babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Mire használható a holokauszt?

2009.04.20. 18:03 sasika61

 

A mai parlamenti termést látva az ember azt hihetné, hogy van itt valamiféle válság, válságocska, ami a gazdaságot érinti, de ez mind smafu ahhoz képest, hogy mekkora méretű a politikai terrorizmus az országban. Neves előadók - Hiller, Gusztos, Lendvai és a végtelenül megnyerő Draskovics – énekelték el fő számukat: a félelemkeltés nótáját, némi antifasiszta tartalommal, hogy törvény kell a holokauszttagadók ellen, hogy a Jobbik így, a Jobbik úgy, a Magyar Gárda stb. Ez az antifasiszta harc teljesen olyan már, mintha egy kiégett slágerszerző próbálna visszatérni a piacra egy valaha sikeres, de azóta ezerszer megunt zenével: nincs nagy érdeklődés.
 
Illetve mégis. Erős ugyanis a gyanúm, hogy nevezett politikusokat egyáltalán nem érdekli a holokauszt. Nem érdeklik az elhunytak, de még az élők, a túlélők sem. Ezt az egész témát csak felhasználják kisszerű, személyes és pártérdektől vezérelve, s ebből pedig az következik, hogy legalább oly mértékben bűnösök, mint azok az egyébként kötözni való bolondok (pl. Dósa István társai), akik tagadják a holokausztot.
 
Nem érdekli őket valójában semmi más e témában, csak az, hogyan lehetne az idiótákat azonosítani a Fidesszel; hogyan lehetne rájuk kenni a mások sarát. Ezért riogatnak már jó ideje a Jobbikkal: felnagyítják egyébként tényleg létező hibáikat, majd egy fordulattal azokat rákenik a Fideszre. Mert ne legyenek kétségeink: nem félnek ők a Jobbiktól, sőt, annak örülnének, ha a Jobbik bekerülne a parlamentbe, ha képviselőt juttathatna Brüsszelbe, mert akkor itthon és a nemzetközi politikában is dokumentálni lehetne egy egyszerű összemosással, hogy itt szélsőjobboldali veszély van, s ennek fő felelőse a Fidesz.
 
Ez az, ami hányingerkeltő, és ha zsidó lennék, tiltakoznék. Így csak nyugtázom, mi történik szerintem. Egészen pontosan: nem tudnak már semmilyen távlatos társadalmi programmal előállni (sosem tudtak), egyetlen esélyük a kármentésre, ha a Fideszt minél többek számára szélsőséges pártként mutatják fel, s ehhez eszközül használnak bármit: még a holokausztot is.
 
Ebben a forgatókönyvben a Jobbiknak is osztottak egy kisebb szerepet, olyat, ami közel áll karakterükhöz, s azt hihetik: csupán magukat adják. Annyi eszük már nekik sincs, hogy észrevegyék: őket is eszközként használják.

11 komment

Címkék: közélet holokauszt jobbik antifasiszták

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr941076477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

firlefranc 2009.04.20. 21:47:33

A holokauszttal az történt, amit az érintettek legkevésbé kívántak, a piszkos poltikai játszmák ütőkártyája lett.

Az ezzel kapcsolatos hiradások még véletlenül sem magáról a holokausztról szólnak, hanem arról, hogy egyes "megemlékezéseken" (sic!) ki volt jelen, mekkora tömeg és mennyi ellentüntető volt, nota bene ki mit mondott a mellette lévőnek (Zuschlag).

A túlélő zsidóság az egész világon kényszeredetten asszisztál (mit tehetne mást) ehhez a panoptikumhoz.

Pedig a gyásznál és halottainkról való megmemlékezésnél NINCS meghitteben csendes és magunkba forduló dolog. Így kellene a holokausztot is ünnepelnie nemcsak az érintetteknek, hanem azoknak is, akiket elkerült.

Ami pedig azokat illeti, akik kétségbe vonjáka történelmet, kényszer-tanítás-kezelést rendelnék el, azaz bírói úton kötelezném őket egy "XX. század történelem" up-grade-re. Ez olyan büntetési forma, ami még nincs benn a Btk-ban, beemelése egyszerű jogtechnikai és kodifikációs kérdés.

(Jogelméleti alapjai egyéb tekintetben a magyar büntető jogrendszerben is megvannak. Gondoljunk csak a vétkes gk. vezetők kötelezésére, hogy saját költségükön újra tegyenek KRESZ vizsgát.)

Még elgondolni is rossz, ha Schmidt Mária történészt kell ezeknek heti öt alkalommal, napi hat órában hallgatni, miközben szünet nélkül vetítik nekik a holokausztról készült archív mozgókép anyagot. Egy életre megemlegetnék és még örülhetnének, hogy ennyivel megúszták.....

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 23:17:18

"Ez az, ami hányingerkeltő, és ha zsidó lennék, tiltakoznék. "
Csak valahogy akik tényleg zsidók nem teszik. Sőt követelik a szólásszabadság korlátozását, bűnösnemzeteznek minket és rettegnek.

Egyébként legyél nyugodt, mindig lesz egy Jobbik, MIÉP, Polgári Körök, Magyarok Nyilai, Kövér Laca, Bayer Zsóti vagy akármi, a Fidesz mindig szélsőségekkel kokettáló bőgatyás magyarfasiszta gyülekezet lesz. Jó lenne már ha az általatok el nem követett bűnök miatt nem folyton hátrálnátok, magyarázkodnátok, és szidnátok aki véletlenül nem ezt teszi. Hányszor határolódtak el a balosok a szélsőségesektől? Vagy akár a zsidók a soraikban szép számmal fellelhető magyarellenes elemektől? Soha! Ezért is nyerik a választásokat.
A szalámizás ősi bolsi trükk, nem kéne neki megint bedőlni.

Corry 2009.04.21. 08:10:43

Valahogy ez úgy van szerintem, hogy minden nagyobb embertömegben lehet találni 100 avagy akár ezer hülyét, aki olyan hülyeségeket mond, amire aztán hivatkozni lehet.

Ilyen mennyiségű hülye van a nemzsidók között is, de viszont a zsidók sem lehetnek nyugodtak, ez náluk is megvan.

Ott kezdődik a baj, amikor ezeknek a hülyéknek, legyenek bármelyik oldalon, a dolgait a jónép átveszi, de ettől mi még most azért távol állunk.

Az persze gusztustalan, ahogy a kormány rendre előveszi ezt az adu ásznak gondolt lapot. Ezzel csak devalválják az emberek tudatában ezt a megrendítő dolgot.
Egyébként persze meg kell jegyezzem volt már ilyen, más vonalon: 1994 -ben az MDF -esek kb. hasonlóan kezelték az '56 -ot. Meg is lett az eredménye, a kétharmad.

mig8 (törölt) 2009.04.21. 09:53:48

Azért az tegyük hozzá, hogy a holokauszt ilyen módon való felhasználása egy billog, amit az aktuális jobboldalra mindig rá lehet sütni.

De a baloldal tarsolyában nemcsak ez az egy billog van. Csak pár a teljesség igénye nélkül:

- Fogjunk össze a válság megoldására. Tök mindegy, hogy ki tolta el, attól, hogy megnevezzük a bűnösöket, nem fog megoldódni. Előre tekintsünk, ne hátra.

- Most válság ván, ezért húzzuk össze a nadrágszíjjat, hogy holnap/jövőre jobb legyen.

- Okés, én hibáztam, de ki nem hibázik? Sőt, más nagyobbat hibázik. Az én bűnöm pedig semmi ahhoz képest, szóval igazán bocsánatos.

- Tegnap ugyan azt mondtam, hogy így és így fogom megoldani a problémát, de azóta változott a helyzet, most már másképp kell megoldani. Új helyzet van és ez más megoldásokat kíván.

- Szavazzatok rám! És akkor minden szép és jó lesz. Igérem biza, hogy mostmár tényleg megtartom a szavam.

A sor tetszés szerint folytatható. Folytassátok! :-)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 10:36:30

@Corry: "Egyébként persze meg kell jegyezzem volt már ilyen, más vonalon: 1994 -ben az MDF -esek kb. hasonlóan kezelték az '56 -ot. Meg is lett az eredménye, a kétharmad."

Azért az utódpártra '56-ozni szerintem nem egy valóságtól elrugaszkodott dolog. (Horn Gyulára mégis mit lehet mondani?) Inkább az volt a baj, hogy a média nem az MDF kezében volt.
Ellenben, hogy a fidesznek vagy akár a jobbiknak mi köze a holokauszthoz azt nem látom.
Mondjuk a hatás valószínűleg ugyanaz lesz. A proli leszarja a holokausztot, ha nem tudja fizetni a rezsit, és csak felbassza az agyát azon hogy mindenhonnan ez folyik.

Corry 2009.04.21. 19:28:53

@TaTa86.: Teljesen igazad van abban, hogy az utódpártra '56 -ozni teljesen érthető dolog.

Én ezt egy szóval sem vitattam, csupán annak illusztrálására hoztam fel, amikor ilyesmiket sulykolnak a szavazók fejébe. A szavazók jó része ezért letojja az egészet, és szavaz belátása, vagy másfajta sulykolások eredménye szerint.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 21:02:44

@Corry: Igen, és én ebben igazat is adtam neked. :)

atomanti_35 2009.04.22. 08:06:52

Ezzel az egész holokauszttal lassan úgy leszünk már, mint a kis birkapásztor, aki állandóan farkast kiált és a végén, a bajban meg leszarják. Ha a lejáratás a cél, akkor ezt már elérték.

kamasuka 2009.04.22. 12:44:33

Ha ezt a szart, amit kitaláltak, lenyomják a jónép torkán (nem nyomják le, mert két !!! választás is lesz rövid időn belül), akkor még inkább magukra vessenek. De sakk-matt ez nekik, mert ha lenyomják azért, ha meg nem nyomják azért veszítenek, és qurvára nem fog senkit érdekelni, hogy most az MSZP-SZDSZ szerint éppen ki az aktuális szélsőséges, mert ha nem fogja tudni fizetni a hitelét, elviszik a házát, autóját, elveszíti a munkáját, akkor nem azt fogja nézni, hogy teszem azt a Jobbik mennyire szélsőséges (tök mindegy, hogy az vagy nem az), hanem azt, hogy valaki ezt a bandát, aki miatt elvesztettem az álásom, elviszik az autóm, és megpróbálják elvinni a lakásom, ki rúgja majd le a szemétdombon az esetleges számonkérésig, és szépen dühből szavaz.
De itt is áll, hogy ha nem mennek el, akkor méginkább 2/3, ha meg elmennek, akkor nem kerül be az SZDSZ-MDF klónok közül talán mindkettő ...

Pelso.. 2009.04.26. 08:04:42

Nem tisztességes dolog, ha valakik folyamatosan a holokauszt kártyát húzzák elő.
Persze, mindezt nehezen tehetnék, amennyiben nem lenne néhány széljobb által kitermelt mocsok, akinek az aktuálpolitikai tevékenysége a tagadásban, zsidózásban, netán cigányozásban merül ki.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2009.04.28. 22:27:14

Szerintem a volt - nem volt, így volt - nem úgy volt holocaust történelmi és nem aktuálpolitikai kérdés. Utóbbit azok csinálnak belőle, akiknek nincs egyéb mondanivalójuk, s mind a történelmet, mind a normális politikát - van normális politika? - ugatják. A holocausttal foglalkozzanak történészek, a mi dolgunk az, hogy tegyünk róla, itt soha többé ne legyen sem háború, sem népirtás, s ehhez igyekezzünk alkalmas politikusokat találni.
süti beállítások módosítása