HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Michael Phelps titka

2008.08.27. 07:58 sasika61

 

 Azzal kezdem, hogy nem vagyunk normálisak. Legalábbis én nem.
 
 Az első hibát akkor követtük el, amikor a lányaim tanszereinek még hiányzó részét a Tesco-ból kívántuk beszerezni. A másodikat pedig amikor én nem mentem velük. A lányok addig sétálgattak, válogattak, míg megéheztek, s rábeszélték az anyjukat egy grillcsirkére. Megvették, majd hazajöttek vele, elkezdtek enni, de hamar abbahagyták, fanyalogtak, hogy már nem is éhesek. Kötelességből morogtam egy sort, hogy akkor minek vetettétek meg, de titokban én is érdeklődéssel és bizakodással figyeltem, hogy rám maradt a csirke nagy része. Én meg megettem. Ez volt a legnagyobb hiba. De ennek volt következménye az is, hogy rájöttem Michael Phelps titkára.
 
 Hogy is kezdjem?
Olvasom, hogy a kitűnő úszó azt nyilatkozta, hogy az alvás és a sok tészta segíti a felkészülésben. Én ezt nem hiszem. Csak ellenfeleit és az újságírókat szédíti vele. A tésztáról nekünk, magyaroknak pedig különösen fájó emlékeink vannak 1986-ból, Mexikóból: mi tudjuk, milyen könnyen lesz a sok tésztából meccs alatt váratlanul a játékot megnehezítő gombóc: egyből hat. Phelpsnek már csak ezért sem hiszek. De tiltott doppingra se gondoljon senki. Ugyanis Phelps titka a tescós csirke!
 
 Én, a kétlábú tollatlan állat, kétlábú tollas állatban ilyen szart még nem ettem. Ez nem is csirke volt, hanem szárnyas hal! Hogy kik és mivel etetik ezeket a szerencsétlen jószágokat, fel nem foghatom, csak azt tudom, hogy még most is olyan halbűzt árasztok, mint Jónás, miután kihányta a cet. Ha még egyet meg kellene ennem, esküszöm, hogy uszonyok nőnének rajtam! Biztos vagyok ugyanakkor abban, hogy Phelps ezt eszi. Emberformáját még meg tudta őrizni, de valójában már halként úszik az efféle csirkéktől.
 
 Már azon gondolkodom, hogy bejelentkezem Molnár Tamáshoz és Bittera Dórához bloggertársként, az ő kiváló blogjuktól (http://buvosszakacs.blog.hu/) már csak egy betű választ el: én lennék a bűzös szakács.

2 komment

Címkék: tesco phelps

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr6635023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabbye 2008.08.28. 12:44:12

Kérdés, akkor hol lehet jó grill csirkét kapni? :)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.08.28. 15:05:44

Gabbye,
talán a sült halasnál:)
süti beállítások módosítása