babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Bombasztori - kérdőjelekkel

2008.10.25. 16:13 sasika61

 

 Először is a jó édesanyját mindenkinek, aki robbantásokkal (puskagolyókkal, lövedékkekkel) akar elintézni belpolitikai vitákat!
Ez lenne a „lelkiismeretes” cselekedet? Így kell bosszút állni bármiért is? Van olyan sérelem, ami emberek életét fenyegető megtorlást kíván?
A tárgyi bizonyítékok meggyőzőek: aki ezeket gyártotta, nyilván nem kiállítást akart rendezni, hanem a Molotov–koktélos üvegeket használni akarta éppúgy, mint a benzines palackokat, robbanó szerkezeteket. Akár ellenem is, vagy Pesten lakó fiam ellen is. Az ilyenekkel szemben a börtön sem elég megtorlás.
 
 Van itt azért emellett valami, ami nem hagy nyugodni. A nol.hu írja az alábbiakat: „Úgy tudjuk, a rendőrség azért védte a szokásosnál is nagyobb erőkkel és útakadályokkal is számos rendezvény helyszínét, mert meg akarták akadályozni, hogy a bombát szállító autóval áttörjék a rendőrkordont.
A terrorcselekmény előkészülete és más bűncselekmények elkövetésének gyanújával őrizetbe vett férfi és társai kidolgoztak egy B tervet is, ha a rendezvények után nem lennének összecsapások, és nem tudnák használni a bombákat. Ez esetben a West End bevásárlóközpont előtt robbantottak volna. A rendőrség azonban a környéken (állítólag az épületben is) jelentős erőket rejtett el egy váratlan támadás megakadályozására.” http://nol.hu/belfold/lap-20081025-20081025-17
 
 Nos, elképzelhető, hogy az utóbbi évek titkosszolgálati tevékenysége, a rendőrség politikai ügyekben való felhasználása túlságosan gyanakvóvá tett, tehát lehet, hogy indokolatlanul kötözködöm. Mégis. Mégis meg kell kérdeznem néhány dolgot. Ezek szerint a rendőrség már azelőtt tudott a robbantás előkészületeiről, mielőtt magát az autót megtalálták volna? A hír szerint igen, sőt, azt is tudták, hogy autóval szállítják majd a bombákat. Ez önmagában jó hír, ezek szerint jó informátoraik vannak. De hát akkor miért nem előzték meg az egészet, miért nem csaptak le rájuk akkor, amikor még a készülődés fázisában járt az ügy? Mennyire hihető, hogy egészen részletes terveiket is ismerték (támadás a West End ellen), de nem tudták, ki az illető s hol található? Nem hibázott-e a rendőrség, amikor a birtokukban lévő viszonylag sok terhelő adat ellenére kiengedte az utcára a robbantani készülőket, ezzel fenyegetett helyzetbe hozva lényegében bárkit, aki aznap Pesten megfordult?
 
 S vannak egészen rosszindulatú kérdéseim is: Esetleg nem is bánták volna, ha egy kis robbanás itt-ott bekövetkezik? Vagy: Vajon nem csak azért kapcsolták le az illetőt délután, megkésve, mert csak nem akart senki sem robbantani, így aztán még mindig kihozható volt az ügyből valami? Hiszen még így is alkalmasak annak dokumentálására, hogy hová jutottak egyes szélsőjobbosok, akiktől félni kell! S általában is féljünk, húzzuk meg magunkat, maradjunk otthon, lapuljunk?!
Nem állítom, hogy kérdéseim teljesen igazságosak, de sajnos nem is teljesen megalapozatlanok. Kapunk-e választ valaha?

325 komment

Címkék: közélet robbantás okt.23

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr84731221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beleszolok 2008.10.25. 21:38:02

boka vazze

Ne viccelj.

Mi köze van az mszp-nek a proletáriátushoz?

boka · http://csaszu 2008.10.25. 21:40:36

"Mi köze van az mszp-nek a proletáriátushoz? "

nem az mszp-nek van köze hozzá

Carnivora (törölt) 2008.10.25. 21:41:58

Bakter 2008.10.25. 21:36:46

Te sötét utolsó megmaradt nyomi nézzél már feljebb egy kicsit, hol járnak ők, és hol járunk mi ... aztán nézd meg, hol jártak 2002-ban, és hol jártunk mi. -

Bakter 2008.10.25. 21:49:26

Carnivora, erre a suttyó dumára nincs érdemi válasz.

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.25. 21:51:42

Bakter, hát most komolyan...te felvetésed sem volt túl értelmes...nem, nem izlandot, hanem ezt itt. Az egy dolog, hogy világválság, de mi már azelőtt is szarban voltunk, így meg aztán méginkább

huhaha 2008.10.25. 21:53:21

Carnivora

Mi a sz.rban járunk. Nyakig...

Evvan

xirtaebi · http://alojzia 2008.10.25. 21:53:22

Sasi! Úgy kezdted, "a jó édesanyját mindenkinek"...én állatnak neveztem őket. Elnézést, vettem kérésed, vége, bocs.

Carnivora (törölt) 2008.10.25. 21:53:32

-Astaroth- · magyarpub.blog.hu 2008.10.25. 21:51:42

Ilyen sokat nem lehet elvárni az agyi kapacitásától :D:P

szilvásy 2008.10.25. 21:53:41

Szabadság Elvtrásak!
Nekem az tűnik fel, hogy a szerző a Népszabadság Online-t olvassa. Ez csak egy igazi, megbízható elvtárs lehet! Le a reakcióval! Halál a robbantó fasisztacsőcselékre!

:D

Carnivora (törölt) 2008.10.25. 21:55:47

huhaha 2008.10.25. 21:53:21

Így van, és ez a szomorú, hogy ilyen alapvető rendészeti kérdéseket is megkérdőjelez minden gondolkozó ember az utóbbi évek alapján ... ez a hatalmi elit eljátszotta a hitelét letehetnének már v.mi értelmeset az asztalra. A múltheti nemzetinek nevezet csúcs bohóckodásnál már mélyebbre nem süllyedhetünk :(

Sajnos ebben az országban ritkán történik bármi értelmes. -

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.25. 21:58:04

Carnivora 2008.10.25. 21:55:47

Ez ebben az országban szerintem egy elég elhamarkodott kijelentés, hogy mélyebbre nem süllyedhetünk.
A megkérdőjelezé pedig nem véletlen, hazug országban kinek higgyen az ember?

Rá Dios 2008.10.25. 22:01:14

sasika - ezúttal - e posztjával f*nak bizonyult.

Gege 2008.10.25. 22:03:14

Rohadjon a börtönbe a szemétláda, mit képzel az ilyen rohadék, hogy veszi a bátorságot hogy bárki életét veszélyeztesse???
Szégyen hogy ez képviselte Magyarországot Sydnybe.
Szégyeljék magukat a szülei is, hogy 1 ilyen állatot neveltek...

Carnivora (törölt) 2008.10.25. 22:06:06

Számomra mindenestere a néphazugság meg Szilvássy meg a Drako által központilag irányított hatóságok közlései igen kétesek ... ezek előadták februárban is, hogy terrorhálózatot számoltak fel ... -

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.10.25. 22:11:24

Xirtaebi,
én azokat küldtem el az anyjukba, akik robbantani akartak, te viszont úgy tűnt, hogy az itt lévő "másként" gondolkodókat, ezért szóltam.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.10.25. 22:14:53

Dávidka,
ajánlom figyelmedbe az alábbiakat:
ctrl 2008.10.25. 20:34:23

xirtaebi · http://alojzia 2008.10.25. 22:16:54

t. beleszolok
A márc.15ei "Gyurcsány féle ünneplés "hasonlóan néz ki. Majd az "ORbán féle ünneplés" más lesz. Ugye?
Nekem pedig teljesen mindegy, milyen oldalú a kormány, akkor is ünnep, az ünnep. Mégpedig nemzeti, amit nem kellene elrondítani.

huhaha 2008.10.25. 22:21:04

nem tom.
Én 22-én délután az V. kerülettel ünnepeltem a NI szobornál.
És nem zavartak bennünket.

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.25. 22:21:05

xirtaebi · alojzia 2008.10.25. 22:16:54

bizony, nemzeti ünnep - amin csak a nemzet nem volt ott, meggátolták ebben a kordonok

huhaha 2008.10.25. 22:26:57

david05
játszál máshol kisfiú...

BandW (törölt) 2008.10.25. 22:31:14

Bassza már szét valaki ennek a büdösbunkótahó dávidkának a honlapját ha kérhetem.

Most elnézést kérek a fenti beírásomért a jóérzésű emberektől.

mouseofpain 2008.10.25. 23:12:56

"a fiatalember egy angyalföldi autószerlő műhely vezető munkatársa, a nyomozók péntek éjjel titokban átkutatták az épületet, ahol bombakészítésre alkalmas eszközöket találtak."

Gondolom (vagyis nem gondolom, mert többször is nyilatkozták a rendőrségtől) okt. 23 előtt titkosszolgálati módszerekkel is figyelik az ismert radikális nemzeti csoportokat, több mint valószínű, hogy vannak beépített embereik is. Ezek fényében nem meglepő a fentebbi idézet

jollie 2008.10.25. 23:15:50

punci kuki

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2008.10.25. 23:19:24

Lehet, hogy már volt, de:

Úristen, Sasika!!!!!! Igen, készülődés fázisában foglalták le a kocsit, és igen, azért, mert tudtak róla. Szerinted már nem a készülődés fázisa volt? Már fölrobbant?????

Amúgy meg ugye, a rendőrség csak megalapozott gyanúval (bűncselekmény elkövetésének a gyanújával) foglalhat le valamit. És kérdem én, miért ne lehetne egy benzines palack valamelyik autó csomagtartójában? Akkor kellett, amikor már volt -megalapozott- gyanú, nem csak sima gyanú.

És még valami: Az, hogy a börtön nem elég egy ilyennek, majd mondd a 15 éves tüntetős-molotovkoktélos kisfiú anyjának. De ha 25 éves, akkor is.

Kérlek, ne mondd, hogy nem értem, meg hogy nem voltam ott, a komcsizást is hanyagoljuk, ha lehet, ja és ezzel nem a rendőröket akartam védeni.
Köszönöm.

Bakter 2008.10.25. 23:28:53

"Ilyen sokat nem lehet elvárni az agyi kapacitásától :D:P"

Carnikám, örülök, hogy néhány sorból azonnal felméred egyes ismeretlenek agyi kapacitását. Biztos vezető agysebész vagy.
A dologhoz meg annyit faszikám, ebben a tetű országban az a lényeg, hogy mindenki mindenkinek keresztbe tegyen. Ez megy kormány vs ellenzék viszonylatban is, meztől függetlenül. Egyetlen értelmes dolgot nem képesek csinálni a vezetőink, mert a szavazatmaximalizálásra, ergo a hatalomra törnek, bármi is az ára. A bezzegországban ott északon a baloldal még a szélsőjobbal is összebútorozott: jövőre euróval fizetnek. Nálunk meg Koppány óta az megy, hogy miként tudja az egyik kicsinálni a másikat. Valódi összefogás, ami most is kéne, mikor volt itt utoljára?
Szarban vagyunk? Persze. De mit szóljanak az észtek? 2-3 éve még ők voltak a mintaország, most meg náluk is a csőd fenyeget, több semleges vélemény szerint jóval nagyobb szarban vannak, mint mi. De az általunk folyton lesajnált, lenézett tótok elég jól elvannak még így is. Ők dolgoztak, míg mi lenézegettük őket. Mert mi csak ehhez értünk. Meg a pofázáshoz. Akkor lesz itt valami, ha piszkosul rákényszerítenek minket külső gazdasági erők. Mert akkor nem fog picsogni Feri, és nem fog vigyorogni Viki sem. Hanem kénytelenek lesznek egy asztalhoz ülni. Jelenleg valami ilyesmi kezd kialakulni. Lealábbis remélem, mert a kocsi csak akkor halad, ha a lovak egy irányba mennek.

bithiba 2008.10.25. 23:53:53

azért korai leanyázni a "robbantani szándékozó" urat, azt hiszem.
Én már olyan régóta lakom itt, én szinte mindent elhiszek.
Csak vannak kételyeim. Például ha én robbantani akarnék, akkor nem dobnám be a cuccost a kocsim csomagtartójába, mert egy igazoltatás úgymond "derékba törné a karrierem". Ha még ezen felül elmebeteg vagyok, akkor mindezt október 23-án teszem, amikor is biztosan lehet számítani egy igazoltatásra és gépjármű-ellenőrzésre. És persze részletes beismerő vallomásomban megemlítem, hogyha nem sikerül az A terv szerinti helyszín, akkor a Westend előtt fogok robbantani, ahol aztán semmi sincs. (Legalábbis 21:00 körül az RTL-en ezt állították)Világos.
És persze a rendőrség ismét mindent tudott. Előre. Hát persze. Ők olyanok. Amikor júliusban feltörték az autómat és elvitték a laptopom meg a mobilom (az én hibám, mi a fasznak hagytam benn), akkor tettem azonnal feljelentést. Mint kiderült, aznap nem csak én jártam így, ugyanott még néhány autót feltörtek a tetvek. Leadtam a mobilom IMEI számát, ők tettek némi látszat-intézkedést, az autón ujjlenyomatokat kerestek, egyet találtak (!)valszeg az enyémet vették le, ügyesen...
6 hét múlva (!!!) kaptam egy levelet, hogy tettes ismeretlen (tudom, azért nem ÉN mentem el és szakítottam le a tökét az elkövetőnek, hanem megkértem a rendőrséget, hogy keresse meg, de felesleges volt....) és a nyomozást megszüntették.
Fellebezésnek helye nincs. Egy telefont IMEI alapján bemérni, hát az nagy munka lett volna. Vele együtt meglett volna az összes lopott tárgy, no comment...
Ezután megkérdezem: az a rendőrség ennyire profi lenne, hogy előre bemér és lekapcsol egy robbantó madarat, aki korábban egy kurva autófeltörést képtelen kinyomozni úgy, hogy a segge alá van pakolva minden adat? Vagy ez csak a vizes lepedő tipikus esete?
Itt már annyi mindent találtak. És annyi mindent nem. UD Zrt-nél titkosszolgálati módszereket, a Kruchina fivéreket és azt a szerencsétlen peruit, akik 2006 őszén randalíroztak, a Móri bankrablás gyanúsítottjait, akik még csak véletlen se a Hajdú-Kaiser páros volt. De a falusi kisnyugdíjas kertjét mindig ismeretlen tettesek dézsmálják meg, máig nem tudjuk, ki volt Josiph Tot és Kaya Ibrahim, az Aranykéz utcai robbantást ki követte el, Fenyő Jánost ki ölte meg, a Nógrádi testvérek olajügy-kálváriája még mindig zavaros. A lista hosszú.
Ennek a rendőrségnek - valljuk be - elég nagy naivitással lehet feltétel nélkül hinni. Csak a saját tapasztalataim: 15 ezer forint kenőpénz ellenében engedett el a rendőr, mert szerinte ittas voltam. Ő ugyanis úgy "látta" a szondán, ami ráadásul nem is elektronikus volt, hanem a régi, hagyományos. Ketten voltak, én egyedül. Esélyem a jogszerű bánásmódra....?
És ennek a rendőrségnek, aki erkölcsileg mélyebbre már nem is tudna süllyedni, ennek kellene elhinnem, hogy az az autós tényleg robbantani akart? Lehet, hogy tényleg így volt, de itt már rég nem erről szól a dolog. A rendőrség a politika egyik eszköze, a magyar politikát meg ne említsük, a közvélemény túlnyomó része a politikai közszereplőket hiteltelennek tartja.
Ez van.
Csak most azt nem tudom, kell-e félnem, mert a véleményem ide leírtam.

monlibalage 2008.10.25. 23:54:59

Az eset fele legalább kamu. Ha nem az egésze. Én már azt sem hiszem el, ha történetesen igazat mondanak. Fel sem tételezem ezt a mai hatalomról.


"Gondolom, Tomcat védekezése óta (amikor még a készülődés fázisában kapták el), inkább tovább várnak."

Egy újabb okostojás. Kémiai Nobel-díjat adok neked, ha a Tomcatnél lefoglalt "veszélyes és illegális" anyagokból, te robbanást hozol össze..

monlibalage 2008.10.25. 23:59:19

"Ott volt annak a nyomorék tom és jerry macska gyereknek a büntetőügye , amikor bomba gyártására alkalmas cuccokat találták a kéróján"

Max. annak hazudták. Tudod ez olyam, mint a kúrcsányi őszinte vallomás. Anyád azt...

boka · http://csaszu 2008.10.26. 00:13:55

"Tomcatnél lefoglalt "veszélyes és illegális" anyagokból, te robbanást hozol össze.. "

Vagy Tomcat dalol szépen a titkosszolgálatnak, az a robbanószer ügy pedig felépített legenda .

Egy igazi radikális ritkán mutogatja magát palesztin sálban ( legalábbis németországban már ezért dádá jár )

execute 2008.10.26. 00:21:56

Emlékeztek, hogy a buzivonulás után "molotov koktélok előállítására alkalmas" dolgokat, és savat foglaltak le egy lakásból? De persze csak a rendőrségi közlemény szerint... ugyanis a hivatalos lefoglalási jegyzőkönyvben "hal csali" (bűzös folyadék) szerepelt, és pár doboz tojás.

Nem baj! Hazudozzunk a népnek! Hisz a birka úgy sem szól emiatt... hisz azt hallja amit akar: vagyis hogy itt kurvaveszélyes alakok vannak az utcán.

Na de mi történt ezután? A halcsalis beégés után megvádolták őket "magánlaksértéssel", hiába mondta a tulaj, hogy az ő engedélyével voltak ott a srácok.- Vagyis itt tart a magyar rendőség. Ha nem a saját lakásodban vagy, akkor a tulaj vallomása ellenére is magánlaksértést követsz el.... De persze demokrácia van.-.. Gyurcsányi demokrácia. (ezek még a komcsi elődeiknél is bénább koncepciós pereket kreálnak)

Szerencsétlen hülyére vett balos szavazók meg nem értik, hogy ilyen "veszélyes" alakok hogyan lehetnek szabadlábon.

Ja! A legújabb hazugságukat majd elfelejtettem: "kilenc mentőautót rongáltak meg a tüntetők"... állították népünk vezetői... Majd később kiderült, hogy a fiatalok egy mentőautó alá dobálták a náluk lévő gázálarcokat, köveket, stb... Picit más a helyzet...

avensis (törölt) 2008.10.26. 00:30:52

és tegyük hozzá, a mai ítélkező szervek a megvádoltak 96%-t ténylegesen el is ítélik. Ha ezt összehasonlítjuk a rendőrség balfogásaival (csak amit tudunk, ami kiderül), akkor nem kevés ember ülhet ártatlanul.....

DEGEC 2008.10.26. 00:31:51

ez az egész arra jó, hogy ne figyeljen rájuk a média, mi van pl a 4. metóval?
M0 val??????

monlibalage 2008.10.26. 00:47:16

"Picit más a helyzet... "

Mint amikor a Jereváni rádió bemondta, hogy Moszkvicsot osztogatnak Szaratovban. Aztán kiderült, hogy nem Szaratovban hanem Moszkvában és nem osztogatnak hanem fosztogatnak. A mai tömegtájékoztatás az esetek cirka 90%-ban belpolitikai vonatkozásban kb. ennyire hiteles...

monlibalage 2008.10.26. 00:48:10

"ez az egész arra jó, hogy ne figyeljen rájuk a média, mi van pl a 4. metóval?M0 val??????"

Ha csak ennyi lenne a listán... A censusos választójog nem is volt olyan rossz dolog...

execute 2008.10.26. 00:50:48

ctrl! Tipikus példája vagy a féltudású balos szavazónak.

Remegve várod, hogy Tomcat felrobbantson pár embert, csakhogy a hülye lázálmaid valóra váljanak. Nem tűnik fel, hogy Polgár Tamás előtte is, utána is max füstbombát/bűzbombát, vagy légvédelmi szirénát használt? Miből gondolod, hogy a balos idióták annyira fontosak, hogy fel kell őket robbantani?

Amúgy NEM a lakásában találták, hanem egy barátjánál. És ha emlékszel még: találtak emberi csontokat is. (igaz, hogy lakás tulaja amatőr régész volt, de nem baj) Neked (hűséges Népszabi olvasónak) már diktálták is a hírt: EMBERI CSONTOKAT TALÁLTAK TOMCATNÉL!!!! Vagyis ez egy kannibál, de az is lehet, hogy ő lopta el Kádár koponyáját. (ami akkoriban téma volt felétek) -és a hír legépelői már írás közben tudták, hogy ez kamu, de azért odaírták neked. Mint ahogy azt is, hogy a buzivonuláson vízipisztolyból savat locsoltak a buzikra, amitől "lángolt a kamionon táncolók bőre" (hirszerzo.hu)

3 hónapot ült egy szaros füstbomba miatt. Mutass még egy demokratikus országot, ahol az ilyen senkinek nem ártó, de valóban polgárpukkasztó bloggereket lecsukják/lehallgatják, állandóan zaklatják! (miközben az SZDSZ-es Wahorn András pisztollyal a párnája alatt kénytelen aludni a cigánybűnözők miatt)


Szóval olvasni olvasni olvasni... Minél több forrásból. És csak aztán okoskodni, mert így csak beégtek mint a szar BRFK-s hazudozók. (bár a komcsik taktikája szemmel láthatóan nagyon hatásos a féltudásúak körében)

Ja! Mégvalami: most ugye nyakon öntöttek egy libsit egy vödör szarral. (ezt Tomcat fölvette videóra) Láttad a BRFKL közleményét? Amiben leírják, hogy meg is verték az egyik vendéget aki "csak azért ment oda, hogy a feleket lecsillapítsa"... Látod, ezt a szöveget is annak tudatában írták, hogy közben a YOUTUBE-on már kint volt a felvétel, amin látszik, hogy a "vendég" egy sörösüveggel arcondobta az egyik vödrös embert. És ezért jogosan kapott egy-két pofont. Ez a felek lecsillapítása a BRFK szerint. Persze tudják ők is hogy hazudnak, de a hozzád hasonló célközönség miatt ezt kell tenniük.

monlibalage 2008.10.26. 00:59:37

A blog írójának egy üzenet.

"Az ilyenekkel szemben a börtön sem elég megtorlás."

Khöm. És a fél (egész?) kormányra igaz és a bp-i városvezetésre mit mondanál? És még sorolhatnám. Ők akkor szerinted mit érdemelnek? Emberek életét teszik tönkre, csak amit művelnek vizuálisan annyira nem látványos, mint egy robbantás. A végeredmény viszont ugyanaz.

execute 2008.10.26. 01:03:55

"Tölgyesi Krisztián részletes BEISMERŐ vallomást tett... "

A pátkai polgárőrökről is ezt híresztelte a rendőrség...

brad 2008.10.26. 01:09:48

...valamire rá kell fogni, hogy miért vezényelnek a fóvárosba 3000 rendórt...ok kell hát ismét kreáltak...arra mégsem foghatják, hogy félnek Buziházitól és csőcselékétől...ez az "ünnep" már mindíg az aktuális hatalom mumusa lesz...ma ezek már jobban félnek mint Kádárék anno...azt meg mindannyian tudjuk, hogy ha ma valaki az internet korában bombát akar csinálni az bemegy egy gazdaboltba meg egy kis gázolajért és lerombolja a fél várost...

bjela szila 2008.10.26. 01:38:00

itt nagyon sok debil írogat , aki elhiszi , hogy a törpevíziló éjjel morzsát szedeget a lakásban . .
a palesztinok , írek , baszkok se unalmukban , vagy jódolgukban kezdtek robbantani .
mi még ehhez is birkák vagyunk , nosza kreál a hatalom , a média cirkuszt .
még senki se zsidózott , mi van , nem itt éltek ?

fénydublőr 2008.10.26. 02:44:51

execute

Te most azt mondod, hogy rendben van, ha egy kulturális műsor bármely szereplőjét/látogatóját szarral, savval öntik le? Ez a fasizmus, Te kisagyú, nem tanultál történelmet? De nézegetheted is a Youtube-on, találsz erről dokumentumokat. Aztán nehogy a Te b. nejed basszák (pofán) legközelebb az utcán, miközben vidáman videózgatok.

fénydublőr 2008.10.26. 02:45:47

Ja, és várom anyám telefonszámát...

fénydublőr 2008.10.26. 02:47:55

...és nem tudom, mi az a "libsi", aki "megtámadta" a "vödrös" embert, bazdmegkérlekalássantefasz!

ctrl 2008.10.26. 06:07:37

execute, te valami fogyatékos ember lehetsz, aki valahogyan klavihoz jutott.
A szabad vélemény nyilvánítás jegyében leírtam mit gondolok erről a tetű ex sportolóról(aki mellesleg nem kizárólag a sportot,de a magyarságot is szemen köpte) plusz a kis provokátor tomjonesról vagy hogy hívják azt a kis farkat.
Erre te jössz balosozással, mert nem tudsz engem máshová beilleszteni , a parányi agyad csak arra képes, hogy gyorsan cimkét aggatsz rám , felruházol olyasmivel, amelyről tudásod sincsen.(csodálom ,hogy libsi nem lettem, biztosan kevés kurucinfót olvastál ma, hogy nem ragadtattad el magad)
HA szerinted a vélemény nyilvánításnak elfogadott eszköze a vödör szarral való borogatás, akkor kívánom , hogy legyen része benne a családodnak.Meg sem merem kérdezni ,hogy csak nem ahhoz az etnikumhoz tartozol, amelyet időnként szidalmazol, mert ilyen barbár dolgokat csak arra felé tudnék elképzelni.
Egyébként én nem üveggel dobálnék szaros vödörrel rohangáló borogatós zombikat, hanem lassan megetetném velük a matériát, hogy tudatosítsam bennük ,enyje -bejnye rossz fiúk, hát szabad ilyet!?!
Egyébként egy volt olimpikon kocsijában talált, emberélet kioltására is alkalmas eszközök megtalálása esetén nálad ,hogy jön képbe a baloldal, a libsik, Népszabadság? Értelmezési problémáid vannak a blogot illetően vagy csak egy szokványos paranoiás roham?

Kisangyal 2008.10.26. 07:25:39

Nem értem miért kell folyamatosan egymást szapulni, Magyar a Magyarnak miért megy/veri/öli/bombázza/szarral önti/alátesz/ mittudomén stb...

?????????????????????????????????????????????????????????

Emberek hát szarban vagyunk, millió a problémánk, össze kéne inkább fogni és megoldani valahogy! Nem?

Nem csak a politikusok és a jobb/bal/közép a hibásak, hanem mindenki, aki így viselkedik, gondolkozik! Attól, hogy egymásnak estek nem lesz jobb semmi, csak valakik röhögnek a markukba.
És közben az ország teljesen tönkremegy, mi meg kihalunk a saját hülyeségünk miatt...
Bombával és tüntetésekkel nem lehet megoldani semmit, az kevés és fölösleges is! Inkább értelmesen, józan paraszti ésszel kellene gondolkozni!

Nzoltan 2008.10.26. 07:37:40

"Te most azt mondod, hogy rendben van, ha egy kulturális műsor bármely szereplőjét/látogatóját szarral, savval öntik le?"

Ez krirtika, egy a rendező álltal is provokációnak készült műröl. Hol itt a probléma? Pofonért kiálltott, meg is kapta.

execute 2008.10.26. 07:49:05

FÉNYDUBLŐR, CTRL!

Látom nem jutott el az agyatokig a lényeg! Mikor írtam, hogy helyes leönteni valakit bűzös folyadékkal, vagy egy vödör szarral, vagy helyes megrongálni kilenc mentőautót???
(kopizzátok már be a hsz-emből azt a részt!!!) Szándékosan hazudoztok, vagy csak rám akartok kenni valamit? Ugye CTRL és pont te írod, hogy ne skatulyázzalak be, mikor az eseteket csak leírtam, és nem értékeltem. De te máris a szokásos balos baromságokat képzeled bele a hsz-be.


A hsz-eim arról szóltak, hogy a BRFK közleményei és a valóság között egy szakadék tátong.

Szóval így kezeljétek ezt az ügyet is.
(másodszorra talán sikerül felfognotok)

hasfal 2008.10.26. 07:52:18

most akkor higgyem-e a turáni átkot vagy sem?
körülnézek és kezdem hinni.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.26. 07:55:04

Lehet már ők maguk sem bíznak az informátoraikban. Ha ez segít, itt nálunk az utca végén az iskolát bekamerázták, besötítették és fegyveres őröket látni...Lehet képzelgek, de ez is valami titkosszolgálati bunker lett. Magyar zászló leng rajta, szal nem valami újfajta security cég bázisa...

hasfal 2008.10.26. 07:56:41

Kisangyal 2008.10.26. 07:25:39
Nem értem miért kell folyamatosan egymást szapulni, Magyar a Magyarnak miért megy/veri/öli/bombázza/szarral önti/alátesz/ mittudomén stb...

?????????????????????????????????????????????????????????

Emberek hát szarban vagyunk, millió a problémánk, össze kéne inkább fogni és megoldani valahogy! Nem?

Nem csak a politikusok és a jobb/bal/közép a hibásak, hanem mindenki, aki így viselkedik, gondolkozik! Attól, hogy egymásnak estek nem lesz jobb semmi, csak valakik röhögnek a markukba.
És közben az ország teljesen tönkremegy, mi meg kihalunk a saját hülyeségünk miatt...

hu.wikipedia.org/wiki/Tur%C3%A1ni_%C3%A1tok

Kisangyal 2008.10.26. 08:18:05

"Az átok azonban – írja Tófalvi Péter – csak olyanokon fog, akik hisznek is benne, de az ő esetükben is könnyen megtörhető. A varázsszavak egy-egy betűje minden magyarnál van elrejtve. Ha a betűket egymás mellé tesszük, kijön a varázsige, és az átok megszűnik."

:)

Vagy egy hülye mendemonda miatt pusztuljon az ország és minden Magyar?

Bár már itt vannak az ország következő lakói, ők nem várják meg a végünket... Már csak arra lennék kíváncsi, mikor változtatják meg a "terület" nevét :(

Tomivagyok · http://www.baren.hu 2008.10.26. 08:20:12

kicsikét szerintem tulokoskodod ezt a történetet...
énsem szolok abba bele, hogy az orvosok miért éppen akkor vesznek le valakit a lélegeztetőről.. mert NEM értek hozzá...
ehhez sem értek mégis ennek is számos oka lehet.. nekem mondjuk az jutott eszembe, hogy ha ezt elözö nap lekapcsolják, akkor még lett volna egy napja valakiknek lelkiismeretesen előkészíteni egy másik akciót...
de mondom... ez csak találgatás, nem tudom.. ezért én NEM is írok ebből blogot... :)))

A Nép - te vagy 2008.10.26. 08:27:59

könyves 2008.10.25. 21:12:31,

Rajk is.

Linas Kleiza 2008.10.26. 08:39:35

Marha egyszerű, azért kellett megvárni, hogy a bombákkal már-már akciózzanak a tetvek, mert ezek a gecik annyira szar alakok és gyávák, hogy amennyiben mondjuk a kommunisták által megnyomorított és kisemmizett nemzeti erőként a 200 nm-es családi házuk 3 autós garázsában találják meg ezeket, akkor azon nyomban állították volna ezek a bátor harcosok, hogy csak horgászni indultak volna vagy hogy ezek csak a családi kemence fűtőelemei, úgyhogy gyakorlatilag azon nyomban meg is úszták volna, mint ahogy simán el tudom képzelni, hogy így sem lesz ügyük belőle, hála annak a csoda magyar igazságszolgáltatásnak és a független bírói karnak, végülis nem is értem mit keres benn még előzetesben ez a gyökér terrorista, már rég ki kellett volna engedni, mert a bombakészítés és robbantás is csak szabad véleménynyilvánítás része. Korunk AVH-ja meg bezárja ezt a derék magyar nemzeti hőst, hihetetlen mit meg lehet itt tenni a magyarérzelműekkel.

vén kujon 2008.10.26. 09:01:53

De tényleg...vállalja már valaki, annak a következményét, hogy kiment ordítani, dobálni, anyázni az utcára.
"Békésen hazafelé bandukoltam a rudaszászlómmal, amikor letepertek a rendőrök, az Oktogonnál! "-ugye?:)
"Az ÁVH teletolta a kocsimat, töltött csőkarmantyúkkal!"-gondolom ez jön.
Egy igazi hős kell ide.

z 2008.10.26. 09:10:01

Jobbik vs. Mszp
Összenő ,ami összetartozik !:) De talán ezért van ez a 2 párt a béka segge alatt lassan...

A Nép - te vagy 2008.10.26. 09:14:27

Tomivagyok · www.baren.hu 2008.10.26. 08:20:12

Figyelj, ez nem szakértelem kérédse. Sok sok kilométerről is bűzlik, hogy a magyar titkoszolgálattól származó híreknek semmi hitele sincs. Már jó párszor álltak elő alaptalan félreinformálásokkal párt- illetve hatalompolitikai meggondolásokból. Semmit sem lehet annak venni, aminek mondják. Boncolgatni ugyan éppen ezért tényleg sem érdemes, de észrevételt tenni, hogy minimum nagyon gyanúsak, annál indokoltabb.

z 2008.10.26. 09:14:34

Az a kemény ,hogy a Jobbik szavazóbázisának nagyobb része volt ,csalódott szoci szavazó. Csőcselék csőcselékezik egymást :)
( Abszurdisztán mán csak ilyen)

realitas 2008.10.26. 09:26:33

brad, bjela szila ugye, ha meletetek robbant vola Tölgyesi barátototok játékszere (esetleg leszkitva kezét, lábátgyereketeknek), akkor is az lenne a meggyőződésetek, hogy hatalmi provokációról volt szó? Hiába a hivőknek hitük van a józan ész nem számit...

avensis (törölt) 2008.10.26. 09:27:09

Linas Kleiza,
Már megbocsáss, de honnan veszed, hogy valóban bombát találtak a srácnál? Ott voltál? Láttad? Esetleg a "bombagyáros" közölte veled személyesen szándékait?

Atika!!! 2008.10.26. 09:29:17

Rámjön a röhögőgörcs ha bármit olvasok az NNI-vel, NBH-val és a magyar terroristákkal kapcsolatban. Annyira ésszerűtlennek hangzik. Ez a mostani is. Áttörni egy rendőrkordon egy viszonylag új 206CC-vel. Nincs 1t az egész autó. Robbanóanyaggal és sofőrrel talán. Szóval ismét felmerül (mint már megannyiszor) a megjátszott történet. Nem jött 1 terrorista sem, hát csinálunk egyet. Aztán még sztorit is gyártunk hozzá. Apáiktól, nagyapáiktól tanult dolgok. Mindenesetre így most megint nem arról kell beszélni, hogy mit (nem) tesz meg az a naaagy politikai elit, hanem hogy a haza mekkora szarban volt, mert a ... a ... meg a ...

realitas 2008.10.26. 09:32:26

A titkosszlgálatok nem alaptalan hirekkel állnak elő csak mindig vannak, akik hazánk kiválóan megszerkesztett jogi útvesztőit kihasználva a tényeket is semmisnek nyilvánithatják az információ megszerzésének mkéntjére irányitva a figyelmet....

z 2008.10.26. 09:37:05

realitas 2008.10.26. 09:32:26
pl szlovák terroristák robbantani akarnak a fidesz gyülin???:)

avensis (törölt) 2008.10.26. 09:37:44

realitas,
és akkor mit szólsz, ha kiderül, hogy nem információ, hanem dezinformáció?

z 2008.10.26. 09:44:27

avensis 2008.10.26. 09:37:44

Ja , tényleg őőő izé tévedsz ,amikor az ügyészség 96%-os vádemelési sikerességéről írsz.
Az azé van ,mert csak olyan ügyekben emelnek vádat ,ahol 100%-ig biztosak, és tudják bizonyítani a vádlott bűnösségét. Ezt azt jelenti , hogy baromi sok bűnöző van szabadon , nem azt , hogy sok ártatlan van lecsukva:(

avensis (törölt) 2008.10.26. 09:47:26

z,
csak egy példa: móri bankrablás, Hajdú-Kaiser páros. Oké, nem voltak szentéletű gyerekek, de ez lényegtelen abból a szempontból, hogy a rendőrség "bebizonyította" bűnösségüket. Aztán ha nincs az a veszprémi postásgyilkosság, akkor sosem derül ki az igazság.

mendson 2008.10.26. 09:50:16

Sasika (érdekes egybeesés, hogy a fiamnak is volt egy tanára az általánosban aki sasika becenévre hallgatott).Lehetséges, hogy megelözésből le kellett volna kapcsolni nemzetünk eme hös fiát,de nem lett volna bölcs.Ugyanis a tetten érés ütösebb indok, mint a feltételezés.Ugyanis ez utóbbi -ismerve a hazai birói gyakorlatot- max. biró ejnye-bejnye kiváltására alkalmas.Más. Kifejezetten érdekes, hogy eme hős és hazafi család nem a Kádár elnyomó és más hasonló jelzökkel titulált rendszere ellen akart robbangatással fellépni, hanem egy jól-rosszul ,de demokratikus formában müködő -hisz még a szélsöjobb is beülhet (valszeg a jobbik képében be is fog) a parlamentbe- rendszer ellen érez hevületet. Ez is Csernok (horthysta katonatiszt apa,kitelepített család, távoli rokonság Chernok hercegprimással) megállapítását igazolja, a szélső valamint a radikális jobboldal a kádár-rendszer leghitványabb kiszolgálóiból állt össze.

z 2008.10.26. 09:52:41

avensis 2008.10.26. 09:47:26
Vagy ott van Pusoma Dénes ,de ettől még tényleg így van ,hogy kevés esetben emel vádat az ügyészség.
Franciáknál ez kb 50 % ,minden szarért vádat emel az ügyészség.

szuper 2008.10.26. 10:14:46

Nagyon jó a felvetés!

Nekem az volt furcsa, hogy UGYANEZT A KOCSIT már láttuk egyszer hasonló "csőcselékről" felvett video hírekben.

Emlékszem rá, nem sok ilyen fekete Peugeot 206 CC mászkál piros lökhárító védőcsíkkal...


Nem lehet hogy csupán az egyik kellék az NBH-s megrendezett jelenetek díszleteknél ???

Istvan 2008.10.26. 10:18:50

Akkora baromságokat posztolnak itt egyesek:

1) Most olyan szinten lenne Magyarország mint Rákosi alatt? Tudod ezt bármivel alátámasztani?

2) Az MSZP népszerűsége közelít a jobbikéhoz? Ezt mi alapján állítottad?

3) Titkosszolgálatoktól származó információk hiteltelenek? Mondj példákat.

4) Linas: Lehet mindent tagadni, de végülis akkor azt is lehet mondani, hogy az Őszödi beszéd sem hangzott el soha. Nem voltunk ott, összevághatták.

szuper 2008.10.26. 10:21:34

Kétkedőnek:

Történetesen "az a nő" úgy került oda a temetőbe, hogy Nagy Imre gyászoló rokona! Talán még neki is szabad, több köze van Nagy Imréhez, mint az állítólag magánemberként (40 testőrrel maga mögött) érkező Gyurcsány Ferencnek. Talán.

Istvan 2008.10.26. 10:22:07

Az is fura, hogy azért mert ugyanez az ember a kocsijával már rendbontásban résztvett és ezt fel is vették egyesek szerint arra bizonyíték hogy nem valós, hogy a vezetője szélsőjobboldali radikális.
Az a nem gyanús aki gyanús??

z 2008.10.26. 10:22:50

Istvan 2008.10.26. 10:18:50
"2) Az MSZP népszerűsége közelít a jobbikéhoz? Ezt mi alapján állítottad?"

Nem ezt állítottam ,hanem azt ,hogy a a béka segge alatt van mindkettő. :)

"3) Titkosszolgálatoktól származó információk hiteltelenek? Mondj példákat."

Pl szlovák terroristák fidesz gyülin akarnak robbantani

hozzászóló 2008.10.26. 10:26:45

Szuper, nem lehet, hogy ez inkább azt jelenti, hogy ez a terrorista fasz régóta egy szélsőséges kretén és ezért régebbi felvételeken is rajta van a kocsija?

Istvan 2008.10.26. 10:28:32

z:
2) Akkor most vagy 40% alatt béka segge alatt van minden párt, vagy pedig két különböző béka seggéről beszélsz, egyről 40% körül, egy másikról pedig 1% körül. Hát a béka segge alatt kifejezést nem így szokták használni.

3) Miből gondolod hogy nem akartak robbantani?
Gondolom ha robbantottak volna, vagy legalább megpróbálták volna az a titkosszolgálato hibája. Az hogy a bejelentés után (és feltehetően egyéb intézkedések után) visszavonultak, nem próbáltak robbantani ezek szerint arra bizonyíték hogy nem is akartak.

hozzászóló 2008.10.26. 10:30:41

Z, fogadok, hogy ha a rendőrség bejelentette volna, hogy egy volt olimpikonunk robbantani akar, könnyesre röhögted volna magadat az abszúrd hír hallatán. :)

z 2008.10.26. 10:33:22

Istvan 2008.10.26. 10:28:32

- Sajnálom az mszp megkopott, szavazótábora lecsökkent, dolgozd fel !:) A béka segge alatt vannak , idáig akár egyedül is tudtak volna válsztásokat nyerni, most még az szdsz + mdf koalával sem sikerülne:)
-Szlovák terroristák arról híresek ,hogy fidesz ellen terveznek robbantást, NA TUDOD KIVEL SZÓRAKOZZ!

z 2008.10.26. 10:35:18

hozzászóló 2008.10.26. 10:30:41

-ezt a srácot elkapták
-szlovák srácok sehol sincsenek

Istvan 2008.10.26. 10:35:56

z: lecsökkent, ezt senki sem tagadta, de az MSZPt és a Jobbik népszerűségét egy kategóriába sorolod akkor hülyét csinálsz magadból

nem szórakozom senkivel, veled végképp nem, de Orbán (is) szokott provokátorokról beszélni. Talán nem hiszel vele, vagy talán nem gondolod hogy szlovák terroristák provokációt hajtanának végre??

z 2008.10.26. 10:38:27

Istvan 2008.10.26. 10:35:56

Sőt , az a gond ,hogy az mszp -ről leolvadt csoport a Jobbiknál találta meg a helyét. Mondtam (írtam már:) csőcselék csőcselékezik le a csőcseléket!:)

Istvan 2008.10.26. 10:40:39

Egyébként a szlovák szélsőjobb hosszú ideje beszél arról hogy a Fidesz és szövetségesei szélsőséges nacionalista szervezetek. De te biztos csak a "kócos asszonyozást" hallottad meg.

Istvan 2008.10.26. 10:41:55

z: ettől még baromság amit mondtál, hogy azonos mércéhez méred a jobbik és az mszp népszerűségét. írhatsz még mindenfélét, tulajdoníthatsz nekem bármit, ez egy baromság.

Netuddki. 2008.10.26. 10:42:27

Micsoda suicid kretének vannak. Aki valóban bombát akarna gyártani az nem vacakolna holmi petárdák és n-ed osztályú "játékos tüzijáték" frinc-francok szétszerelésével. Amikor a környező országokban minden olcsón beszerezhető.
Szerencsére akinek egy csöpp esze van az nem áll neki bombát gyártani. Akinek meg nincs azt úgyis elkapják, vagy (jó esetben) saját magát robbantja fel.

Na lapozzunk. Mi van az adónkkal? Mikor lesz csökkentve? Előrehozott választások?

z 2008.10.26. 10:42:55

Istvan 2008.10.26. 10:40:39

Hát meggyőztél , így bizonyítékok nélkül is ,mert a szlovák al kaidásokat nem fogták el :) Azóta is rettegek ,mi lesz ,ha felrobbantanak ....:(

z 2008.10.26. 10:45:27

Istvan 2008.10.26. 10:41:55

Bruhahaa ne sírj már ! Akkor a kedvedért pontosítok :
-a Jobbik nagyon ,az Mszp kicsit van a béka segge alatt.
-szavazóik meghatározó része inaktív csöcselék!

Így akkor most jó????

Netuddki. 2008.10.26. 10:48:17

Istvan 2008.10.26. 10:41:55
Attól, hogy valakiknek nagy a pofája és emiatt sokszor kerülnek a címlapra még nem azt jelenti, hogy népszerűek.

hozzászóló 2008.10.26. 10:51:16

Szuper:
Ok, a szlovákok nincsenek meg, de ez nem jelenti azt, hogy nem voltak itt. Persze nem túl hihető, de eddig a magyar terroristákon is csak röhögött az ember. És ha belegondolok, hogy itt milyen politikai szardobálás kezdődne egy sikeres robbantás után, főleg ha nincs meg az elkövető... A mostani helyzetünk fényes jövőkép lenne ahhoz a mélyponthoz képest, amihez vezetne egy ilyen esemény.

Persze egy magyar terrorista nem feltétlen jelenti azt hogy van több is, a sok elégedetlen ember között lehet egy elmebeteg. De mostantól már tényleg nem tudhatjuk, hogy egy bejelentésnek mennyi az igazságtartalma. :(

z 2008.10.26. 10:56:19

hozzászóló 2008.10.26. 10:51:16

-Mindig lesznek elmebetegek. Ez a srác nem terrorista ,hanem pöcs. Idáig azt tudjuk ,hogy a cucca nagyot pukkant volna. (ez persze számomra nem menti fel az idiótát)
-A rendrség ,nbh , mittoménki időben elfogta- gratula érte.
-Gratula a rendőrségnek ,hogy 2 év után Buziházi Györgyöt randalírozás előtt igazoltatta, nem engedte a maszkos melegeknek a vonulást
- ha jól végzik a dolgukat nincs semmi baj, csak bakker végezzék jól!!!

hozzászóló 2008.10.26. 10:57:04

Hopp, Szuper helyett, Z. :) Közben más kommenteket is olvastam és vhogy összekevertem a nicket. Bocs. :)

eli70 2008.10.26. 10:57:58

Elárulná valaki,hogy ezek az idomok hogy robbanthatóak fel?Nem elméletileg,gyakorlatilag!!Szilveszteri rakétával,hogy lehet a felüljárót megrongálni,nem elméletileg,gyakorlatilag?!!és,hogy kerültek a Markó utcába molotov koktélok kartondobozokba becsomagolva,miközbe rendör rendört ért aznap?!Valami büzlikDániába,és nem csak ott!!Gondolkodni,mielött itélkezel!!

Retexis 2008.10.26. 10:58:24

Egy kis díszruhareklám:

kuruc.info/r/32/29927/

:)

Istvan 2008.10.26. 10:59:39

kovi: miből gondolod hogy ez alapján becsültem a népszerűségüket, amikor erre jól mérhető adatok is vannak? De bárkiben fogadok egy üveg száraz pezsgőben hogy az MSZP népszerűsége, több mint 30 szorosa lesz a jobbikénak. Aki szerint a két népszerűség azonos mércével mérhető javaslom éljen a lehetőséggel.

z 2008.10.26. 11:00:13

Retexis 2008.10.26. 10:58:24
Sírok:):):) Az egész egy gerillamarketing volt!

Istvan 2008.10.26. 11:01:43

Na kezd alakulni. Bár még mindig nem értem hogy lehet hogy nálad 30-40% felett van a béka feneke, de nem kínozlak tovább, már mindenki számára nyilvánvaló hogy hülyeséget írtál, te pedig úgysem fogod beismerni.

z 2008.10.26. 11:01:55

Istvan 2008.10.26. 10:59:39
"MSZP népszerűsége, több mint 30 szorosa lesz a jobbikénak"
Remélem én is Jobbik 0.3% mszp 9% :)

z 2008.10.26. 11:03:32

Istvan 2008.10.26. 11:01:43
Tényleg ne kínozz !

Istvan 2008.10.26. 11:04:49

Egyébként nem vagyok MSZPs. Gyurcsány szerintem is elkúrta, de szerintem semmivel sem jobb a másik oldal sem, és a nyilvánvaló baromságok ettől még mindkét oldalon nyilvánvaló baromságok.

z 2008.10.26. 11:12:10

Istvan 2008.10.26. 11:04:49
Senkit nem érdekel (pontosabban engem nem) , hogy milyen párti vagy .....:) De kérlek írd már meg a béka segge pontosan meghatározott, és a tudomány által lefektetett értékeit!:)

torró 2008.10.26. 11:51:39

Nem vagyok MSZP-és nem vagyok MSZP-és de arra szavaztál. Csak a Gyurcsányék kúrták el nem kicsit hanem nagyon. Ezt ő mondta. De ebből még nem következik automatice hogy a másik sem jobb! .
Kurvára bírom ezt a fajta hozzá állást, mert mindig az a vége hogy mindenki más hülye csak mi balosok vagyunk a tudás birtoklói.
Egyszer régebben volt egy vitám, amiben egy munkásőr ismerősöm azt állította hogy a m-őrség és a párt tagok finanszírozása nem kerül nekem semmibe. Elővetettem vele papírt meg ceruzát és fehéren feketén az első összeadásnál kiderült
hogy még a párt titkár fizetésére se futja a befizetett tagdíjukból. Tehát ha valaki leáll vitatkozni, nem árt ha alaposan tájékozódik.

avensis (törölt) 2008.10.26. 14:20:19

István:
"3) Titkosszolgálatoktól származó információk hiteltelenek? Mondj példákat."
UD ZRt elleni ámokfutás például.
De nézzük a másik végéről. Ez a titkosszolgálat, aki lefülelte a "bombagyárost", képtelen volt megállapítani, hogy ki hozta nyílvánosságra az öszödi beszédet...? Nem fura? Vagy ez szupertitkos? És ki volt Kaya Ibrahim? Ma sem tudjuk....
süti beállítások módosítása