babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Már az MSZP is rasszista?

2008.11.29. 16:20 sasika61

 

Ma megvilágosodásom támadt: a Népszabadság egyik cikkéből megtudtam, hogy immár az MSZP is rasszista alapokon nyugvó párt http://nol.hu/lap/lap-20081129-20081129-21.
 
Van nekem egy barátom, megveszekedett szoci-szavazó. Mindig feltűnt, hogy helyzetértékelésünk mennyire azonos, mennyire ugyanazt látjuk problémának, s egészen a következtetések legutolsó lépéséig egyetértünk: ott elválnak útjaink, ő arra szavaz, én erre. Most a cikk olvastán rájöttem, mindez azért van, mert alapjában véve közös bennünk, hogy mindketten rasszisták vagyunk.
 
De nemcsak az MSZP rasszista: valójában alig van valaki az országban, aki ne lenne az – a cikket író Varró Szilviát és néhány hasonszőrű gondolkodót kivéve. Rasszista az összes munkahelyi főnök, aki elvárja, hogy időben beérkezzünk munkahelyünkre. Az összes önkormányzat illetékese, aki nem átallja büntetés terhe alatt megkövetelni, hogy tartsunk rendet portáinkon. A jegyző, aki szintén fenyeget, hogy vigyem a gyermekem iskolába, s lehetőleg ne hiányozzon indokolatlanul. Vagyis mindenki rasszista, aki valamilyen norma, követelmény betartását várja el, ez a nagy helyzet.
 
Varró Szilvia a romák elkötelezett támogatója, a Magyar Narancs munkatársa, a Minőségi Újságírásért Díj kitüntetettje. Cikke apropóját az adta, hogy néhány szocialista honatya módosító javaslatot nyújtott be a szociális törvényhez, melyben a segélyezés feltételein kívánnak változtatni: ne kapjon szociális segélyt, aki nem tartja be "a társadalmi együttélés szabályait", és "életvitele alapján" nem felel meg "a közösségi elvárásoknak", aki "lakókörnyezetének alapvető tisztaságáról nem gondoskodik", akit feketemunkán kapnak; sőt a bizottság szocialista többsége egyetértett azzal a fideszes javaslattal is,  hogy ne járjon segély (új nevén: aktív korúak támogatása) annak, aki "tanköteles korú gyermeke tankötelezettségének atárgyévben saját, illetve a szülő hibájából nem tett eleget".
 
Ezek az új nürnbergi törvények, legalábbis Varró Szilvia szerint, hiszen egyértelmű, hogy a cigányok ellen szólnak. Az újságírónőnek nyilván nagy respektje van a romajogokat túlhangsúlyozó értelmiség berkeiben, én viszont megkockáztatom: a törvényjavaslat módosítását kezdeményezők jobban szeretik a cigányokat, mint ő. Vagy inkább: helyesebben szeretik. Hogy analóg példával éljek: két szülő közül nem az szeret, aki semmilyen normát nem követel gyermekeitől, csak ad, ad, anélkül, hogy bármit is számon kérne, hanem az, aki ad, de követel is. Az előbbi meghagyja fiát, lányát a gyermeki infantilizmusban, az utóbbi engedi felnőni. Felelőssé válni.
 
Cikke alapján Varró Szilvia az előbbi módon szereti a cigányokat. Azt sugallja nekik: nem muszáj a közösség normái követnetek, nem muszáj rendet tartanotok magatok körül, nem kell iskolába járatnotok gyermekeiteket, csak egy dolog a kötelességetek: a segélyek felvétele.
 
Az újságírónő nem érti, milyen közösségi normáknak kellene megfelelniük az érintetteknek, „mi van, ha valaki a helyi cigányságot érzi közösségének, és azon normáknak felel meg” –kérdi. A válasz nagyon egyszerű, kedves Szilvia, ne töprengjen: akkor az illető forduljon hozzájuk segélyért. De mindaddig, míg ezt nem teszi, amíg a segítséget nem tőlük várja, addig a minimum, hogy annak a közösségnek a normáit kövesse, akitől a segélyeket kapja.
 
Ezt a magyar társadalom óriási többsége gondolja így, függetlenül attól, hogy a kurucinfót olvassa vagy a Népszabadságot. Hiába no: mind rasszisták vagyunk.

25 komment

Címkék: közélet rasszizmus segély cigányság varró szilvia

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr82794878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misc · http://misc.blog.hu 2008.11.29. 16:32:56

rasszista fasiszták vagyunk mi mind.


egyébként ez nyelvtörőnek is jó.. "rasszista fasiszta".. mondjátok ki gyorsan egymás után...

VLaci · http://docs.google.com/View?docid=d9mtbgt_15cdthgwcz 2008.11.29. 17:24:51

Ez speciel nem rasszista, hanem szegényellenes törvénytervezet. Kétségtelenül vannak, akik éhezés közben is képesek betartani a "társadalmi normákat". (ki a franc, akinek joga van meghatározni mik azok?)

Speciel nekem sem menne, és nem is igyekeznék. Bármikor olyan helyzetbe kerülhetek, hogy éhezzek, és előre szólok: nem lesznek erkölcsi aggályaim. Pláne, ha a gyerekem éhezne.

Hajléktalanként természetesen innék mint az állat, lopnék is valószínűleg. Ha egy szemét társadalom így meg tud alázni, az nem érdemel mást.

Csak az a baj, hogy a sok ostoba nem tudja magát beleélni, milyen állattá válna bizonyos reménytelen helyzetben.

Valószínűleg Sasika is. Nem kívánom, hogy személyesen megtapasztalja, de a hajléktalanok között VAN nyugdíjas tanár is. Ugyanolyan büdös, mint a hajléktalan cigány.

megmondÓ 2008.11.29. 18:17:17


"megvilágosodásom támadt"?

eddig én leginkább csak a lelkiismeretfurdalásról, az érzésről és a gyanúról tudtam, hogy támadni szokik

kicsit magyartalannak is érzem

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.29. 20:21:39

Nagyon jó, hogy végre próbálnak valamit tenni. Kérdés persze, hogy mi lesz belőle.

VLaci
Nem a hajléktalanokról van szó, hanem azokról, akik egy-két fizetésnek megfelelő összeget kapnak havonta alanyi jogon, ezt el is várják, ugyanakkor sem a gyerekeiket, sem a házukat/udvarukat nem tartják rendben, és életvitelükkel, viselkedésükkel zavarják, sokszor megfélemlítik a környezetükben élő, dolgozó (tehát őket eltartó) embereket. Igen, többségük cigány, de nem mindannyian.

Elektro (törölt) 2008.11.29. 21:53:53

Egyszerűen azt sem értem, hogy milyen jogon kapnak egyáltalán segélyt? Azért mert éppen itt vannak? Nagy részük (beleértve évszázadokra a felmenőiket is) soha életben nem dolgozott. Soha semmit nem tettek az országért (inkább elvettek). A zenészeket nem keverném ide, de ők nem is kilincselnek segílykéért. És, az, hogy a cigány szinonímája a bűnözőnek, azt meg nem mi találtuk ki, hanem maga a szomorú valóság. Persze, ez egy sokkal kényelmesebb életmód, mint dolgozni. A cigány nem európai nép, hanem indiai. Nem értem, hogy ki és miért várja el, hogy beilleszkedjenek. Sose fognak. Alapvetően primitív népség. Aki nem ért egyet, az kezdjen el híres tudósokat felsorolni. Lehet orvos, mérnök, bármi... Hacsak az itt a piros, hol a piros "művészetét" nem tekintjük annak...

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2008.11.29. 23:19:05

Igazán fasiszta gondolat elvárni egy cigánytól, hogy betartsa a társadalmi együttélés szabályait, pfuj. Innen a haláltábor már csak egy lépés, de ez lehet, hogy még durvább is annál.

Kolompár is, mikor sipákolt amiatt, hogy az, hogy esetleg vigyük lejjebb a büntethetőség korhatárát, hát hogy ez mekkora cigányellenes tervezet már... Kész, én már csak egy kávét kérek, meg hogy ezt terjesszük bedobós szórólapokon a liberálisok között, gondolkodnivalónak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.30. 00:44:06

Mindenki náczi!!!

VLaci: "Kétségtelenül vannak, akik éhezés közben is képesek betartani a "társadalmi normákat". (ki a franc, akinek joga van meghatározni mik azok?)"

Kb a társadalom 97%a, aki nem azt hívjuk deviánsnak. Mivel társadalmi normákról beszélünk értelemszerűen a társadalomnak van joga meghatározni ezeket a normákat. Ha nem teszik lehet takarodni, keresni olyan közösséget aki befogadja a söpredéket.

"Csak az a baj, hogy a sok ostoba nem tudja magát beleélni, milyen állattá válna bizonyos reménytelen helyzetben."

Tudod az a gáz, hogy te nem tudod magad beleélni. (Nyilván azért, mert mint te magad írtad ostoba vagy.) Nagyapám egy nógrádi zsákafaluban élt, és nevelte nagymamámmal 5 gyereküket. Ha cipőre tellett télen akkor már jó volt. Azt hiszem ők tudják mi az hogy szegénység. És képzeld el soha életükben egy rohadt szilvát nem szedtek le a szomszéd kertjéről sem! (Az ő szüleik még szegényebbek voltak, és erre jött még a 2. világháború, de a nevükhöz nem tapad szégyen. )
Ha ők emberként tudtak viselkedni, akkor a cigányok miért nem tudnak? Talán a génjeik miatt? VLaci, csak nem náci vagy?! Nézzük már ki roma honfitársainkból hogy ők is tudnak, fizikailag képesek, emberként élni!

Ajánlott olvasmány: Illyés Gyula: Puszták népe. Miközben olvasod, gondolkozz el azon, hogy képesek azok az emberek emberként élni, akikhez képest a mai cigányok krőzusok.

mongyő 2008.11.30. 09:14:31

annak kellet volna letörni a kezét, aki 20 ezer ft alá vitte a szabálysértést.
A minap egy ork a repülőgépen!!! lopott, leszálláskor jöttek érte a zsaruk, mire a mokkanő párja így fogadta öket: uráim, ez csák szábálysértés, dík má!
Oszt a rendörök el is engedték a dinyebrókereket.

VLaci 2008.11.30. 11:40:18

VLaci: "Kétségtelenül vannak, akik éhezés közben is képesek betartani a "társadalmi normákat". (ki a franc, akinek joga van meghatározni mik azok?)"

TaTa

Kb a társadalom 97%a, aki nem azt hívjuk deviánsnak.

Na most akkor aki fizet adót minden fillér után, az deviáns?

Ne tessék a morált a társadalom 97%-ához kötni, mert a társadalom 99%-a adócsaló, önző stb.

Úgy van ez a fehérgallérosoknál, hogy MONDJÁK: nem szabad lopni, de azért lopnak. Csak ők nem buknak le. A kis simlis tolvajok igen. Osztán ők lesznek a főbűnösök, holott csak szeretnék kicsibe csinálni azt, amit a gazdagok nagyban. Egy átlag szegény (nem csak cigány) egész életében nem bír annyit lopni, mint egy cégvezető vagy politikus egy nap alatt. Persze azt a lopást gyakran kiveszik a törvények hatálya alól. Lásd: képviselők költségtérítése, sőt nagyrészt a fizetésük is tiszta lopás. Azt, hogy beülnek a parlamentbe és súgás alapján nyomogassák a gombokat, biztos minden szegény (cigány) meg tudná csinálni, és azért a pénzért vállalná is.

És a morál! A képviselők mit dolgoznak? Némelyik elmondja a véleményét. Ez nem munka, én is azt teszem most ingyen. De a többség még ezt sem teszi, esetleg odamegy rontani a levegőt. De ha nincs kedve, még be se megy. Szavazás alatt kinn dohányzik a folyosón, lehetőleg tiltott helyen.

Hát ez az a morál, kedves nagyfejűek, amit a cigányoktól számon tetszenek kérni.

Egyébként érdekes, a rasszisták időlegesen leszálltak a zsidókról, akikről persze ezek a vádak nem mondhatók el.

Se baj, ha vissza jön az a téma, a zsidókra is van ám vád. Aztán a románokra és a szlovákokra is meg mindenkire, aki ippeg eszibe jut a rasszistának.

Magát meg persze fajtisztának hiszi a szerencsétlen, pedig nem tartott gyertyát a nagymaminak. Ezek a fajtiszták egy gondos genetikai vizsgálaton nagyon pofára esnének.

Elektro (törölt) 2008.11.30. 12:04:13

Az kétségtelen, hogy az "átlagcigány" nem követ el akkora értékre bűncselekményt. Mert nincs annyira okos, hogy olyan helyre kerüljön, ahol ezt megteheti. (kiv Kolompár Orbán elsíbolt pénzek). Viszont az elkövetés módja sokkal agresszívebb. Ezért érezzük sokkal fájóbbnak. Nekem egy történetem van: ki akarta rángatni a barátnőmet 5-6 kancigány egy szórakozóhelyről, hogy megba**zák. Hiába vagyok 190 magas és 110 kilo, mentünk, mint a nyíl kifele... Azt se tudtuk meg, kik voltak, mert arrafelé, ahol lakom nincsenek cigányok. És a rendőr se mer kijönni...

Elektro (törölt) 2008.11.30. 12:55:22

Aztán arról is írnék, hogy egy olyan kisvárosban lakom(tam), ahol nincsenek cigányok. Balaton part és nem engedték őket beköltözni. Még a rohadt kommunizmusban, az idegenforgalom miatt... A túrista szezon végével nem zárjuk az ajtókat. Gyakorlatilag nincs bűnözés. Viszont, amikor eljön a lomtalanítás... Megjelennek a lomizó cigányok. Na, ilyenkor mindenki az ablakban. Ilyenkor törődnek fel a boltok és az autók. Ráadásul olyan módon, amivel sokkal több kárt okoznak, mint amit elvisznek. Berugott autó ablakok, szétvert risztó rendszerk és kasszák... És ez mind cigányra vall... 36 év alatt, amióta itt lakom 2 betörés sorozat volt, amit helyi fehérek követtek el. Semmiben nem tettek kárt és senkit sem bántottak. Ezeket könnyebben be lehet nyelni, mert minden megkerült, a tettesek elköltöztek (soha semelyik más családtag nem volt büntetve)...

visszatérve a poszt indító témájára: Varró Szilvia cigány. Vagy eleve űber ostoba, mit a balosok általában. Nem véletlenül vagyunk Európa legszegényebb és legutáltabb népe.

Sajnos... Angliában az egyik német kollegám olvasott híreket és rajtam röhögött a fél szálloda, hogy mi magyarok ellopjuk még a vasúti sineket is. Ez igazgató helyettesként ez nem volt túl vicces... Most Svájcba megyek és el sem merem mondani, hogy magyar vagyok. Ahol nem élnek cigányok, ott ez egy és ugyanaz... Pedig én aztán soha senkitől semmit nem vettem el...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.11.30. 17:30:03

VLaci: Ne gyere már a képviselőkkel, ha megnyugtat téged, ugyanúgy kötélen akarom őket látni mint a cigánybűnözőket. De nehogy azt mond már, hogy Nórit bestiális módon lemészárolni, olyan mint költségtérítést adómentesen felvenni, azt meg főleg ne mond, hogy az egyik kiváltja a másikat.

"Egyébként érdekes, a rasszisták időlegesen leszálltak a zsidókról, akikről persze ezek a vádak nem mondhatók el."

Magyarországon nincsenek rasszisták, vannak cigánygyűlölők, akik pont leszarják, hogy a cigány milyen színű. A zsidókról meg senki sem szállt le, nyugodj meg. De ők legalább nem tartanak explicit terrorban.

"Magát meg persze fajtisztának hiszi a szerencsétlen, pedig nem tartott gyertyát a nagymaminak. Ezek a fajtiszták egy gondos genetikai vizsgálaton nagyon pofára esnének."

Vendégem vagy 5 feles Unicumra, ha bizonyítod azt, hogy itt valaki is "fajtisztának" hiszi magát.
Vedd már észre te szerencsétlen, ezt csak ti mondogatjátok magatok között! Pl Budaházy nagymamája tót, Tomcat, Bayer sváb származású, Reiner Péter echte zsidó, de a végelenségig lehetne folytatni.
Ez egy "rasszista" hírportál cikke: hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=13345
Magyarázd már el, hogy honnan veszed, hogy a magyar nacionalizmus akármilyen fajelméletre épülne?

Erről eszembe jut egy vicc:
Az anyós ül egy sötét szobában és magában motyog. Egyszer csak benyit a férj, és lekever neki egy tockost.
-Mama, hagyja már abba! Megint egész nap hülyeségeket fog beszélni, és nem tudja majd kitől hallotta.

Így működik ma a ballib média.

VLaci 2008.11.30. 21:56:29

TaTa írta: "De nehogy azt mond már, hogy Nórit bestiális módon lemészárolni, olyan mint költségtérítést adómentesen felvenni,"

Ki a f..sz mondott ilyet? Nóri gyilkosait lecsukmi életfogytiglanra!

De nem a cigányokat.

Aki bűnös azt!

Ha cigány, ha nem, és a cigányságnak ehhez semmi köze. Nem jut el az agyadig?

Ha kiderül, hogy svábok voltak, akkor ezután a svábbűnőzés ellen is fel fogtok lépni? És persze a magyarbűnőzés ellen is, mert azért statisztikailag is az lenne a leggyakoribb hazánkban, ha egyáltalán készülnének ilyen statisztikák.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2008.12.01. 00:56:44

VLaci,
mi az hogy "magyarbűnözés"? Ha a sitten lévők 6O%a magyar ( kevesebb az) az már magyarbűnözés ?
Akkor is az, ha a magyarok számaránya 9O% ?
A 9O% adja a 6O%ot, a maradék 1O% a 4O%ot.
Tehát annak a valsége, hogy ha veled szembe jön egy cigány, akkor az bűnöző sokkal nagyobb.

A másik meg az, hogy most válság van, vagyis nincs pénz. Jó lenne ezt arra felhasználni, hogy végre rendet vágjunk : válság címén nem csak a már régóta tervezett leépítéseket hajtsák végre, hanem a cigánysegélyeket is nyirbálják meg.
Senkinek nem öröm adót fizetni : és az külön fáj, ha az ember látja, hogy az adóját cigányokra fecsérlik, úgy, hogy semmi látszatja nincs. A cigány nem zárkózik : nem jut közelebb ahhoz az állapothoz hogy önfenntartó legyen, becsületes munkából.

A politikusok költségtérítéséről meg a következőt gondolom. Az, hogy a politikus parazita, még sem nem ok sem nem felmentés arra, hogy a ciány is az ( legyen ).
Sőt, tovább megyek. Az mszpsek a fő svindlerek. Nem véletlenől a cigányok általában az ő szekerüket tolják ( p.l. Veres meg a Kabai ). Szóval pont azt bizonyítod, amit nem szeretnél : parazitizmus terén is összenőtt, ami összetartozik. Alul a cigány lop, erőszakol és gyilkol. Felül meg az mszps "privatizál" , az ő zsandáraik erőszakolták meg Zsanettet és lőtték ki a jobboldali tüntetők szemét 2OO6ban. A miniszterelnök arrogáns és megfélemlítő stílusát pedig akár a tiszaroffi vagy a magdolna negyedbéli cigányok is megirigyelhetnék.

Corry 2008.12.01. 07:03:09

" VLaci 2008.11.30. 21:56:29
Ki a f..sz mondott ilyet? Nóri gyilkosait lecsukmi életfogytiglanra!"

Úgy, mint az olaszliszaiakat? Azon is mit tárgyalnak már két éve? Nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre, de csalódni fogok!

Azzal egyetértve, hogy ne bélyegezzünk meg minden cigányt bűnözőnek, azért jobb félni és ezt sajnos ők is látják!
És még valami: de az a megbélyegzés "visszafele" sem működik ugye? Továbbá a hatóságok is ugyanúgy vizsgálják ki, ugyanazzal a sebességgel járnak el egy olyan esetben is, ahol cigány a sértett?

janos 2008.12.01. 08:26:43

VLaci!Te magad irod le azt amit olyan nagyon cáfolsz ! Alul a cigány lop,eröszakol és gyilkol,felül meg az mszp "privatizál"......Akkor most szabadrablás és tolvajlás, gyilkolás idöszak jön? Ezt lehet, mert ugye a politikusok lopnak , stb, stb.?De ha a "parasztok, a gádzsók"( ahogy a romák nevezik egymásközt a magyarokat) akik most még dolgoznak és adóznak, átveszik ezt a stilust, mi lesz a kisebbséggel? Ki fogja őket eltartani? Biztos hogy a kisebbség lesz a nyerö?Igazad van, a hatóságok ugyanolyan szigorral vizsgálják ki a romaellenes atrocitásokat, mit a magyarok elleni atrocitásokat is!Én csak 2 példát mondok:olaszliszka, k.k.lacháza! Most te következel, várom a példákat! Mondottam nem egyszer ,ha a törvénytelenség és a bünözés elleni irásomat valaki, valakik rasszizmusnak veszik-vállalom az vagyok! De engedtessék meg nekem hogy aki engem rasszistának nevez, azt én a "hülyék" kategóriába sorolhassam!Végül egy megjegyzés-_vitatkozni csak tényeken lehet és szabad! Minden más csak sz@rkavarás!

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2008.12.01. 09:05:39

VLaci: Ha kiderülne, hogy svábok voltak nem, nem beszélnénk 'svábbűnözésről', erre azonban a te nem létező alapokra épülő vagdalkozásoddal szemben jól meghatározható indokaink vannak. Avagy:
A svábok régen integrálódtak a magyar társadalomba, nincsen sem lehetőség, sem szükség arra, hogy megkülönböztessük őket. Nincsenek jellemzően svábok által elkövetett bűncselekmények sem (legalábbis ilyesmiről nem tudunk semmilyen szinten), de ami a legfontosabb: ők sem különböztetik meg magukat. Én is félig sváb származású vagyok, emellett viszont teljesen magyar. A cigányok általában élesen elutasítják a gondolatot, hogy ők magyarok lennének.

Azt is felejtsd el, hogy a cigányokat itt bárki is faji alapon gyűlölné. Itt a kultúráról van szó, rohadtul nem a bőrszínről.


"Ilyen statisztikák" mellesleg léteznek, ha jól emlékszem, az urat Póczik Szilveszternek hívják, nézz utána - fogsz egy csöpp meglepetést érezni.

ellenszer · http://ellenszer 2008.12.01. 14:27:26

A cigány -MSZP párhuzam egy kicsit erőltetett.
Cigány ,Demján
Csányi
Orbán. őket MSZP-s nek mondani.
Valamiről véleményed van az legyen a TIED és nézz utánna, na. Így nem lehet almát a körtével?(Minden oldalon van rohadt gyümölcs, és a közös bennük hogy rohadt,ha 2010ben választasz akkor szétválaszthatnád őket de nem tudod így gyakorlatilag megint minden oldalon ott a rohadék)
A statisztikáddal egyet értek, de a post nem arról szól.Én is tudnék történetet a mi velem történt, de kérdés az hogy így menjen tovább vagy kihasználva a válságot végre ténylegesen integrálódjanak, mint a svábok,szlovákok ,stb meghagyva a kulturális hagyományaikat, és fogadják el a többség értékrendjét.(Belgiumban a hangoskodó cigány családot elviszi ,bilincsben a rendőr.És a gondolkodásod alapján nem szimpi javaslat több hatalmat a rendőrnek. Mindig azoknak van baja a rendőrökkel aki sértik a törvényt. A bíróságokkal miért nincs baj, ők adják az enyhe ítéletet. Én , autó lopás elő 10 év 2-ik 20
Gyerek bűnöz, szülőt büntetni.Minden büntetés munka terápia napi 12 óra.(metró építés kézzel. Bp Nyíregyháza .BP balaton.)ha lejárt az ideje feljön.Nem rabszolga munkaTermészetesen fizetésért,adó,nyugdíj járulék,otthonianak támogatás,ha a gyerek intézeti ő fizeti,nem én.
Na ezt támogatnám vagy valami hasonlót.Lehet, hogy nem szimpi de legaláb a sajátom és nem valami Etárs sugalta.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.12.01. 17:09:22

VLaci: Az Unicumot még mindig tartom, sőt becserélhető vaníliás fagyira is, ha antialkesz vagy!
Írjál nekem egy linket ami bizonyítja, hogy akár a kuruc akár a kitartás, vagy akármilyen ténylegesen náci/rasszista (vagy szélsőballibek által annak tartott) szervezet/hírportál "fajtisztának" tartaná magát.
Ha ilyen nem tudsz írni, akkor írd azt, hogy "Bocsánat, valótlanságot állítottam, elnézést kérek azoktól, akiket ezzel megsértettem.". Nem szégyen ez!

"De nem a cigányokat.

Aki bűnös azt!

Ha cigány, ha nem, és a cigányságnak ehhez semmi köze. Nem jut el az agyadig?"

Ezt én pont fordítottan gondolom. Az egyszeri Rézműves Szauron Voldemort nem bűnös amikor lincsel, rabol, nemierőszakol, kínoz, gyilkol, megaláz, élősködik, garázdálkodik. Ugyanis ő csak a közösség normáit tartja be. Ez a közösség a cigányság. Ezért érte az egész cigányság felelős.
Ezért baromság idevenni a svábokat. Ugyanis a sváb közösségben a norma részét képezi a bűnözés elutasítása. Ha egy sváb elmegy lopni, a többi nem magyarázza meg nagy hangon, hogy azért mert kevés a segély, meg különben is rohadt magyarok, hanem kirekesztik.

Úgyhogy, de, Nórit, Szögi Lajost stb stb... a cigányok, a cigány közösség együtt gyilkolta meg.

VLaci · http://docs.google.com/View?docid=d9mtbgt_15cdthgwcz 2008.12.01. 19:21:43

TaTa!

Írtad: "Úgyhogy, de, Nórit, Szögi Lajost stb stb... a cigányok, a cigány közösség együtt gyilkolta meg. "

Akkor a magyarok mind bűnösök a TV-székház szétverésében, mert nem rekesztették ki a kopaszokat.

A svábok meg mind nácik a te agyad szerint, mert nem rekesztették ki Hitlert. Te tudsz számottevő hitlerellenes mozgalomról az egykori svábok között?

Én már csak tudom miről beszélek, oldalágon volt a családomban nehány Wolkszbundista (? nem tudom hogy írják).

De azért szembeköpöm, aki azt mondja, hogy én hibás vagyok a szignifikáns mennyiségű sváb hitler-seggnyalásában, vagyis aki azt merészelné állítani, hogy a svábok úgy an block náci bűnösök.

Én félsváb létemre nem rekesztem ki a bűnelkövető svábokat sem. Ez az igazságszolgáltatás feladata a büntetés erejéig.

Utána a sváb, magyar, hottentotta bűnözöket is meg kell próbálni visszafogadni, ellenkező esetben bizony a társadalom a bűnös a visszaesésért.

Olaszliszkát meg ne keverd Nóri esetével. Az hirtelen felindulásból volt. Jogban csak egy kicsit járatosabb ember is tudja, hogy az más büntetőjogi kategória, mint Nóri, de Nóriról nem is tudjuk még ki gyilkolta meg. Vagy te már olvastad az ítéletet? Addig legfeljebb gyanúsítottak volnának, ha volnának.

Te tudod ki/kik volt/voltak? Akkor bűnpártoló vagy, mert nem jelentetted! Dutyiba veled! Vagy nem tudod? Akkor maradj csendben!

Az igazságszolgáltatás önmaga paródiája, de arról sem a cigányok tehetnek. Hány cigány bírót ismersz?
...
Na ugye.

A náci szervezetek általában tagadják hogy nácik, ezért azt is tagadják, hogy fajtisztának tartják magukat.

Kellően alkoholos állapotban bukik ki belőlük, vagy ha hatalomra kerülnek. Lásd: Hitler és bandája

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.12.01. 20:40:03

VLaci: Nem bírsz különbséget tenni, egy egyszeri különleges esemény (, ami mellesleg sokkal komplexebb, de ebbe most ne menjünk bele), és egy heti rendszerességgel megtörténő, emberek mindennapjait, pokollá tevő bűntény között?
Mikor kimész az utcára, te komolyan attól félsz, hogy megostromolnak? (Vagy csak szeretnél ettől félni, mert félni olyan jó! Közösséget épít, barátokat szerez, és érezteti, hogy vagy valaki.)
Ha rápillantasz, 5 magyarra akik szembe jönnek veled, komolyan tartasz attól, hogy képen dobnak Molotov-koktéllal?
Ha egy sváb faluban jársz félsz attól, hogy megholokausztolnak?

A magyar mellesleg egy birka nép, igazán nem lehet rólunk elmondani, hogy 2naponta lázadásokat csinálunk. Ha mindenáron magyarbűnözést akarsz idecitálni, a mutyizással nagyobb sikered lesz...

Azt érdemes lenne megvizsgálni, hogy a svábok körében miért volt olyan népszerű Hitler, de ez off.

"'Olaszliszkát meg ne keverd Nóri esetével. Az hirtelen felindulásból volt."
Sorry. Akkor mindjárt más. Pénzes Henriettát is hirtelen felindulásból gyilkolta meg egy hottentotta/piréz keverék?

"Vagy te már olvastad az ítéletet? Addig legfeljebb gyanúsítottak volnának, ha volnának."
Welcome to the real world Neo! Igen tudom, hogy a cigányok követték el!

"A náci szervezetek általában tagadják hogy nácik, ezért azt is tagadják, hogy fajtisztának tartják magukat.

Kellően alkoholos állapotban bukik ki belőlük, vagy ha hatalomra kerülnek. Lásd: Hitler és bandája "

Mondom, kitartas.hu, pax hungarica: bevallottan nyilas portál és szervezet (nem nácik, igaz, viszont én még mindig nem értem, hogy jönnek ide a nácik), nem tagadnak semmit.
Én már voltam erősen radikális emberekkel, sőt nácikkal is erősen ittas állapotban, nem bukott ki belőlük. Ügyesek mi? Pont olyan jól titkolják, mit a sarki zöldséges Weisz néni, hogy cionista ügynök...
Hitler nem érdekel, Szálasitól viszont szintén idézhetsz azt is elfogadom!

Mellesleg, nyilast találsz vagy 3000et az egész országban, komolyan velük kell foglalkoznod? És, hogy a rákba jön ide Hitler?

boka · http://csaszu 2008.12.02. 21:00:32

"cigány közösség együtt gyilkolta meg. "

Akkor elnézést kérek a magyaroktól a száztagú cigányzenekar nevében !

boka · http://csaszu 2008.12.02. 21:09:18

"Azt is felejtsd el, hogy a cigányokat itt bárki is faji alapon gyűlölné. Itt a kultúráról van szó, rohadtul nem a bőrszínről. "

Mert a cigány kultúrát szoktuk elemezni, amikor felszáll a villamosra két próbanéger és megszorítjuk a táskánkat ! Na neeee ! Ez bizony a bőrszínről szól !


Vlaci ! A Wolkszbundisták veszélyesebbek a pirézeknél, úgyhogy neked nem tudok egész pontot adni....... Máskor válogasd meg a családod !

Vlaci 2008.12.03. 13:40:49

Gál György erzsébetvárosi szabad demokrata frakcióvezető, a gazdasági bizottság elnöke a gyanú szerint százmilliós nagyságrendű ingatlancsalásban bűnös, vagy ahogy mondani szokás: érintett - különböző rendű, rangú és pártállású társaival együtt.

Figyelem! Egyelőre gyanúról van szó, de ekkora összeggel cigányokat még meg sem gyanúsítottak. Nem mindegy, hogy százmillió forint, vagy százezer tyúk?

Tata logikája szerint nyilván az erzsébetvárosiakat kell ezután gyűlölni.

Nemrég egy gyerek gyilkolta meg az apját. Mivel ez egyre gyakoribb, és a gyerekek nem emelték fel ellene kollektíven a hangjukat, nyilván a gyerekeket is gyűlölni kell ezután. Ugye?

janos 2008.12.03. 17:58:30

VLaci! Mi köze van az erzsébetvárosi, meg az apagyilkos gyereknek ahhoz amit összekavarsz? A politikusok lopnak,csalnak, hazudnak, és minden szivfájdalom nélkül be kell csukni őket is mint a malacot!Ebben igazad van! De minden bünözö cigányt és nem cigányt is-ez( lenne) a törvény ! Nem figyelembe venni, hogy 4 H-s(HalmozottanHátrányosHelyzetü és mégHülye is mellé), meg hogy 6 gyereket nevel, meg éhezett, meg sánta a szomszédja, meg hogy elpusztult a nyula, stb,stb!Aki bünt követ el--rohadjon rá a müanyaglakat!Mert rendnek lenni kell!
süti beállítások módosítása