HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Válasz Gyurcsánynak és Bauernek

2010.04.05. 18:47 sasika61

 

Volt itt egy ország 2002-ig.
Nem vetett fel bennünket, hétköznapi embereket a pénz akkor sem, de volt egy többé-kevésbé kiszámítható jövő: szerény, de biztos növekedéssel.
Nem tűnt el az államadósságunk, de nem is emelkedett az egekbe, s hosszabb távon inkább annak csökkenésére volt esély, nem pedig emelkedésére.
Nem mi voltunk a Föld legelső nemzete, de azért büszke lehettünk rá, hogy magyarok vagyunk, s bizton számíthattak rá határon túli nemzettáraink is, hogy az anyaország minden lehetséges eszközzel kiáll értük.
Nem tűnt el a közéletből a korrupció, de nem is uralta ezt: lehet itt kérem simicskázni, josziptotozni, szőlőbányászni: mindez smafu ahhoz a szennyhez képest, ami manapság ömlik ránk: szinte már fásultan vesszük tudomásul az újabb ügyeket.
Minden híreszteléssel szemben akkor is jogállam volt: nem volt ugyan heti parlamenti ülés, de nemigen fordulhatott volna elő, hogy az akkori kormány brutálisan szétveressen egy baloldali megmozdulást-tüntetést, minden következmény nélkül.
Nem voltak ugyan parlamenti vizsgálóbizottságok, viszont az elmúlt évek hasonló intézményei milyen eredményt értek el? Tud valaki ilyenről? Valójában semmi céljuk nem volt, mint a „Kenyeret és cirkuszt!” régi programból az utóbbit megvalósítani. Mivel jobb ez, mint az előző gyakorlat?
 
Lehet magyarázni a bizonyítványt, lehet itt nyugatosodási kísérletről beszélni, modernizációról (már a szót is rühellem), valójában ennél sokkal egyszerűbb a helyzet.
2002-ben a szocialista - szabaddemokrata alakulat ígéretek tömkelegével megvásárolta a megvásárolhatók szavazatait, nem törődve az ország tényleges lehetőségeivel; miniszterelnök-jelöltnek, később miniszterelnöknek megválasztottak egy olyan tutyimutyi, fantáziátlan politikust, akinek szemhatára legfeljebb a varaderói strandig terjedt, meg a viszkiig, szivarig, az országról azonban semmiféle víziója nem volt. Ígéreteik nagyobb részét beváltották, majd amikor bizonyossá vált, hogy az ország ezekbe belerokkan, „szálanként” nagyobb csokrot begyűjtve  szedték vissza mindazt, amit „adtak”.
Eközben módszeresen folyt az ország kifosztása, kiárusítása, folyamatossá váltak az értelmetlen reformok, az ember állandóan szégyenkezett, hogy a rosseb belém és másokba: miért nem akarunk  „modernizálódni”?
 
Igaz, épültek autópályák. Mennyiért is? Miből is? Hitelből csak a leghülyébbek nem tudnak költeni.
Épült a metró. Na, ezt inkább hagyjuk.
 
Nem kell ide semmilyen magyarázkodás: egy jó nagy X a megfelelő helyre, hogy meghallják: Uraim, a továbbiakban itt Önökre politikusként nincs szükség.
Jelentkezzenek a munkanélküli hivatalban.

163 komment

Címkék: a közélet gyurcsány bauer 8 év értékelése

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr131896868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ki kicsoda 2010.04.05. 20:44:46

... csak gyerekekre, kialakulatlan világképpel rendelkezőkre vagy fertőző!

szemesnek áll a világ-aki szemtelen 2010.04.05. 20:56:07

...es ugy is kepesek a megujulasra...ne temsessuk oket.
szukseg?!na,az nincs rajuk,de itt fognak olalkodni...
8 ev mulva,megint maszop fog jonni,csak mas koponyegben.
odafigyelj;)

marosy 2010.04.05. 20:59:55

Én már tegnap szavaztam a Fideszre.
400 km-t utaztam, de nem sajnáltam az időmből.
Ha egyesek Tel-Avivból charter járatokat szerveznek, hogy Budapesten szavazhassanak, akkor én sem vagyok rest.

A fertöző szarházi pedig te vagy: ki kicsoda.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.04.05. 21:04:34

a medgyessy nem a viszkit, hanem a koktélt csapatta :))

amúgy meg, ja
tűnjenek el a faszba, vagy a picsába, mindegy is ...
csak menjenek már ...

vagyok59 2010.04.05. 21:04:48

Remélem, Hornék fogják az üzenetünket.

Igen, Gabi, neked és a többi hasonlónak is ugyanazt üzenjük, amit népszavazáskor Gyurcsánynak és amit olyan jól lefordítottál.

aliglajos 2010.04.05. 21:07:49

Talán több szenny ömlött volna ránk Orbán Viktor vezénylő tábornok uralkodása alatt, ha nem Polt Péter vezeti az ügyészséget és nem Pintér Sándor a BM-et.

marosy 2010.04.05. 21:12:32

Viktor - latin eredetű; jelentése: győző, győztes.

Készül már a meggyes bukta!

greycup 2010.04.05. 21:18:00

"miniszterelnök-jelöltnek, később miniszterelnöknek megválasztottak egy olyan tutyimutyi fantáziátlan politikust, akinek szemhatára legfeljebb a varaderói strandig terjedt, meg a viszkiig, szivarig, az országról azonban semmiféle víziója nem volt."

sztem kib...ul égő, hogy ez ellen a jelölt ellen is bebukta anno Viktor ill. a Fidesz...

jozicsenko 2010.04.05. 21:22:51

@sasika61: sajnos van egy elég kiábrándító hírem: GyF sajnos még 4 évig fixen tag lesz...

ugyanis bőven befutó (negyedik?) helyen van a drága...

@ki kicsoda: csak gyerekekre... gondolom itt arra utalsz, hogy a megcsontosodott öreg komancsok és nyugdíjasok (mint te?) pontosan tudják, hogy ikszelni csak és kizárólag a jóöreg, megbízható (?) MSzP-re szabad...
nem baj elvtárs, az mszp veletek együtt múlik el: a jővő bizony a valódi baloldaliaké: az LMP-é, pl...

loláb 2010.04.05. 21:24:49

Baloskáim, próbáljatok meg jó képet vagni az elkerülhetetlenhez, nektek is könnyebb lesz elviselni Orbán Viktor szélsőjobboldali rémuralmát.

kafferbivalybalamber 2010.04.05. 21:27:15

@greycup: Szerintem is égő, hogy a sok kretén Medgyessyre szavazott anno Orbán helyett.
De hát ez van. Az orbánfóbia agyzsugorító hatású.

Unommáazegészet 2010.04.05. 21:27:34

Egyetértek, de munkanélküliség helyett inkább BÖRTÖNBE VELÜK!!!!!!!!!!!!!!!!!

marosy 2010.04.05. 21:28:06

2004. dec. 5. óta kb. 26000 határon túli magyart honosítottak, köztük engem is. Számomra különös elégtétel, hogy először vehetek részt magyar országgyülési választáson és ott a ballib koalició ellen szavazhatok. Részemről Gyurcsány és bandája most visszakapta azt amit 2004-ben művelt a külhoni magyarok ellen.

Chicano 2010.04.05. 21:32:03

@greycup: Nyerni, főleg hazugságokkal, aránylag egyszerű. A kormányzás már egy kicsit nehezebb dolognak bizonyult, és ebbe tört bele a szocialisták bicskája. Méghozzá nagyon. Hogy mennyire azt majd meglátjátok egy hét múlva.

Szóval a gyakorlat azt mutatja Viktor nem mindig győz, de ha már egyszer a kormányrúdhoz került elég jól teszi a dolgát. És valószínűleg tanult is a hibáiból, úgyhogy szerintem picinykét keményebb lesz az ellenzékkel mint a legutóbb volt. Nem ok nélkül visít az egész szocilista bagázs mint a választási disznó.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.04.05. 21:32:30

"Nem tűnt el a közéletből a korrupció, de nem is uralta ezt: lehet itt kérem simicskázni, josziptotozni, szőlőbányászni: mindez smafu ahhoz a szennyhez képest, ami..."

Szeretem amikor az egyik tolvaj leváltását hangosan követeli valaki, hogy odaültesse a szerinte kisebb tolvajt.

Gratulálok, van bőr a szerző képén, a saját bizonyítványod is magyarázhatok. GyF és a többi mellé Viktor is mehetne munkanélkülire. Húsz éve a politikában, tehát semmit nem dolgozott a rendszerváltás óta, mégis van az asszony nevén vagy harminc ingatlan, fociakadémia és pármilliárd lenyúlt jó adóforint. Szóval hülyék és idióták akik az Mszp-re szavaznak, de a Fideszesek is ugyanolyanok. Csak ők meg vannak győződve arról, hogy ők milyen okosak, egyetlen érvük joszip Tot, bocsánat, OV mellett, hogy kevesebbet lop. Jah, látszik, mennyire szerény és szegény a drága vezér. Egykutya a többivel, 20 éve az adózókból él, soha nem is dolgozott, ez az igazi királyság.

Môžeš mi pomôct'? 2010.04.05. 21:33:24

Kedves Feri!
A Bauert nem tudom, de Te ne higgy nekik. Téged szeretünk. Felejtsük együtt a Semir Gerkhanokat (baszki ezek hátbadöftek!), és gründolj végre egy frankó, önazonos, neoliberális pártot! Nekünk gazdagoknak, erőseknek, okosaknak, szépeknek, és sikereseknek - amilyen vagy, amilyenek vagyunk, és minden okés lesz tizennégyre! Én garantálom. Feri! Gondold meg. Szocinak lenni ciki. Meg minek? Ki szocialista itt a faszomon, meg a kolbásszagú átlag fidesz-szavazón kívül!? Gondolkozz baszkikám! Neoliberális! Ez kell. Csináljuk meg!

marosy 2010.04.05. 21:33:56

A Hír TV-n most beszél Lados István a Zuschlag ügy részleteiről az Célpont extrában.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.05. 21:35:01

@aliglajos:

És akkor miért nem ömlött később? Keller megpróbálta. Lett belőle valami? Nem. Na ugye!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.05. 21:37:02

@jozicsenko:

Naja, itt lesz. Sőt, ha elég nagy a szocik veresége, akkor nagy valószínűsége van annak a szcenáriónak, h külön frakciót és pártot hoz létre:
malacnews.freeblog.hu/archives/2010/03/22/Utelagazodas_sic/

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.04.05. 21:38:00

nagy bátorságra vall Gyurcsányozni 2010. április 5-én. még egy hét, és lehet Orbánozni. vadul. 12 évig.

marosy 2010.04.05. 21:40:41

@idelle: a 8 év alatt szerinted nem volt elég Gyurcsány ellenes tűntetés? A bátorság nem hiányzott...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.05. 21:41:16

@Valahol Máshol:

"Szeretem amikor az egyik tolvaj leváltását hangosan követeli valaki, hogy odaültesse a szerinte kisebb tolvajt."

Szeretem, ha valaki nem képes belátni, h most csakis Fidesz kormánynak van realitása, minden más változat súlyos, igaz érvekkel bombázható szét.

greycup 2010.04.05. 21:43:04

@Chicano:
"Szóval a gyakorlat azt mutatja Viktor nem mindig győz, de ha már egyszer a kormányrúdhoz került elég jól teszi a dolgát."

Hát bennem arról a négy évről nem sok minden maradt meg. Gyakorlatilag nem történt/változott semmi. De hajrá...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.05. 21:43:24

@idelle: @Môžeš mi pomôct'?:

Haha, ez sztem is egy nagyon reális verzió, de csak akkor, ha nagyon kikap a szoci: veri a Jobbik és 20% alatt marad.

Pszt! 2010.04.05. 21:43:38

sasika kit akarsz te becsapni? Saját magadat is, vagy csak minket?

biztos növekedés? jogállam? hol éltél te 2002-ben?

De semmi baj, én is azt mondom, hogy jöjjön a viktor, és mutassa meg, mit tud csinálni! Először is kérem az "egyszeri, jelentős adócsökkentést", amit 1010-re ígért. Ha ez meglesz, egyből jobban fogjuk szeretni.

Kalmár 2010.04.05. 21:46:32

@Valahol Máshol: A szöllő ügyről azt sem tudod már, mi volt. Semmi törvénytelen nem történt.
A bányákról regélt a tetű liberó média, de mi volt törvénytelen?
Több 100 ügyet indított a senkiházi feljelenésügyi miniszter, de a legtöbb ügy a rendörségi szakban megállt, mert marhaság. Az ügyészig el sem jutott, úgyhogy ne kezd a Fideszes ügyész mesét el.
A szoci vezetők tömött sorokban mennek a sittre. Intézményesítették a közpénzszivattyúkat.

Ami pedig Április 11.-én a döntő kell, hogy legyen mindenkinek.
Tudtak kormányozni. A szocik nem.
Nagyon is jó írás lett. Itt az idő.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.05. 21:47:13

@greycup:

"Gyakorlatilag nem történt/változott semmi. De hajrá... "

És ez mekkora hatalmas eredmény lenne most ahhoz képest, h az elmúlt 8 évben sokat változott az államadósság, az egészségügy helyzete, a munkanélküliség, az Euro céldátum, stb...

egyébként meg Orbánék átadtak egy olyan országot, ahol lehetett osztogatni, mert volt vagy 300 milliárd a kasszában. Most mennyi is lesz a tartalék átadáskor? Csak nem rekordon lesz a tartalék elhasználtsága?!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.05. 21:48:23

@Pszt!:

"Először is kérem az "egyszeri, jelentős adócsökkentést", amit 1010-re ígért."

Nah, ez az, ami biztos nem fog teljesülni.

Balaint 2010.04.05. 21:48:44

@Pszt!:

Hát 2002-ben NEM öldökölték egymást és -sajnos másokat- is NAPI rendszerességgel cigány családok, és nőtt a magyar gazdaság.

Te holt éltél akkor? A többiben egyetértünk.

kzolika 2010.04.05. 21:48:53

Ez a Bauer miért nem magyarosított már régen parasztra?

Hefe 2010.04.05. 21:49:35

A vityaek nepszerusege eleg hamar el fog kopni, merthogy vilaggazdasagi valsag van, adni ok sem tudnak majd. Kiveve a haverokat, mert azok teli zsebbel jarkalnak majd, ha valaki nem emlekezne 1998-2002 kozottre. A fidesznek meg gazdasagi programja nem szokott lenni, most miert lenne eppen?

kzolika 2010.04.05. 21:49:48

Pedig az ő vallásával nagy divat a magyarosítás.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.05. 21:51:14

@Pszt!:

"biztos növekedés? "

Úgy történt növekedés, h nem nőtt, hanem csökkent az adósságállomány. Nem hitelekből éltek, hanem gazdálkodtak az ország lehetőségeivel.

Mi nem volt jogállami? Ami nem tetszett a baloldalnak? Vagy ami valóban jogszerűtlen volt.

Pszt! 2010.04.05. 21:52:20

A brutálisan szétvert megmozdulás alatt azt a leállatiasodott csürhét kell érteni, akik szétverték az ország fővárosát, kukákat, autókat gyújtottak fel, kockakövekkel dobálták a rendőröket, szétverték a tv székházat?

kzolika 2010.04.05. 21:52:43

"Jelentkezzenek a munkanélküli hivatalban."

Szerintem rögtön a kőbányában. Ott majd eltöltenek szép 20 évet és még áldják is a sorsukat, hogy nem Szibériába lettek száműzve.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.05. 21:53:24

@Hefe:

"A fidesznek meg gazdasagi programja nem szokott lenni, most miert lenne eppen?"

A szociknak meg annyi volt, h számolni sem tudtam már egy idő után, aszt mire mentünk vele?

greycup 2010.04.05. 21:53:31

"A szoci vezetők tömött sorokban mennek a sittre. Intézményesítették a közpénzszivattyúkat."

Na, amiben teljesen biztos vagyok, hogy egy vezető sem fog a sittre kerülni... pár hónapig lesz egy kis mismásolás -vmi Kosztolányi D. kapacitású figura vezetésével- aztán szépen elfelejtődik az egész "számonkérés".

Pszt! 2010.04.05. 21:55:17

@malacz69【ツ】pezsgője még 6 napig hűl: ha nem lesz adócsökkentés, akkor mit fogsz mondani? Hogy hazudtak?
Csak azt ne, hogy nem tudták milyen helyzetben van a gazdaság!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.05. 21:55:26

@Pszt!:

Te agyatlan hülye! Talán az a pap, akit földön fekve ütöttek, az is kukát borogatott. Vagy Révész Máriusz? Vagy a külföldi, megvert túrista?

Barom, hány esetet soroljon az ember, h belásd, ami akkor történt az menthetetlen.

Pszt! 2010.04.05. 21:58:11

Egyébként azt is érdekesnek találom, hogy szoci kormányzás alatt indulnak eljárások szoci politikusok ellen. Ha egyszer akkora maffiózók és a kezükben a hatalom, akkor hogyhogy nem tudják megakadályozni a korrupciós botrányokat, mint a fidess anno?

Banović Strahinja 2010.04.05. 21:58:52

Minden nagyon szép, de hogy kerül ide a Bauer?

Hefe 2010.04.05. 21:59:49

@malacz69【ツ】pezsgője még 6 napig hűl:
eppen arrol irtam hogy gazdasagi vilagvalsag van, lehet hogy neked ez nem tunt fel. Miutan se nyersanyagunk, se szamottevo belso piacunk nincs, igy nyilvan ez nem kicsit erint bennunket. Meg kell nezni Gorogorszagot (ertsd: turizmus visszaesese a valsag miatt), ott nem azert van allamcsod, mert a ferieknek tul sokfele gazdasagi programja volt.

Pszt! 2010.04.05. 22:00:41

@malacz69【ツ】pezsgője még 6 napig hűl:

azért vagyok agyatlan hülye, mert nem vagyok hajlandó állva tapsolni a cigánynak?
Én semmilyen papot nem láttam a földön, a máriusz meg nekitámadt a rendőröknek, azért kapott.

Egyébként rossz blogot linkeltél be, itt a helyes:
index.hu/belfold/2010/valasztas/leszleszlesz/

érdeklődő 2010.04.05. 22:02:29

@Hefe: @Pszt!: Szavazzatok a maszopra akkor. Gratulálunk.

Chicano 2010.04.05. 22:02:37

@greycup: Szerintem csak az ingerküszöböd került magasra. Kétségtelen tény hogy az elmúlt 8 évben sok minden történt, mondanám messze túl sok minden. A végén most itt vagyunk nyakig a slamasztikában. Szeretnék már néhány politikai szempontból unalmas évet amikor nem botrányoktól hemzseg a média mert minden rendben halad. Valahogy úgy mint 98-2002 között volt.

Chicano 2010.04.05. 22:04:20

@greycup: Szerintem csak az ingerküszöböd került magasra. Kétségtelen tény hogy az elmúlt 8 évben sok minden történt, mondanám messze túl sok minden. A végén most itt vagyunk nyakig a slamasztikában. Szeretnék már néhány politikai szempontból unalmas évet amikor nem botrányoktól hemzseg a média mert minden rendben halad. valahogy úgy mint 98-2002 között volt.

Pszt! 2010.04.05. 22:05:07

@érdeklődő: Nem azt mondtam, hogy a maszopra kell szavazni, hanem próbálok rávilágítani a fideSS hazugságaira.

Hefe 2010.04.05. 22:05:53

@érdeklődő:
senkire nem fogok szavazni.
Ha lenne szemed, akkor latnad, hogy nincs kulonbseg kozottuk, egyforman lopnak/csalnak/hazudnak, csak van akit megteveszt az, hogy mas szinu zaszlot lobogtatnak a partok.
A dolog egyszeru: lopni, lopni, lopni. Kozben meg osztogatni, hogy megint megvalasszak oket, ujabb 4 evi lopasra feljogositva. Ha ures a kassza, abbol nem lehet osztogatni, ebbe buknak bele most a szocik. A vityaek jobban alltak 8 eve, mert bokros lali telerakta a kasszat nekik, megis megbuktak, mert sok taktikai hibat vetettek.

Pszt! 2010.04.05. 22:06:25

Az mszp ott kúrta el, hogy 2006-ban nem ők következtek volna. Szakadt volna a vikiék nyakába a válság.

Pszt! 2010.04.05. 22:07:37

@Unommáazegészet: és még a dzsobbikos trollok meg se érkeztek. :)

Unommáazegészet 2010.04.05. 22:07:44

@Pszt!: Máriusz nem támadt, erről videó is készült hülyebaromagyatlantaplóállat.

Hefe 2010.04.05. 22:07:59

@érdeklődő:
egyebkent meg a magyar valaszto elvtelen, arra szavaz akitol a baksist kapja. Legjobb pelda erre a meggypeti, aki akkor volt a legnepszerubb amikor kiderult, hogy D209-es ugynok volt. Csak mellette elkezdett penzt osztogatni, azt meg mindenki szerette, igy petinket is.

Phxmike 2010.04.05. 22:11:12

@ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget: dehogy tunjenek el! az kene meg csak

ti meg mindig nem ertitek ezt ugye? nem elegedhetunk meg azzal hogy levaltjuk oket hogy egy idore felrallnak
MEG KELL BUNTETNI OKET!! kulonben ujra es ujra bekovetkezik mas es mas nevek alatt az ami az elmult 8 evben tortent

greycup 2010.04.05. 22:13:28

@Chicano:
"Szeretnék már néhány politikai szempontból unalmas évet amikor nem botrányoktól hemzseg a média mert minden rendben halad. Valahogy úgy mint 98-2002 között volt."

Hát ha így gondolod, nem ugyanabban az országban éltünk, vagy szelektív a memóriád, bocs... botrány volt akkor is dögivel.

2010.04.05. 22:13:35

@Pszt!:

Bár nem hiszem, hogy túl sok értelme lenne, de azért:

1. Máriusz nem támadt senkire - ezt még a rendőrök se mondták
2. Máriusz van vagy 170 cm és 60 kg, úgyhogy semmi veszélyt nem jelenthetett egy csapat felfegyverzett és jól kiképzett rohamrendőrre.
3. Normális helyen elképzelhetetlen, hogy eszméletlenre verjenek egy ellenzéki parlamenti képviselőt, és semmi következménye ne legyen. Ilyen max. Dél-Amerika egyes országaiban fordulhat elő.

Pelso.. 2010.04.05. 22:18:18

Indokolatlanul nagy várakozás előzi meg az új kormány felállását, aminek mozgástere a gazdasági válság miatt amúgy is szűk lesz.
De hát, sokaknak még ma is elég egy jelszó, meg egy mindenható népvezér, zsebében a nagy semmivel, mindegy, csak hinni lehessen, ugye.
"csatt" -ez itt a nagy pofára esések hangja, még az idén.

dakszli 2010.04.05. 22:19:15

@Pszt!: Már csak pár nap, és a szebb jövő elkezdődik. Addig is: Adjon az Isten!

Murderface 2010.04.05. 22:22:12

Ugyan már. Itt rég nem pártokról van szó (valószínűleg sosem azokról volt szó). Mindegy, hogy Gyurcsány, Orbán, Vona, vagy akár az Ibi lesz a bohócok királya, a pénzszivattyúnak működnie kell, és működni is fog.
Funny fact: holnap lesz pontosan 520 éve, hogy Magyarország megszűnt létezni, mint önálló állam. Azóta se nyerte vissza önállóságát.

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.04.05. 22:27:06

Sasika: Tetszik, ahogy finoman megkerülöd az Orbán-kormány korrupciós ügyeit :) Lehet bármit mondani, a Viktor akkor se... :)
Így persze teljesen reális képet festesz az átlag-szavazóról... tökmindegy, ki legyen, csak más. Olyasmi, hogy gazdaságpolitika, meg országformálási tervek, nem is számítanak, csak ne ezek a satöbbik.

Ellenben megkérdezném, hogy minek kapcsán írtad ezt az új gondolatokkal telizsúfolt apróságot? Már nyolc éve nem azok kormányoznak, akiket te szeretsz?

borovi 2010.04.05. 22:29:20

ekkora demagóg, féligazságokkal vagy tudatos ferdítésekkel teleszórt szart már régen olvastam. később röstellni fogod.

Kerti Öröm 2010.04.05. 22:34:37

@Pszt!: Kedves Pszt!
Ha paródiának szántad a hozzászólásaidat, akkor nagyon profi vagy. Igazi őstehetség!

ewing_65 2010.04.05. 22:36:11

@Agyalapi:
@borovi:
semmi gond, nyer a fidesz, fenékig tejfel lesz minden és az ilyen sasfika-féléknek nem lesz miről blogolniuk...

Franky4fingers 2010.04.05. 22:39:14

@Valahol Máshol:

Tévedés. A kérdés nem az, hogy ki mennyit lop, mert sajnos a demokrácia sajátja ez, hiszen a pártot támogatókat ki kell fizeti. Így van ez a fejlett nyugaton is (lásd Ausztria informatikai közbeszerzés) a különbség csak ott van, hogy fejlődik az ország, de lopok is, vagy mindent ellopok. És ez nagy különbség. Mint ahogy Fábry S mondta: A Panama csatorna legalább felépült....

Franky4fingers 2010.04.05. 22:40:29

Bocs, helyesen: A kérdés nem az, hogy ki lop és ki nem....

2010.04.05. 22:40:37

@greycup:

béna volt a Fidesz is, el is bízták magukat, de kellettek a 'trükkök százai' (Gy.F.) is a másik oldalról.
A nagyobb baj az, hogy a Fidesz nem sokat változott, míg ellenzékben volt

Csavarhúzós 2010.04.05. 22:52:41

Azért az durva volt, hogy pont Simicska volt az APEH elnöke, nem?
A leszerepeltek leszereplése feletti örömödben osztozok, de sajnos látom, kik jönnek helyette.

Ami 2002-őt illeti, magamtól idézek:
"A másik gyakran hallott közhely, hogy az 50%-os közalkalmazotti béremelés indította el a lejtőn az országot. Az a baj ezzel, hogy azt a Fidesz is megígérte "van más választás, polgári Magyarország" c. programjában. (Pontosabban 40%-os reál-, azaz infláció feletti bérnövekedést) Nem teljesítette, infláció alatt emelt, majd a választási évben kicsit felette, reálértékben gyakorlatilag semmit. Ez még nem lett volna probléma, ha amúgy nem osztogatott volna bőkezűen. A köztisztviselőknek 70%-os bérnövekedést ígért 2001-ben, azévben megadott 40%-ot, a következő három évben ígérte a többit, persze infláció felett értve. Jelentősen emelte az egyenruhás testületek (rendőr, katona, tűzoltó) illetményét is, valamint az egyetemi oktatók, pHD-hallgatók juttatásait is. A képviselők adózatlan költségtérítésének aránya a fizetésükhöz képest 60%-ról 160%-ra nőtt (növekvő fizetés mellett, nyilván). Létrehozta a kiemelt főtisztviselői kart, vagy valami ilyesmit, amiről a programjában nem beszélt ugyan, de ha egyszer lendületben az ország... Jut eszembe, volt vasutassztrájk is a menetrend szerinti béremeléssel. Összefogalva nem azt tette, hogy a lehetőségekhez képest mindenkinek juttatott egy kicsit, hanem egyes rétegeknek sokat, másokat (közoktatás, egészségügy) pedig csak szinten tartott, miközben korábban nem azt ígérte nekik. Megyó aztán megadta, amit már Orbán is megígért, így nevezhető felelőtlennek, ám csak annyiban, hogy ő tette fel az utolsó lapot a kártyavárra, de attól az még kártyavár volt előtte is..."
( orankivul.blog.hu/2009/02/06/gazdasag_politika_gazdasag_politika_eltartottak )
Szóval a lényeg hogy Orbán egyenlőtlenül osztogatott, emiatt lettek "megvásárolható" elégedetlen szavazók, akik amúgy nem kértek többet, mint amit Orbán már megígért, és más társadalmi csoportoknak meg is adott.

Milton 2010.04.05. 22:53:38

Remélem börtönbe vágják a full mszp-szdsz garnitúrát. És az azt kiszolgáló bértollnokokat is. Megérdemlik.

dakszli 2010.04.05. 22:58:39

@Milton: Az kevés! Még az is kell, hogy az erős Jobbik állandóan ott álljon a Fidesz sarkán, hogy betartsa az ígéreteit.

duncan 2010.04.05. 23:10:17

Esküszöm, kivételesen igazat adtam volna neked, Sasika, ha felsorolásod valahogy így néz ki: Szekeres Imre, Lendvai Ildikó, Lamperth Mónika, Kiss "Lusta Dick" Péter, stb.
Na ezeknek kellett volna már régesrég elhúzni a halál nedves térdére és akkor semmi baj nem lenne itt. Gyurcsány messze a legintelligensebb, legnagyobb formátumú politikus mind közül, Viktort megenné reggelire, ha egy normális társaság állna mögötte. Azért ne aggódjatok, elég lesz négy évre tervezni, addigra össze fog jönni egy jó kis párt a Gyurcsány-Bajnai-Bokros trió mögé és a Fidesz Zrt. mehet a víz alá száradni.

Ja, és csatlakozom valamelyik előttem szólóhoz: április 5-én Gyurcsányt szídni hatalmas bátorságra vall...

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.04.05. 23:15:42

@Pszt!:
még Bauer szerint is történtek törvénytelenségek a rendőrség részéről.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.04.05. 23:17:44

@duncan:
szidom, mióta csak megy ez a blog.

ewing_65 2010.04.05. 23:17:45

A (futball)pápa, leendő miniszterelnökünk mindenhatóságáról két hír:

"Kisteleki megválasztása után napokkal az MLSZ és a Nemzeti Utánpótlás-nevelési Intézet közös utánpótlásprogramja, a Bozsik-program elveszítette két főszponzorát. A MOL és az OTP azért vonta meg évi 550 millió forintos támogatását, mert nem akarták az átláthatatlan működésű szövetség botrányaival azonosítani cégeiket." (Index, 2010. április 3.)
"A Fidesz elnöke szinte minden meccsen megjelenik a székesfehérvári Sóstói Stadion díszpáholyában, ám nem ő a Videoton egyetlen befolyásos, állandó vendége. Ott ül mellette Csányi Sándor, az OTP és Hernádi Zsolt, a Mol első embere, illetve a sávolyi motorpálya-beruházás ügyében ismertté vált Kovács Bence János, a Grupo Milton ingatlanfejlesztő vezérigazgatója - ők az NB I-ben újabban kimagaslóan legnagyobb költségvetésből gazdálkodó fehérvári futballfellegvár legfőbb támogatói... [Orbán] kezdettől fogva nem volt jóban Kisteleki István leköszönt MLSZ-elnökkel sem..." (Origo, 2010. 03. 31.)

Ha ellenzéki politikusként is ennyire tud az ország érdekében cselekedni, képzeljük el, mire lesz képes miniszterelnökként!

Hefe 2010.04.05. 23:19:04

@dakszli: Az kevés! Még az is kell, hogy az erős Jobbik állandóan ott álljon a Fidesz sarkán, hogy betartsa az ígéreteit.

a jobbik el lesz majd foglalva a lopassal, amit most szovegelnek az csak kampanyduma, amit mint jol tudunk nem illik betartani.

duncan 2010.04.05. 23:23:44

@sasika61: látom, levetted a lényegét a mondandómnak :)))

trogger 2010.04.05. 23:24:18

Már bocs, azt a választást nem a szocik nyerték, hanem a fidesz vesztette, azzal az ostoba fröcsögéssel, amit rendeztek előtte. Nem véletlen, hogy most visszafogottabb a kampány.

marosy 2010.04.05. 23:25:25

@duncan: Egyenlőre bukta lesz, elvtárs!
Amúgy meg nyasgm.

dakszli 2010.04.05. 23:27:52

@Hefe: Szóval szerinted a parlament csak a lopásról szól? Akkor mi a fenének megyünk mi szavazni? A tolvajokat válogatjuk ki?

duncan 2010.04.05. 23:30:25

@marosy: az hát, de nem GYF miatt. a sok hüly apparátcsik vörös keresztapa és -anya nem lenne, akkor nem lenne bukta

viszont nektek sem lesz húsz év, a jobbikkal azt a négyet is negyvennek fogjátok érezni

amúgy meg: kultúra, öcsém, kultúra! vagy nálatok narancsban ez az?

marosy 2010.04.05. 23:31:59

@duncan: "Gyurcsány messze a legintelligensebb, legnagyobb formátumú politikus."

Muhahaha. Méghogy nagy formátumú politikus. Egy lófaszt. Aki ELKÚRJA az nem nagyformátumú politikus, hanem egy szánalmas lúzer.
Egy piti bünöző aki megszüntetett adószámmal folytatta a NOMENTANA tevékenységét és csak elévülés miatt úszta meg a büntetést.
Nem egy nagyformátumú politikus, hanem egy bukott miniszterelnök aki a mandátumának lejárta előtt kellett elhúzzon a pics@ba, ahogy Horn Gábor mondta.
Az egy gyönyörű nap volt mikor Gyurcsányt leköpték, mert ezt érdemelte.

marosy 2010.04.05. 23:37:24

@duncan: amúgy meg: "kultúra, öcsém, kultúra! vagy nálatok narancsban ez az?"

Még nenktek jár a szátok a kultúráról?
Idézetek az öszödi böszme szövegéből:
"kurva ország", nyűves ország", bassza meg", "huzzátok már picsába", "elkúrtuk".

Ezek a szocialista kultúra gyöngyszemei??
Gyurcsány a legmocskosabbul beszélő politikus Magyarországon.

Egy nagyformátumú politikus kultúráltan beszél.

ewing_65 2010.04.05. 23:41:41

@marosy:
Az előbb írtam a nagyformátumú politikusotokról. Nagyívben sz...t/sz...ik/és sz...ni fog ő is a zország és a zemberek érdekeire. De azért csak nyaljátok nyugodtan a seggét...

duncan 2010.04.05. 23:42:45

@marosy: az a szánalmas lúzer, aki folyamatosan elkúrja, amikor meg van győződve róla, hogy jól csinálja. kétszer is. négyévente.
Arról mit mondasz, aki levajazza az ügyészséggel, ezzel-azzal, hogy még az elévülést se kelljen megvárnia?
Elmenetel: utólag őt igazolták a történtek, Bajnai megcsinálta, amit meg kellett csinálnia.

Ha téged leköpnének, azt hogy viselnéd? Pedig tuti, hogy megérdemelnéd...

duncan 2010.04.05. 23:48:28

@marosy: megtanultad kívülről? :)

Lehet, hogy a ti szentszájú Viktorotok nem mond ilyeneket, de azért erre nem mernék nagy összegbe fogadni. Te sem, én sem hallottuk minden szavát a két bukta után a szanatóriumban...

Ja, szerintem ha GYF-et megkérdezed, hogy mi a különbség az "egyelőre" és az "egyenlőre" szavak között, tudni fogja. Te is megtanulhatnád tőle.

Piréz Vitéz 2010.04.05. 23:48:31

@marosy: "Én már tegnap szavaztam a Fideszre.
400 km-t utaztam, de nem sajnáltam az időmből."

@marosy: "2004. dec. 5. óta kb. 26000 határon túli magyart honosítottak, köztük engem is. Számomra különös elégtétel, hogy először vehetek részt magyar országgyülési választáson és ott a ballib koalició ellen szavazhatok. Részemről Gyurcsány és bandája most visszakapta azt amit 2004-ben művelt a külhoni magyarok ellen."

Szóval ha jól értem, külföldről osztod az észt, nem ide adózól, közöd nincs ahhoz, ami itthon zajlik, de azért bele akarsz pofázni, hogy mi történjen.

Na pont az ilyenek miatt nem akarja az értelmesebbje a szavazati jogot a határontúliaknak. Még büszke is vagy rá, hogy gyomorból szavazol. Na nem baj, majd Orbán mindent megtesz, hogy megadja a szavazati jogot, mert jól tudja, hogy cserébe a következő választásokon garantáljátok neki a koronát. Hánynom kell.... :/

duncan 2010.04.05. 23:52:10

@marosy: (@Piréz Vitéz: ) Nahát! Hogy mik vannak! Mondd csak, mennyi adót fizettél te a költségvetésbe? És mennyit kaptál támogatásként? És még te vered a nyálad?

pdjames 2010.04.06. 00:04:16

Milyen maszop uralomról beszéltek? Járai Zsigmond, Polt Péter, elég sokáig tomboltak, Sólyom László, Schmidt Pál, az önkormányzatok 80%-a, rektorok,kórházigazgatók, tankönyvkiadók, Hírtévé és Echo, nekem ez egyáltalán nem tűnik komenista dikatúrának. Ezt most abból a szemszögből mondanám,hogy mindenkit utálok és nincs pozitív jövőképem, úgy érzem,hogy ezt közösen kúrtuk el,pártoktól függetlenül. És mivel ilyen művelt vagyok,hadd idézzem a költőt:

On a General Election
by (Joseph) Hilaire Belloc (1870-1953) , "On a General Election", from Sonnets and Verse (1923),

The accursed power which stands on Privilege
(And goes with Women, and Champagne and Bridge)
Broke and Democracy resumed her reign:
(Which goes with Bridge, and Women and Champagne)

A hatalom,az átkos Nemezis
(s vele a Nők a Pia és a Bridzs)
Megdőlt-győzött a Demokrácia
(s vele a Bridzs, a Nők és aPia)

Hefe 2010.04.06. 00:07:01

@dakszli: Szóval szerinted a parlament csak a lopásról szól? Akkor mi a fenének megyünk mi szavazni? A tolvajokat válogatjuk ki?

dakszli, ne mondd mar hogy eddig ezt nem tudtad.

is 2010.04.06. 00:10:05

jaj, legalább szándékosan ne mutasd magad hülyébbnek. csak egy egészen picikével barázdáltabb gondolatmenetet, de tényleg. ha egy tanár ennyit enged meg magának, ilyen egysíkú, 60IQ-s észosztást, akkor ne csodálkozzunk, ha a diákból az lesz, ami.

ami ebben a posztban van, az annyira féligazság, hogy inkább csak tizedigazság, és pont csak arra jó, hogy hülyítsen, ne pedig okosítson.

kukikaa1986 2010.04.06. 00:10:26

Jól összefoglalta a blog írója a lényeget: nem várhatunk senkitől csodát (hiszen szentek, ill. normális-komoly emberek nem mennek politikusnak, mert undorodnak attól); de az ARÁNYOK mások lesznek a tolvajlásban ha nemztközpontúbb emberek fogják irányítani az országot. (és ebben szerintem LÁTSZÓLAG nincs is ANNYIRA nagy különbség a Jobbik és a Fidesz között).

duncan 2010.04.06. 00:14:51

@kukikaa1986: és majd a nemzetre hivatkozva lopják ki a nemzet szemét

2010.04.06. 00:19:25

@duncan:

Mitől 'nagy formátumú' politikus valaki? Attól, hogy kiemelkedik a Szekeres-Lamperth-Lendvai vonalból?

Egy dolog a képesség, és más dolog, hogy mire használja valaki.

Nem ő mondta, hogy
'nyilvánvalóan végig hazudtuk az utolsó másfél-két évet'

'Majdnem beledöglöttem, hogy másfél évig úgy kellett tenni, mintha kormányoztunk volna, ehelyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este'

Hazudott Orbán is, de azért ott mintha kormányzás is lett volna hébe-hóba.

Churchillnek, de Gaulle-nak vagy Adenauernak is voltak stiklijei, de nem ezek miatt emlékszünk rájuk.

kukikaa1986 2010.04.06. 00:22:51

@duncan:

Igen, meglehet, de nem ANNYIRA mint amennyire azt a mostani söpredék teszi (és ők ráadásul mindezt úgy csinálják, hogy még csak nem is _hivatkoznak_ a nemzetre :) ). Nekem már megérte rájuk szavazni, ha csak feleannyira lopják majd ki a nemzet szemét, mint ezek. (Igen, valóban: a választásokon a csupa rossz lehetőség közül a legkisebb rosszat fogom választani -jelenleg ez a Jobbik)

duncan 2010.04.06. 00:30:14

@kukikaa1986: ha a szegfűsök lopnak az rossz lopás, ha a narancsosok az jó lopás?
kis lopás még elmegy (ha egyáltalán kisebb lesz)?

@khamul: hozzájuk képest mindenképpen az. de még Orbánhoz képest is.
és neked is csak ugyan azt tudom írni: szegfűs hazugság rossz hazugság, narancsos hazugság jó hazugság?

egyébként nem volt kormányzás, 98-02 közt, még annyi sem, mint előtte vagy utána. nagy színjáték volt az egész.

Senkifia 2010.04.06. 00:36:12

@Piréz Vitéz: rosszul érted... a honosítás magyarországi állandó lakcímet és munkahelyet feltételez. Illetve ezek nélkül nincs honosítás. szóval nem külföldről osza az észt.mint ahogy én sem :)
és ov nem a szívem csücske.viszont amit ez a ballibnek hazudott horda megengedett magának , dec.5.-ei népszavazás kapcsán az össznemzettel szemben,az minden kritikán aluli,és megfelel a nemzetárulás fogalmának. Mert ha még emlékeztek, a lényeg az állampolgárság megadása volt,és szó nem volt szavazati jogról. hanem hogy majd a törvényhozás megteremti a jogi körülményeket. a népszavazás csak a lehetőségről szólt. ehhez képest a szutyok ballibék riogattak 23 millió "románnal",meg a nyugdíjak elvételével. Miközben már megvolt a megegyezés a román állammal,hogy aki oda adózott,onnan kapja a nyugdíját. na mindegy. a lényeg,hogy meg kéne nézni miről beszél az ember. a brazil megkapja a portugál állampolgárságot,ha kéri,kulturális meg nyelvi kapcsolat címen. szavazati jogot meg akkor kap,ha portugáliába költözik. de hálistennek itt hatott a "tanuljunk meg kicsinek lenni"," az a magyar,aki állampolgár" ballib filozófiának az agymosása. sikeresen megtagadjátok a nemzetetek egyharmadát,csak mert némi idegen érdektől vezérelt vezetőitek ezt tanítják nektek. Mert szerinted milyen érdeke fűződne bárki magyarnak ahhoz,hogy egy európában,ahol bizony eléggé sokat nyom a latba a létszám,ha hozzá akarsz szólni valamihez, a magyarok 15milla helyett csak 10en legyenek? mert szerintem semmi.
ja persze a fidesz meg saját propagandájára használta ellenkező előjellel a határontúliakat. de ők legalább látszólag nemzetpáti megnyilvánulásokat tettek. Itt egyéb sincs 45 óta,mint a baloldali"tanuljunk meg kicsinek lenni" politikája, és felejtsük el,hogy az is magyar,akitől gyakorlatilag erőszakkal vették el az állampolgárságát,és átment feje felett a határ. Legyetek kevesen,és minél butábbak,meg hülyíthetőbbek. Nézz kicsit körül. Mindenki azt hangztatja, Kádárék óta,hogy mit miért ne mondj,vagy ne tegyél,ami magyr érdek lenne, viszont sérti a mások érzéseit. érdekes, a magyarok érdekével és érzéseivel dicsó vezetésetek mintha nem törődne. te csak fogadj be minden szutyok liberális elvet külföldről, minden szutykot,akiket sehol máshol nem tűrnek meg(lásd még vízumkényszer USA-ba, Kanadába,stb., de te itt ne beszélj róla,mert az nem szép. bár a magyar érdek azt kívánná,hogy beszélj. olyasmiről is,ami román,szerb,ukrán érdekeket és érzelmeket sért, de te a magadéval ne törődj,cak mindig a máséval. Közben a tieddel senki nem törődik,mindenki más csak a magáéval. Lásd szlovákia,románia,stb. és ha te nem véded a saját érdekedet, senki nem fogja. de hálisten a gyurcsány tipusú vezetés megtanított rá,50-60 év alatt,hogy magaddal ne törődj. hát gratuláklok.

marosy 2010.04.06. 00:45:34

@Piréz Vitéz: Hülye vagy öcsém. Magyarországra adózom wazze és az első 10000 adózó között vagyok az adóösszeg szempontjából.
Úgyhogy kinyalhatod.

marosy 2010.04.06. 00:48:59

@duncan: te fasszopó köcsög, egy kibaszott fillért sem kaptam semmilyen formában. Adókedvezmény NULLA.

Senkifia 2010.04.06. 00:49:44

@Piréz Vitéz: ja hogy a 400 kmes utazó ossza kintről az észt? hát ez van. viszont lehet,hogy ösztöndíjas,pl,és egy év múlva visszajön. és ki vagy te,hogy számonkérd bárki magyar állampolgáron,hogy miért érdekli a saját országa vezetése? És hogy gyomorból szavaz? tiszta szerencse,hogy ti meg kétszer is élsszel szavaztatok. Oszt most megnézheted az eredményt. a fél ország ellopva, a másik fele eladva,vagy eladósorban. és nem orbán lopta-adta el. Mret lehet nagyképű és nagyzási mániás zsebhitler. de 2002ben az államadósság a mainak fele volt, ha nem egyharmada,igaz,nem volt mittoménhány km autópálya,kölcsönből építve,hogy aztán verhessük vele a nyálunkat. Az ország a régió éllovasai közt volt,lehet nem volt félkész négyes metró. de 8 év ballib kormányzás nem tudta ráhúzni a vizeslepedőt pl orbánra,miközben ti itt szőlősről meg bányákról beszéltek,meg ingatlanokról. Volt vagyonosodási vizsgálat legalább kétszer, de egyszer iztosan, baloldali vezetés alatt, baloldai utasításra, orbánék ellen. és érdekes, minden rendben volt. mert azért a miniszterelnök egész jól keres. az európai néppárt alelnökéről nem is beszélve. mert azt valahogy folyton elfelejtjük.
ezzelszemben fővárosban ,ballib vezetés alatt,van olyan kerület,ahol szinte a full baloldali frakció börtönben van, vagy előzetesben,vagy szökésben. És nem Orbánék hajtották őket. Lévén hogy orbánék 8 éve nem rúgnak labdába. Gondolkozz el ezen kissé.
a minap hallottam nagyon kedves balos dokit beszélgetni a haverjával. és azt mondta: az a baj,hogy odengedték a gyurcsányféléket a hatalomba,akik nem is baloldaliak, csak lopni jártak oda. azért tart itt ma a baloldal,ahol. hát ez van. ezekhez képest orbánék angyalkák voltak. Pedig meggyőződésem,hogy ők is qrvára megérik a pénzüket,és bár nem hazudnak, az igazat nem mondják meg.

Senkifia 2010.04.06. 00:51:44

@marosy: nem baj. azért mégiscsak ne kiabájjá,mert majd megaszongyák neked a tutit,hogy te nem is adóztál, és a merdzsóval jársz segílyér, a tezsvírekkel. akik mellesleg nagyrész ballib szavazók ,ugye.
mások hülyesége miatt nem kell kiborulni,. hosszabb lesz az életünk :)

marosy 2010.04.06. 01:01:02

Elnézést a Gyurcsányi stílusért. Amúgy Gyurcsány is elnézést kért az öszödi beszéd stílusáért és nem a tartalmáért.

duncan 2010.04.06. 01:03:04

@marosy: IQ-ban meg az utolsó kettő között vagy, úgy látom.

Senkifia 2010.04.06. 01:05:33

@duncan: van egy barátom,aki az OPNI megszűnéséig osztályvezető helyettes orvos volt a fentemlített intézményben. Mikor gyurcsány még senki nem volt,illetve alig volt valaki, sportminisztérium ,miegymás, látta a haver,aki semmit nem tudott róla, a tévében. És ránézésre diagnosztizálta,hogy abszolút nemnormális, qrvanagy gondjai vannak a pszichéjével. Mondta a szindróma nevét, sajnos buta vagyok,és elfelejtettem :D
És igen,ha a medgyessy mércéjével méred,valóban nagy formátumú politikus. Medgyessy szerint,ugye, az a tökéletes politikus, aki a mai beszédében kifejtett meggyőződésének az ellenkezőjét be tudja bizonyítani holnap. gyurcsány ennél tovább ment. ő 2 mondat eltéréssel beszélt az "infrastruktúra fejlesztése, sokszáz kilométer autopálya építése, a nyugdíjak emelésé"-ről,mint pozitív ballib kormányzati vívmányról, illetve " sajnos nagy az államadósság, az álamháztartás hiána, és ez elsősorban a sok,kölcsönből megépített autópályának, és a nyugdíjak nagyon nagy megemelésének köszönhető",mint negatívum. Hát ez igen, nagy formátumú politikus. Bár qrvára skizofrén,jó hogy fel nem pofozta saját magát beszéd,és rángatózás közben,balkézzel,miközben a jobbal simogatta saját buksiját.
gratulálok az éleslátásodhoz :)

marosy 2010.04.06. 01:07:00

@duncan: Kb. 4-5-ször teszttel lemértem és 150 körüli jött ki .
Amúgy a katonaságban is megmérték, ott is OK volt, alhadnagy lettem, úgyhogy ez a próbálkozásod sem nyert, próbálkozz mással.

Senkifia 2010.04.06. 01:08:32

@duncan: ja ,és ha a fidesz zrt elb...szná, valószínűleg jobbik kormány lesz négy v múlva...azért ekkorát ne almodjál,hogy triumvirátus balról... annyi jót nem képesek beszélni 4 év alatt,hogy a 60% fidesz,illetve 10-20% jobbik átszavazzon újra balra...

marosy 2010.04.06. 01:09:14

Kb. 10 kollégámmal jöttem át Magyarországra, köztük volt egy echte román is.
Tudjátok, hogy ki a MASZOP szavazó közöttünk? A román kolléga.

duncan 2010.04.06. 01:11:59

@Senkifia: korrekt diagnoszta lehetett az embered... praktizált a Budapest Tv-n is?

látom, semmi értelme a vitának, ha gyűlölni akarjátok GYF-et akkor gyűlölni is fogjátok, bármi történik is.

Tudod, én pl. Real Madrid szurkoló vagyok, de elismerem, hogy Messi zseniális játékos.

duncan 2010.04.06. 01:13:16

@Senkifia: a jobbikot előbb fogja leszalámizni a fidesz.
szóval van rá egy láda söröm...

duncan 2010.04.06. 01:15:07

@marosy: nem semmi... ezek szerint csak a pillanatnyi formád rossz, mert a negyedét sem mutatod.
a katonamúltadra meg tényleg legyél büszke!

Senkifia 2010.04.06. 01:22:03

@duncan: nem praktizált tvben :) ez kb ugyanaz a színt részedről,mint marosy lehülyézése látatlanban :) tényleg osztályvezető főorvos helyettes volt az OPNIBban. ha netán nem értetted volna. És rajta kívül volt még szaktekintély, aki azt írta-mondta gyfről,hogy nemnormális. és azért ha valaki berlini egyetemen prof,erősen kétlem,hogy csak úgy a levegőbe beszélne hülyeségeket,mert nem szereti gyurcsányt :)amúgy meg amit én írtam,az igaz. az is,amit pszichiáterek mondta gyfről,és az is,amiket ő összebeszélt. neked mi az ellenérved? azon kívűl,hogy ő egy nagy formátumú politikus,mert te annak látod? azt aláírom,hogy a pártján belül nagyobb talán a többieknél. de ez még nem érv. törpék közt nem nehéz nagynak lenni. Orbán már zsinórba nemtudom hányadszor eu néppárti alelnök. biztos mert hülye, és de bezzeg a gyf nála sokkal olyanabb... aha.
szóval...mik az érvek gyf nagysága mellett?
vagy beszéljünk az igazmondásáról meg a karakánságról? a nagy igazságbeszédről? amiről csa azért tud a közvélemény,mert egy, gyf szerint ÁRULÓ, kiszivárogtatta... de azért naagy igazságbeszéd. csak a nép ne tudjon róla. de ha már tud,akkor naugye de nagyon igazat mondott?.... eszméletlen milyen szinten agymosottak egyesek.
ja és mielőtt még jönnl,hogy igende orbán,és én vagyok a hülye: tisztába vagyok az orbán enyhe diktatórikus jellemével,meg hogy nem mondja meg az igazat egy csomó mindenbe. viszont gyurcsány, nagypolitikailag, kissé visszamaradott orbánhoz képest :)
ja kovács lászlóhoz képest meg egy zseni. de ez szerinted sem mérvadó,ugye? :)

Senkifia 2010.04.06. 01:27:05

@duncan: a jobbikot már nehezen szalámizza le bárki. picikét profibbak mint annó torgyán meg csurka,meg a többi leszalámizott, voltak. ne igyál előre a medve bőrére :) egyelőre az látszik,hogy lehet médiaháborút indítani a jobbik ellen, lehet nem megadni a lehetőséget a megnyilvánulásra(lásd még:csak akkor tudósítunk,ha balhé van...MTI), a támogatottságuk egyre nő. hát majd elválik a "vallatásnál",mennyire szimpatikusak. Mint ahogy az is,hogy lesz e láda söröd. én annyira nem vetném bele magam a reményekbe....

kukikaa1986 2010.04.06. 01:34:58

@duncan: (2010.04.06. 00:30:14 -re)

Kis lopás sem meNNE el, (főleg nem politikusoktól, akiknek példát kellene mutatniuk az állampolgároknak), ám mint mondtam (hogy ti. becsületes emberek ódzkodnak a politikától, így ilyeneket sajnos nem is tudunk a parlamentbe juttatni), ez nem lesz elkerülhető, de azért ha már választunk valakit -_kényszerűségből_- akkor a legkisebb rosszra kell voksolni. Arra pedig, hogy egyáltalán kisebb mértékű lesz-e a lopkodás, természetesen nincs 100%-os garancia, de némi átlátóképességgel rendelkezve az ember ezt egyszerűen látja, és a múlt is ezt látszik igazolni. (gondolok itt konkrétan pl. az 1998-2002 -es jobboldali kormányzásra (ami egyértelműen jobb IRÁNY volt -a nyilvánvalóan rengeteg hibája és KISSEBB [kb a mostaninak a negyede] nagyobb korrupciója ellenére)

kukikaa1986 2010.04.06. 01:38:23

@Senkifia:
De, sajnos az a szomorú, és attól félek, hogy képes ez a birka nép még akár ilyenre is... Az MSZP is sikeresen kimosta a nép (egy jó részének) az agyát, amíg nem kerültek felszínre ilyen mértékben a sikkasztási ügyeik.

Ajtony 2010.04.06. 02:05:11

@duncan: Csak egy lopást említhetnél. Olyat, ahol közpénzből nyúltak le az MSZP-SZDSZ-hez hasonló módon.

Ajtony 2010.04.06. 02:07:27

@duncan: A szociknak papírjuk van arról - lopnak, hazudnak.
Egyáltalán miről beszélsz?

Ajtony 2010.04.06. 02:11:52

@pdjames:
Ja! Napkelte a mindenütt fogható M1-en. Belebetegedtek a hatalom elvesztésébe.
Aszpirin. Az állítólag használ a fájdalom ellen - próbáld ki, hátha erre is jó

bmezei 2010.04.06. 02:12:48

6 nap és nagytakarítás. Egyébként nem értem mi fog történni ha Fidesz hatalomra kerül talán ennyire rossz egyes embereknek demokráciában élni vagy nem értem.

Ajtony 2010.04.06. 02:16:54

@duncan:
A zsenialitás többnyire nem magában jelentkezik. Eddig szinte minden zseniről kiderült, hogy az élet más területein finoman szólva kihívásokkal küzd.
GyF zseniális szónok, hatalmas intrikus, de semmi több. Annyira bolond, hogy kérkedik a disznóságaival, lásd a "közíró" róla szóló könyvét. Abból egy igazi tetűt ismerhettünk meg

Ajtony 2010.04.06. 02:18:31

@bmezei: Ez is már súrolja az elmebaj határait - úgynevezett balosaink világvégére készülnek. :-)

bmezei 2010.04.06. 02:26:45

@Ajtony: Jaja egyetértek. Egyébként azt se értem hogy még a Fidesznek érdem jegyet se lehet adni hogy hogy kormányoztak bizonyos emberek pedig már osztogatják az egyest az el nem végzett munkára.

Ajtony 2010.04.06. 02:29:59

@kukikaa1986: Elég megnézni a makrogazdasági adatokat: PM és MNB honlap - a szoci bagázs a totális csőd+minden területet tönkretett az államigazgatás területén. Nincs honvédség, rendőrség. Nyomorognak a tűzoltók, mentősök. A köztisztviselői kar átpolitizált, a titkos(?) szolgálatokkal együtt. Romhalmaz.

Ajtony 2010.04.06. 02:32:16

@bmezei: Tudod, aki megszokta, hogy állandóan döntési helyzetben van, nehezen válik meg tőle.
Hát most hozzá kell szokjanak
JóóCCCakát! :-)

a wow rossz (törölt) 2010.04.06. 04:09:16

Gyurcsány többet tett ezért az országért mint jézus az egész emberiségért.

a wow rossz (törölt) 2010.04.06. 04:11:54

Gyurcsány többet tett ezért az országért mint jézus az egész emberiségért.

a wow rossz (törölt) 2010.04.06. 04:12:38

Gyurcsány többet tett ezért az országért mint jézus az egész emberiségért.

b0lha 2010.04.06. 05:02:39

azert hihetetlen h nehany ember itt mennyire el birja ragadtatni magat... nem is hihetetlen, inkabb ijeszto... es a legjobb, h mindenki rinyal, h igy lett szarabb, ugy lett szarabb, ez a hibas, az a hibas... de basszatok meg, nem ott potyogitek be ezeket a kommenteket a retkes gepeiteken? v otthon, ami mar akkor nem lehet olyan borzaszto, hisz van 1 szoba, ahol ultok egy szamitogep elott, v pedig a munkahelyetekrol, ami szinten pozitiv, hisz van allas, sot meg melo kozben netezni is tudtok... :D mintha ennyire de ennyire szamitana, h ki van ott. mindenki csak ugat kifele a nagyvilagba, de ha szetnezne a sajat portajan, lehet, h talalna fontosabb dolgot is, mint h ennyire atszellemulten es bigottan odalegyen ezert, v epp azert a partert, es ennyi energiat oljon abba, h meggyozze azt, aki ugyanolyan fanatikusan hisz a sajat igazaban.
egyaltalan nem vagyok hivo, talan pont ezert is a bibliabol mindig is azok a reszek tetszettek a legjobban, amikor isten irtotta a nepeket a sajat ostobasagukert...

nestrot10 2010.04.06. 05:36:13

Nagyon tévedtek buta Fidesz és Orsós seggnyalók Új a jelszó: ORBÁN TAKARODJ!!!!!!!

scsaba1 2010.04.06. 06:16:50

Az a legjobb, hogy végig sem kell olvasnom a kommenteket, úgyis tudom, hogy ki mit írt.

Biztos, hogy "is" elnyomta már a szemellenzős hülyeségét (mindenki hülye, csak én vagyok helikopter), biztos, hogy volt már orbáncigányozás is.

Istenem, de kibaszottul unalmas már. Bárcsak túl lennénk már a választáson...

mendson 2010.04.06. 06:56:33

Nem is tudom mit mondjak, irjak Sasika szép kis blogjához.Ebben a blogban minden benne van csak azt hagyta ki blogiró, hogy országunk kicsit rozoga állapotába mi az ö szerepe.Példának okáért,maga irta le, hogy tulajdonképpen nem azért szavazott a vizitdij és tsai. ellen mert valamilyen szinten nem ért egyet azzal, az igénybevevők valamilyen módon fizessenek egy jelképes összeget az igénybevételért.Nem Ő azért szavzott ellene, mert a szoclib kormány csinálta.És ezt ő irta le valamikor tavaly vagy tavalyelötti egyik okosságában.Szóval sasika hasonlatos ahhoz a részeg emberhez aki lehányja a buszon a mellette állót.Mire az érintett rászól, maga disznó.Erre a részeg (jelen esetben sasika) vissza szól "én disznó?Nézzen végig magán".Tehát sasika és társai minden módon megakadályoztak minden értelmes cselekedetett -érzelmi alapon- ami csak haloványan is segített volna az országon.Ezek után kiáll, hogy ezek semmit sem csináltak.Na és ezt a mentalítást még tanítja is.

ewing_65 2010.04.06. 06:57:55

@marosy:
Ha jól értem, téged 2004. december 5. után honosított az a rohadt komenista kormány. Azóta az első 10000 adózó között vagy ebben a minden eltolvajló banda által elnyomott országban.
Ó, te kis ellenzéki...

Kalmár 2010.04.06. 07:20:32

@nestrot10: Ez új. Még sehol nem írtad le......
Sajnos az ilyesmi nem egy papagájtól indul, hanem az emberek lelkéből. Arra még várnod kell....ha pedig elmarad akkor jó nekünk, te meg lenyeled a békát és csendben viseled, hogy nem olyan rossz a helyzet , mint azt a bosszúálló szíved kivánja.

marosy 2010.04.06. 07:36:27

@ewing_65: Irigykedsz? Meglepődnél ha tudnád milyen kevéssel lehet bejutni az első 10000 adózó közé, mert ebben az országban az adócsalás nemzeti sport. :p

lüke 2010.04.06. 07:39:30

nagyon jó vagy hozzájuk
1, nincs szükségük arra a kevésre
2, nem adnék nekik,vettek eleget

Pipas 2010.04.06. 07:47:57

@mendson: Tehát aki az MSzP ellen szavazott (vizitdíj), az olyan, mint aki lehányja a másikat. Jó lenne, ha mindenki az MSzP-re szavazna, de hát ilyen geci az ország mi?! Le kell váltani az állampolgárokat olyanokra, akik a mindenben az MSzP-t támogatják és akkor minden rendbe jön? ;)

Asszem véletlenül kifordítva vetted fel a világnézetedet. ;)

ewing_65 2010.04.06. 07:48:59

@marosy:
Irigykedik a fene!
De ahhoz képest, hogy így elnyomott a rendszer...

ewing_65 2010.04.06. 07:53:42

@marosy:
Egyénként az adócsalásban teljesen igazad van. Attól tartok, hiába csinálja meg a Fidesz - majd egy-két év múlva - a beígért adócsökkentést, ebben az országban már közel 500 éve ez a nemzeti sport. Nem fog tudni olyan alacsony adókat megállapítani, hogy azt mindenki örömmel fizesse. (Ha jól emlékszem, a komenisták is próbálták magyarázgatni pár éve, hogy abból kórház meg játszótér épülne, de hát ugye, nekik, öntudatos magyar ember EZEKNEK nem fizet adót!)

ACM 2010.04.06. 07:58:02

Szégyen, hogy ez a Gyurcsány nevű izé Magyarország miniszterelnöke lehetett.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.04.06. 07:59:31

@mendson:
ne csúsztass, a népszavazásról szóló posztban nem ezt írtam: szó sem volt az egyetértésről, csak arról, hogy éppenséggel engem nem érintett:
sasika61mondja.blog.hu/2009/03/08/mirol_szavaztam_egy_eve

Naki vagyok kerdojel 2010.04.06. 08:18:23

@khamul:

Erre reagálok:
"3. Normális helyen elképzelhetetlen, hogy eszméletlenre verjenek egy ellenzéki parlamenti képviselőt, és semmi következménye ne legyen. Ilyen max. Dél-Amerika egyes országaiban fordulhat elő. "

Ha az ellenzéki képviselőnek lett volna esze, akkor nem megy olyan helyre, ahol a "békés" demonstrálók felgyújtják a TV székházat, ahol a rendőröket térkővel dobálják meg, s amely "békés" tüntetést a rendőrség végül feloszlat (nagyon helyesen). Lehet, hogy történtek hibák (akár törvénytelenségek) a feloszlatás során, ezeket fel kell deríteni és a bűnösöket megbüntetni (talán volt is ilyen, nem emlékszem már pontosan). Mindenesetre én nem vagyok politikus, ezért nem megyek el olyan helyre, ahol tüntetők vernek rendőröket és fordítva, mert esetleg én is meg leszek verve. Ennyi.

Werwolf 2010.04.06. 08:43:44

nestrot,

ezt irtad: "Nagyon tévedtek buta Fidesz és Orsós seggnyalók Új a jelszó: ORBÁN TAKARODJ!!!!!!! "

Anyad büszke rad.
Javaslom, hogy motorozz sokat, reszegen, gyorshajtva, jeges uton szerpentineken. Gennyes fekely vagy az orszag feneken. Nincs rad szüksegünk.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.04.06. 08:53:31

@Naki vagyok kerdojel:
Révész Mariuszt nem a Tv-székháznál verték meg. Egyébként olvasd el Bauer hivatkozott cikkét: már ő is hibának tartja a rendőrség jogsértéseit, pedig hát...

szltk70 2010.04.06. 08:55:00

Szűz Mária, magyarok nagyasszonya, könyörögj érettünk! Amíg ennyi szabadon futkosó barom van az országban, nem lesz semmiféle változás. Aki még ez után a nyolc + akárhány év után is a szocik szekerét tolja, meg is érdemli, hogy ilyen országban éljen, csak az a rettenetesen nagy baj, hogy nekünk is itt kelI(ene).

Gestas 2010.04.06. 09:25:56

Végre, jön az ember aki még soha nem hazudott!
Én már kezdem is szétszedni itthon a kerítésemet, a jövő héttől úgy is kolbászból lesz!
A legmulatságosabb az lesz ahogy a jobboldal nyalonc médiái, átállnak majd országsirató, világvége hangulat üzemmódból, a tökéletes vezetésű, tökéletes országkép sugárzásra, kb:egy hét alatt.
A térdemet fogom csapkodni a röhögéstől!

2010.04.06. 09:33:39

@Naki vagyok kerdojel:

1. Ahogy Sasika is írja, Révészt nem a tv székháznál verték meg

2. még egyszer: Révész a fellépésével semmi okot nem adott arra, hogy eszméletlenre verjék

3. ha valaki kíváncsi arra, hogy is mentek akkor a dolgok:
index.hu/belfold/2010/01/18/en_nem_lottem_fejre/

2010.04.06. 09:55:49

@duncan:

egy szóval sem mondtam, hogy 'narancsos hazugság jó hazugság'

A baj az, hogy egyik oldalon van a fidesz a maga hibáival és torz hiedelmeivel, a másik oldalon viszont nincs SEMMI - és ehhez GyF is hozzárakta a magáét

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.04.06. 10:20:16

@Gestas:
nem hiszem, hogy van olyan ember (beleértve magamat és téged is), aki még soha nem hazudott. De más az, ha valakinek ebből áll az élete. Ne mossuk össze a dolgokat.
Nem lesz jobb egy hét, két hét stb. múlva hirtelen semmi. De legalább lesz remény a javulásra.

Dr Kangörény 2010.04.06. 14:46:15

"nem volt ugyan heti parlamenti ülés, de nemigen fordulhatott volna elő, hogy az akkori kormány brutálisan szétveressen egy baloldali megmozdulást-tüntetést"

Ekkora pofátlan csúsztatást!
Aztán írd már le ide te nagyokos, hogy mikor gyújtogattak baloldali tüntetésen az orbán kormány ellen???

Egyébként a fidesz pont az olyan kicsinyes lépésekért esett pofára 4 év után, mint az, hogy szerintük a 2 hetente is azt jelenti, hogy hetente.

Tudod, az mszp mindent megtett, ami miatt minden épelméjű embert kiver a víz, ha arra gondol, mit tennének, ha tovább maradnának hatalmon, de olyab dologért ne dícsérd a fideszt, ami alapból nem történhetett meg.

Ennyi erővel a jobbik egy liberális szervezet, hiszen nem vertek szét egy melegfelvonulást sem.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.04.06. 15:50:20

@Kangörény_:
azt írd már le nagyokos, hogy mikor adott okot, ürügyet (netán mikor szervezett ilyet!) az Orbán-kormány.

marosy 2010.04.06. 16:01:32

@Kangörény_: Az IQ-d egy kan görény szintjén áll. (Nomen est omen.)

Tündér_Lala 2010.04.06. 18:10:29

@sasika61: Ez egy nagyszerű poszt, elmondod mit érzünk, de én azt gondolom, hogy ők nem hülyék hanem gazemberek. Pontosan tudták, hogy mit csinálnak, azt is hová vezet és pontosan ez volt a céljuk. Egy végletesen tönkre tett ország ugyanis védekezés képtelen a szabadrablással szemben.
Talán csak a politikai következményekkel nem számoltak, hogy a népharag elsöpri őket, de ezt a nyugati kedvezményezettjeik segítségével ma is kezelhetőnek érzik.
Nem kell ezekkel vitázni, át kell lépni rajtuk, a bizonyítható köztörvényeseket be kell csukni.

ewing_65 2010.04.06. 20:59:06

@sasika61:
"mikor szervezett ilyet..."
Javaslom, hogy inkább a konteo blogba próbálj írni!
Apropó: miről írsz majd jövő héttől?

ewing_65 2010.04.07. 20:28:07

@sasika61:
Várom!
Pl. a fideszes kampánytitkokról?

ewing_65 2010.04.08. 17:49:40

@sasika61:
Ó, elnémult a sas(ika)???

Sugyosa 2010.04.09. 10:49:33

Sasika, igazad van, a langyos fos jobb, mint a kemény szar...

vagy fogod, és radikálisan kiöntöd az egész kurva bilit.
süti beállítások módosítása