HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Karácsonyra kivirágzott

2008.12.23. 16:32 sasika61

Negyvenhét évet megéltem, láttam már sokféle karácsonyi időjárást: gyermekként akkora havat, hogy apámnak szabályos „árkot” kellett ásnia, hogy kiszabadítsa a házunkat, egészen az utóbbi évek fekete karácsonyáig.

Amit viszont ma láttam, az egészen különleges. „Herkules ilyet a Hesperidák kertjébe se látott”- idézhetném Janus Pannonius mandulafáról írt versét, ha tudnám, miféle bokor, fa, cserje az alant látható növény. De nem tudom, csak azt, hogy az egyik szomszédom kertjében virágzott ki ez a valami, éppen karácsonyra. Szép, rózsaszínbe hajló virágocskák köszöntik az ünnepet, kinn a szabadban.
Délutánra jelentősen lehűlt a levegő, fagyos szél fúj, szállingózik a hó…

 

 

 

9 komment · 1 trackback

Címkék: hellókarácsony virágzó bokor

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr62838614

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad? 2008.12.24. 08:25:13

Megérkezett Ezzel a kis videóval kívánok Nektek Áldott, Békés Karácsonyi Ünnepeket! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.12.23. 17:51:21

Nem is csoda, olyan tavaszias időnk van.
A legszebb a téli napforduló volt vasárnap. A tél legmelegebb napja, az év legrövidebb nappalán.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.12.23. 18:22:39

Off:

Sasika gratula a hét broggere címhez!:D

( Volt az interjúban egy ilyen hogy: "Volt, hogy felszólítottak: jelenjek meg egy hétfő reggel a Duna-parton a nyilvános kivégzésemre"

Rémlik valami, mintha egyszer én írtam volna ilyet. De az abszolút poén volt, leginkább azokon gúnyolódva, akik túlreagálták egy-egy írásodat... Ha mégsem erre gondoltál akkor mindegy, megkeresni nem fogom. :) )

Boldog karácsonyt neked és családodnak!

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.12.23. 18:38:22

Most elolvastam én is. Igen, gratula a címhez :)
Kár, hogy egymillió helyesírási hiba van a kérdésekben:(

2008.12.23. 19:00:18

Sasika! Bár a természet csodálatos dolgokra képes,mint látható-- de én most inkább gratulálni szeretnék neked a cimhez! Irjál továbbra is, mi meg majd véleményt mondunk, vitatkozunk és néha hülyeségeket irunk!Mégegyszer gratulálok és kivánok Neked és családod valamennyi tagjának,Békés Boldog Karácsonyt!

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.12.23. 19:22:13

Köszönöm a jókívánságokat, békés karácsonyt kívánok én is mindannyiótoknak!

Corry 2008.12.23. 21:20:51

Engem is nagy meglepetés ért épp az imént: a két kisebbik gyermekem mocorgott lefekvés után, bementem hozzájuk és közölték: ők megajándékozták egymást, szeretetből.

Ennek jegyében kívánok Neked Sasika, és mindannyiótoknak békés boldog Karácsonyi Ünnepeket!

Konegafi (törölt) 2008.12.24. 14:01:43

Viburnumféle. Január 5-én megmondom neked a fajt is, ha addig más meg nem mondja neked. Teljesen normális, ez így virágzik. Talán pár héttel van előrébb, mint kéne, de picit jobb volt az ősz és a télelő, mint szokott.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.25. 02:13:07

Bizony, ez Viburnum, és télen virágzó cserjeméretű fa. Itt a mi utcánkban is van belőle. Én két éve csodálkoztam rá:-)

Konegafi (törölt) 2008.12.31. 14:53:50

Olyan, hogy cserjeméretű fa, nincs. :-\
süti beállítások módosítása