babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Gázt nekik!

2009.01.08. 15:43 sasika61

 

Végre egy olyan döntés, amikor fenntartások nélkül azonosulni tudok a kormány álláspontjával! Nem mintha nekem annyira hiányzott volna ez az érzés, s most is inkább arról van szó, hogy a kormány döntött aszerint, ahogyan én azt jónak gondoltam, s ahogyan azt már tegnap is javasoltam, vagyis ők azonosultak velem, akit egyébként nem is ismernek.
 
Természetesen korunk nagy témájáról, a gázról van szó. Meglehetősen rosszkedvvel vettem tudomásul a tegnapi nyilatkozatokat, hogy elzárkóztunk a szerb gázkérés teljesítése elől, ehhez képest váratlan fordulatként hatott, hogy a kormány mégis meggondolta magát, hajlandó 1-2 millió köbméternyi gázt eladni (nem segély!) Szerbiának, s a szándékot naponta felülvizsgálják:  http://index.hu/gazdasag/magyar/szrbgaz09010/.
 
Ez jó, minden gúny nélkül mondom: dicséretet érdemelnek.
A tegnapi blogtermést végigfutva tudom, hogy a szándék nem fog osztatlan sikert aratni. Úgy gondolom azonban, nyomós érvek szólnak a támogatás mellett. Jelenlegi állapot szerint gáztartalékaink több hétre elegendőek. A szerbeké egy hétre, már most is erős korlátozások vannak, különösen a Vajdaságban és Belgrádban kritikus a helyzet. Nem pusztán az emberbaráti szeretet (az is!), hanem érdekeink is a támogatás mellett szólnak. Ilyen krízishelyzetben nem szabad fölvetni sérelmeinket, még ha azok egyébként jogosak lehetnek is: magyarverések, történelmi múlt stb. Ez egyszerűen nem érv: ha valakinek ég a háza, nem mérlegelhetünk, hogy az illető a haragosom. Sőt, éppen ez az a pillanat, amikor nagyvonalúságunkat, hogy ne mondjam:erőnket bizonyíthatjuk; nem kérkedve, nem sérelmeket emlegetve, de segítünk.
 
Akkor is, ha semmi nem változik. Akkor is, ha holnap újra megvernek ott egy magyart. Akkor is, ha a vajdasági autonómia vágyálom marad. Mert ezek a gesztusok hatnak. Lehet, hogy nem nagy tömegekre, lehet, hogy nem a fanatikus magyargyűlölőkre, de hatnak. Muszáj ebben hinnünk, különben értelmetlen lenne mindenféle „nemes” gesztus, jócselekedet, nemcsak ott: itthon is.
 
Nem elhanyagolható szempont, hogy a Vajdaságban, az egyik legnehezebb helyzetben lévő területen jelentős számú magyar él, talán őket is segíthetjük, talán a helyzetüket, megítélésüket is javíthatjuk. Ráadásul  itt az ortodox karácsony: mi mással ajándékozhatnánk meg jobban őket, mint egy ilyen gesztussal?
 
Meleg karácsonyt kívánok nekik, én pedig megígérem, a kormány legközelebbi ballépését köszönetképpen szó nélkül hagyom.

312 komment · 1 trackback

Címkék: közélet kormány gáztámogatás szerbiának

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr84865541

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.01.08. 19:56:39

Szénszünet gázszünetJanuár 10-ét az Országos Érdekegyeztető Tanács (OÉT) a korábbi megállapodással (azaz, hogy munkanap, amellyel a január 2-át dolgozzuk le) ellentétben munkaszüneti nappá nyilvánította. Egy ilyen döntés nem kavar nagy port, hiszen mégisc…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szar Szemét Szaralak 2009.01.08. 18:39:43

Van rá egy ezresem, hogy a szerbek ezután is ugyanúgy pofán fognak szarni minket,mint eddig. A meghunyászkodó birkák ezt érdemlik. Ugyanúgy fogják verni a magyart, ugyanúgy zülleszteni fogják a Vajdaságot. Mondjatok már egy példát is, amikor ezt a nagyvonalúságot viszonozták nekünk??

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.01.08. 18:41:19

@Szar Szemét Szaralak:
nézd, itt korábban már jelezték, hogy máris vannak szerbek, akik méltányolták a gesztust:

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.08. 18:41:57

@szakértőbb:

Ne mondd, hogy az EU-nak nincs Oroszország felé zsarolási potenciálja!

(Ha tényleg nem lenne, Oroszország vajon miért nem kebelezte be már rég egész Európát?)

Sasika pedig mit mondott erről?

2009.01.08. 18:43:39

A cikkhez nincs mit hozzátennem. A fanyalgó hozzászólóknak csak annyit, hogy egy jószándékú gesztus akkor is hasznos annak, aki ad, ha nem kap ezért cserébe semmit, ugyanis hozzásegít, hogy egy kicsit nagyobb önbecsüléssel tekintsünk magunkra. Szerintem egy kis plusz önbecsülésre nagyon nagy szükége van ma a magyaroknak.

Hozzáteszem, nem vagyok híve a bután adakozásnak. A földgázból nekünk is kevés van, de a mennyiség, amit Szerbiának adtunk, a mi túlélésünk szempontjából lényegtelen. Emiatt lett volna óriási hiba nem adni, csak vesztettünk volna rajta.

megadeth1 2009.01.08. 18:44:38

Lusta vagyok visszaolvasni az összeset, de végre valahára egy emberhez méltó döntést hozott a nagytudású kormányunk.
Aki meg azzal példálózott, h bezzeg a suzuki meg áll, ne felejtse, h az már leállt a válság miatt mielőtt kitört a gázbalhé. Akkor meg kurvára felesleges fűteni az üzemet, ha nincs megrendelés. Jól jöhet még Magyarország megítélésében ez a gesztus, bőven van hova fejlődni...

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.01.08. 18:45:07

De. Baromira fontosak vagyunk az EU-nak. A szerbek is, a magyarok is, leginkább talán lengyelek, románok.
Valakivel védetni kell a seggüket. Valakivel ki kellfizetettni a számláik egy részét legalább. Valakinek el kell adni a szemetjüket, feleslegüket, szar áruikat. Valakihez képest fasza csávónak kell érezniük magukat. Valahová el kell sütni a hótfeleslegesen, de épp csak kiképzett embereiket. Valahonnan be kell szerezniük az alja munkára való embert, mert hát mivé lenne a világ, ha egy angol szedné le az angol epret...
Azaz kell nekik az olyan balek, aki le is nyeli, amit szop, és még fizet is érte.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.01.08. 18:48:38

@sasika61: Igen, örvendünk is neki. Szép tőlük. Ha normális kormányunk lenne, ki is használná politikailag, sőt, ha lett volna ilyenünk az utóbbi pár évben, akkor még szükség se lenne rá.
De kérdem én ártatlan pofával:Csak ilyen kommentek, blogbejegyzések vannak? Vagy legalább ezek vannak többségben?
Érdekelne az arány, és érdekelne a negatív megjegyzés is. De sajna nem tudok szerb nyelven, nem tudok rákeresni a kérdéskörre.

Pinainas 2009.01.08. 18:51:15

Gáz kéne? Nekünk meg autonómia.. Koszovóba amúgy megy a fűtés?

Szar Szemét Szaralak 2009.01.08. 18:52:33

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.01.08. 18:41:19

Mert nem mondhatják azt, hogy "nézd má', a birkák esdekelnek, hogy fűthessünk". Lásd. Szlovákia. Hányszor szégyelltük magunkat / téptük meg a ruhánkat / álltunk a sarokba, mert a Felvidék Mo. része volt és ott magyarok ragadtak egy döntés miatt. És hol tartunk? 2008-ban még mindig azon megy a vívódás, hogy Bratislava lehet-e Pozsony.

szakértőbb 2009.01.08. 18:56:40

@Csöncsön:
azert nem kebelez be, mert el kene minket is tartani:-) Minek kebelezne be, igy is el vannak.

Sasika-val az eredeti cikk allaspontjaval ertek egyet, de ezt mar mondtam.

Favnvs: Ezt az autonomiat mar megbeszeltuk,majd akkor lesz, ha a szerbek(romanok, szlovakok) felajanljak, hogy legyen. Kovetelni lehet, csak vicces, mert sz@rnak ra. Hat, ez mar csak igy van.

VIKUNYA 2009.01.08. 18:57:51

Hvala Madjarskoj braci (kad nam Rusi vise to nisu) sto su nam ucinili komsijski i ljudski ustupak. Rusi su takodje prekinuli protok gasa Madjarima, ali i pored toga sto Madjari ne mogu da budu sigurni koliko ce taj prekid trajati, oni ipak pristaju da nam od svojih rezervi salju gas.

Köszönjük a magyar testvéreknek (ha már az oroszok nem azok többé), mert szomszédi és emberi gesztust tettek felénk. Az oroszok a magyaroknak szintén nem adnak gázt, és a magyarok nem tudják, meddig tart ez, mégis ráálltak, hogy a saját tartalékaikból gázt adjanak.

VIKUNYA 2009.01.08. 18:58:43

@szakértőbb: Ha nem követeled, sose lesz. A szép szemedért nem kapsz semmit. (Csak gázt).

2009.01.08. 18:59:24

Sasika! Egyetértek! Ha tudunk segitsünk!Amugy meg van tartalékunk!Nem is kevés!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.08. 19:00:19

@szakértőbb:

Sasikával én is egyetértek, mint már kb. 200 hozzászólással ezelőtt meg is írtam. :-)

Most viszont lelépek. További jó vitázást!

szakértőbb 2009.01.08. 19:00:57

@VIKUNYA: Ezt mire irtad? En semmit nem kovetelek...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.08. 19:01:01

Maximálisan egyetértek a szerbek kisegítésével - nemcsak szolidaritási alapon. Ez az utóbbi egy év legjobb külpolitikai vonatkozású döntése. Talán ennek elég pozitív visszhangja lesz a szerbek körében ahhoz, hogy ha később leszenk magyar beruházási tervek Szerbiában, akkor ezeket kedvezően fogadják.

Persze ehhez szükség lenne egy olyan kormányra is, aki képes kihasználni a kedvező külpolitikai helyzeteket... Vagy egyáltalán van bármilyen külpolitikája...

Off: Azért nem ártana, ha a Főgáz kikapcsolná a fűtést az orosz nagykövetségen.
Kölcsönbaxás visszajár. :)

ctrl 2009.01.08. 19:01:54

A barom index nagyon félrevezetett a felkonffal, örülök a leírtaknak.
Ez alól kivétel az a pár nacionalista barom, akikből sajnos van mindkét oldalon, itt és a szerbeknél is ,de a jóérzésű ember a nyálát sem szennyezné velük.

VIKUNYA 2009.01.08. 19:01:56

@szakértőbb: na ez az, de te ne is követelj.

szakértőbb 2009.01.08. 19:02:15

@VIKUNYA:
Ja, ertem. Akkor csak koveteljetek. Akkor sem lesz, meg beke es jo viszony sem:-(((

Arszák 2009.01.08. 19:04:08

@mefisto: Off: Azért nem ártana, ha a Főgáz kikapcsolná a fűtést az orosz nagykövetségen.
Kölcsönbaxás visszajár. :)


JÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!:D:DD:

VIKUNYA 2009.01.08. 19:04:45

@szakértőbb: szhomorú, ha már kérsz/követelsz valamit, akkor mindjárt rosszban lesznek veled. nehogy azt hidd, aki nem áll ki magáért, az az ellenfele sem becsüli. és könnyebb is belerútni. akkor már inkább a célvezérelt konfliktus.

phaidros 2009.01.08. 19:07:33

A blogajánló szerkesztője hülye, a cikk meg szuper, köszi!

Arszák 2009.01.08. 19:07:33

@ctrl: Szaaaaadesssssssz!!!!!!
:):)

szakértőbb 2009.01.08. 19:10:42

@VIKUNYA:
tudod sokkal egyszerubb megoldas lenne, ha megszunnenek a hatarok, mint nyugat-europaban, es akkor mennel oda, ahova akarsz, amikor akarsz.. Es nem igazan szamitana, melyik orszagban laksz. En csak erre akartam utalni.

Amit Ti akartok, az tortenelem visszacsinalasa, meg hasonlok, na abbol nem lesz semmi. De kovetelni lehet, persze.
AZ, hogy ki kit becsul, az mar gazosabb, ne firtassuk:-) Szerintem aki az oroszlan orrat pockolgeti viccbol, az max. hulye, nem bator:-)
(Itt persze nem Szerbia az oroszlan, ez csak egy
rossz pelda.)

Na, viszlat, megyek!

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2009.01.08. 19:18:43

sasika: most talán először szívemből szóltál

Winston Smith: igen, sokba kerül nekünk ez a jófejség, de meg kellett tenni - a Vajdaság még még sokszorosan fizette volna meg, ha nem.

blogszemle (törölt) · http://magyar-blogszemle.blog.hu/ 2009.01.08. 19:26:37

Melyik szomszédos ország adna nekünk gázt hasonló helyzetben?

Egyik se.

Ezért erősebbek ők napról napra, s gyengülünk mi magyarok ugyanakkor folyamatosan.

Chalabre (törölt) 2009.01.08. 19:35:24


Maximálisan egyetértek. Ahogy tudunk, segítsünk. Szerbeknek is ugyanúgy. De azért ijesztő olvasni, hogy "...nyomós érvek szólnak a támogatás mellett. Jelenlegi állapot szerint gáztartalékaink több hétre elegendőek". Ez azért egyáltalán nem nyomós érvnek tűnik számomra. Több hét? Mégcsak január eleje van. Több hét múlva is még csak február. És ha az is és március is olyan zimankós lesz, mint ami miatt jelenleg is vacogunk, akkor valahogy nem érzem biztonságban a bőrkénk. Lehet, hogy fagyoskodni fogunk, ha tőlünk keletebbre kötik az ebet a karóhoz? Még bármi lehet.

Addig is bújjunk össze és melegítsünk egymást, hisz egy a baj, mely összetart szerbet és magyart :-).

phaidros 2009.01.08. 19:35:51

@blogszemle: A politika fura dolog. Lehet hogy meglepődnél.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2009.01.08. 19:36:21

Csatlakozom a pozitív reakciókhoz: jó döntés volt. És tegnap még jobb döntés lett volna: Kétszer ad, aki gyorsan ad. Sasika postjával nagyon egyetértek, pontosan leírta, amit én is gondolok. Egy didergő ötéves szerb kissrác elsősorban fázó kisgyerek, másodsorban szerb. Ha nagy szerb srác lesz, akkor is emlékezni fog rá, hogy amikor kicsi volt és olyan rettenetesen fázott '09 telén, akkor honnét kapott segítséget.

vizicickány 2009.01.08. 19:37:11

Én örülök az intézkedésnek, és annak, hogy miközben az oroszok egyszerű sakkbábunak tekintik Szerbiát (is), az EU meg szokás szerint töketlenkedik, mi segítünk. Azért kíváncsi lennék, hogy mit gondolnak a szerbek arról, hogy miután a testvéri Oroszország jól megszivatta őked, a gonosz, revizionista magyarok osztják meg a bajban szűkös készleteiket velük...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.08. 19:39:07

@blogszemle

Ez elsősorban azért van így, mert nekünk van messze a legnagyobb stratégiai gáztároló kapacitásunk a régióban. Ezeket az adottságokat használni kellene. Mondjuk beszállni a Nabucco-ba, terjeszkedni egy csöppet és az osztrákokkal közösen jól "befűteni" a ruszkiknak.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2009.01.08. 19:39:31

@mefisto: "Off: Azért nem ártana, ha a Főgáz kikapcsolná a fűtést az orosz nagykövetségen.
Kölcsönbaxás visszajár. :)"

:D kurrrvajóóóó! :))))

Shore 2009.01.08. 19:43:27

sasika

Ha nem a "kórházvédelemről" van szó, akkor hihetetlenül normális vagy:)

Abszolút úgy gondolom, ahogy te. Bizony ez tisztán "emberbaráti szeretet" kérdése (az hogy ez még a jól felfogott érdekünk is, csak bónusz). Rettentően pitiáner dolog lett volna megtagadni ezt a gesztust.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.08. 19:47:38

Az EU "reakciója" szint alatti. Mire azok a lúzerek legépelik az "Ukrán-orosz energetikai krízishelyzet azonnali és kimerítő megoldására törekvő európai közösségi stratégiai szakértői egyeztető bizottság" ügyrendjét valamelyik szimpatikus holland úriember vezetésével + megtartják az első felkonferáló sajtótájékoztatót valamelyik mutatós brüsszeli irodaházban, már az egésznek vége lesz. Meg március lesz.

szernyeteglejos (törölt) 2009.01.08. 19:47:43

Ez 1 jódolog. Messzire elhallatszik.:)

changebug (törölt) 2009.01.08. 19:52:37

Szerintem ez sima üzlet. És gondolom jó üzlet. Gyanítom, ha ilyenkor gázt adsz akkor egy 10-20%-ot rászámolsz. Egy kis pluszbevétel.
Valószínű tőlünk tudják még így is legolcsóbban beszerezni.
Felesleges szerintem ebbe többet belevinni.

lm1209 2009.01.08. 19:58:03

Szerintem is nagyon helyes volt ezt meglépni, én is visszavettem a fűtésből (ha a napi fogyasztásunktól függ a szállítás, akkor ne rajtam múljon) - szerintem amúgy is max jövő hétig fog tartani ez a móka.

De azért ne álmodozzunk itt könnyes szemű, hálás szerb gyerekekről. Nézzetek rá például a szerb kormányzat lapjára, ahonnét az jön le, hogy a szerb elnök találkozott a magyarral, és hipp-hopp, lett gáz...
(forrás angolul: www.srbija.gov.rs/vesti/vest.php?id=52277)

Ezért örülök VIKUNYA kommentjeinek - még ilyet, ha lehet - jó lenne tudni, "mennyire jön át" az ottani népeknek, hogy nem feltélten Tadic érdeme az, hogy jut nekik is gáz.

phaidros 2009.01.08. 20:13:00

Érdekességnek - mi meg áramot kapunk Romániától:

erdely.ma/gazdasag.php?id=46837

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.01.08. 20:20:22

@VIKUNYA: 2009.01.08. 18:57:51
Bár nem tudok szerbül, érdekelnének, honnan valók az idézeteid?

pamutmacska 2009.01.08. 20:33:28

@dorax: tényleg nem nagyon vagyok politikailag képben. Annyit tudok, hogy mszp és fidesz nem jó pajtások. :)
Ezek szerint szdsz-es volnék? Csak halkan jelzem, hogy közöm nincs a liberális (vagy annak mondott) politikához, távol áll tőlem. Én az emberségben és a becsületben hiszek.
Csak azért kérdeztem, mert "szarzsák" ennek nevezett. Gondoltam, tudjam már, mi is volnék. Szerinte.
De különben meg már mindegy is, túlvagyok szegénykén.

lm1209 2009.01.08. 20:44:59

@phaidros: az áram miatt szerintem nem kell aggódni, előfordul az ilyen. A mai fogyasztást tegnap tervezték meg az illetékesek, és annak megfelelően kötnek le erőművi kapacitást (fogyasztásra+tartaléknak). Ha alálőnek, akkor kisegítést kell kérni, előfordul. Biztos van hazai erőmű is, ami ezt tudná szolgáltatni, de lehet, hogy a román villany olcsóbb. Szimplán piaci alapon működik.
Szlovénia kivételével minden szomszédos országgal van távvezeték-kapcsolatunk, a jelentősebb gázos erőművek tudtommal átálltak olajra, szóval baj nem lehet. Amúgy az újságban lehetett olvasni, hogy villamosenergia-vonalon is áll a bál az ukránokkal, a határkeresztező kapacitásokon nem tudtak megegyezni, így most az ottani szállítás elvileg le van állítva.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.01.08. 20:47:58

Egyrészről pénzt kapunk érte. Másrészről sok MAGYAR is kap a gázból. Harmadrészt pont az ilyen szívességek enyhíthetik a viszonyt köztünk. Negyedrészt, igen vegyük le egy fokkal a hőmérsékletet, cserébe pár szomszédunknak nem fagy be a valaga a saját karácsonyán. Emberek vagyunk, ez a helyes.

Arszák 2009.01.08. 20:51:43

@pamutmacska: Mégse vagy túl, hisz' beszólni próbáltál, cottonmacsek! XD Hihi!:)

Rwindx 2009.01.08. 20:52:41

phaidros:
Úgy tudom az üzletből nem lett semmi. A románok nem kértek pénzt, csak azt hogy valamikor adjuk vissza az áramot. A magyar kormány végülis mástól vásárolt.

pamutmacska 2009.01.08. 21:01:44

@Arszák: drága, ha én beszólok, akkor azt megérzed. De mint írtam, a bokámig nem érsz fel, ezért nem fecsérlem rád az időmet. Te csak a billentyűzeteddel vagy nagy harcos, ha valami gebasz lenne, te lennél az első visítva menekülő majom.

A többiektől bocs az offért, innentől kezdve akármit is ír szarzsák, nem süllyedek le a szintjére. Én kérek elnézést Tőletek!

Arszák 2009.01.08. 21:04:15

Elnézést kérek cottonmacsek nevében az ordenáré hangvételért!:)
Macsek: Mondasz egy helyet és időpontot Bp-n belül, találkozhatunk! Szeretnék tőled személyesen is elézést kérni.:)

Médiafika · http://www.bloggerevagy.blog.hu 2009.01.08. 21:05:57

Pamut, rossz emberrel kötekedsz, Arszákkal nem kéne, nekem elhiheted...

www.bloggerevagy.blog.hu

pamutmacska 2009.01.08. 21:09:17

@Footballarena: nagyon megijesztettél. :)
Egyébként ha pirinyót visszaolvasol, nem én kezdtem. Csak helyre akartam tenni, mi a túró az a szadesz. De nem szeretném tovább offolni a topikot, tényleg.

Médiafika · http://www.bloggerevagy.blog.hu 2009.01.08. 21:11:46

Pamut: Nem akartalak beparáztatni, csak figyelmeztettelek, nem fenyegetni akartalak, csak gondoltam felvilágosítalak, kinek írsz ilyen hangnemben...

www.bloggerevagy.blog.hu

Arszák 2009.01.08. 21:13:42

@Footballarena:
Amúgy gyanúsan hallgatag az ajánlatomat illetően. Attól tartok, nem akar (/mer?) velem randizni. :)

Médiafika · http://www.bloggerevagy.blog.hu 2009.01.08. 21:14:58

A saját jól felfogott érdeke is azt kívánja, hogy ne keveredjen bele a városban egy dühös Arszákba:)

pamutmacska 2009.01.08. 21:15:26

@Footballarena: köszönöm a tájékoztatást. (egyébként kinek, mert nem ijedtem meg, vagy kéne?) Máskülönben ő sem tudhatja én ki vagyok. Valószínűleg az életben hozzám sem merne szólni. :) Bár nem tudom....
A hangnemet, pontosabban a hangulatot ő adta meg egyébként. De olvass vissza, ha tényleg tudni szeretnéd! Ha nem, akkor mindegy.
Nem az baj, ha valaki másképpen gondol valamit, hanem az, ahogyan teszi. De mint mondtam, nem vagyok vele (szerencsére) egy szinten. S TÉNYLEG NEM SZERETNÉK ERRŐL TOVÁBB BESZÉLNI, sem időt pazarolni rá. Csak mivel írtál valamit, van bennem annyi, hogy válaszoljak. Minden jót Neked!

pamutmacska 2009.01.08. 21:17:24

Szegény pára nem veszi észre, hogy nem AKAROK vele beszélgetni! Szánalom a köbön.

Médiafika · http://www.bloggerevagy.blog.hu 2009.01.08. 21:20:11

Hidd el, én sem a levegőbe beszélek, ismerem őt, egy nagyon értékes ember. Tényleg nem tudjuk, hogy ki vagy, de mostmár kezd érdekelni. Szóval az ajánlatom a következő: Ha itt nem szeretnél többet a témával foglalkozni, de máshol igen, akkor felajánlom, hogy élő adásban mondhasd el a véleményed, a saját rádióműsoromban, csak egy mikrofon, és TE kellesz hozzá, szükség esetén Arszák is ott lesz. Na, mit szólsz?

blogszemle (törölt) · http://magyar-blogszemle.blog.hu/ 2009.01.08. 21:26:08

@mefisto: Az Internacionálét ne énekeljem el eme csodás mai döntés hatására?

Éljen a Párt,
Éljen Gyurcsányi!
Éljen a Párt,
Éljen Gyurcsányi!
(vastaps, aki nem, azt elviszi az NBH) :((

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.01.08. 21:26:55

@Footballarena: Őőőő... Miért? Ki a faszom ez az Arszák? Ő osztja az észt? A gázt? A szerbeket? Mert nekem csak úgy tűnik, pamutmacskát próbálja, meg a kis egymondatos, átgondolatlan közbekurjongatásokat tolja lelkesen.
Egyébként meg mi van, ha beszól neki pamutmacska? vagy én? Vagy bárki? Csúnyán fog nézni? Esetleg felvont szemöldökkel toppant is hozzá? Vagy elsírja magát, és emiatt aggódnunk kell érte?
Vagy valami olyan titkos egyéb, hogy ha elárulod, meg kel ölnöd?

pamutmacska 2009.01.08. 21:27:42

@Footballarena: aaam, nem vagyok szereplős fajta. Számomra az érték nem ott kezdődik, ahol az ő megnyilvánulásai. Lehet, hogy rendes ember szerinted, ezt én sem tudom eldönteni, de amiket itt ír, az förtelem. Ahogyan kezdte a reagálást.
Nevezetesen én is egyetértek sasikával abban, hogy adtunk gázt Szerbiának. S nem értem, hogy ezt miért kell túlpolitizálni, és a régi dolgokat felemlegetni. Lehet, hogy ő másképpen gondolja, más is gondolkodott másképp, mégsem írogatott bunkó módon. Ennyi. Én nem szeretnék emiatt sem Nálad, sem máshol szerepelni. S továbbra is tartom az álláspontomat, hogy nem szeretnék reagálni az idiótaságaira. Már az elején sem kellett volna megtennem. Igaz, ebben én voltam a hülye.
(Ez van, ha kihoz valaki a sodromból, de szerencsére akkor és csak pár percig tartott.)
Csak Te úgy írtad, mintha félnem kellene tőle. Habár a gondolataitól félek, nehogy egyszer én is úgy kezdjek gondolkodni, ahogyan ő a fenti esetről. Ennyi.
Lehet velem nem egyetérteni természetesen, de a hangnemet, amit ő ütött meg, kikérem magamnak! Ezért tartom szánalmasnak.

Médiafika · http://www.bloggerevagy.blog.hu 2009.01.08. 21:30:26

Hülyeségeket írsz egy olyan emberről, akit nem ismersz, én pamutnak nem írtam semmit azon kívül, hogy nem kéne vele kötekednie, de én ismerem, te és pamut meg nem, úgyhogy le lehet szállni róla vagy élő adásba bejelentkezni, kedves barom.

pamutmacska 2009.01.08. 21:32:00

Vérnűsző!
Továbbra is tartom, hogy nem én szóltam be neki. Írtam egy véleményt, hogy nem kell összekeverni a politikát azzal, ha segítesz (no és persze nem csak emberbaráti szeretet ez, hanem üzlet, ezt ne feledjük...). Ennyi. Örültem én ennek csendesen. Ő meg szenya módon reagált. Kedvesem azóta is rajta röhög. Bár ő volt az okosabb, azt mondta: "Minek írogatsz az ilyen korlátolt embereknek?!"

pamutmacska 2009.01.08. 21:34:15

@Footballarena: NEM KÖTEKEDTEM VELE!!!! Légyszíves, fogd már fel végre!
Nem lennék büszke arra, hogy ilyen embereket ismerek...de ízlés dolga, Te tudod.
S fogadd már el, hogy nem mindenki akar élő adásba bejelentkezni! Ha gondolod, add ki könyvben a kommentjeimet... :) ;)

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.01.08. 21:36:05

@Footballarena: Idéznélek: "Pamut, rossz emberrel kötekedsz, Arszákkal nem kéne, nekem elhiheted..."

Bocs, de nekem ez konkrét fenyegetésnek tűnik. Egyrészt.
Másrészt meg olvasgattam az eddigi kommentjeit, és nem hatódtam meg se tárgyilagosságuktól, se a témához való kapcsolódásuktól, se a témában való jártasságtól, se stílustól, se semmitől, ami benne volt.

Egyébként - tudtommal- valóban nem ismerem, De az eddigi szereplése még a te erőteljes támogatásoddal sem váltja ki belőlem a megismerését célzó olthatalan vágyat.

Szemben mondjuk egy rakat, mindeddig ismeretlen szerb csókával, akikről tudom, hogy bármikor potenciális ellenségeim lehetnek, de addig - és talán közben, vagy utána is - becsülöm.

Ez meg a fentebb említett mókusról az eddig látott kommentjei alapján nem mondható el.

Arszák 2009.01.08. 21:37:25

@Footballarena:
Ahhoz képest, hogy cottonmacsek itt előadja a nagy embert, mégiscsak felpaprkázódottnak tűnik.:)

vérnűsző baromnak meg annyit, hogy a te neved egy Arany János idézet akar lenni, csak sajnos nem tudtad betűhiba nélkül leírni.

pamutmacska 2009.01.08. 21:38:35

Vérnűsző!
Szerintem hagyjuk...nem ijedtem meg, nem akarom megismerni, nem akarok rádióműsorban szerepelni. Pont.
De azért köszönöm! :)

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.01.08. 21:39:26

@pamutmacska: Attól, hogy te úgy érzed, hogy nem kötekedsz valakivel, az még simán értelmezheti annak. Gyakran némi, vagy akár teljes joggal is.

Dehogy egy kicsit visszatérjek már az eredeti poszt témájához...
Talált és idézett valaki dicsérő, szimpi szerb kommenteket a gázos témával kapcsolatban.
Ha még itt van az illető, kérdezném, találkozott-e negatív megnyilvánulásokkal is? Ha igen, milyenekkel?

2009.01.08. 21:39:29

Kommentkarate :)))

Arszák 2009.01.08. 21:40:45

@Vérnűsző Barom: És lehet, hogy te személy szerint nem kívánsz megismerni, minő veszteség, de valahogy csak összegyűlt az utóbbi órákban 39 látogató a blogomon, márpedig másutt nem hirdettem, mint itt.:)...:)

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.01.08. 21:40:57

@Arszák: Jól van az írva számomra. Foglamazzunk úgy, hogy így nevesült...
Hogy különböznék egyébként egy szimpla versrészlettől...

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.01.08. 21:42:27

@Arszák: Gratulálok. Ha beírnád a címét (ne kelljen keresni), akkor elbaktatnék negyvenediknek.

pamutmacska 2009.01.08. 21:43:37

@Vérnűsző Barom: ez igaz, de hidd el, nem ez volt a cél. Véleményt írtam, ráadásul nem bunkón. Mert én nem adok elő semmit, és nem is tartom nagynak magam. Embernek annál inkább. S ez nem mindenkiről mondható el itt.

ifsz: nem ez volt a cél. De ha valaki értelmetlenül támad nekem, vagy védi meg az illetőt, azt nem hagyom szó nélkül. De már mindegy is. Tényleg.

Sajnálom, tényleg, ha úgy tűnik, megpróbáltam beszólni. Egyszerűen csak a hangnemet kértem ki, a véleményével szimplán nem értek egyet.

Vérnűsző!
Igen, engem is érdekelnének még a kommentek, pro és kontra. S valóban, térjünk vissza az eredeti poszthoz! Mégegyszer bocs!

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.01.08. 21:44:57

Na, akkor pamutmacskán és a meaculpázáson túl is vagyunk. Arszák? Valami hasonló?

blogszemle (törölt) · http://magyar-blogszemle.blog.hu/ 2009.01.08. 21:47:53

Miközben jótékonykodtok itt a szerb nácikkal, addig

- a magyarországi termelő ipar üzemek állnak,
- az élelmiszeripari üzemek nem tudják feldolgozni a már megtermelt mg-i termékeket, élelmiszerhiány fenyeget,
- a baromifikeltetést leállították spórolás miatt, így a húsutánpótlás is odavész,
- a középiskolákat be kell zárni a gázhiány miatt.

De nyomjuk azért a csetnikeknek a gázt. És még akad is bőségesen birka ehhez, aki lelkesen béget az egészhez.
Eszemf@szom megáll, ez az ország tudatosan gyúr a nyomorra, szinte kéri, hogy legyen már kín és szenvedés.

pamutmacska 2009.01.08. 21:51:13

Most olvasom. Az oroszok nem akarnak megfigyelőket. Akkor most ki is a hunyó?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.08. 21:52:27

vigyázat----------------

ufó is laaaaaaaaaaaaandinggggggggggg.........

Sasika!
ne hagyjad szó nélkül semelyik semmirekellő kormány ballépését szó nélkül...

köszönetképpen se!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.08. 21:53:52

@ blogszemle

Halihó! Gyurcsányos kommentet nekem milyen apropóból tetszett írni?

pamutmacska 2009.01.08. 21:55:47

Jaj, hülyeséget írtam. Kijev nem akarja az oroszokat....sorry.

pamutmacska 2009.01.08. 21:56:56

Na, asszem ideje aludni menni. Kis Pamut sem bír magával, még mindig itt ugrál mellettem. Ejjj, de sok egy gyerek energiája! :)

phaidros 2009.01.08. 21:59:07

www.b92.net/info/vas_komentar.php?nav_id=338278

A linkben a hvala-t tartalmazó hozzászólásokon van egypár negatív értékelés is. Nem sok, pár százalék.

Nem azok köszönik akik magyarokat vernek... de a lényeg szerintem pont ez - hogy a normális emberek ott is jókora többségben vannak.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.08. 22:01:05

Negatív értékelések miről szólnak?

phaidros 2009.01.08. 22:18:45

@mefisto: az egyes kommentek osztályozása más olvasók által, ha jól értem.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.08. 22:25:43

Nem, úgy értem, akik rosszalják a magyar gázszállítmányt, azok mit mondanak?

(Bocsi, hogy így rádszálltam, de baromira érdekel a szerbek reakciója. :P)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.01.08. 22:25:43

Kár volt ezért a Pamutmacska-Arszák afférért, sokra nem mentünk vele.

phaidros 2009.01.08. 22:32:44

@mefisto: Nem olvastam még végig, csak a hvala/thank you-t ellenőriztem, és ott tűnt fel. Pl. 105.ös hozzászólás, 100 egyetért, 10 nem. A 67.-esben csak köszönöm van, mégis azon is van 10 nem. Gondolom nem az fáj nekik, hogy kaptak gázt, hanem hogy megköszönik...

Nagy részében a kormányt szidják, meg van aki arról beszél, hogy oké az 1 vagy 2 millió köbméter, de ha 10 kell naponta, akkor ez nem segítség.

pamutmacska 2009.01.08. 22:32:51

@sasika61: igazad van, írtam is, hogy sajnálom. De nem bírom elviselni, ha valaki bunkó a másikkal. De nem szeretnék többet erről vitázni sem vele, sem mással.

Más: engem is érdekelnének a reakciók. Az angol változatot nem értettem túl jól, sokminden nem volt lefordítva.

S még mielőtt valaki beszólna, nem, nem mentem aludni. :)

pamutmacska 2009.01.08. 22:34:00

@phaidros: ez olyan kisujj, fél kar esete ugyebár. Dehát ott sem egyformák az emberek.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.08. 22:36:58

@phaidros

Köszi!

@pamutmacska

Naja, azért csak ne szálljanak el! Segítséget ígértünk egy válságban, nem fullextra gázellátást.

Arszák 2009.01.08. 23:00:37

@Vérnűsző Barom: Most értem vissza, egyébként majd megírom a blogban, hogy honnan.:) Tehát a cím: www.arszak.blog.hu Tedd szíves látogatásodat ott!

Arszák 2009.01.08. 23:04:11

Ja és ha már megajánlottad a meaculpázás lehetőségét, ám legyen:
Elnézést, amiért nem az elvárható hangnemben mutattam be - szerintem helyes - nézeteimet.:)

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.01.09. 00:15:53

@Arszák: Megnéztem, bár nem jutottam túl az elsőn (leragadtam a szűznél).
Hát, fejből, első idegből nem rossz. Kár, hogy páran már egész alaposan, sokkal mélyebben kicinkelték az egész kérdéskört.

Ettől függetlenül valahogy gázilag a negatív szerb vélemények számát, tartalmát valahogy nem fogjuk megismerni...

Arszák 2009.01.09. 00:46:08

@Vérnűsző Barom: Rendben! Ahogy időd engedi, olvasgassad, írhatsz rájuk megjegyzést is, ha gondolod (én örülnék).

Még: Valaki felvetette, hogy Koszovóba jut-e gáz, ezt is érdekes lenne tudni.

pamutmacska 2009.01.09. 12:02:50

@Vérnűsző Barom: még egy válasszal adósod maradtam. Nevezetesen, hogy kinek a gyereke fontosabb, ha baj van. Természetesen minden józan eszű szülő a sajátját félti a legjobban. De ha lenne két takaróm, akkor betakarnám vele a fiamat, a másikat odaadnám a szomszéd gyereknek, hogy ne fagyjon meg. S nem takaróznék két takaróval, csak hogy nekünk melegebb legyen. Én így gondolom.
De igen, a saját gyerekemet védeném mindenek felett legelőször is.

blogszemle (törölt) · http://magyar-blogszemle.blog.hu/ 2009.01.14. 16:40:23

Tessék: index.hu/politika/kulfold/vajd090114/

Ezért aztán megérte a náciknak gázt adni. Nem megmondtuk, hogy ez lesz? Önsorsrontó jótékonykodók ....
süti beállítások módosítása