babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Aktuális utálnivalók

2009.03.23. 19:18 sasika61

 

Bloggerektől kezdve, publicistákon át egészen Lendvai Ildikóig tart azok sora, akik kárörvendve gúnyolódnak, hogy mi lesz a Fidesszel, a párt híveivel, most, hogy Gyurcsány lelépett; mi fogja összetartani a jobboldali konglomerátumot a „Gyurcsány, takarodj!” varázsige helyett?
 
Korai ez a gúnyolódás. Mindenekelőtt azért, mert az ige aktuálisabb, mint valaha: „Gyurcsány, takarodj!” Aki azt hiszi, hogy önszántából, a nemzet érdekét nézve éppen ő bármikor is kész bármilyen posztról meghátrálni, az nem ismeri őt. Aki azt hiszi, hogy a „nagy államférfi” (by Hagyó Miklós) belátta az idők szavát, az semmit nem tanult a miniszterelnök előző lépéseiből: természetesen kavarja most is, mint Piszkos Fred a „málnaszőrt”.
 
Másrészt. Magára valamit is adó jobboldali nem hihette és nem hirdette, hogy kizárólag Gyurcsány volt itt felelős mindenért, s távozásával minden megoldódna. Ez legfeljebb a szükséges, de nem elégséges feltétel lett volna. Én pl. sosem voltam olyan finnyás, hogy kizálólag tőle undorodtam volna: utálom az egész pártot, propagandistáikkal együtt. Mert ugyan övé a fő felelősség, de rajta kívül sáros itt mindenki: a seggnyaló Debreczenitől kezdve a legutolsó mezei MSZP-s képviselőig, akik valaha is hitték, hogy egy ilyen zavart személyiségű ember hozhatja el a megváltást bárki számára, s támogatták az utolsón túli pillanatig, s még most is kapott 85%-ot pártelnökként. Az már csak a szarkavarás intenzitását jelzi, hogy ugyanezt a személyt, akit most vezetőjüknek választottak, két hét múlva le fognak szavazni a parlamentben, mint alkalmatlant. Bájos, ugye?
 
Harmadrészt. Utálni bárkit lehet, s amíg Lendvai Ildikó mikrofon közelbe kerül, addig garantált, hogy lesz célszemély is. Elég csak a hangját hallani, a mélyről jövő undor aligha nyomható el. Főleg, ha olyan veretes baromságokat mond, mint ma: egyszerre édesgeti a Fideszt, hogy vegyen részt a nagy népi összefogásban, majd gyalázza, hogy milyen antidemokratikus párt.
Ez utóbbi egyébként a miniszterelnök kommunikációjának is egy gyenge pontja. Kinyújtja kezét (látszólag) a Fidesz felé is, felajánlja számukra is a leendő kormányban való részvételt, majd még ugyanabban a mondatában azonnal vádaskodik, hogy a Fidesz kártékony párt, amely ellen küzdeni kell, főleg, hogy biztatást ad a rasszista, antiszemita stb. megnyilvánulásokhoz (ez egyébként Gyurcsány szerint a fő bűnük). Na most akkor mi a fenéért akarja őket bevonni a kormányzásba? Hát hiányzik az országnak, hogy éppen egy ilyen bűnös párt kerüljön kormányra, amelyet egyébként a magyar történelem legnagyobb szélhámosa vezet?
 
Negyedszer. Ennek az egész összeborulás-vágynak valójában egy célja van. Az, hogy abból a trutyiból, amit a szocialisták eddig összehordtak kormányzás címén, másra is fröccsenjen egy kis bűzös lé. Lehetőleg mindenkire. Nehogy tudatosuljon bárkiben az éles cezúra: meddig tart az egyik korszak, s hol kezdődik a másik. Hogy a számukra és számunkra is legrosszabb esetben elmondhassák: mi a szakadék szélére vezettük ugyan az országot, de ti löktétek bele!
 
Még hogy nincs kit és mit utálni!

22 komment · 2 trackback

Címkék: közélet fidesz gyurcsány takarodj kavarás

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr881020854

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: e-Cafe light 2009.03.24. 19:36:18

Az új pénzügyminiszterrőlMostanában mindenki (én is) az új miniszterelnök személyét találgatja: közgazdász legyen-e vagy jogász, pártonkívüli vagy nem? Holott legalább ilyen fontos az új pénzügyminiszter személye. Ugyanis hiú ábránd, hogy a jelenlegi garn…

Trackback: MALACKA NEWS 2009.03.23. 21:09:45

Átkúrás reloaded A "mi ferink" ismét bizonyította, a történelem ismétli önmagát, pláne ha ismételtetik. Márpedig ő ismételteti. Előbb elmondott egy őszödi remixet (erről majd később), aztán folytatta egy kiadós átkúrással, amihez persze lelkesen tapsik…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 19:50:11

Egy ilyen professzionális gyűlölködőnek (Demszky után szabadon :) ) mint nekem szerencsére ilyentől sosem kell félnem. Ha minden kötél szakad még akkor is ott lesz 20millió román. XD
Rigmus is marad elég.

Chalabre (törölt) 2009.03.23. 20:21:18


Szokták mondani, hogy bajban ismerszik meg a barát. "Jóban-rosszban" kitart az, aki valóban hű, szeret, és nem önmagát, a saját érdekeit nézi. Épp most lehetne bizonyítani, hogy valóban az ország érdekei a legfontosabbak, nemcsak a hatalom, a kormányzás, mivel mélyponton, gödörben vagyunk. Aki ilyenkor cserben hagy minket, nem áll ki mellettünk teljes vállszélességgel, az menjen is, ne is lássuk többet, nem érdemli meg.

Valahogy senkinek nem akaródzik kátyúban meglökni a szekeret, mert sáros lesz. A Fidesz is csak finnyáskodik, a kedvező alkalomra vár. Bokrosban ezt az egyet mindenképp becsülöm, hogy önként és dalolva vállalná ezt az igazán mocskos melót is ráadásul azok után, ahogy korábban lejáratták a nevét ebben az országban.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.03.23. 20:28:22

@Chalabre:
az utolsó mondataidaal nem értek egyet, mármint amit Bokrossal kapcsolatban írtál.

mbenedek 2009.03.23. 20:46:45

@Chalabre: B.L. inkább hatalmas nyelvcsapásokkal jelentkezett újra be az MSZP-nél
Amiért kár, mert kövessetek meg, de nekem még mindig a leghitelesebb mszp-s miniszter volt. Bár amióta Ibolyka sztárolja, azóta már nem annyira volt hiteles

kismalna9 2009.03.23. 20:48:21

Én azért kiváncsi volnék mikor Orbánka volt hatalmon anno akkor sem tett semmi jót most sem tud felmutatni semmit csak az ujjal mutogatás meg hogy Mondjon Le szlogenjét.Miért nem tud egy normális programmal elő állni?Ez csak egy hatalom éhes gnóm ember.

Chalabre (törölt) 2009.03.23. 21:04:09

@sasika61:

Nem kell egyetérteni... Én csak emberi motivációk szemszögéből néztem ezt az egész huzavonát, hogy mennyire nem akaródzik most senki beleülni a miniszterelnöki bársonyszékbe, amelyért a rendszerváltás óta ádáz harcok folytak, most meg ott árválkodik, és mindenki fanyalog, mert a szarban áll és várják, hogy végre valaki elvégezze a piszkos munkát körülötte. S egyedül Bokrosnak nem derogál a szarmerés, az egyetlen tökös legény a gáton... Ő bevállalja, amolyan Csernus mód... :-), a többiek meg beszari érdekemberek...

Miközben a miniszter szó eredetileg szolgát jelent... Hát itt az idő szolgáljanak, főleg ennyi dőzsölés után!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.03.23. 21:12:14

"Én pl. sosem voltam olyan finnyás, hogy kizálólag tőle undorodtam volna: utálom az egész pártot, propagandistáikkal együtt. "

De hiszen egybeforrtak a 2006-os bizalmival. Ez volt a 72 órás ultimátum pozitív eredménye. Nem lehet a pártot és gyurcsányt szétválasztani...

Üdv.

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.03.23. 21:13:12

Azt gondolom,hogy a Fidesz ebből az újabb gyurcsányi-"Apró"-trükkből semmiképp sem fog jól kijönni.
Ezek a szegfűs kommunikációs gengszterek elverik,ha van rajta sapka,meg akkor is nincs...ehhez qrván értenek - máshoz nem is nagyon.
Permanens konspirációban szocializálódtak mostanra már generációk óta, s ha nem volt föllelhető (és véletlenül életben hagyott) ellenség,akkor elkezdték egymást gyilkolászni.
Ami ugyan nem nagy baj,de momentán itt az ország jó felét óhintják full-gallyra vágni.
És az is biztos,hogy kavarja azt a nyamvadt málnaszőrt,az meg csak haboza,mi meg -szerencsétlen,jobbfácán-füligjimmyk- csak bambán ülünk velük szemben.
Az egész MSZP monnyonle!

Corry 2009.03.23. 21:21:27

@sasika61: Nem tudom, miért nem értesz egyet Chalabreval, mert nem írtad le.
A Bokros jelenleg egy egyetemi tanár, nem tudom, mennyire szeret oktatni, de teszi azt emellett meg mindenhova meghívják szakérteni válságügyben, tehát minden helyre ahova megy, tisztelettel fogadják és meghallgatják a tanácsait, amit aztán vagy megfogadnak, vagy nem. Ez így egy relatíve konfliktusoktól mentes, színes, érdekes pozíció, amit a Bokros kiharcolt magának.
Én nem értem a hatalmas nyelvcsapásokat sem, ha Ti ebben a helyzetben lennétek, akarnátok miniszterelnök lenni? Mert én nem, az egyszer biztos. Eltekintve esetleg attól, hogy a szakértelmemmel tudnék a hazámon segíteni, amikor bajban van. Vállalnám a kikerülhetetlen pocskondiázásokat és az egyebeket, mert a magyar miniszterelnök pozíciójában, főleg ebben a gazdasági helyzetben ez kijár.

A Fidesz kommunikációjával kapcsolatban én is írtam pár mondatot. Nem kárörvendve, mert erre nincsen okom se nekem se másnak, viszont annyit szóvá tettem, hogy valami szofisztikáltabbra lenne szükség.

sziligan 2009.03.23. 22:19:49

@MALACKA NEWS:

Hát ennyire rosszul megy a blogod, hogy mindenhová betolod?
Írnál inkább érdekes dolgokról hiteles szövegeket.

2009.03.24. 09:29:42

Sasika! Nem akarok neked ellentmondani, de a Fidesz eddig azt mondotta-föleg a Szijártón keresztül, hogy mindenkivel tárgyalnak, csak Gyurcsány személye az akadály. Amig ö van, addig nincs miröl tárgyalni. Nos --ugy néz ki, elmegy.Akkor miért nem mond már valamit a Fidesz? Értelmes dologra gondoltam és nem a Szijártó féle szövegre.

Másodszor: Te lehet hogy nem, de a szóvivő és az "Öskövület" fideszesek, mindig csak azt mondották, hogy erröl ami most van és különben is,mindenröl Gyurcsány tehet.Sok mindenröl tehet, ám de csak és kizárólagos bünbaknak kikiálltani nem illik. Tudom, a politika nem illemtan óra,nem esztétika és etika-- ezért minden eszköz, amelyet a cél elérése érdekében bevethetö és gyümölcsözö--az csak jó lehet. Ugy is irhatnám, hogy a cél szentesiti az eszközt!

Lendvairól nem érdemes szót ejteni, hiszen ö már csak a mult, amely eltünik a sülyesztöbe végleg--hála Istennek!

Az összeborulásról pedig csak annyit hogy én is elitélem--mint elitéltem anno a Torgyán dr-ral történö összeborulást is. De én még mindig azt mondom hogy ha a fidesz akar valamit tenni az országért--akkor megteheti. Mert ostoba politikus és politikai tanácsadó az, aki az adott alkalmat elszalasztja--és ebböl a fidesznél nagyon sok van! Itt a lehetöség és a fidesz mit tesz? Azon vitatkozik hogy elmegy e Gyurcsány vagy nem, lemond e vagy nem, miért igy csinálta és miért nem ugy, miért ezt tette és miért nem azt,stb,stb. De a fidesznek --most ugy néz ki--csak a hatalom és a 2/3-os többség kell. Lassan bebizonyitja azt amit már sokat és sokszor hallottunk, hogy a párt és a személyes érdekek elöbbrevalók még az ország érdekeinél is! Ne legyen igazam, de ez a fideszre visszaüt, nem is olyan sokára!Vagy nem is gondolta komolyan a fidesz a kormányzást? Vagy tényleg meglepetést okozott nekik Fletó? Ha ez igy van, akkor az egész idáig csak piár volt?

mrs. white 2009.03.24. 11:50:26

@kismalna9: Ez egy olyan pszt aminek minden szavával egyet tudok érteni. Az egyszerű gondolkodású baloldaliak ugy látszik nem csak tóta w bloggján osztják az igét. Az elmúlt hét év tükrében az Orbán kormány munkásságát semmivel aposztrofálni az már csúcs. Akkor azt mondom hál istennek hogy nem vezetett be 367000 reformprogramot. Az ismertek fényében már annak is örültem volnha ferenc sem csinál semmit. Azonban hogy te is megértsd miről van szó helyetesids be a két személyt. Ezt hivják empátiának. mondjuk Fletó kormányzott volna 98-02 között és Orbán az elmúlt hét évben. Ha ugyanaz az eredmény jön ki akkor komoly bajok vannak az értékítélettel. Ha nem akkor meg vallási utálat van észérv nélkül akkor meg minek bármi programm. egyébként még olyan programot nem találtak ki ami egy hithű baloldalinak tetszene, ezért kár ezen rágódni mert ugyse szavaz rá senki arról az oldalról bármit csinál. Inkább menjen tönkre az ország még most is van 16% fan. Pedig a vezér megmondta hibás gazdaságpolitikát folytattak. Ja ha az baloldali akkor lehet.

mrs. white 2009.03.24. 12:01:51

@janos551: Önmagában gyurcsány távozása nem old meg semmit akkor a fidesz minek örüljön? Meg bárki a jobboldalról. Ferenc hibája mostamnság az volt hogy nem csinált semmit. Aki utána jön az biztos hogy megcsinálja a szülkséges lépéseket? Ki van már dolgozva a programja főleg annak türében hogy pénteken még nem tudhatta hogy rágondolnak. Ha nincs program mennyi ideig tart megcsinálni? Vagy veres janit kölrtségvetés 6.0 következik ? Akkor mi változot? 7 éven keresztül egy normális ötletük meg bátorságuk sem volt véghezvinni semmit. Fletó lemondása előtt ellapátolhatta volna a szart maga körül, de még ehez is pitiáner. Vállalhatta volna a kamikaze kormány szerepét. Kiadást csökkent azt jővőre 6%-al megy a francba ha addig megéri. A kedvencem amikor balosok örülnek hogy most ettől az ügyes taktikai húzástól hogy megszopta Orbán meg a jobboldal. Szertneém felhívni a figyelmet egy egy államcsőd esetén mindenki megszívja a baloldali is ugyanugy. Lehet hogy sekély lesz e kély. Ráadásul ezzel a baloldali szavazókat is sújta ez a szerencsétlen, és ennek még tudnak a baloldalon örülni. ezt hivják mazohizmusnak.

2009.03.24. 13:30:46

mrs. white! Tegyük fel--a parlament 3 pártja, mszp, szdsz, mdf--Orbán Viktort jelöli miniszterelnöknek,--mondjuk, heccböl, na akkor mi van? Azt fogja mondani, hogy köszönöm de most, ebben a helyzetben és formában nem vállalom, akkor hogy is van ez? De nyugodj meg, minden eddigi kormány hagyott maga mögött elég szart ,amit mi ettünk és fizettünk meg.Nem öket kell védeni, mert egyik párt vagy politikus sem érdemli meg.Mind ingyenélö és hazug. Mindkét oldalra--jobb, bal--és a hozzájuk tartozó hü talpasaikra is igaz.

Chalabre (törölt) 2009.03.24. 13:59:40


Érdekes követni az Index szavazást, Bokros utcahosszal vezet:

Ki mentse meg Magyarországot?

* 6239
Surányi György
* 1866
Simor András
* 2301
Király Júlia
* 3337
Bajnai Gordon
* 1084
Gráf József
* 237
Kiss Péter
* 38521
Bokros Lajos
* 2614
Chikán Attila
* 1099
Békesi László
* 638
Mészáros Tamás
* 1866
Gyurcsány Ferenc
* 24627
Legyen előre hozott választás

index.hu/belfold/2009/03/23/szavazzon_ki_mentse_meg_magyarorszagot_/

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.24. 16:43:19

@Chalabre: Csak tudnám mire ez a hatalmas Bokros-fetisizmus... Az übermensch értelmiség körében még mindig nem szimpi az előrehozott választás.

Chalabre (törölt) 2009.03.24. 17:04:41

@TaTa86.:

Én is csak érdeklődve nézem az eseményeket. Tegnap még az előrehozott választás vezetett jóval, aztán mára Bokros jócskán beelőzött.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.03.24. 18:24:29

@Corry:
Bokrost nem tartom olyan nagy szakértőnek, mint amilyennek a sajtó tálalja, rövid pénzügyminisztersége nem volt egyéb, mint pézbehajtás és az ország féktelen kiárusítása.
Ráadásul olyan ember - ebben Gyurcsánynak igaz van -, aki csak a gazdaságot látja (szerintem azt sem helyesen).

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.03.24. 18:26:25

@janos551:
hogy minden pártnak megvan a maga sara, az vitathatatlan. Ezzel együtt sem tennék egyenlőségjelet közéjük, elég csak összahasonlítani a Fidesz-ciklust az azóta tartó vergődéssel.

2009.03.24. 19:10:07

Sasika! Ebben is egyetértünk!De nem szeretem,ha mindig csak a pártok fejével gondolkodunk.Néha nem ártana a kisemberek fejével gondolkozni.Ha ez nem megy akkor meg kell kérdezni "Marinéni"-t,vagy "Józsibácsi"-t, hogy ö mit gondol a józan paraszti eszével. Hátha tudnának okosságot mondani!Mert mint látható, a magyar politikai elitnek önmagukat nevezöknek ez nem megy, lassan 21 éve!

mrs. white 2009.03.24. 22:37:48

@janos551: Természetesen Orbán azonnal elvállalja, és lemond másnap aminek következtében a köztársasági elnök azonnal előrehozott választást ír elő. Tehát egy olyan fikcióról beszélsz aminek semmi de semmi valóságalapja nincs. Nem kell alkotmányjogásznak lenni elég csak néhány híradást meghallgatni és értelmezni.
süti beállítások módosítása