babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Gyurcsány Ferenc esete a fürdőgatyával

2008.04.10. 18:20 sasika61

 

Tegnap láttam egy felvételt Gyurcsány Ferenc április 4-i sajtótájékoztatójáról, ahol cégének kedvezményes áramvásárlását egy fürdőnadrág leárazáshoz hasonlította.

Nem tudom, más milyen gyakran kényszerül ezt a gatyafélét venni, én az utóbbi 5 évben már a harmadikat koptatom. Életem ugyan nem a fitness-wellness-Lochness háromszögben zajlik, de van uszodabérletünk, szívesen járok a strandra, s évente néhány hetet a Balatonnál is eltöltök, szóval: szeretem a vizet (az említett formákban!) Mindemellett akárhogy is sérti a hiúságomat, töredelmesen be kell vallanom: némi testsúly-gyarapodásra is szert tettem ( bár a nők még „nem vihognak a hátam megett”- legalábbis hangosan). Elég az hozzá: fogyasztom a fürdőgatyákat.

Mondhatnám: nagyfogyasztó, már-már zsinórfogyasztó vagyok. Megvárom a nyári leárazást, s az idén is újat veszek.

Előtte azonban mondjuk a munkaközösségem egy tagjával megkerestetem a Miniszterelnöki Hivatalt: ugyan lobbizná már ki náluk, hogy egy kicsit kevesebbet fizessek! Én azt sem bánom, ha velem együtt még néhányan olcsóbban jutnak eme „fehérneműhöz”, olyan ez ugyanis, mint a viccbeli gruppenszex: az a lényeg, hogy te se maradj ki belőle (de azért túl sokan se legyetek).

Legjobb az lenne, ha olyan leárazást rendeznének, amiről csak én tudok – esetleg még néhány kiválasztott-, meghirdetnének öt gatyát egy negyedórára, majd ha elfogy, kijelentenék a boltosok, hogy volt akció, de ti, béna későn ébredők, már megint lemaradtatok, ráadásul nem vagytok zsinórfogyasztók.

Tisztességes ez? Mi az hogy! Nagyon is!

Kértem én, hogy olcsóbban jussak a gatyához? („Nekem a kérés nagy szégyen!) Lobbiztam én? Tehetek én arról, hogy puszta nevemre tárul a szezám (ez ám nagy üzlet, hazám)? Lehetnék így miniszterelnök?

Amint a példa mutatja, igen. Sőt magam hirdetnék akciót a tisztességes versenyért, a kifehérített gazdaságért, s a fütyülőmmel figyelmeztetnék mindenkit a szabályok betartására.

Mert a fair play, az fair play.

 

6 komment

Címkék: gyurcsány zrt motim villanyár zsinóráram

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr75420105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

másiknéző 2008.04.11. 09:26:01

Na tessék!
Lehet, hogy a végén kiderül, hogy Horváth Ágnes már nem tud majd úgy rád nézni mint férfira?!:)
A "teféléd"? Aki azt hiszi, hogy ő "a" magyar, másokat ő fogadott ide be, és majd ő megmondja, ki mikor, hova menjen ebből az országból.
Ez az én hazám, és szívesen látlak téged is, bárkit, aki az itteni törvények szerint magyar állampolgár, sőt azt is, aki nem az, csak jól érzi vagy jól szeretné érezni itt magát. Senkit nem akarok innen elküldeni, csak kérem, hogy tartsa be az itteni törvényeket addig, amíg demokratikus módon nem bírja őket megváltoztatni. Nemre, fajra, nemzetiségre tekintet nélkül mindenkit tartson egyenlőnek, mert itt ez a szabály.
Mint történelemtanár tudod, hogy hányszor mentettek meg minket "idegenek" (mondjuk, legkésőbb Károly Róbert óta, de bár ne gyilkoltuk volna le még előbb a kunokat Batu közeledtekor!), amikor el akartuk veszejteni magunkat.
De minek is ez? Biztosan tudod, hogy amit a cigányokról mondasz, az lényegében idézet a Harcom című fércműből.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.04.11. 12:30:38

"Senkit nem akarok innen elküldeni, csak kérem, hogy tartsa be az itteni törvényeket "- Nem ezt mondtam én is? Hol írtam le, hogy bárkinek jogát korlátoznám?
Továbbá: adok még egy esélyt, ha még egyszer Harcom-ozol, egyetlen megjegyzésedre sem reagálok.

másik néző 2008.04.11. 14:38:22

Nem kell megsértődni. Tehát, ha jól értem,
1. Nem a te vagy bármely magyar engedélyétől függ, hogy lehetnek-e itt cigányok.
2. Minden cigánynak pontosan olyan joga van itt élni, dolgozni, véleményt alkotni, mint neked vagy bárki másnak.
3. Egy nemzetiséget nem ítélsz meg egyes tagjainak cselekedete által, csakis az egyént magát ítéled meg ez alapján.
4. Ha látod, hogy a bármely magyarországi egyén, csoport, nemzetiség hátrányos megkülönböztetésben részesül, kötelességednek érzed, hogy fellépj ellene a magad módján és területén, a magad eszközeivel segítesz ennek megszüntetésében.
5. A hátrányos helyzetben levőknek még akkor is segítesz, ha esetleg ezzel magadnak okozol hátrányt.
Értem, hogy te igazából ezekkel értesz egyet. Veled vagyok!

Pont 2008.04.12. 14:21:38

"Egy nemzetiséget nem ítélsz meg egyes tagjainak cselekedete által, csakis az egyént magát ítéled meg ez alapján."

Ez alapvetően így van.
De akármilyen szép és igazságos az, amit mondasz, egyszerűen az a tény, hogy ahol a cigányok kerülnek többségbe, ott lepusztul a környezet, romlás veszi kezdetét.

A gyerekgázolások is egymástól független helyeken történtek, mégis ugyanaz lett a vége, ugyanazon emberektől: Megverték a sofőrt, bezúzták a szélvédőt. És hiába nem mondják, mindíg cigányok voltak az elkövetők.

Ilyenkor válik kérdésessé bennem az, hogy amit leírtál az helyes-e a cigányokra is.
Persze tisztelet a kivételnek, de sajnos nem sok van.

másik néző 2008.04.14. 10:29:55

Pénteken megpróbáltam rávenni az embereket, hogy ne dobálják el a nyugtát - minden egyes villamosjegy vásárlásához kötelező adni! - a Budapest közepi Batthyány téri aluljáróban, a pénztárost is megkértem, vegye el a kezemből, és dobja ki a papírokat, amelyeket ezrével (!) vitt ide-oda a szél.
Azt kérdezte: Hogy képzeli?!
Én meg: Ne haragudjon, hogy rendes embernek néztem... (Ez agresszív volt, most megint bocsánatot kérek érte!)
Egyetlen cigányt sem láttam a környéken.
Most akkor mondjam, hogy bunkó-szemetelő népség vagyunk?
Az vagyunk!
S akik az utcán kiabálják: Takarodj? Meg törnek-zúznak, autót gyújtanak?
Mind cigányok?

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.04.14. 16:04:05

Kedve másik néző!
A példád azt sugallja, hogy én általánosítottam, noha nem. Aki autót tör-zúz, azokról soha egyetlen megértő sort le nem írtam, mint ahogy szemetelő honfitársaimról sem.
De ha választanod kellene, vajon egy szemetelőt vagy egy önbíráskodó cigánycsaládot választanál-e szomszédodnak?
És ha te az utóbbiak mellett döntenél - mert ilyen megértő vagy - gondolod, hogy így döntene az ország nagy része is?
Nem akarsz észrevenni egy problémát, és sajnos végtelen megértésed következményeid én érzem meg, illetve az én négy gyermekem fogja távlatilag a terheit viselni. Ráadásul sanda gyanúsítgatásokat is el kell majd szenvedniük, ha ellene szólni mernek.Nagyjából a "tefélédre" jellemző hozzáállás az oka, hogy titkon abban reménykedem, elmennek ebből az országból minél előbb. Én is mennék, ha nem lenne családom és fiatalabb lennék. Maradjanak itt a polkorrektek cigányaikkal és a velük rokonszenvezőkkel.
süti beállítások módosítása