatni az előterjesztést, de lehetnek néhányan, akik az „ország érdekében” közülük mégis támogatják a kormányt. No, nem úgy, hogy igennel szavaznak, hanem azzal, hogy egyszerűen távol maradnak. A Rádió Krónika című műsorában arra is utalt, hogy „A meggyőzés eszközei igen sokfélék lehetnek, a mézesmadzagtól a korbácsig rengeteg dolog elképzelhető.” A politológus kizárólag a törvényesség határain belül mozgó feltételezéseket tulajdonított a kormánynak, ezt teszem én is. Ezért kézből kontrázok minden olyan vélekedést, amely azt sugallná, hogy egyes ellenzéki képviselők esetleg „kevésbé legitim” módon rávehetők a távolmaradásra. Hogy például megvehetők egy méretesebb „borítékkal”, vagy egy olyan ígérettel, hogy „cserébe a hiányzásért felújítjuk a választókerületed iskoláját” (így legalább lenne ellenzéki város is köztük), vagy „nem hozzuk nyilvánosságra a rólad készült kompromittáló képeket” stb. Ilyen nálunk nem fordulhat elő: ha lenne is hajlandóság esetleg egynémely megroggyant erkölcsű ellenzéki képviselőben, a kormány egészen biztos visszautasítaná a felajánlkozást, mert a kormány mindig tisztességes és törvényes úton jár. Nekem ilyen eszközök eszembe sem jutnak…(Ne röhögj! Állami alkalmazottként meg kell élnem!)
 
 De akkor is izgat a kérdés, miként vehetők rá ellenzéki képviselők, hogy ne buktassák meg a kormányt? Mivel lehet rávenni őket törvényesen, hogy ne legyenek ott az ülésteremben? Szerintem csakis úgy, hogy megtréfálják őket. Nagyvonalúságom és az állam iránti elkötelezettségem bizonyítékaként adok is a kormánypártiaknak egy tanácsot. Bizonyára olvasták Karinthytól a Röhög az osztály-t, ezt a mintát kell követniük! (A kis Auert kihívják karonfogva a teremből, hogy „Gyere, gyere, gyorsan!”; Auernek egész sor lehetőség villan fel, ki és miért hívatja…) Az így félrevezetett képviselőknek csak arra kell majd vigyázniuk, hogy aztán úgy ne járjanak, mint Karinthy hőse, akit végül az osztály kiröhög.
 
 Bár az igaz, hogy az egész országra ráférne már egy nagy, felszabadult nevetés.
Mindenesetre figyelni fogjuk, kiket sikerül megtréfálni…

98 komment

Címkék: közélet török költségvetés gábor

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr49642258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fmintf 2008.08.31. 20:40:16

mert szerrinted megbukik ez a kormany, ha nem szavazzak meg a koltsegvetest?
en biztos vagyok benne, hogy nem, vagy szadez besegit cimbiknek, vagy egy uj ember jon fleto helyett, es megint nagy lesz a szerelem. az elkepzelhetetlen, hogy ne toltsek ki a maradek 2 evuket. elvegre addig is lehet zsebet dagasztani.

Roth Mano 2008.08.31. 20:42:53

„cserébe a hiányzásért felújítjuk a választókerületed iskoláját”

ez melyik képviselőt hozná lázba?

cseszneki1 2008.08.31. 20:46:58

gyurcsány nem az az "ember", aki csak úgy lemondana-g5dskdana-dom, sárga liliom.

cseszneki1 2008.08.31. 20:47:56

bazsarok ezen a neten, szóval: gyurcsány nem az az "ember", aki csak úgy lemondana-dana-dom, sárga liliom.

fmintf 2008.08.31. 20:49:57

Szerintem fletóöcskös ráadásul homokos is, ezek összetartanak nagyon. Szétlopnak mindent, jól meggazdagodnak, Orbán legalább nem miniszterként gazdagodott meg.

cseszneki1 2008.08.31. 20:50:50

Igen, Orbán munkával gazdagodott meg.

pokesz70 2008.08.31. 20:52:24

Szerintem meg sem kell mozdulnia az mszp-nek, anélkül is lesz legalább 5 szadeszos és/vagy emdéefes, akik tudják: egy előrehozott választáson ők nem jutnának be a parlamentbe. De még azt is megkockáztatom, hogy fideszesből is van 5, aki tudja: nem biztos, hogy most kéne átvenni a stafétát. Program nincs, amit ténylegesen tenni kéne, azt évek óta habzószájjal ellenezzük... Persze a pármilliárd hiányzó pengő a pártkasszából és OV viszkető üstöke súlyos érvek lehetnek a másik irányba.

mxplanet 2008.08.31. 20:52:45

lol az egész

pokesz70 2008.08.31. 20:53:46

Orbán nem micsinált?????

bővül a legendárium rendesen.

fmintf 2008.08.31. 20:54:45

Gyurcsány akkor is hazudik, ha igazat mond. Én felvállalom, hogy gondolkodó fideszes vagyok.

cseszneki1 2008.08.31. 20:54:53

cseszneki1 2008.08.31. 20:50:50
Igen, Orbán munkával gazdagodott meg.


ÁLCSESZNEKI!!!!!!!!!!!! TŰNJÉL EL!!!!
Én vok az original!!!!

cseszneki1 2008.08.31. 20:56:16

Hogy a bánatba lehet két nick azonos, kedves moderátorok?

wasa 2008.08.31. 20:56:54

Azért egyik kutyaütőt sem sajnálom, még orbánt sem! Az is lop, ahogy "kell"!

cseszneki1 2008.08.31. 20:56:57

Czeizel Endrét miniszterelnöknek!!!!!!

cseszneki1 2008.08.31. 20:57:30

A komenista akkor is komenista, mielőtt megszületik, és soha nem mond le, és rátámad a Szent Nemzetre!

csesznéki1 2008.08.31. 20:58:18

Hogy a bánatba lehet két nick azonos, kedves moderátorok? Komenisták vagytok tik is?

Winston Smith 2008.08.31. 20:59:04

Ezt tetszett. :)

cseszneki 2008.08.31. 21:01:15

Fideszest nem lehet lefizetni, azok keresztények. Jó ha tudjátok.

cseszneki1 2008.08.31. 21:05:46

Mi? Czeizel komonista?

nevem Van. Vanek 2008.08.31. 21:06:09

fmintf,

gondolkodó vagy ? Akkor miért szavazol a fideszre ??? Egy populista pártra gondolkodó ember nem szavaz.

Ugyanazt fogják tenni, amit a maszop tett. Hazudnak éjjel nappal, hogy hatalomra kerüljenek és szavazatokat szerezzenek nem-gondolkodó emberektől.

Addig amíg hisznek irreűlis szociűlis jóléti ígéreteknek és a gondokodó Államnak, addig itt baj van.

csésznéki1 2008.08.31. 21:06:17

talán nézd az ékezeteket is...

Yeto 2008.08.31. 21:06:35

„cserébe a hiányzásért felújítjuk a választókerületed iskoláját”

Ja, ez mondjuk semelyik ellenzéki képviselőnek nem érdeke, mert onnan kezdve nem csaholhat a szokott módon hogy "nem csináltak semmit", csak úgy, ha még nagyobb hülyét csinál magából.

Leiter Jakab 2008.08.31. 21:07:08

Ez miért került ki a zindexre? Annyira jó írás?

csésznéki1 2008.08.31. 21:09:01

Így gondolod?

Szent Korona Tan 2008.08.31. 21:09:24

"cseszneki1 2008.08.31. 21:05:46
Mi? Czeizel komonista? "
Mindenki kommunista, aki nem fideszes.
Logikus nem? Gondolkodó embernek egyszerű, de a komenisták ezt nem érthetik.

cseszneki1 2008.08.31. 21:10:20

Egyébként két nick sohasem lehet azonos. Legalább a megjelenési helyük és az időbélyegük különbözik. Ha ugyanis teljesen azonosak volnának, akkor egy nickről lenne szó, nem kettőről.

Dometarius 2008.08.31. 21:15:54

Önmagával azonos nick sincsen, mert az azonosság megjelöl valamit, aminek kezdete kellene, hogy legyen, de ha kezdete van, akkor előtte mi volt?

kovi1970 2008.08.31. 21:17:43

Nem tudom de valahogy nem tudok ezen röhögni, ha ránézek a fizetési papíromra.
:(((
;

kovi1970 2008.08.31. 21:20:37

...gondolom a politikusok is így voltak ezzel, és most már örömmel néznek a fizetési papírjukra, a gépkocsi és istentudja még milyen használati hozzájárulásra, és milyen öröm lehet, amikor szerény hajlékukba térnek meg egy kis primitív vita után.

cseszneki1 2008.08.31. 21:20:46

Ha két nick minden tulajdonsága egyezik, akkor ex identitate indiscernibilium ők azonosak, ezért volt helytelen cseszneki1 felvetése, hogy több nick azonos lehet. Úgy látom, Maga viszont radikalizálja ezt az érvelést, és azt állítja, hogy egy nick sem lehet önazonos. Maga egy kis Hérakleitosz.

Myacis 2008.08.31. 21:22:01

Igen, teljesen igazad van. Mint ahogy a Heves megyei közgyülésben is meglett a többsége a kormányhü eröknek... Szóban forgó ÚR is minden más vélekedéssel ellentétben kizárólag a megye érdekét tartotta szem elött. és csakis ezért forgatta meg köpönyegét... Sajnos az egri kórház is bánja...

nem politizálok 2008.08.31. 21:22:29

Csak halkan felteszem a kérdést - mi van, ha nem kerül megszavazásra a költségvetés? Történetesen, nem a 2008-asnak megfelelő számok mennek tovább? És az vajon rossz a kormánynak? /nem biztos, hogy igazam van, csak kérdezem.../

És ha történetesen, így megvesznek egy ellenzékit - mondjuk - kap egy bekötö vagy elkerülő utat a városa, körzete - az most akkora baj??? (2 évet még ül a seggén elmondja, hogy mit tett a városért azt 2 év múlva megszavazzák)

amúgy kérdés - ha valaki 89 utáni és mszp-s az is kommunista? /18 elmúlt választható/

Amúgy van MÁS is magyarországon a parlamenti pártokon kívűl. LEHET másra szavazni.

Dometarius 2008.08.31. 21:22:54

A politikusság egy bűnözési forma fogalomkerete, amely törvényalkotással és büntetlenséggel ruházza fel az elkövetőt.
Torgyán miért nem börtönben ül?

Kivlov 2008.08.31. 21:23:12

ha ki is húzzák 2010ig a vörösök, akkor is már "csak" 1,5 év. Vághatjuk a centit.

Dometarius 2008.08.31. 21:25:08

Hiába vágod a centit, kapsz a kezedbe egy újabbat.

cseszneki1 2008.08.31. 21:27:25

Minden centi után két centit, ráadásul.

Dometarius 2008.08.31. 21:32:25

...de az ollódra nagyon vigyázz.

Dometarius 2008.08.31. 21:34:43

Nagyon jó író a Faludi Ádám, még nem is mondtam, van humora és nem is nagyon ismert, tehát sokkal szórakoztatóbb mint mi itt.

Myacis 2008.08.31. 21:35:53

Faludi? Az nem y? Vagy a fia? Vagy más?

Polkott Béla 2008.08.31. 21:37:46

Faludit egyszer olvastam, de nem emlékszem semmire, viszont eszement és okos volt.
Cseréljük le a blog bevezető szövegét és beszélgessünk róla...

Major László · http://Makata 2008.08.31. 21:45:42

"Csapnál" kezdőhet a bajjjjjajjajjajj

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.08.31. 21:45:43

Ha valaki még nem olvasta volna, ide is nagyon ideillik. Persze hova nem, ha a hazai viszonyokról van szó?

Ez:

www.kibulizottorszag.net

Rögtön az elején ez a mondat:
„A mai Magyarországon olyan különös viszonyok alakultak ki – ezzel a legtöbb ott élő egyetért –, hogy szinte semmi sem az, aminek mondják.”
- mintha csak erről szólna. Szóval ajánlott.

vizonto48 · http://www.asotherm.shp.hu 2008.08.31. 21:50:38

A legérdekesebb, hogy itt nincsen SENKI! sem, aki valamilyen módon vállalná a hozzászólását!
Pedig tényleg röhög az ország - hogyan is mondjam - tanultabb része.
A többi sír és zokog!!!
De kit érdekel ez?

Polkott Béla 2008.08.31. 21:51:42

Ez egy hosszú lére eresztett evidencia, unalmas. Karinthy jobb.

Hopenta 2008.08.31. 21:54:22

vizonto48

Te legalább vállalod, és a tanultabb részed röhög a zokogó, vérvételre váró leukémiás krokodilokon.

új osztást kérek 2008.08.31. 21:58:04

nagy nevetés :

legyen a következő választásokon a szavazólapon olyan checkbox, hogy :

"új osztást kérek"

és akkor ha ez nyer (szinte biztos ;-) akkor a mostani garnitúra, csak úgy pártsemlegesen feláll, és megy... messze...

nna, akkor lenne nagy nevetés, vidámkodás

Zetek 2008.08.31. 22:03:42

Legfeljeb ezen íráson röhög az ország. Főként az első sorok viccesek. Nem véletlenül vele tárgyalt Medgyessy a lemondása előtt.

Deneware. 2008.08.31. 22:08:03

Dometarius 2008.08.31. 21:25:08
"Hiába vágod a centit, kapsz a kezedbe egy újabbat. " Itten van kérem kimondva az igazság ...

Bit Rot 2008.08.31. 22:08:43

"Persze a pármilliárd hiányzó pengő a pártkasszából és OV viszkető üstöke súlyos érvek lehetnek a másik irányba. "

A Fidesz kassza hiánya (2 milliárd Forint hitel?) aprópénz ahhoz képest, ami lopás autópálya és metró címén megy!

Ha a metró 600 milliádos költségéből nem loptak/nak el legalább 200-300 milliárdot, akkor... akkor nem tudom, hogy miért ilyen drága.

Amúgy miért minden fővárosi tendert a Siemens nyer?

A Fidesz maximum bolti tolvaj, az MSZP-SZDSZ pedig maga a bankrabló, aki viszi az egész széfet, aranyat!

HP 2008.08.31. 22:12:29

John42 rablókat tűr meg az államigazgatásba. Tényleg így van?

Bit Rot 2008.08.31. 22:16:19

A rablók ott vannak az államigazgatásban már 18 éve... vagy talán több is.

Bár ma már oda is eljutottunk, hogy a rabló előbb felmutat egy "lop stop" táblát, majd beáll, és rabol tovább.

Bit Rot 2008.08.31. 22:18:36

Régebben elhittem, hogy "amit ellopnak, az úgyis csak aprópénz". Mára rájöttem, hogy egyáltalán nem aprópénz. Nem tudom, mennyit lopnak el a befizetett adóból, de nem csodálkoznék, ha 10-20%-nál jóval több lenne.

Eszméletlen sok pénzt ellopnak, rosszul költenek el, stb.

Az EU-pályázatok pedig maga a vicc. Ha egy cég pályázni akar 30 millióra, megjelenik a "pályázatíró", aki "segít majd". Mindössze 16-20 milliót kér cserébe.

Nem kell igénybevenni. Csak akkor nem fog nyerni a pályázat.

Gomber 2008.08.31. 22:30:22

Sokat utazok, és azt látom, hogy a tésztát alapvetően mindenhol ugyanúgy főzik meg, másoknak.

Normál Kalkulátor 2008.08.31. 22:35:39

Én mint dolgozó ember éltem át az új rendet Antalltól Gyurcsányig. Hála Istennek van munkám és tisztességesen megfizetnek. Amit kapok, azzal elégedett vagyok.

Mindenki vett el tőlem de néhányan adtak is.
Én így vagy úgy kizárólag Antall József kormányától és Orbán Viktor kormányától kaptam is. Emellett eleddig soha nem volt az SZJA-m összesen 57% mint amennyi most.
Rohadjon meg a Gyurcsány a Kunczével (aki idejében lelépett mint a patkány szokott), s persze a régi-új tolvajbanda lopstopos élősködővel.

Nem tudom, ki az az elbaszott agyú barom seggfej, aki képes még most is leírni, hogy ha Gyurcsány és az SZDSZ marad, akkor nem lesz még rosszabb és ha Orbán jön nem lesz jobb.

Azért is választottam a nicknevemet, mert valóban volt rá lehetőségem hogy meglássam, melyik oldal mikor mit csinált.
Nincsenek illúzióim. Soha nem állítottam hogy az "én oldalam" politikusai nem lopnának.
De John42-vel maximálisan egyetértek.

Számolni, osztani és szorozni tudok.

Bármi más jobb lesz, mint GyurcsányKuncze(acsalóköztesszarMegaFodor)!

Jobb lenne még Torgyán is, csak nincs.
A Csurka is, de ő sincs.
Ibolyka néni is, de ő sincs.

Magyarországon, mint a seggnyalók új kedvencénél, az USÁban is két párt van.
Ezek közül _lehet_ választani.

Már akinek van esze hozzá.

Na jó éjt!

pokesz70 2008.08.31. 22:37:51

új osztást kérek

És akkor hogyan tovább? Feloszlik a jelenlegi politikai elít és a pápa kijelöl egy újabb garnítúrát? Vagy valaki más? Szent István?

Az egész ország köpködi a jelenlegieket (jogosan, mindkét oldalon, szerintem), de addig, amíg mi nem mutatunk fel alternatívát, addig nem is lesz. Igen, mi, eddig nem a politikában dolgozó "értelmiségiek". Vagy nem értelmiségiek, mindegy (azért a kossuth-teresek inkább menjenek vissza az esztergapadhoz meg a kannás borhoz, ha lehetne). Mert más nincs.

Vérnűsző Barom 2008.08.31. 22:38:01

Vanek, meg többek. Gondolkodó ember egyáltalan nem szavaz senkire. Itt se...

Normál Kalkulátor 2008.08.31. 22:41:51

Aki nem szavaz senkire, az befoghatja a pofáját!
Az tegye meg hogy felkínálja a hátsóját illedelmesen és úgy tesz, mintha élvezné.

mókusvédő 2008.08.31. 22:46:59

John42:

Bizonnyal meglepő, de itt nem lopnak.
Vannak ugyan bizonyos alkotmányos költségek, de "nehogy má' attól menjen tönkre az ország". Magunk közt szólva: attól fog.

A külföldi becslések szerint az ország gazdasági növekedése 2 számjegyű lenne korrupció nélkül. Egészen biztos hogy a KKV-k, meg a kényszervállalkozó takarítók, Tesco-s biztonsági őrök, fodrászok, útépítő segédmunkások csalják el a sok pénzt. Legalábbis az APEH és a nagyon tapasztalt pénzügyminiszterünk készülődése erre mutat.

Abban meg egész biztos lehetsz, hogy nem a pártkasszák miatt történk a dolog, és teljesen bizonyos, hogy nem tömik az állami pénzekből mindkettőt. Nincs semmiféle leosztási arány hogy mondjuk a piros 60, az orange meg 40%.

Ugyan miért is lenne?
Hiszen mi lenne ha lenne ilyen megegyezés?
Akkor mindkettő nyugodtan cirkuszolhatna, mert váltásnál csak kicsit kellene szűkebbre húzni a nadrágszíjat ha bukik. Azon az erkölcsi színvonalon ahol pl. az ellenzék van ilyesmi teljesen elképzelhetetlen.
Ahogy az is elképzelhetetlen, hogy egy erkölcsös, a haza érdekeit védő ellenzéki politikus közös céget birtokoljon egy "kommunista" kormánypártival a széljárás ingadozásainak kivédésére.

Vagy csak a hivatalnoki réteg ( ami kb. 10 szerese a szükségesnek ) szeretné bebiztosítani a következő érára a helyét? Ezt még feltételezésként is elutasítom a sok tisztességes hivatalnok nevében.

Szóval tessék tudomásul venni itten nincsen kérem lopás.
Az csak a magas technikai színvonal okozza, hogy egy kb. 1m mély vizesárok fölé 71 milliárd egy híd, míg Európa egyik legnagyobb folyója a Duna fölé 51 (az előzővel majdnem azonos méretű szárazhíddal együtt).

Az EU pályázatokkal pedig tessék nem viccelni.
Ugyanis ha kiderül hogy valahol nem jól csinálták meg az EU visszakéri a pénzt.

Kis szakadás még egyelőre a történetben, hogy 5 év múlva. Azaz ha MOST eltolják akkor már nem lesz ott a felelős, és akár ott lesz akár nem, állami beruházás esetén akkor is a MI adónkból fzetik vissza. (Hiszen egy hidat mégsem lehet elvini, ugye?)

Persze nem fordulhat elő ugye, hogy pl. a 4-es metró beruházását az EU felülvizsgálja és visszakéri a pénzt valamilyen műszaki vagy korrupciós ügy miatt. No nem az EU, hanem amiatt, mert minden teljesen becsületesen zajlik.

Úgyhogy ne nagyon vicceljünk ezekkel, mert esetleg még komolyra fog fordulni.
Bár nevetni viccelődés nélkül is lehet, kínunkban.

pokesz70 2008.08.31. 22:47:16

Normál Kalkulátor

Ha mindenki ilyen alapon ikszelne a választásokon (és tudom, hogy nagyon sokan valóban, ami nem baj), akkor nem is meglepő, hogy 2002 után 2006-ban is a szoclib győzött. Ugyanis több ember járt jobban a baloldali kormánnyal, mint az OV-kormánnyal (ez nem megérzés, ez tény). Igaz, hogy ennek most isszuk meg a levét.

Azonkívűl sokan, mint pl. én, nem csupán a saját pénztárcájuk alapján voksolnak. Mert azért vannak más szempontok is. Ideológiai, politikai és makrogazdasági, pl. Az autópályák nem jelennek meg közvetlenül a pénztárcádban.

Szóval nem ilyen egyszerű a helyzet és mindent figyelembevéve én egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy OV akár csak egy hangyafasznyival is jobb lenne, mint most GyF. Még ha szerinted én ettől egy elbaszott agyú seggfej is vagyok.

I-Work 2008.08.31. 22:47:40

Azért majd megnézem, hogy a FIDESZ soriból hányan maradnak távol a szavazáskor. nem lennék meglepve, ha éppen néhány FIDESZ képviselő "mentené" a kormányt.
A kormánymentés sem a Szadesznek, sem az MDF-nek nem érdeke. Ők a választások kiírásában nem, de a minszterelnök megbuktatásában érdekeltek.

I-Work 2008.08.31. 22:50:04

Normál Kalkulátor 2008.08.31. 22:35:39

Édes örege, te annyit értesz a politikához és a közügyekhez, mint ló a baletthez.

mókusvédő 2008.08.31. 23:04:51

Normál Kalkulátor 2008.08.31. 22:35:39

"Magyarországon, mint a seggnyalók új kedvencénél, az USÁban is két párt van"

Édes barátom, elgondolkodtál már azon, hogy ki mindenki nyalja azt a segget?

Mit védenek a fiaink Afganisztánban meg Irakban? Gondolom az ellenzék nem kellett, hogy odamehessenek.
A MI olajunkat hamarabb tudták volna Grúziában megvédeni alighanem.

Ha az adó számít, akkor Kádár volt a legjobb, akkor 10% volt a kisvállalkozói adó (TB+Nyugdíj+Jövadó), úgyhogy ez alapján talán nem kéne dönteni.

új osztást kérek 2008.08.31. 23:05:58

pokesz70 : szerinted ?

És kérdés még, hogy kell-e, hogy ennyire benne legyen a mindennapokban a politika ?

Nyilván, ha nem lenne ekkora "politikus függőség", akkor olcsóbb lehetne az állam, hatékonyabb lehetne a gazdaság, stb.

Most mi van ? Vajon miért vannak mindig hátrányos helyzetű rétegek - mert egy választáskor "olcsón" meg lehet őket venni.
Egy jómódú polgári réteget mikor lehetne üres ígérgetésekkel befolyásolni ? Soha...

törppapa 2008.08.31. 23:10:16

nem politizálok 2008.08.31. 21:22:29
"amúgy kérdés - ha valaki 89 utáni és mszp-s az is kommunista?"
Nem, csak hiába múlt el 18 éves, még nem érett!

mókusvédő 2008.08.31. 22:46:59
"Bizonnyal meglepő, de itt nem lopnak."
Vajon hol élsz??? Az általános iskola és az 1 x 1 megvolt?

Gyulimali 2008.08.31. 23:21:51

Mókusvédő:
A 4-es metró azért nem drágult az elmúlt jó 1 évben mert az EU beintett, hogy ha több lesz 500Mrd-nál, akkor egy kanyit sem ad rá. Ekkor jártak 530Mrd-nál. Erre mit csináltak? Kivettek néhány "csatolt beruházást" a költségvetésből "tudod, ami nem fontos, parkok, tereprendezés, stb" és most "éppen 500Mrd-on áll egy ideje. Ugye, aki tud számolni, az máris látja, hogy 30-70, az nem 500. Nos, ki tudja, hová lesz(tt) a különbség?

mókusvédő 2008.08.31. 23:29:19

"törppapa 2008.08.31. 23:10:16 "

1. Emlékeim szerint megvolt az általános iskola.
És Neked?
Mert ha igen, akkor tudod, hogy ha azt állítod lopnak, akkor esetleg bizonyítani is tudni kellene.

2. A többi sort is olvasd el.

"új osztást kérek 2008.08.31. 23:05:58 "

Németországban élő -német állampolgár -ismerősöm mondta, mikor kérdeztem, hogy miért nem érdekli az ottani választás: "Azért mert akármelyiket választjuk azért dolgozik, azért fizetjük, hogy NEKÜNK jobb legyen."

Egyébkét ismert ez:
www.zoldpart.hu/nepszavazas.html

Mondjuk nem tudom kik ezek a Zöldek, de a népszavazásra elmegyek, és nem kérdés mire szavazok.
Ez talán már az új osztás kezdete?

fazekass · http://fazekass.blog.hu 2008.08.31. 23:32:45

Kedves Tanár Úr!

Olvastam a két politológus (Kiszelly Zoltán és Szomszéd Orsolya) véleményét, ők körülbelül hasonló álláspontra helyezkedtek, mint Török Gábor. Ezzel kapcsolatosan csak egy gondolat: itt a fegyver az ellenzék kezében, hogy Gyurcsány Ferenc általuk többszörösen hangoztatott ártó személyét eltávolítsák.
Ha nem fogadják el,
1. elutasítanak egy rossz programot,
2. eltávolítják Gyurcsány Ferencet
Ha ezt a (szerintem) gyengére sikeredett programot ennek ellenére elfogadják, (szerintem) ők is hiteltelenné válnak. (Szerintem: fazekass.blog.hu/2008/08/30/gyurcsany_7)

Ezen felül érthetetlen számomra Gyurcsány Ferenc magabiztossága. Láthatóan figyelmen kívül hagyja azt a tényt, hogy személyének megítélése nem igazán pozitív manapság.

mókusvédő 2008.08.31. 23:33:26

Gyulimali 2008.08.31. 23:21:51

Mondjuk erre nem figyeltem nagyon, de köszi az infót.

Amúgy meg az a véleményem, hogy,
nem, nem és nem,
teljességgel és totálisan kizárt, valamint aljas hazugság, és cáfolom, és még a gyanúja is sértő,
hogy haver cégek zsíros munkáira ment volna el ez a pénz, az meg egyenesen aljas, mocskos rágalom hogy a pártkasszába (is) vissza kellett volna juttatni.
Fúj, aljas, mocsok hazugság.
Hogy gondolhatsz ilyet?

Netuddki. 2008.08.31. 23:59:29

Ki mondta itt hogy lopnak. Ők kérem zsinnyegtetnek.

iiitiii 2008.09.01. 00:34:08

ha fejbelőnék gyurit meg viktorkát, kókát, drazsét verest, meg a többit górét hatásosabb és könnyebb lenne kormányt buktatni, jah nem kellen mert úgy menekülnének hogy még nekünk kellene postázni az útlevelet

iiitiii 2008.09.01. 00:35:57

Igen, Orbán munkával gazdagodott meg.
LOL a vesémig fáj amit mondtál
úgy mint feri

Szilva 2008.09.01. 01:29:00

Ki az az Orbán?

müszi 2008.09.01. 01:29:51

ha végigolvassátok a sok kommentet ,rájöttök ,hogy mennyi hülyeséget irtok össze.ilyen népnek ilyen kormány dukál! punktum!

freemind 2008.09.01. 02:19:48

müszi for president!

rockjano 2008.09.01. 02:20:13

müszi

Pontosabban... ilyen népnek ilyen kormány és ilyen ellenzék jár. Mert mindkettőt megérdemeljük ám és mindkettő megéri a pénzét.

kalkulátor... figyu nekem ma jobb mint Orbán alatt volt... sőt egész jól megélek...mit tegyek??? Kit szidjak??? Kit utáljak??? Kinek fröcsögjek???

Tudod majd ha Fideszék megmondják hogy pontossan mit akarnak csinálni, amiről egy szavuk nincsen, akkor el lehet kezdeni gondolkodni egy akármilyen kormányváltáson, addig ez tök értelmetlen. Minek váltsuk le a mostanit ha a következő pont ezt csinálná??? Vagy mit csinálna??? valaki tudja...én nem.

A Feri meg azért magabiztos mert erős a pozicíója a pártjában. Ha 2010-ben veszít akkor is ő lessz pártja első embere és lubickolni fog ellenzékben, 2014-ben meg simán nyerhet megint. Életkor alapján nyugodtan. És addigra mi magyarok úgyis elfelejtünk mindent.

Nyugi..Feri így vagy úgy de marad

Co-Man 2008.09.01. 02:48:15

"nesze semmi fogd meg jól".....

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.09.01. 06:13:57

De édes, ez olyan klasszikus bencsik-féle hatalmas összeesküvés-elmélet. Amilyen fejjel elő tudta adni, hogy a becsempészett eltűnő tintájú tollal hiába kitöltött szavazólapokat egy "X" mintájú tenyér felé fordított pecsétgyűrűvel suttyomban érvényesít a gonosz komcsi szavazatszámláló...

Barnabás 2008.09.01. 06:55:15

Egy biztos pont van ebben a zűrzavarban,2010 tavaszán választások lesznek.Addig pedig a lakosság egy része egye meg,amit sütütt magának.A másik része meg szidja az elsőt.

Wheeler 2008.09.01. 06:55:41

Szerintem az SZDSZ azért van most nehéz helyzetben, mert ha nem kerül elfogadásra a költségvetés akkor nagy az esélye az előrehozott választásoknak vagy szakértői kormánynak. Ez pedig az Ő végüket jelentené. Ugyanis a támogatottságuk a szavazók körében most annyit jelent, hogy be se jutnának a parlamentbe.
Gyurcsány nyilván azért találta ki ezt az alibi programot, hogy hátha beszopja az szdsz és 2010-ig némi adócsökkentéssel növelhetik a mostani minimális szavazó bázisukat. Ha ez nem történik meg akkor mindkét pártnak jó időre annyi. (jön a fidesz uralom).
Tehát az szdsz bármennyire is keménykedik valójában nekik is érdekük, hogy legyen elfogadott költségvetés. Valószínűleg valami apró trükkel fog átmenni a dolog. Az szdsz fújni fogja a "nem fogadjuk el" szöveget és megoldják valahogy azt, hogy távol maradjon pár képviselő a szavazáskor. (pl. betegség címén)

Szégyen gyalázat! 2008.09.01. 06:57:27

Hülyék vagytok, mint a sötét éjszaka. Az ellenzék köreiből ki nem sz@rja ugyan le, hogy megbukik-e a kormány? Az SZDSZ-nek lehet csak fos az egész, mivel necces, hogy egy mostani választáson bekerül-e a parlamentbe. A fidesz pedig ki tudja várni azt a másfél évet a hatalomig, s egyúttal a húsos fazékig. Ennyi.

Fauna 2008.09.01. 08:02:06

Szerintem azt, hogy minden kormany és ellenzek lop, csak utobbi kevesebbet, azt nem kell bizonyitani senki szamara, mert egyértelmu.

WYW 2008.09.01. 08:02:39

Olyan hogy szakértői kormány nincs!!
Ez egy politikai blöff.

A mindenkori kormányt a parlamenti többség - politikusok - mozgatják, lehetőségei behatároltak.

A politikum ellenére semmit sem tehet.

Akkor mitől lenne szakértői?

idiesel · http://www.diesel.hu 2008.09.01. 08:50:48

iitii: "ha fejbelőnék gyurit meg viktorkát, kókát, drazsét verest, meg a többit górét hatásosabb és könnyebb lenne kormányt buktatni, jah nem kellen mert úgy menekülnének hogy még nekünk kellene postázni az útlevelet"

Ezen jót nevettem! :)

Szalai Zsolt 2008.09.01. 08:53:35

• ...A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke, vagy az elvtársak személyes boldogulása így kívánja.
"Alekszandr Szolzsenyicin"

ikszipszilon 2008.09.01. 08:55:47

Pokesznek igaza van: mivel 98%-ban megélhetési politikusok ülnek a parlamentben, anyagi öngyilkosság lenne a részükről, ha most párthűség/hűtlenség miatt elkerülnének a zsírosbödön közeléből.
Ezért nem lesz előre hozott választás.
Mert simán bejátszik, hogy sok "párthűséges" jobbos képviselőt nem választanak meg újra, és mehetnek a francba, dolgozni.
Ennyi.

ikszipszilon 2008.09.01. 08:56:49

Zsolti, hol vannak itt kommunisták?
:-DDDDDDDDDDDDDD
Én egyet sem látok!

puff 2008.09.01. 08:57:59

Egyszerű ügy, bizalmatlansági indítványt kell benyújtani a kormány ellen. A szavazás tiszta helytzetet teremtene, csak a politikus urak jobban szeretnek a zavarosban halászni és anyagi előnyökért a szavazataikat áruba bocsátani, mint igazat beszélni!!

Szalai Zsolt 2008.09.01. 08:58:03

WXW!

Ez így van!
Tökéletes igazság!!!

ikszipszilon 2008.09.01. 08:59:06

Wheeler 2008.09.01. 06:55:41

én is ide teszem le a voksom. szerintem is ez lesz.
a szadesz teljesen megsemmisülne, ha most emberkednének.
és ők ezt tudják.

Szalai Zsolt 2008.09.01. 09:03:13

ikszipszilon 2008.09.01. 08:56:49

"Zsolti, hol vannak itt kommunisták?
:-DDDDDDDDDDDDDD
Én egyet sem látok!"

--------------------------------
....és a cserebogár????

Gilderoy 2008.09.01. 09:10:47

Nem értem, miért az az alapfeltevés, hogy megbukik a kormány, amennyiben nincs költségvetés? Ha nincs költségvetés, max zuhan a forint, úgy, hogy belerokkanunk, de ez kit érdekelne a kormányon levők közül? Az SZDSZ-es "honatyák" pedig munka nélkül lennének egy előre hozott választás esetében, úgyhogy ők igennel fognak szavazni, esetleg csak annyian hogy épp meglegyen, fenntartva a látszatot. A kormány megbuktatásához sikeres konstruktív bizalmatlansági indítvány kellene, nem több, nem kevesebb.

Wheeler 2008.09.01. 09:27:31

Ha nincs elfogadott költségvetés akkor az elég nagy gáz. Az kb. azt jelenti hogy a parlament (többséggel) nem fogadja el a kormányt. Jogilag nem tudom pontosan, de ez majdnem felér egy bizalmatlansági indítvánnyal... Ha nem is pontosan.

képes 2008.09.01. 09:32:09

Lehet, hogy a mostani kormánynak van még másfél éve, de belegondoltatok abba, hogy mennyit fognak addig is ártani az országnak, annak biztos tudatában, hogy nemsokára takarodniuk kell?

A Fidesz hatalomra jutásáról meg csak annyit, hogy ha képesek voltak két borítékolt győzelmet elcúrni az idióta kampányukkal, akkor mi a garancia arra, hogy másfél év múlva nyernek? Orbánnal mindenesetre záróhoz tart az esélyük.

KIrály 2008.09.01. 09:42:36

Engem kell megválasztani és rend lesz az országban!

abdul 2008.09.01. 10:29:12

Ez a köcsög addig lesz hatalmon, amíg egy jóérzésű állampolgár le nem lövi. Demszkyékkel együtt addig lerabolják és elpusztítják a maradék országot, aztán mosolyognak - talán kicsit sajnálkozóan. Merthogy nem sikerült mindent tönkretenni.

ibagorib 2008.09.01. 11:23:57

Röhej a köbön ez az egész.
Ezek a trógerok (MSZP, SZDSZ, FIDESZ, MDF) már egyáltalán nem az ország érdekeit nézik, hanem a saját kis mutyijukat bonyolítják már évek óta. Észre kellene már venni, hogy minden kormánybuktatási kísérlet csak vihar egy pohár vízben. Amikor igazán lehetőség lett volna rá, az őszödi beszéd nyilvánosságra kerülése után, akkor érdekes módon egyik párt sem akart igazán kormánybuktatást, és a köztársasági elnök is csak töketlenkedett, pedig teljesen nyilvánvaló volt, hogy a választásokat ELCSALTÁK!!!! ergo a jelenlegi kormány nem legitim.
Persze annak sem örülnék, ha a fidesz kerülne kormányra, mert ugyanúgy nincs programja és ugyanúgy csak szerencsétlenkednének, de az alapvetően szükséges változtatásokat (nagy elosztórendszerek TB, Egészségbiztosítás átalakítása, adórendszer alapvető átalakítása, társadalmi feszültségek megfelelő kezelés pl. romák helyzete, stb) nem merik megttenni, mert nincs ötletük se hogy hogyan is kellene hozzáfogni.
ez van!

ibagorib 2008.09.01. 11:24:28

egyébként pedig minden politikus mondjon le!!!!
www.kibulizottorszag.net/
süti beállítások módosítása