HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Hová tűnik a Magyar Nemzet?

2008.12.24. 10:16 sasika61

 

A kisbetűs magyar nemzet felülről nézve még csak-csak megvolna, a nagybetűs, a lap az, ami hiánycikk, de legalábbis nehezen kapható.
 
Van egy kollégám, akivel „lapközösségben” élek: ő fizet elő a Magyar Nemzetre, én a Heti Válaszra, egy nap csúszással hozza nekem a „friss” példányokat, én meg viszem a HV-t, ha végeztem vele. A legfrissebb híreket egyébként is nyomon követem az interneten, a hosszabb cikkeket meg elég másnap olvasni, illetve ha aktualitását vesztette, az már előző nap is unalmas volt. (Tudom, hogy bizonyos jobboldali-konzervatív körökben menő téma a Magyar Nemzet lesajnálása, ebbe most nem kívánok belemenni – én mindenesetre olvasom, a hétvégi, szombati számát pedig jónak tartom.)
 
Ez a cserekereskedelem tanítási idő alatt jól működik, ilyenkor és hétvégén viszont kénytelen vagyok megvenni a lapot. Megvenném, ha meg lehetne. Nagyon gyakori tapasztalatom, hogy mire újságoshoz vagy napilapokat is áruló bevásárló központhoz érek, a Magyar Nemzet már nem kapható. Van itt egyébként minden, Népszabadság, a soha el nem fogyó Népszava, de MN nincs.
 
Bevallom, hosszú ideig összeesküvést gyanítottam emögött, de mióta a Magyar Hírlap Széles-fordulatot vett, fel kellett adnom teóriámat: a Magyar Hírlap ugyanis mindig kapható, ha tehát összeesküvés lenne a háttérben, akkor az MN-nél gyakran radikálisabb hangvételű MH-t sem lehetne megtalálni a polcokon. Ráadásul minden üzletnek elemi érdeke, hogy eladjon, ha kell, újságot, lehetőleg minél többet, az elméletem tehát e ponton sem támasztható alá.
 
De akkor miért nem kapható már reggel kilenckor az MN? Keveset nyomtatnak? Rossz a terjesztés? Rosszul mérik fel az árusok az igényeket? Arra törekszenek, hogy csak annyit nyomtassanak, ami biztosan el is fogy, s ne legyen visszáru? Csak kérdezni tudok, a válaszokat nem ismerem. Valaki rendre, folyamatosan hibázik. Még csak azt sem tudom, ki vagy kik és hol. Az újságnál vagy az üzleteknél?
Így aztán marad a tény: ma sem tudtam megvenni az újságot.

4 komment

Címkék: sajtó magyar nemzet

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr1839624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corry 2008.12.24. 14:33:51

Nem tudom miért nem nyomtatnak elég Magyar Nemzetet, de ott van az onleány változat.
Én újságot max. Népszabit veszek :-))))) azt is csak csütörtökön, mert akkor adják a dévédét hozzá, ami viszont jó.
Visszatérve a MN-re lehet, hogy megnőtt az igény iránta, illetve terjesztési gondjaik is lehetnek.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2008.12.24. 21:09:00

A válasz - legalábbis mifelénk - az, hogy a Nemzet jobban fogy. A pénzügyi válság kezelése és kommunikálása elég sok betonkommunista nyugdíjast fordított az MSZP ellen. Mostanában olyanok kezében látok Magyar Nemzetet, akik eddig max csak gyújtosnak használták.

P.S. Nagyon boldog és békés karácsonyt kívánok!

oatBXL · http://blog.osztrogonacz.com 2009.01.16. 20:29:27

Szerintem a "hiba" Egerben van. Nyáron voltunk ott egy hetet és szinte soha nem sikerült Nemzetet vennem, késői kelés miatt (a Hotel Flóra környékén).
Bár őszintén szólva, tapasztalatom szerint Egerben csak hamarabb jelentkezik a probláma, mert Pesten is előfordult sokszor velem, hogy délután már nem találtam Nemzetet (VII. ker., Csikágó).

Asidotus 2009.01.16. 23:15:13

Előfizetés
Az tuti (ha nem lopják ki a postaládából), és ráadásul olcsóbb is. Meg az újságok is szeretik az olyan embert.
süti beállítások módosítása