HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

A valódi magyar terroristák

2009.07.26. 20:40 sasika61

 

A valódi magyar terroristák kísérletező diákok. Ők állították össze ugyanis azt a bombát, amelynek felrobbantásáról Draskovics miniszter felvételt adott át a sajtónak a napokban. Ezt mondta: „a bombát valódi magyar terroristák robbantották fel, és a felvételt is ők készítették.” Mindezt a Magyarok Nyilai szervezet ellen hozta fel bizonyítékként. Szó sem volt illusztrációról, hiszen ilyen alapon a hiroshimai atombomba felrobbantásáról is adhatott volna képet, az aztán durrant, ugyebár.
 
Miniszterünk a legrosszabb fajta politikus. Kiáll a nyilvánosság elé, amikor úgy érzi, eredményekről számolhat be, viszont lapul, ha kudarc éri, s ilyenkor szóvivőket, beosztottakat dob a sajtó elé: „Az ügyészség nem állítja azt, hogy ezzel a felvétellel bármit a Magyarok Nyilai-üggyel kapcsolatban bizonyítani kívánna” – mondatja az ügyészségi szóvivővel. De kit érdekel a szóvivő, Draskovics úr? Ön állt a felvétellel a nyilvánosság elé, a legkevesebb, hogy Önnek kell beismernie a kudarcot is. Pontosabban kellett volna, rögtön, már ma.
 
Tévedni ugyanis lehet. Lapulni viszont nem. A tévedéséért, ha nem volt szándékos a csúsztatás – legyünk nagyvonalúak -, nem kellene talán lemondania. A sunyi, gyáva lapulásért viszont igen. Nincs mentség.
 
És még valamit. Nem fél Ön attól, miniszter úr, hogy esetleg akad olyan ember - nem én, mert én ilyet nem tennék... -, akiben felmerül az a kérdés, hogy amikor korábban Ön vagy a rendőri vezetés bűnjeleket tárt a nyilvánosság elé, akkor azok bizonyítékok voltak vagy csak egyszerű illusztrációk? Esetleg elítéltek már valakit rendőri illusztrációk miatt?

174 komment

Címkék: közélet draskovics robbantások

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr641269831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaegtoer 2009.07.26. 21:31:42

Draskovits már csak egy nevetséges figura, csúnyán leégett. Ennél kevesebbért is mondtak már le miniszterek a Lajtán túli államokban. Tévedés kizárt, a szándékosság nagyon is valóságos, a Draskovics által fejtegetett ok okozati összefüggések fejtegetése is az előre eltervezett megtévesztés szándékát támasztja alá. Szó nincs illusztrációról, csalásra alapított az egész kormányzat működése 2006-tól.

jaegtoer 2009.07.26. 21:32:19

helyesebben: Draskovics

f.m.j. 2009.07.26. 22:00:08

Már mitől kellene félnie itt a Draskovics úrnak?

Pont úgy néz ki az ő arca, mint aki fél valamitől...

Ki akar velem fogadni, hogy marad a helyén?

szbszig 2009.07.26. 22:31:24

@fmj: Úriember a biztosra nem fogad...

One China 2009.07.26. 22:35:00

Draskovics egyszerû logikát követett: akinek pedofilvideót találnak a gépén az pedofil, akinek robbantósat az robbantós. Nincs ezzel semmi gond.

kafferbivalybalamber 2009.07.26. 22:40:25

Téves a titulus. Draskovics nem úr, hanem elvtárs.

Watchman 2009.07.26. 22:45:08

@One China: szerintem is... a nyomozás a gyengék fegyvere. A magyar rendőrség krémje inkább feltételez! Az könnyebb, mint dolgozni.

One China 2009.07.26. 22:48:55

@Watchman:

Nem csak könnyebb, de lényegesen hatékonyabb is. Hiába, szakértôi kormányunk van. Büszke is vagyok.

HgGina 2009.07.26. 22:53:26

@kafferbivalybalamber:
Nem úr, nem elvtárs. Egy ócska féreg.
Az volt apehes és pénzügyes korában is.
Remélem, elítéltként is az marad a 2 méteres, 140 kilós hiperpigmentáltak csicskásaként 2010-től.

Corry 2009.07.26. 22:53:34

@kafferbivalybalamber: Igen, de abból is a rosszabbik fajta. Mert volt ilyen is, ahol az elvtárs lemondott:
www.mult-kor.hu/cikk.php?id=8937

Ha ez külföldön történt volna, akkor ugyanolyan jót derülnék, mint amikor a koreai parlamenti képviselők püfölik egymást a tévében.

De ez nem annyira vicces, mert ez az ember a mi pénzünkön műveli ezt a pofátlanságot.
Ezek után a kutya sem fog hinni neki, (pontosabban, most már végképp senki sem), a szocik között a hazudozás ezek szerint foglalkozási ártalom.

Én kíváncsi lennék, mit csinálnak rendőréknél: elhiszik, amiikor ettől az embertől utasítást kapnak, vagy fegyveres testület révén már vágják ők is a centit???

duncan 2009.07.26. 23:10:23

@sasika61: ezt most így miért? cél az indexcímlap egy uncsi hétvégén?

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.26. 23:14:48

@duncan:
nem értelek, mi miért?
Te nem látod súlyosnak ezt az ügyet?

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.07.26. 23:18:28

A drazséi logika alapján tehát:
alighanem többszörös gyilkos vagyok,mert van a gépemen néhány akciófilm...sőt:van egy komplett gyűjteményem lefejezésekről,kivégzésekről...kicsit beteges,tudom,de fantáziálni szoktam,hogy épp kinek nyisszantják el a nyakát...:-)))

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.07.26. 23:24:24

@Corry: "Én kíváncsi lennék, mit csinálnak rendőréknél: elhiszik, amiikor ettől az embertől utasítást kapnak, vagy fegyveres testület révén már vágják ők is a centit???" - ahogy hallom, a centit vágják.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.07.26. 23:26:06

Ez a "csak illusztráció"-teória (azon kívül, hogy nettó hülyeség) ott dől meg, hogy ez esetben miért applikálták rá a felvételre az NNI-s logót?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.07.26. 23:28:45

@Féldecis Rezsim: Nekem meg fent van a Battlestar Galactica. Szerinted a Tizenkét Kolónia saccra hetvenmilliárd lakójának leatombombázásáért én mennyit fogok kapni? XD

kispista2 2009.07.26. 23:30:16

@mefisto: a logó is illusztráció volt.

ellenszenvesfigura 2009.07.26. 23:35:17

drazsé legalább vicces a patkányszerű arcberendezésével, meg az efféle marhaságaival. mióta ferenc testvér elment, oly kevés alkalmunk van nevetni, ez a bajnai úr olyan szürke figura...

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2009.07.26. 23:37:14

"Az ügyészség nem állítja azt..."

Mi mindig is Eurázsiával álltunk hadban.

29 Palms 2009.07.26. 23:41:42

Corry, nagyon gyanús az avatarod. Szerintem terrorista vagy. :)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.26. 23:43:45

@29 Palms:
mind azok vagyunk, valljuk be őszintén: kinek nincs a gépén valami gyanús...

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.07.26. 23:47:30

@mefisto:
mint minden tömeggyilkos Hágában - szuperbörtön,VIP-ellátmány életed hátralévő részében...szóval lényegesen jobb életnívó,mint egy átlagmagyarnak...:-)))

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.07.26. 23:50:27

@Féldecis Rezsim: Ha életem végéig dughatom Caprica Six-et, felőlem...

icemaan 2009.07.26. 23:54:54

Sokan fognak mostanában távozni a rendőrségtől (korai nyugdíj stb).
Mekkora BLAMA áááááá...

Drazsé úr Mongyon le!!!!
Ha a helyébe képzelem magam én már nem bíznék meg a beosztottaimban

duncan 2009.07.26. 23:57:28

@sasika61: de! tényleg súlyos, hogy kilencvenharmadikként reagálva jól belerúgsz valakibe, aztán méhg ki is imádkozod magad a címlapra

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.27. 00:30:04

@duncan:
nem vagy könnyű eset, de veled is nagyvonalú vagyok: jó éjt.

gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.27. 00:54:42

drazskovix hazudik, aztán párttársaival azon agyal, hogy.
-húhh, most mi lesz, elég ciki, nem?
-hagyd a picsába, kussolj egy hetet, aztán lesz más, amiről beszélnek.

ez így megy. ezek jól tudják egymásról, hogy hazugsággal tudnak csak hatalmon maradni.
különben nem hazudnának...

gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.27. 01:02:16

mintha ennek lenne jelentosege. belerugtal a draskovicsba? nem szep dolog, egy olyan ember, aki valakit is megvadol....

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2009.07.27. 01:10:31

@duncan: Te sajnálod ezt a seggszöörre tapadt száraz szarcsimbók Draskovicsot? Ezt a korcs férget, aki annyira gáz arc, hogy hozzá képest a ganajtúró egy fennkölt állat? Én nem tudom, hogy te ki vagy, de azáltal, hogy a védelmedbe veszed ezt a kártékony, gerinctelen hazudozó kommunista szarfaszt, saját magadat is abba az infernális halmazba pozícionálod amelyet ezek a férgek képviselnek.

GN (törölt) 2009.07.27. 01:15:37

Ennek a Draskovicsnak a páratlan intelligenciájánál és hihetetlenül sokoldalú tehetségénél már csak a mosolya irigylésre méltóbb.

Emberek, most komolyan: hol máshol lehetne még egy ilyen alak miniszter?!

tiborc2008 2009.07.27. 01:25:05

Osztán Tussinger eftás kapott-e jutalmat a koncepció-gyártásért?

tiborc2008 2009.07.27. 01:31:44

Senkinek ne legyen szemernyi kétsége se, a mai rendőrségi szakértelem és mentalitás ekvivalens az ávós-"szakértelem"-mel és mentalitással.
Időben pedig folytonos, egy pillanatig se volt másként az '50-es évek óta.

hufnagel@citromail.hu 2009.07.27. 04:36:41

Hihi, alaposan beéget a patkányarc univerzálisan Jolly Joker elvtárs. Volt ez már adótanácsadó, pénzügyminiszter, jelenleg főávós és nagy hazug. Tipikusan komenista alkat, tehát 20 évet neki Szamosújváron - a számára bérelt börtönben. Szomszédja lehet gyurcsányi, veres, kóka és a díszes vörösbolsi kompánia, Csonka-Magyarország XXI. századi szégyenalakjai.

Corry 2009.07.27. 08:08:11

@29 Palms:

Na meg már mért is??? :-))))
Ez egy stilizált Zorro akart lenni, nem pedig maszkos felvonuló :-) De azt elismerem, hogy veszélyes, mert a felmutatott hozzáértéssel a szerveink ezt is félreértenék / lenne olyan politikai vonalon odakerül vezető, aki mást magyarázna bele... Mondjuk a maszknál a száj van takarva, nem pedig a szem, de elismerem, hogy ez a tény nem sokat nyomna a latban, az eddigiek alapján...

De vigyázz, mert a Te avatarodra ugrani fog a vagyonadós csapat... :-))))


@sasika61: És is sajnálom már Draskovics urat, de megnyugtat, hogy őt nem a mi blogolásunk, hanem annak a csúnya Fidesznek a kötekedése jobban izgatja...

Murderface 2009.07.27. 08:09:01

Ne bántsátok szegény Drazsét! Még a végén lemond... Ami abból a szempontból probléma, hogy eddig mindig felfelé bukott. Azt akarjátok, hogy miniszterelnök legyen? :P ;)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.27. 08:19:35

@Murderface:
azt azért nem, akkor inkább maradjon :))

grigorij (törölt) 2009.07.27. 08:23:59

Tánczos ügy...
Nincs bizonyíték - kreálnak!
Tiltakozik még az ENSZ is - a srácot sok évre lezárják...

Magyar rendőrség

Sátán meg a Jocó 2009.07.27. 08:46:02

A Draskovics dosszié
"Hogy kicsoda drazsé? Hogy nem ismeritek?" Pedig biztos jó néhányotoknak megkeserítette már az életét valamilyen módon."

szentkoronaradio.com/publicisztika/2009_07_26_a-draskovics-dosszie

states 2009.07.27. 08:58:02

Hát az MSZP-s politikusok megpörkölt lábtörlőivel még sem állhatott ki a nyilvánosság elé, mint a tomboló magyar terrorizmus bizonyítékaival. De itt már régóta nem Draskovicsról van szó, hanem arról a pártról, amelyik kitermeli, valósággal ontja magából a Draskovicsokat, Szilvásykat, Vereseket, Laborczokat. Kíváncsian várom Bajnai nyilatkozatát az ügyben, mert ha Laborcznak mennie kellett az UD Zrt miatt, akkor Draskovicsnak is, ha már volt képe megtartania márciusban...

Senkifia 2009.07.27. 09:00:14

emberek,nem kell ekkora felhajtást csinálni. megmondta egyszer egy okos ember:minden népnek olyan vezetői vannak,amilyeneket megérdemel.Mi 8 éve(és előtte 50évig) ilyenek által vagyunk-voltunk vezetve.Már trianon egy részét is ezek miatt sz.ptuk be.Most akkor mi ez a felhördülgetés?Ugye a demokrácia lényege,hogy a többség mondja meg a tutit.Nálunk a(csendes) többség odatette drazsé bácsiékat(elvtárs,pajtás,úr,stb) vezetni.És ezért vagyunk mi általuk vezetve(félre).Tehát nem a vezetéstől kellene számonkérni.Hanem a csendes többségtől kéne megkérdezni:ők mikor vállalják fel végre,hogy tévedtek?És folyamatosan tévednek ....A draskovicsok,meg gyurcsányok,meg magyarbálintok és horváthágnesek,akik direkt módon tesznek tönkre,lopnakcsalnakhazudnak közpénzen, csak egy rakat dilettáns életművész,akik kihasználják a felkínálkozó lehetőségeket.A felelősök ezért pedig nem ők,hanem a 44%,meg az5,1 %,akik odatették őket....aztán megint odatették őket.
És meg lehetne kérdezni a mainstream médiát is,a közszolgálattal az élen:miért van az,hogy közpénzből vígan mellébeszélnek,és félrevezetnek,illetve féligazságokkal etetik az embereket?És ha nem lenne egykét "szélsőséges" médium,aki bemutat mást is,és ezután meg kénytelen a "közszolgálati" is átvenni,mert ha nem,nagyon hülyének tűnnének...akkor mi lenne?Mátrix?etetnék velünk a kék pirulát,és elmondanák nekünk éjfélkor,hogy nappal van...ja hogy miért van sötét?ne nézzünk ki az ablakon,nézzük a lámpát...de tényleg nappal van...
szóval a draskovicsok,meg horváthágnesek és gyurcsányok csak a végtermék. A probléma sokkal mélyebbről ered....és az emberi hülyeség határtalan voltával elég nehéz küzdeni....
ebben az országban,demokrácia címen vezet egy párt,és diktálja a tempót 10milla embernek,úgy,hogy neki jelenleg 60ezer támogatója van.És ezek már csak a szigorú holdudvar,érdekszavazó....és ők vezetik az országot. és akkor ti itt felháborodva,vagy viccelődve,hozzászóltok ahhoz,hogy fúúúeza draskovics...monnyon le:) ez tényleg igaz.De természetesen nem fog se lemondani,se elnézést kérni.Ezek az emberek genetikailag kódolva vannak igazság,illetve felelősségvállalás ellen :) a megoldás ott van az emberekben.el kell mondani szomszédnak,elvakult kommunistának, rokonnak,hogy "ember,használd az agyad....ezeket csak a nyereségvágy hajtja,és leszarnak téged,hűséges balos szavazót is..." hátha egyszer észheztér a nyáj....

Senkifia 2009.07.27. 09:07:19

@grigorij: hát ezaz....
móri bankrablás kapcsán felmerül az emberben:de jó,hogy eltörölték a halálbüntetést(amúgy nem jó,mert ráférne sok gazfickóra),mert ha lenne,akkor Mór kapcsán eddig 2-3 embert kivégeztek volna ártatlanul.A végén meg ráhúzták az egészet egy öngyilkosra.
Tánczos ügy?már nemtom hány szakértő elmondta,hogy az az ember képtelen volt elköbvetni feleannyit is,mint amit ráfogtak...Mégis ült 10 évet.Én csak azt nem értem,ha nem volt bűnös,miért ült,és ha már igen,miért nem kárpótolják.Ha meg bűnös volt,egy ilyen bestiális gyilkos mit keres kint a világban,röpke 10 év után?érdekes a magyar "igazság"szolgáltatás.

Viktus 2009.07.27. 09:26:14

A szektás tv-n Olgi jól megszorongatta az elvtársát :D

atv.hu/videotar/090726_dras.html :D:D:D

hapcika 2009.07.27. 09:29:06

Szarkavarás ezerrel! Ennyit a kommentek tartalmáról. Néha gondolkozzunk a másik fél fejével.
Két évvel ezelőtt két bonyhádi gyerek vállalja csínyként a robbantást. Most találnak a letartóztatottak egyikének számítógépén ugyanott készült felvételt, amin viszont nem csak a robbanás helye, hanem maga a robbanás is rajta van, Sem Draskó, sem a rendőrség nem állította, hogy összefüggés van a két felvétel között, előtte a két gyerek nem rakta fel sehova a robbantásról készült felvételt, mivel nagy viszhangot kapott a médiában. A rendőrök sem találtak a két gyerek számítógépén ilyen felvételt. Akkor minek ez a nagy hang, minek vállalja újra a két gyerek a robbantást és minek mondanak olyan dolgokat, amit két évvel ezelőtt se hittek el a rendőrségi tűzszerészek. Nem Draskó mutatta be a felvételt, hanem a rendőrség és nem mondták, hogy a bonyhádi robbantást ábrázolja. Akkor honnan tudta egyből a kuruc.info, meg a Fidesz minden bizonyítás nélkül, hogy a két felvétel ugyanakkor készült? Miért vállal el olyan tettet a két srác, amiért már komoly büntetés is jár? A két srácnál nem találtak robbanó focilabdát, a letartóztatottaknál igen és minden további bizonyítékot is náluk. Hát védjétek továbbra is így Budaházyt, hogy egyre jobbbban szarba keverítek.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2009.07.27. 09:32:25

@Senkifia: Magyarországon fülsiketítö zsibvásári hangulatot generáltak, hogy elnyomjanak minden egyéb hangot, a külsööket épp úgy mint a lélek belsö hangjait. Ha az ember nem hallja saját magát kényszerképzetei támadnak és úgy véli a valóság a körülötte generált ribillió, holott az csak álcaa gaztetteket leplezendö.

Viktus 2009.07.27. 09:36:36

@hapcika:

Te elvtárs ritka nagy ökörségeket beszélsz. A kutya sem védi Budaházyt az egy igazi idióta csak demokráciásdi van vagy mi , és ilyen koncepciós átlátszó ügyletek nem menők ebben a rendszerben. Budaházyt már jó pár esetben konkrét ügyekben elő lehetett volna venni csak érdekes módon, akkor még szépen felhasználták a szocik a figyelemelterelésre lásd. utcai happeningek ...
Az esetről fingod sincsen, ezért írsz marhaságokat.

vent 2009.07.27. 09:39:23

@hapcika:
A srácok 3 évet kaptak felfüggesztve, tehát már megkapták a büntetésüket. Nem?

prakp 2009.07.27. 09:39:30

@Senkifia: " a megoldás ott van az emberekben.el kell mondani szomszédnak,elvakult kommunistának, rokonnak,hogy "ember,használd az agyad....ezeket csak a nyereségvágy hajtja,és leszarnak téged,hűséges balos szavazót is..." hátha egyszer észheztér a nyáj...."
Sajnos nem fog. Ez volt 2006-ban is. Akkor sírtam, de komolyan. Ezek soha nem térnek észhez, ki kell halniuk. Mindenki azt hiszi, hogy 17%, de lesz itt meglepi, amikor a sok nyugger az urnához vonul...

prakp 2009.07.27. 09:41:02

Például itt van mindjárt Hapcika... Szerinted ő melyik adót nézi? Hogy lehet, hogy ennyire félreérti a tényeket?

zsoltix 2009.07.27. 09:46:46

"A kormàny többletpènzt ad a terrorizmus elleni harcra" Na de mièrt,ha màr elfogtàk az ùgynevezett terrorszervezet tagjait? Ha pedig nem,akkor mièrt volt ez a kitüntetèses jutalomosztòsdi?

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.27. 09:46:48

@hapcika:
ne haragudj, de úgy látom, nagyon nem érted a lényeget: nagy valószínűséggel állítható a gyerekek beismerése nélkül is, hogy ugyanazt a helyszínt látjuk a felvételeken, tehát ugyanazt a robbantást. Drazsé pedig állította, hogy az általa bemutatott felvételen a MNy szervezet tagjai szerepelnek: valódi terroristák. Az még kérdés, hogy Drazsét megvezették, tévedtek, vagy szokás szerint hazudott. Budaházyt egyébként egyszerűen kártékony figurának tartom, eszem ágában sincs védeni.

desertstorm 2009.07.27. 09:52:57

Elvtársak, Polgártársak!
Ne szidjátok Draskovicsot, mert ő csak egy végtermék. Kiadták neki, hogy Magyarországon kell egy kis terrorizmust csinálni, hát ő csinált a rendőri vezetéssel együtt. Kis ország, kis terrorizmus is elég! Még örüljünk neki, hogy nem az Al Kaidával kell szembenéznünk vagy az iraki problémával. Draskovics úgy hülye, ahogy van, de kell még hozzá a rendőri vezetés is. Vicces ország ez, nagyon szomorú ez az egész dolog. Nálunk a szerencsétlen Budaházy a fő terrorista (rendőrség szerint), ne is akarjunk különbet! :-) Drazsé el fog tünni, de úgy néz ki, jön a másik maffiózó a Pintér. Cseberből vederbe...!

hapcika 2009.07.27. 09:55:35

@Viktus: Mi lenne ha értelmedbe is befogadnád, amit olvasol. Viszont az elvtársazásodból itélve, nagyon fiatal vagy.
@vent: Ezért a vállalásért, amikor se akkor se most, nem tudták bebízonyítani a robbantást és csak a saját vallomásuk alapján kaptak 3 év felfüggesztettet, most már azt is bizonyítani kell, hogy nem ismerik Budaházyt, nem beszéltek egymással soha és be kell mutatniuk azt az internetes oldalt, ahonnan az ötletet vették. Az egész ügyet végigveszik a rendőrök az elejétől a végéig. Nem kell lenézni a rendőröket, eddig mindent megalapozott bizonyítékokkal támasztottak alá. A felvétel se véletlenül került bemutatásra.

Anselmo 2009.07.27. 09:56:10

A tévénéző nép ebből annyit fog látni hogy a TV2 híradójában ott volt ahogy a szélsőjobbos terroristák robbantottak, Draskovics meg elkapta őket.
A suttyomban történő kiigazítások, hogy nem is úgy volt ám, nem jutnak el a néphez. Nem mindenki olvas blogokat, és van akit kevéssé érdekel a politika, és beéri a TV2 és RTL híradóival, meg az infóval amit onnan kap.

citrix 2009.07.27. 09:56:45

Draskovics egy biológiai csoda:patkányarcú és rókalelkű.Ám valamit nagyon tudhat,ő az mszmp jolly jokere,bármilyen posztra alkalmas.Szerintük.Szerintem az ilyen tetveket megfelelő vegyszerekkel ki lehetne irtani.Az igazi magyar terroristákat elfogták,bizonyíték is van:az ő bűnük a tatárjárás,a mohácsi vész is,sőt Gömbös Gyula szobrát is ők röpítették a levegőbe gyakorlásként.Hát persze,hiszen Tiborunk tudja.Megvan az igazi Trebics.

Viktus 2009.07.27. 10:10:36

@hapcika:

Te az írásodból ítélve egyszerűen hülye vagy. Érdekes anno domini, mikor jött a kapafogú egyszer már több tucat embert bevittek nulla bizonyítékok alapján magyarok nyilainak, akkor is Draskovics telefröcsögte a sajtót ... a rendőrség alapos bizonyítékai pedig nagy semmik voltak.

A rendőrség sajnos ma az ami egy nagy nulla ... a rendőrség nem dolgozik, hanem politikai megrendelésre politikai végrehajtó szerepkörben iselteti magát a közbiztonság meg egy nagy nulla, ahogyan sajnos az NBH is ... szükség lesz itt jövőre a valódi rendszerváltásra.
A politikának meg eltakarodnia ezekből a tesületekből, amelyeknek szakmai alapon kellene működnie.

Itt van ez a jelenlegi ügylet van ez a Budaházy bohóc. Érdekes módon ezt az ürgét sosem vitték be az utcáról, amikor rendszeres időközönként forradalmasdis cirkuszt vezényelt Budapest utcáin, és híveit a rendőrsorfalnak vezette balhézni ... egyszer körözték egy jó ideig az is kb. egy bohózat volt meg az elfogása is aztán pedig kiengedték.
Most pedig ezt a terroristásdis műsorszámot játszatják el véle az uborkaszezonra na meg mepróbálnak még a náci veszélyesdivel szerezni pár százalékot, ha már a Jobbik fétisizálása nem jött össze. Ilyen bombagyárosdi sztori is volt már anno , amikor a másik turboman Tomcat fél Budapestet elpusztító bombagyárát leplezték le ... aztán lett belőle a bíróságon egy nagy nulla ügylet.

Töpörödnek a szocik, és egyre szánalmasabb a rugózásuk. Terrorizmus meg ilyen blabla, ha van is az a debilke csipet-csapat nyilazós banda az is max. az a pár hülyegyerek, akit lekapcsoltak, és a rettenet terrorizmusuk kimerült betonplac-lábtörlő pörkölés kombcióban ... ez a Budaházy pedig egy "népnemzeti celeb" aki a műsorozásból él hülye lenne ilyesmibe sok éves börtöncuccal fenyegetős ügyletekkel akciózni ... a végén az adónkból még rakás pénzt fog kapni kártérítésnek. -

hapcika 2009.07.27. 10:14:22

@sasika61: Nem tudom, hogy érted-e azt a fogalmat, amit Draskó meg a rendőrség használt. Azt mondták feltételezhetően a MNY egyik robbantását mutatják be, azt ahol feltételezhetően kipróbálták a focilabdába rejtett bombát.Mindketten az monták, feltételezhetően, feltételezhető módon. A tény az ügyben: találtak focilabdába rejtett bombát, ki is próbálták, videót is készítettek róla és most jön a lényeg, még tart a vizsgálat, ami a két helyszinen talált robbanásnyomokat egyezteti. Tény viszont az is, hogy a rendőrségnek nem volt tudomása arról, hogy ez a bonyhádi helyszin, de mostmár van és mostanság elvégzik a két ügy, a bonyhádi és a Budaházy azonos pontjainak felderítését. Na, erre írtam, hogy úgy védik Budaházyt, hogy egyre jobban szarba keverik.

Senkifia 2009.07.27. 10:16:21

@hapcika: jajna...ki a fene védte itt budaházyt? senki.csak épp nehezményezik,hogy közpénzből mér' kell ekkorákat hazudni?csak hogy sikeresnek tűnjünk?vagy mi?
itt egy link:
vastagbor.blog.hu/2009/07/25/draskovcis_bemutatja

ha még nem láttad...te ezek a magyarnyilak tényleg nagyon elvetemültek.nem csak hogy ugyanazt a helyszínt választották a robbantásra,de ha szemed ill eszed van,és jól megnézed,kiderül,hogy centire ugyanazon a helyen robbantottak,ahol 2007ben felfedezték a krátert(viszonyítási pontként ajánlanám a bokrokat,pl,ha magadtól nem jönnél rá :)) hogy nem draskovics mutatta be a videót,hanem a rendőrség?aha... :)
mi az amit nem hittek el a kémiabuzi ifjaknak a tűzszerészek? hogy házilag kis mértékben, elkövethető ez?:
foto.newsin.ro/explozie-mihailesti.php?cid=view&nid=4ffd01c1-9185-4039-a94a-7eee3df236aa&hid=foto

2004ben egy román kamion,olyan "anyagot" szállítva,amit bonyhádon robbantottak a "terrorista" ifjak....felborult a kamion, gázolaj ráfolyt a cuccra.és a gödör a végeredmény.csak hogy fel tudd mérni,mekkorát pukkant: a kamion kardántengelye másfél kmel távolabb beesett egy házba....
(marosvásárhelyen gyártják a legközelebb a cuccot.és amióta gyártják,okos emberek mondogatják,ha istenőrizz valami gáz lenne a gyárral, kb 60-70 kmes körzetbe eltűnne az értelmes,és a kevésbé értelmes élet hirtelen...)
szóval mit nem hittek a tűzszerészek,szerinted?

Viktus 2009.07.27. 10:17:45

@hapcika:

Így van az UD Zrt. ügy végén is megbizonyosodhatott mindenki a hatóságok szakértelméről lásd. Mac-MEH :D

OmegA404 (törölt) 2009.07.27. 10:17:56

Nem is tudom melyik undorítóbb féreg a Lendvai vagy Drazsé... nyomorult Feriről ne is beszéljünk.

Senkifia 2009.07.27. 10:21:00

@hapcika: ez nagyon jó...hogy "Tény viszont az is, hogy a rendőrségnek nem volt tudomása arról, hogy ez a bonyhádi helyszin, de mostmár van és mostanság elvégzik a két ügy, a bonyhádi és a Budaházy azonos pontjainak felderítését." hihi :) te ,ezek a rendőrök ennyire buták lennének,hogy hosszas nyomozás után se jönnek rá arra,amire egy csóró tévés rájött elég gyorsan? és te ezt elhiszed?mert ha ez igaz,akkor elég nagy sz.rban vagyunk,ha ez a rendőrség kell megvédje az állampolgári mivoltunkat...(szerencsére ez nem így van.és majd ha kiderül a megrendelés ténye,gyere vissza,és kérj elnézést a rendőrségtől a feltételezésed miatt :))

prakp 2009.07.27. 10:24:48

@hapcika: Akkor figyelj egy picit! Feltételezések alapján nem vágunk senkit előzetesbe. Nagyjából fél nap kellett ahhoz, hogy a nyilvánosságra hozott robbantásos felvételről (www.youtube.com/watch?v=FFdH4rTAOi4) kiderüljön, hogy azonos a bonyhádival (www.youtube.com/watch?v=ZQSC83i0CXE)
Sajtótájékoztatón: "A miniszter elmondása szerint a képsoron a magát Magyarok Nyilai Nemzeti Felszabadító Hadseregnek nevező csoport által elkövetett robbantás látható."
NNI: "Ezzel szemben tény, hogy a felvételt a terrorszervezet egyik tagjának számítógépén találta a szakértő. Nyilvánvaló a terrorszervezet és a robbantás végrehajtói közötti kapcsolat. "
Tehát vagy nagyon alkalmatlanok - felállni, tipli.
Vagy kamuznak - felállni, tipli. Teccikérteni?

Senkifia 2009.07.27. 10:28:23

@hapcika:" Ezért a vállalásért, amikor se akkor se most, nem tudták bebízonyítani a robbantást és csak a saját vallomásuk alapján kaptak 3 év felfüggesztettet"...te tényleg nevetségesen buta vagy...elolvasod,amit leírsz?hogy senki nem tudta bizonyítani a,legújabban "terrorista" ,ifjak tettét...és saját bevallásra kaptak 3 évet,felfüggesztev?te,ezek valamiféle mazochisták?vagy csak tesztelték a rendszert?hogy"na mivan,ha azt vallom magamról,én robbantottam egy krátert,amit biztos csak egy meteor csinált....?Lássuk,mi lesz a vége"...és a rendőrségnek fogalma és bizonyítéka sem volt semmiről,ill semmire?és csak úgy kaptak 3 év felfüggesztettet?akkor ha valaki bemegy a rendőrségre,és mondjuk azt állítja,hogy mondjuk ő a móri gyilkos,akkor szó nélkül lecsukják életfogytig?és nem is kell bizonyítani?hallod,neked aztán szép véleményed van a magyar igazságszolgáltatásról :D vagy csak simán nagyon buta vagy.

zsoltix 2009.07.27. 10:28:28

A hèt kèrdèse: mekkora focilabdàba fèr bele 50 kg mütràgya? :) A bonyhàdi gyerekek ugyanis annyit hasznàltak a robbantàshoz:)

desertstorm 2009.07.27. 10:29:06

Nyugalom barátaim, mint mondja a régi mondás: Isten malmai lassan őrölnek...! Csak megéri egyszer Magyarország a történelme során, hogy olyanok vezessék, akik arra érdemessek!

Senkifia 2009.07.27. 10:29:49

@prakp: emberke,vagy rossz a link,vagy gyors a magyar igazságszpolgáltatás,mert a videók egyike sem elérhető a jútyúbon :)

Senkifia 2009.07.27. 10:32:14

@prakp: nevetni fogsz, de neki nem teccik érteni :D vagy csak nem teccik akarni érteni :) lehet,hogy ő a draskovics ,inkognitóban,pont mint első Fülig Jimmy énfelségem? :)

Sean 2009.07.27. 10:38:18

drazsénak a szájbabaszott zs kurva anyját azt

29 Palms 2009.07.27. 10:39:27

Corry,

Ha jól emlékszem Zorro folyamatosan zavarta a népnyúzók által kitalált közrendet, szándékosan megrongálta a közvagyont, félrevezette a hatóságokat, és bökdöste az embereket egy hosszú, hegyes fegyvernek látszó tárggyal, meg még rabolt is. Akár egy egész tévésorozatnyi videót be tud erről mutatni Draskovics. Szóval nincs mese, most nagy sz@rban vagy. :)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.27. 10:40:57

@hapcika:
a hozzászólásodra reagáltak mások, én sem tudok mit mondani, legfeljebb annyit, hogy számomra érthetetlen, hogy miért véded a védhetetlent.

prakp 2009.07.27. 10:42:48

@Senkifia: Mert a hüle blogmotor odateszi a bezárójelet a link végére...

hapcika 2009.07.27. 10:43:26

@Viktus: Hát, úgy tudom Budaházyt nem a szocik védték. A Tomcat dologban a rendőrség összállított az ott talált anyagokból egy veszélyes anyagot, a görögtüzet, de ezt a bíróság nem fogadta el bizonyítéknak és nem is szerepelt a perben. Kérdezd meg a román szurkolókat milyen hatása van, pedig senkit nem talált el. Az is tény, hogy a jövő évi parlamenti választásokhoz nem kell se Budaházy, se Tomcat, se Gonda, se Molnár Tamás. S ha véletlenül valaki többet akar a sarokban kucorgásnál, akkor arra jó példa Eduardo Rózsa-Flores, Magyarossy, vagy Tóásó példája. Gondolod, ők büszkén dalolva mentek ki Boliviába meghalni, vagy börtönbe. Ki küldte oda őket, a szocik elől? Milyen ügyek voltak közvetlenül kiutazásuk előtt? Miért vállalták még a halált is, vagy kényszerítették őket?Mennyire érezte, mi vár rá odakint és ezért adta az interjút Kepesnek Eduardo. Amig nem tudjátok igazából kik mozgatják a " magyar marionettbábukat", ne nagyon mondjatok ítéletet senki felett.

Senkifia 2009.07.27. 10:44:41

@Viktus: hát most átmentek a bácsffy diánákból és a józsikákból tomketten keresztül a budaházyzásos terrorgyanúba...valami csak bejön...hátha mégis ráébred a nemzet,hogy ők az egyedüli megváltók...akik ,bár tönkretettek mindent,amihez nyúltak, az elmúlt 20,közelebbről 8,távolabbról 60 évben,de csakis ők,és ők egyedül tudnak bennünket megvédeni a budaházytól,torockaytól,de legfőképp a legnagyobb,rejtettmód szélsőjobbos nácifasiszta orbánviktortól...aki vesztébe rohantatná a népet meg a nemzetet,és az eltünésbe sodorná a magyarságot,és szégyejje magát az anyukája,mert mexülte ezt a legutolsó ajjast,aki ilyen becsületes és tisztalelkű embereket képes ilyesmikkel vádolni...mint a Megváltó Jézuskrisztus Gyurcsányferencet, szélsőbalkeze, draskovicstibit,és nemiszerve a kókajanit :) és szégyejje magát minden nemmagyar,aki még orbánviktornak hisz,és nem az egy és igaz és mindenható baloldali félisteneknek,és az ő prófétáiknak,akik mindmind liberálisok....és bár 20 éve esküdt ellenségek voltak a megváltóatyaúristeni párttal,de 18 éve már nagyon szeretik őket,és megtértek az ő pásztorukhoz és teremtőjükhöz,mint ama tékozló fiú...igaz,a tékozlás megmaradt,csak mostmár a teremtővel együtt tékozolnak...de mi közöd hozzá ??? :) :D

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.27. 10:45:57

@hapcika:
ki mozgatná: csak nem maga Orbán Viktor?

prakp 2009.07.27. 10:47:19

Höhh, keress rá a neten a terrorist handbook-ra, meglepődnél, hogy a Te háztartásodban is mennyi cuccból lehetne bombát készíteni. De asszem, ignore on. A hozzád hasonlóak már így is eleget vettek el az életemből.

nemecsekerno_007 2009.07.27. 10:48:41

@Watchman:

Ez telitalálat!!!! Operett-rendôrség egy operett országban :((((

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.07.27. 10:49:32

Orbán Viktor azonnal mondjon le!

nemecsekerno_007 2009.07.27. 10:50:16

Egyébként ne kezdjünk már itt pártpolitizálni hé!!!
Itt az olyan emberekkel van baj mint Drazsé, Pintér és a többiek. Rájuk kéne ereszteni az ügyészséget, VPOP-t az APEH-et aztán szedjék ôket miszlikre.

Ja és az olajügyek aktáinak titkosítását fel kéne elôtte oldani aztán hajrá.

Egyiknek sem lenne ôszinte a mosolya.

Senkifia 2009.07.27. 10:50:34

@hapcika: húúúú...és ha nem talált el senkit,akkor honnan tudják rémisztő hatását? a görögtűznek...te,ez nemzetközi konfliiktus már,komolyan...török szövetségest kéne keresni,és az enszben megdobálni rohadt görögöket...hogy jönnek ezek ahhoz,hogy drága honunkba tüzet rakjanak? :D
te,nálam van a spájszba faszén(látod,ez az önkritika...te is gyakorolhatnád:)) gyújtó folyadék...kurvára veszélyes,úgy ég,mintha gyújtanák vele a tüzet.komolyan.akkor én terroristta vagyok?
amúgy háztartási boltba megtalálod a napalm összes alkotóelemét...nagymamámat nem kéne ezért lecsukni? lehet,hogy a piszok az emberiség ellen készül bűnöket elkövetni a körömlakklemosó segítségével :D
és a mocsok rohadt kistermelőket,akik bio helyett műtrágyával "trágyáznak"(áááá fenét,a traktorból leszívják a gázolajat,és atombombát próbálnak gyártani....),biztosan ők is terrorgyanus kisgazdák...csak rá kell őket bírni,hogy valljanak,más bizonyíték nem is kell...küldjük őket guántánámóra,majd az amerikaiak megtanítják őket biogazdálkodni :D

Senkifia 2009.07.27. 10:54:40

@nemecsekerno_007: ezek a titkosítások a legjobb viccek....kényelmetlen kis politikusnak,egyből betitkosíttyák 80 évre,hogy már az unokád is meghal,mire kititkosittyák :) akkor meg kit érdekel? te, ha monnyuk én ellopom a szomszéd csirkéjét(na ezér biztos rám is húznak 2 év felfüggesztettet,ez más beismerő vallomás,nem is kell ide egyéb :)),akkor aztat mér nem titkosittya le senki?hogy már a csirke ükükunokája is paprikás legyen,mire kiderül a gaztett...és akkor nem fog engemet mekcsípni a kokaska :D

wagabound 2009.07.27. 10:56:58

Azért nagy szerencse, hogy mindig akad valaki (a kommentelők között), aki tutira tudja a tutit, mert neki olyan mondta, aki láttta azt, aki beszélt valakivel, aki olvasta az egyik újságban. És persze aki mástól látta, amit az hallott, az tökhülye, és rohadt komcsi meg minden.

De persze legfőképpen a Zindex címlapjára kerülő blogolók tudják a tutit - nem is értem, hogy ekkora tény-tudásal miért itt vergődnek ahelyett, hogy a CNN sztártudósítói lennnek (vagy talán titokban azok?...).

hapcika 2009.07.27. 11:00:08

@sasika61: Hát ez elég gyengére sikerredett. Én a 80-as években tapasztaltam, mit tudnak ezek a " jobbosoknak" nevezett 3/3 ügynökök. Én lepődtem meg a legjobban, milyen sok barátom jelentett fel. Nem OV a főnök, ne találgass, hanem nézz utánna, mondjuk úgy 81-s pártkongresszustól kezd!!

Senkifia 2009.07.27. 11:03:32

@hapcika: ja és ha ennyire a "feltételezhető"-n van a hangsúly,akkor mi az a direkt kijelentés,hogy"ezt a bombát sajnos valódi magyar terroristák helyezték ott el,ők robbantották föl,ők készítették erről a felvételt..."ebben hol van a feltételességre utaló nyelvtani fordulat,kedves? :D csak a miheztartás végett...pontosan ezt mondta draskovics...nem azt,hogy"feltételezhetően magyar terroristák feltételezhetően bombát robbantottak,feltételezhetően ők robbantották fel..."
kapd össze magad,mert megszid a főnök,aki idetett irogatni,hogy javítsd az imidzset :D

hapcika 2009.07.27. 11:13:02

@Senkifia: Az rendben van, hogy ilyen szerek vannak, de az is másik kérdés, hogy összeállítod-e belőlük a robbanószert, és megint más kérdés, hogy felakarod-e használni emberi élet kioltására. A rendőrségnek van más bizonyítéka is és azokat is elfogadta az ügyészség és a vizsgálóbíró. Tomcat esetében nem a rendőrség, nem a tűzszerész, nem az ügyész, hanem a bíróság mondta ki, hogy robbantásra alkalmatlan. Ők is tévedhetnek. A rendőrség, a tűzszerész, az ügyész kifogást emelt ezért. Még nincs lejátszva a mecs.

Senkifia 2009.07.27. 11:13:37

@wagabound: tudod,azért nem szeretem a történelmet,mert a győztesek írták. ha egy információ valóságtartalmára,illetve ennek a legközelebbi változatára,vagy kiváncsi,vegyél minél több,lehetőleg egymással ellentétes irányból érkező információt az általad vizsgálttal kapcsolatban,vesd össze,és ahol keresztezik egymást,valahol a közelben ott a részleges,vagy netán istenőrizz,teljes igazság.az igazságot keresd,ne azt,hogy kinek van igaza :)
és ne támaszkodj kizárólag az ismerős ismerősének az ismerőse által egy újságban olvasott véleményen alapuló igazságára....és ami a legfontosabb:gondolkodni,gondolkodni,gondolkodni...lenin után szabadon :D

Senkifia 2009.07.27. 11:17:15

@hapcika: ez a bíróság nagyon buta lehet,hallod...ennyire nyilvánvalüó tényeket nem megérteni....nem is értem,hogy lehetnek egyes emberek bírók,komolyan,ilyen szerény értelmi szinttel... :D vagy csak megkérdezett ő is pár szakértőt? :)
és hogy a rendőrségnek van más bizonyítéka is?akkor ezekszerint mégsem csak kizárólag saját kijelentés alapján ítélnek el embereket? hmmm...kezdek belezavarodni....pár hsz-al ezelőtt még azt írtad a "terrorista"ifjakról,hogy kizárólag saját kijelentésük alapján lettek elítélve,mert semmi bizonyíték nem volt rendőrségi részről...akkor most hogy van ez?

Senkifia 2009.07.27. 11:18:42

@hapcika: hát ne is legyen lejátszva...nem szeretek úgy mászkálni a városban,hogy valaki bombákat akarjon gyártani,és netán gyereksétáltatás közben mellettem felrobbantani....viszont neked meg végig kéne gondolni mit írsz,mert egyik hszoddal ellentmondasz a másiknak :)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.27. 11:22:42

@hapcika:
ha gyenge, nézd le nekem: ennyire tellett.
Az azonban egyre inkább ténynek tűnik, hogy a két robbantás valójában ugyanaz. Erről Drazsé nem feltételezéseket közölt, hanem tényként állította, hogy a felvételen magyar terroristák robbantanak. Mindezt a Magyarok Nyilai ellen hozta fel bizonyítékként. Nem illusztrációként és nem feltételezésként.

hapcika 2009.07.27. 11:22:54

@Senkifia: Miért is kell elhinnem? Mert te írod? Gondolod, senki nem néz tv-t, nem hallgat rádiót, nincs internete? Ez tipikus: "Csak azért is lyukat beszélek a hasába" szöveg.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.27. 11:27:50

@wagabound:
tévedsz, nem tudom a tutit, csak azt, hogy itt Drazsé sáros. Hogy aztán szándékosan vitték be a sűrűbe, vagy a szokásos balfaszkodást látjuk, netán maga is tudta, hogy hazudik, az majdnem mindegy.

Most azt mondja: "neki nem is kell tudnia, mi van a felvételen" - www.mno.hu/portal/652498 -.
Rendben: de akkor miért állt elő ő maga a felvételekkel, ha ő maga sem tudta, mi van rajtuk.

hapcika 2009.07.27. 11:37:41

@sasika61: Mostmár csak azt kell bebizonyítaniuk Draskóéknak, hogy nem a két diák, hanem a Budaházy csoport robbantott. Szerinted ez nehéz lesz? Még néhány adat: Tolnában nagyon erős a Jobbikkal szerződött Tettrekész rendőrszakszervezet. Nemrég elkezdtek vizsgálódni, hogy a tolnai gárdisták fegyveres kiképzésében részt vett-e a Tettrekész. A videón látható fegyverekről bebizonyosodott, hogy nem játékok, vagy hatástalanított fegyverek, hanem éles lőfegyverek. Gondolod, hogy a két évvel ezelőtti vizsgálaton nem volt ott Tettrekészes?

Senkifia 2009.07.27. 11:40:32

@hapcika: ...gyrekek összerakták a mezőn a cuccot,felrobbantották,aztán most egyelőre úgy tűnik, az erről készült felvételt( nagyon vaknak kell lenni,hogy lásd a megtévesztő azonosságot :)) szélsőjobbos terrorfenyegetettség aláhúzására használja a draskovics "szak"miniszter....akkor a gyerekek 2 éve mégiscsak életoltó céllal robbantottak?és mi lesz,mikor kiderül hogy mégis a hírtv mondott igazat?egyelőre leginkább ez látszik igaznak(és ez nem amolyan"nekem higgyél,ne a szemednek" információgyűjtés :))és akkor jönnek itt a hozzászolók,akik szerint ez csak sz.rkavarás,ugye,és mindenki tiszta mint a harmat.kivéve a jobboldalt,mert az alapból kizárt :) a médiumokkal az élen...kicsit furcsa ez.
ja emlékeztetnélek újra az eddigi baloldali figyelemelterelő,ill szavazatszerzési célú náciveszélyekre:józsika,moszkva tér,szimpátiatüntetés...2hét múlva :szó nincs kopaszok támadásáról,elkövető is roma, 16 éves szegény józsika 120kg,180 magas,és zsarolásért,késelésért körözik...elnézéskérés a jobboldal ,fidesz,stb cinkos hallgatás miatti lenácizás okából "természetesen" elmarad....más. rendőrpalota.gépisztolysorozat.riogatás,szélsőjobb,nácik,stb. azóta:sehol semmi,se náci,se veszély...más.idegbeteg bácsffy diána,karlengetés,náciveszély...később:megbánás, tényleg nem volt normális diána,szó nincs náciveszélyről...mértékében tekintve végképp nem akkoráról,amekkorának be lett állítva...figyelemelterelés valós problémákról
(én ezt a stílust 20évig éltem meg erdélyben,89 előtt.és napjainkig tart,bár kissé gyengült a lendület....nem volt kaja?jönnek a magyarok elvenni erdélyt.nem volt villany?jönnek a magyarok elvenni erdélyt.jegyre van a wc papír?nem ez a lényeg,hanem a magyarok,akiknek erdélyre fáj a foguk.90 után....kommunista hatalomátmentési kisérlet veszélyben?jönnek a magyarok elvenni erdélyt.megszünt a szekuritáté(gyengébbek kedvéért:román komcsi rezsim titkosrendőrsége)?Jönnek a magyarok elvenni erdélyt...következmény:.'90 március 19-20,Sütő Andrást félholtra verik, bevonulnak a román parasztok kábán és részegen Marosvásárhelyre,keresik Bolyait,hogy agyonverjék,törészúzás,polgárháború-hangulat...következmény?megalakul a SRI (Serviciul Roman de Informatiii-Román hirszerző szolgálat),mert az ország biztonsága veszélyben volt-van.,többségében a volt Securitate tagjaiból,lévén hogy"Ők az egyedüliek akik ehhez értenek..."
na itt ugyanez megy a baloldal részéről,csak itt nem a magyarok jönnek elvenni erdélyt,ha valamiről el kell terelni a figyelmet,vagy netán szavazatokat kell szerezni,hanem a nácik,antiszemiták,fasiszták,rasszisták,orbánviktorok és budaházygyurik...legújabban meg szélsőjobbos terroristák...
szóval láttam én már karón varjút :) engem nem kell meggyőzni semmiről :)

desertstorm 2009.07.27. 11:42:15

Senki sem kérte Draskovicsot, hogy kiálljon a nyílvánosság elé. De ha kiállt, akkor ne mondjon marhaságokat, vagy hazugságokat. Illetve ne bukjon le....! :-) Persze az is lehet, hogy Drazsét megvezették rendőrségen belül és nagyokat röhögnek rajta! :-)

Senkifia 2009.07.27. 11:46:12

@hapcika: "Mostmár csak azt kell bebizonyítaniuk Draskóéknak, hogy nem a két diák, hanem a Budaházy csoport robbantott.Szerinted ez nehéz lesz?" ezekkel az igazságszolgáltatói szervekkel,és ilyen vezetéssel?viccelsz?ezek bebizonyítják,hogy józsika szegény 16éves kisfiú,akit rohadt nácik megtámadtak a buszon...ja hogy utóbb kiderült,hogy józsika nem is olyan szegény kisgyerek?és hogy nem is nácik?na és? a lényeg,hogy a köztudatba be lett dobva a kavics,és máig gyűrűzik a hullám...bebizonyították,hogy a rendőrpalotát terrortámadás érte...ja hogy bizonyíték nélkül,csak feltételezés alapján?kit érdekel?köztudatba be lett dobva a kavics,és gyűrűzik...
ezt a kavicsot is bedobják,ez is gyűrűzni fog.és hiába bizonyosodik be az ellenkezője, az mszmps nyugdíjasnak úgyis draskovics lesz a hős sztívenszegáll, az "Úszó erőd"ből,aki legyőzte a szélsőjobbos terroristákat :)
szóval nem,nem lesz nehéz bebizonyítani.

Senkifia 2009.07.27. 11:51:20

@hapcika: ja és nagyon nem fogok csodálkozni,mikor majd kiderül,hogy budaházyt meg tomkettet a szilvássy igazította el,hogy mikor,hol és mit kell kiabálni,hogy legyen kit látványosan üldözni,elkapni,letartóztatni,bíróság elé vinni,majd egy idő után sajnos elengedni,metrt a rohadt bíróság nem ítélte el...pedig nyilvánvaló a bűnösség... :)

Senkifia 2009.07.27. 11:54:45

@hapcika: na most akkor ez mit is jelent?magyarázd el,mert buta vagyok...hogy a tettrekész meghamisította a 2évvel ezelőtti bizonyítékokat,és rákente a diákokra?miközben a 2évvel ezelőtti felvétel valójában most készült,és a magyanyilak követték el?....hmmm...összezavarodtam :)

hapcika 2009.07.27. 11:55:39

@Senkifia: Ha valaki vállal önként és dalolva egy tettet és a rendőrség nem tud ellenbizonyítékot felmutatni, akkor ő a tettes.
A földtulaj megtalálja földjén a krátert, a rendőrség mellett értesíti a médiát is. Előkerül két gyerek, aki azt mondják ők voltak. A rendőrség nem tud más bizonyítékokkal előállni, a két gyerek kap 3 évet. Itt nincs más bizonyíték. A százhalombattai esetben ott a focilabda, a tervek, a megtalált anyagok, a robbantásra való hajlam, mert nem csak a tolni robbantás volt, bizonyított a képviselők elleni molotov koktélozás és azt is tudni, hogy Hiller és Kóka házát a Defend védte. Ne kavarj! Az ügyben a homályos pont, hogy ki súgta be Draskóéknak az ügyet?

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 11:56:05

Nem ő az első, aki nem úgy viselkedik, ahogy egy modern demokráciában szokás... Gyakorlatilag 1998 óta minden miniszterelnöknek le kellett volna mondania az első év után, kamuzásért. Ehhez képest egynek sikerült csak... :p

Egyébként tipikus hozzá nem értő magyar hozzáállás: mutogatja a "bizonyítékot" mielőtt meggyőződne a valódiságáról.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 11:57:42

@hapcika: szerintem meg a sajtó alapján ne építsünk várat. Én egyszer tudtam az igazságot egy műszaki hír kapcsán: még az igék sem stimmeltek... :(

hapcika 2009.07.27. 12:02:57

@Senkifia: Azon a felvételen, mert a TV2 nem volt jelen a robbantásnál, csak az látszik, hogy van ott egy kráter egy facsoport előtt. Nincs rajta robbantás! Az NNI felvételén viszont az látszik, valakik robbantanak. Repül a föld, látszik utánna a kráter és ez a két felvétel közötti különbség, a robbanás. Ez viszont lényeges.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.27. 12:06:50

@hapcika:
nekem túl magas ez a sok összesküvés, szerintem a dolgok néha sokkal egyszerűbbek.

Senkifia 2009.07.27. 12:12:35

@hapcika: mondom:láss is,ne csak nézz...és nézz utána a 2éves felvételeknek.vesd össze az NNI felvételével.és rájössz majd(remélhetőkleg:)) hogy nem csak a helyszín pont ugyanaz,hanem a robbanás is centire ott történik,ahol a kráter állt 2 éve...ja hogy azon a qrvanagy mezőn az az egy négyzetméter volt a legalkalmasabb :D
szóval ne csak nézz...én is láttam,mi van a tv2 ill az NNI felvételein :)

Senkifia 2009.07.27. 12:16:56

@hapcika: ööö...előkerül a két gyerek...mondom,mik ezek?mazochisták?vagy csak sima hülyék? lécci ne fárassz...és mondom:gondolkodj... :)
mert ez a"havalaki aszongya,akkor ő volt" tipusú hozzáállás elég simán szabadon hagyhat mondjuk egy gyilkost....azért a "'saját bevallás" kicsit kevés...valami bizonyíték is kellene.mert ha nem,könnyen olyan helyzetbe kerülhet a rendőrség,hogy utólag nevetség tárgyává válhat,illetve egyéb,sokkal komolyabb ügyekben hozott,döntéseit is kétségbevonhatják.ami nem egészséges.szóval azért ennyire nem lehet hülye a magyar igazságszolgáltatás,hogy"Mér ő a tettes?mer azt mondta"...akkor mi van,ha a szomszéd mondja?aki saját bevallása szerint sose hazudott?jöhet a máglya,ha aszongya a szomszédasszonyra,hogy boszorkány? :)
gondolkodjunk,béláim....mert szép lassan túltoljuk :D :)

tiborc2008 2009.07.27. 12:18:19

Szenny Máfia országa, maffiacsicska rendőrséggel.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 12:19:54

@Senkifia: pont a szocializmus óta nem bizonyító erejű a beismerő vallomás. Ti.: az '50-es években simán kiverték az emberekből a "hiteles" vallomásokat. Szvsz. :)

hapcika 2009.07.27. 12:20:19

@Senkifia: a TV2 felvételén nem repül a föld, csak a robbantás utáni helyzet. Újra szólok, hogy ne kavarj!

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 12:21:01

@tiborc2008: saját titkosszolgálattal rendelkező Fidesz-szel, adót nem fizető állampolgárokkal stb. :)

Magyarisztán. :)

Senkifia 2009.07.27. 12:29:07

@hapcika: ja és kavarásról szó nincs :) egyszerű paraszti ésszel gondolkodom :) tehát vagyok :D
és a homályos pont nem a besugó kiléte,hanem hogy miért robbantott cenbtire ugyanott a magyarnyíl,ahol 2éve a diákok?de centire ugyanott :)
ja és csak szólok:az is fenn van a neten többek közt,hogy a gyerekek állítólag egymásnak küldték át a felvételt,ami aztán sikertelen volt,vagy mi....
na a két dolog közül melyik életszerűbb?hogy pár kémiás diák felrobbant valamit,a mező közepén,természetesen videóra veszik(nagy divat manapság,meg videómegosztani is,lásd villamosrongálás,stb),aztán lebuknak,majd 2 évvel később egy "terroristagyanús "ügyben felvállalják,hogy igen,az ő felvételük látható NNI-nél....kockáztatva,hogy,a te logikádat követve,ha ők mondták,ők voltak,és lecsukják őket terrorgyanú miatt.ja hogy itt már megvan a bűnbak: a szélsőjobb terror :) és akkor ők minek vállalják fel?feltünési mánia? aha......
vagy az az életszerű,hogy magyarnyilak pont ugyanott,pont ugyanabban az egy négyzetméterben, robbantanak próbát,és aztán ez érdekes módon kiderül,és kikerül,és milyen jól jön a pluszbevétel után hajtó miniszter úrnak ...plusz forrás,amit ennek fejébe meg is kap,és mindenki meg van dicsérve, a baloldal megmentette az országot,és pajzson kell bevinni 2010ben 55%al a parlamente,ebből kifolyólag(bár egy év alatt még kiderülhet,hogy Al Caponét is ők buktatták le....És waterloonál legyőzték napóleont, draskovics vezetésével,csak azóta titkosították 500 évre,és ezért nincs benne a történelemkönyyvben...szerénységből :)

hát igen.nagyon életszerű

Senkifia 2009.07.27. 12:33:32

@hapcika: nem is kavartam,hogy látszana... :) de ha rossz a szemed,menj szemészetre...:) láss is,ne csak nézzél..és érts is,ne csak olvas:) Mondom: ha megnézed a tv2s felvételeket(nem repül a föld,csak kráter van :P, és az NNI felvételét(repül a föld,és nem csak kráter van:)ha kis eszed és jóindulatod van,rájössz,hogy a repülése a földnek az egyik felvételen centire pont ott történt(nem csak ugyanazon a mezőn,ugyanazon bokor,hanem ugyanazon a négyzetméteren),ahol a másik felvételen(nem repül semmi,kráter van:))a kráter van....
capisci?
semmi kavarás...nézni...látni...olvasni...érteni :)

Senkifia 2009.07.27. 12:35:58

hát további kellemes irogatást,nekem dolgom van :) ég áldjon mindenkit :)

hapcika 2009.07.27. 12:48:06

@Senkifia: Akkor a videómegosztós felvétel valahol elveszett, mert a TV2 a saját felvételét mutogatja. Ha rendelkezel a két diák által a videómegosztókra feltett felvétellel közöld a rendőrséggel a helyét. Amíg viszont a Fidesz a TV2 felvételét mutogatja, amin nincs robbantás, csak a robbantás utáni állapot és amíg nincs olyan felvétel, ami azt látom, hogy a két diák előkészíti a robbantást, végrehajtja, és ezt ők felteszik a "jútubra", vagy valahová a neten, addig Balsai 3/3 ügynök elvtárs elhúzhat a sunyiba. Ez is csak ugyan olyan hülyeség tőle, mint amikor 90-ben kitalálta a szociális bűnözést. Elhiszem, hogy jól jönne nekik még néhány szoci bukás, de nekem már elegem van abból, hogy a szocik helyett az ország bukik. Én is elzavarnám mind a 386 képviselőt, de nem tudok mást javasolni helyettük és őszintén megmondva, sem a Fideszt, sem a Jobbikot, sem a MDF-t nem ajánlom senki figyelmébe.

desertstorm 2009.07.27. 12:53:20

Honnan tudhatnám? – kérdezett vissza arra a kérdésre Draskovics Tibor, hogy a napokban nyilvánosságra került felvétel a Magyarok nyilai terrorszervezet tevékenységét, vagy a korábban Bonyhádon fiatalok által elkövetett robbantást rögzíti-e. Állítása szerint ezt neki nem is kell igazából tudnia, az anyag eredetét majd a szakértők vizsgálata fogja kideríteni. Elmondta azonban azt is, hogy mivel a felvétel egyértelművé teszi, hogy tesztelték a robbanószert, ez mindenképpen kapcsolatba hozható a Magyarok Nyilaival. Az ellenzéknek pedig nem a rendőrséget kellene gyengíteni, hanem megköszönni a rendőrségnek azt a munkát, amelynek során hatalmas erőfeszítéssel felderítette a felvételt. Arra a felvetésre, hogy bonyhádi fiatalok felvállalták a robbantást, azt válaszolta: továbbra is úgy gondolja, hogy a Magyarok Nyilai követte el a robbantást. Továbbá nem tudja kizárni annak lehetőségét, hogy a csoport újratermelődik és a jövőben mások is folytatnak hasonló tevékenységét.

atv.hu
"
Ezt az ürget (Draskovics) ki kellene találni, ha nem volna! :-))))

hapcika 2009.07.27. 12:57:09

@Senkifia: Azt senki nem vitatja, hogy a két felvétel ugyanazt a helyszint mutatja. A vita azon folyik ki robbantott. Ez annak a bűne lesz, aki több adatot árul el magáról a számítógépén. Ne fogadj nagyban Draskó bukására!

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.27. 13:09:28

@hapcika: "Ne fogadj nagyban Draskó bukására! "

Erre én sem fogadnék nagyban, már miért is bukna meg? Rég megbukott.

hapcika 2009.07.27. 13:13:54

@sasika61: A Draskó féle szemellenzőtől nem látod a lényeget. Kár érted! Na , viszlát. Dolgom akadt.

cotti 2009.07.27. 13:16:07

Azt jól értem, hogy még mindig vannak olyanok, akik vitatják, hogy a két robbantás egy és ugyanaz?! :D Na, ez az ami igazán elszomorító...

Senkifia 2009.07.27. 13:16:34

@hapcika: én? a draskó bukására?fogadni?én a bukása ellen fogadok.szinte akármibe...:) te nem ebben az országban éltél az elmúlt8 évben?:) itt ennél nagyobb botrányok miatt sem buktak meg emberek ...lásd még:következmények nélküli ország :)
draskóra vonatkozó cikkely: vastagbor.blog.hu/2009/07/25/draskovcis_bemutatja

szóval nem fogadok a bukásra.úgyis vesztenék:) de nem azért,mert nem érdemelné meg.hanem mert ez egy ilyen ország...

ja és újfennt:nagyon életszerű,hogy pont(hangsúlyozom :PONT) ugyanazon a helyszínen tartanak robbantást a magyarnyilak,mint a diákok...miért is?mert eddig ez nem derült ki,még tőled sem...:) a vastagbőr blogban van egy jó feltételezés...azért,hogy a hírtvnek legyen oka belekötni draskovicsba,mikor a magyarnyilak lebuknak,ugyanazzal a helyszínnel :P
ja és lassan már azt sem vitatja senki,hogy a két felvétel nem, csak ugyanazt a helyszínt,hanem ugyanazt a robbantást is mutatja :D
számítógépen meg nem elárulni kell az adatot,hanem tudni megtalálni.ha megvan a merevlemez :) mert eltüntetni adatot egy lemezről szinte lehetetlen:) lásd még :adatmentő cég curriculum vitae-je:háztűzben sz.rráégett merevlemezről 75%os adatmentés :) szóval ha megvan a gép,és a hdd,akkor meglesz az adat.ha nincs meg,akkor nem lesz.kiváncsi vagyok milyen finomlisztet fognak szórni még ezzel kapcsolatban,és mi lesz a végén az érv amivel kihúzzák magukat ebből az egészből...mert arról nincs kétségem,hogy mellébeszélés folyik :)

Senkifia 2009.07.27. 13:19:06

@cotti: persze,hogy vitatják:) még jóhogy...2éve lezárt ügy,kémiabuzi diákok vs. Magyaroknyilai, igazivalódi terroristák....most ezt a kettőt hogy lehet egybemosni leégés nélkül?az NNI is tagadja,Draskovics is tagadja,és pár agymosott is,hogy ugyanaz a robbantás lett volna látható az NNI felvételen,mint aminek a köbvetkezményeitz 2éve leadta a TV2 :)

cotti 2009.07.27. 13:20:00

@hapcika: Miért folyna erről vita?! Jogerős bírósági született arról, hogy a kémiakedvelő pirós srácok robbantottak annó Bonyhádon. El is lettek ítélve, a főkolompos 3 év felfüggesztettet kapott.

Egyszerűen nem értem, hogy tudják egyesek védeni a védhetetlent. Ha persze érdekből, az más, de meggyőződésből. Uramatyám! :(

cotti 2009.07.27. 13:22:39

@Senkifia: Oké, draskovics tagadja, nni tagadja. Hazudnak, megszoktuk, érdekük fűződik hozzá. Ezek ilyenek. Eddig is ezt tették, éjjel, nappal, meg minden hullámhosszon. Stb. Viszont b*szki, meggyőződésből leállni itt ilyen egyértelmű dolgon vitatkozni, ahogy itt ezt páran teszik. Na, ezt én nem tudom felfogni. Nem tudom sírjak vagy nevessek...

Senkifia 2009.07.27. 13:29:39

@cotti: sírjál nyugodtan :) ilyenen sírni nem szégyen...sőt :)
áh,nevetséges az egész...és meg is magyarázzák,miért vagyunk hülyék,ha nem látjuk úgy ahogy ők :)

cotti 2009.07.27. 13:33:05

@Senkifia: Az viszont biztató, hogy - a kommenteket olvasgatva itt és máshol - az emberek elsöprő többségének azért maradt még egy csepp józan esze és ezt a hülyeséget már nem veszik be.

Senkifia 2009.07.27. 13:42:59

@cotti: ja.megnyugtató.bár 2006 előtt is voltak ilyen jelek,aztán az eredmény mégis más lett :) igaz,most az eredmény is ez lett...reméljük nem lesz ez másképp az ogy választásokon sem,és nem lesznek amnéziásak újra az emberek :)

cotti 2009.07.27. 13:51:44

@Senkifia: A 2006 előtti közállapotok a 'boldog békeidők' kategóriájába sorolhatók a mostanihoz képest (akkor legalább csendben loptak és árusították ki az országot és csak módjával fasizstázták le azokat, akik nem úgy gondolkodnak, ahogy ők, a terrorizmus szál is csak nagy ritkán jött elő, nem vertek rendőrök ártatlan embereket stb.), most már olyan kritikus határokat léptek át ezek, amiket már amnéziával sem lehet elfelejteni. Az ideális egy 51% FIDESZ, 49% Jobbik felállású Parlament lenne most. :) Aztán ha ez sem változtat semmin, fordulhatnak az arányok a Jobbik javára. :)

hapcika 2009.07.27. 14:19:29

@Senkifia: Ne rágd magad nagyon, mert nincs igazad. Ajánlottad a Vastagbőrös blogot. Mit ne mondjak, nagyon igazat adtál nekem. A két gyerek először arról beszél, hogy minden képsorozatot, videót megsemmisítettek és mégis sikerült rájuk verni a balhét. Most meg arról beszélnek, megpróbálták akkor feltenni a videómegosztóra, de nem sikerült, de lehet azóta valakinek sikerült. Most megsemmisítették vagy sem, ha nem adták át másnak, akkor hogy került egy MNY-es számítógépre a videó? Úgy érzem, lesz itt még a Tolna megyei rendőrök, ügyészek és bírók közt rendrakás.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 14:23:46

@hapcika: @cotti: @Senkifia: Tök fölöslegesen vitatkoztok. Ha a MN-t olvasol: Drazsé hazaáruló. A Népszavát: a haza megmentője.

1) valószínűleg soha nem tudjuk meg az igazat, mert mind két oldal idióta hozzá,

2) bárhogy is van, Drazsé elbaszta,

3) végül is miért fontos ez az egész? Változtat ez bármin is? Kompetensebb rendőrségünk lesz? Vezető képes lesz ettől a bal oldal? Hiteles lesz ettől a jobb?

tiborc2008 2009.07.27. 14:24:53

RE: Naszta · www.naszta.hu 2009.07.27. 12:21:01
"saját titkosszolgálattal rendelkező Fidesz-szel"

Nem dolgom a fityiszt védeni, de érthető, ha ők is szerettek volna maguknak ilyen titokpatkány-céget, ha már az állami maszopp-tulajdonban van.

tiborc2008 2009.07.27. 14:26:21

Jah, már 1998-ban is robbantgatott a maffia politikusok házainál, nem is nyugodott addig, amíg a képviselőjüket ki nem nevezték belügyminiszternek, hogy rajta tartsa szemét a fiúkon.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 14:27:11

@tiborc2008: ettől aztán a Fidesz lesz a jogállam minta harcosa. Komolyan mondom, hogy mindkét oldal 21-re húz már lapot...

cotti 2009.07.27. 14:29:04

@Naszta: Engem ez nem érdekel, ez olyan ügy, hogy oldaltól függetlenül vérlázító! Teszek rá, hogy mit ír a népszava vagy a magyar nemzet vagy mit mond a hírtv vag ymit mond a fidesz vagy a jobbik ezügyben. Ez az ügy egyszerűen fekete-fehér, teljesen egyértelmű.

hapcika 2009.07.27. 14:33:40

@Naszta: @cotti: Ajánlom olvasd el a Vastagbőrös blogot: Draskovics bemutatta címmel. Aztán idiótázd le bármelyik oldalt.Ráadásul még hivatkoznak is a semmire. Egy téves rendőrségi, ügyészségi és bírósági munka. Itt a vita hamarosan az lesz, hogy a két diákot ki kérte meg, hogy vállalják a robbantást és mennyit fizetett?

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 14:33:55

@cotti: persze hogy az. És az előző 10-100 is az volt. Mégis képesek az emberek itt rugózni azon, hogy egy videó honnan van. Nem kurvára mindegy? Ebben a demokráciában egyelőre a Megyo-n kívül soha senki nem mondott le azért, mert hibázott. Nesze nektek, még egy gumicsont: el vagytok vele még hetekig.

Ehhez képest: a szocik vendégmunkással próbálják rendbe rakni, amit (nagyon) elkúrtak. A Fidesz meg, mint a hülye gyerek: nem mer európai módon politizálni, mert fél, hogy nem lesz meg az 56%-a jövőre...

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 14:38:01

@hapcika: leszarom ezt az ügyet. Bárkinek igaza lehet. Ez egy gumicsont.

A jobb oldalnak igaza van, mert megint hibázott a Jolly Joker (mindenhova alkalmas) miniszter és megint nem lesz kibaszva. A baj csak az, hogy hiteltelen az az oldal, amelyik fikázik, mert az utóbbi 3 (8?) évben minden rossz volt, amit a másik oldal csinált, tehát komolytalan a mostani - akár igaz - nyafogás is.

cotti 2009.07.27. 14:45:09

@Naszta: "Mégis képesek az emberek itt rugózni azon, hogy egy videó honnan van. " Hát ez az! Számomra is ez a hihetetlen!

"Megyo-n kívül soha senki nem mondott le azért, mert hibázott." Nah! :) Őt inkább megpuccsolták az elvtársai, ha nem csal az emlékezetem...

hapcika 2009.07.27. 14:46:56

@Naszta: Biztos, hogy igaza van a jobboldalnak? Hát ez az a szint, ahol nem érdemes vitatkozni! Odaszúrsz a baloldalnak, de nem érvényes az eredmény mert a jobboldal már hiteltelen. Egy fenékkel két lovon? A véleményed melyik része a tiéd, a jobbos vagy a balos?

cotti 2009.07.27. 14:47:45

@hapcika: Ilyen ügyben hogy vagy képes ilyen szinten 'oldalakban' gondolkodni?

hapcika 2009.07.27. 14:53:22

@cotti: Mert ez arról szól, hogy a Fidesz képes-e úrrá lenni a szélsőjobb felett, vagy a szocik letámadják őket, hogy az ő kreatúrájuk Budaházy és a MG. Itt nincs vagy!

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 14:54:58

@hapcika: bazz, az egyik nagyobb vicc, mint a másik.

A magyar "bal" oldal gyakorlatilag tönkre vágta az országot. Nem azzal, amit a Fidesz mond, hanem azzal, hogy cirka 9%-os hiányt csináltak 2006-ban és hogy egyetlen reformot sem csináltak végig. Mert gyávák voltak. Most aztán szépen bele is buknak, mert nem népszerű dolog nadrágszíjat húzogatni. És igen a Drazsé az egyik, aki a szakállamtitkárokat megszüntette és ezzel gyakorlatilag azt a kevés folyamatos szakmaiságot is a minisztériumokból.

A Fidesz meg a helyett, hogy az 1.000.000 valódi hibával basztatta volna az MSzP-t, inkább szociális demagógiát nyomatott. Így aztán most versenghet a Jobbik-kal a "ki a demagógabb marha" címért.

Szumma: van három szociáldemokrata pártunk (Fidesz, MSzP és Jobbik), amiből legalább kettő demagóg. Szép magyar jövő...

cotti 2009.07.27. 14:55:45

@hapcika: Atyavilág! :D Köszi a választ, több kérdésem nincs.

tiborc2008 2009.07.27. 14:57:09

RE: Naszta · www.naszta.hu 2009.07.27. 14:27:11
"ettől aztán a Fidesz lesz a jogállam minta harcosa."

Nem tudom, írt-e itt valaki olyasmit, hogy a fityesz lenne a jogállamiság biztosítéka. Csak épp tized ennyi ocsmányságot se műveltek, mint a maszopp kurcsányival. Ettől még ők is sárosak sok mindenben. Ha azokra kell szavazni, akik MÉG nem sározódtak be, akkor nem sok választási lehetőség marad...

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 14:59:41

@tiborc2008: az az arrogáns politizálás, ami jelenleg folyik az 1998-ban, a Fidesz által kezdődött. Ez az ami a Fidesz nagyon nagy vétke.

Én nem tudom kire fogok szavazni. Nem is tudom, hogy van-e ezek között vállalható...

tiborc2008 2009.07.27. 15:29:34

@Naszta:
Szavazni én se megyek, 94-ben voltam utoljára.
A fidesz akkori hülyeségét valamennyire menti akkori fiatalságuk és tapasztalatlanságuk. maszoppnál viszont semmilyen mentő körülmény nincs a tudatos károkozásra és aljasságra.

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 15:31:41

@tiborc2008: senkit nem ment semmi. Nem kor függő a tisztesség. Ez lenne az elvárható minimum...

tiborc2008 2009.07.27. 15:37:01

Jogállamiság? Állampolgár (képviselői tiszteletdíj ügyében összegyült 600 ezer aláírást hagyatak figyelmen kívül alkotmánybírósággal együtt. Parlamentnél gyakorlatilag lehetetlen tüntetésre engedélyt szerezni. Jogállamiság tekintetében még ott se tartunk, mint a kádár-korszakban, vagy maximum ott.

tiborc2008 2009.07.27. 15:52:41

Jogállamiság? Kormányrendelettel mindenféle ulibuli "közhasznú" társaságoknak utaltatja a kormány áramszolgáltatóktól azt az 5 milliárdot, ami TÖRVÉNY szerint a fogyasztóknak járna vissza.
Egyszerűen ELLOPJÁK!

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 16:07:48

@tiborc2008: abban milyen nagy volt az egység? Undorító.

Senkifia 2009.07.27. 16:43:06

@hapcika: jajnaaa....és mikulás is van :) még jó hogy azt mondják előbb,hogy megsemmisítették...és minden részletet nem kötnek az "igazságszolgáltatás" orrára...és mellesleg nagyon az az érzésem,hogy az elítélésükben 2évvel ezelőtt ,szerepet játszottak azok az állítolagos "megsemmisített" képek :P
és akkor most visszaérsz a rendőrszakzervezethez,meg korrupt rendőrökhöz,vagy mi?tegyük fel,hogy igazad van a tettrekészekkel...de attól még a draskovics egy hülye,és hamis adatokkal dobálózik,és terroristaveszélyezik,összevont szemöldökkel, a médiának,egy két éve lezárt ügy bizonyítékait hozva fel mai bűnjelként :D
szóval miért is nincs igazam? és rágni nem szoktam magam, :)

Senkifia 2009.07.27. 16:46:29

@hapcika: én inkább azt várom,, a minisztériumokban meg a kormányban mikor lesz végre rendrakás...mert ott sokkal több anyagi és morális kárt okoznak az országnak és a nemzetnek,mind az ország összes kémiabuzi piromániása és rendőre,ill. bírója egy helyen :)
pl mikor kerülnek már a helyükre ezek a,kommunizmusban "sokoldalúan fejlett"nek ismert, egyedek,mint pl draskovics...aki épp csak egészségügyi miniszter nem volt, meg államelnök.de amúgy mindenhez ért,egy szál jogi diplomával :D

Senkifia 2009.07.27. 16:53:28

@hapcika: érdekes irányokba kanyarog a logikád, hapcika :D
most már a diákokat fogják kérdezni,hogy ki fizette őket.,hogy bevállalják a balhét...vicces vagy nagyon :)...draskovicsot mikor kérdi meg valaki,hogy tőle ki kérte,hogy hamis bizonyítékokat lengessen ,egy 2éve lezárt ügyből?

OFF
vagy a molnár miniszterurat,esteleg a horvátágnest mikor kérdi meg valaki,hogy azt a sokmilliárdos kárt,amit az országnak okoztak a "reformjaikkal",ki,és mikor adja majd vissza?tudod,az a tipikus ballib hozzáállás,mikor 4 éve elb.szott működés után odajutnak,hogy jaaa...ez nem működik...bocs...és ennyibe marad...vagy a magyarbálint,a folyamatosan "reformált tanügyével....beáldoztak vagy 3-4 évfolyam érettségizőt,amíg rájöttek,hogy valami baj van a rendszerbve....behozunk máshol épp bebukott rendszereket magyarországra,mint hűűűdesikerest...aztán 3 év után...ja bocs,tévedtünk...szóval ezekről ki fog megkérdezni már valakit?
ON
és ki rak rendet? :D

Senkifia 2009.07.27. 16:58:10

@hapcika:
hálistennek a baloldal hiteles :D
a jobboldal mostantól kéne kormányozzon 25 évet,hogy odáig süllyedjen,ahol a baloldal mondjuk 2006ban volt,hiteltelenségben:) az,hogy ezt ti nem látjátok, persze nem a jobboldal hibája...ja de igen...meg az orbánviktoré... :) eszméletlenek vagytok,ahogy hiteltelenséggel vádoljátok a jobboldalt..."Elnök úr!ön egy rendes ember,nem akarhat tiszteletlenül nyerni!! vonja vissza,hogy mi receptfelírási díjat akarunk bevezetnei"...remember?best of gyurcsány....milyen "hitelesnek" és viccesnek tűnik így utólag, a tények tudatában,igaz?
szóval nem kéne hitelességet számonkérni a jobboladltól....Mert nevetségesek lesztek :)ill. vagytok :D

Senkifia 2009.07.27. 17:00:39

@hapcika:hiteles baloldal...fúúj piszok hiteltelen jobboldal :D
www.youtube.com/watch?v=El1zEWnAkhk

Senkifia 2009.07.27. 17:02:39

@Senkifia: erről azért ne feledkezzünk meg...mert hajlamosak vagyunk a hirtelen felejtésekre :D

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 17:09:42

@Senkifia: kíváncsi leszek Viktor hasonló videójára 2010 után. A sok eltöröljükkel és visszaállítjukkal... persze a Fidesz kormányzás önmagában 460 milliárdos bizalmi erősödés a piacon (a Fidesz szerint).

Meglátjuk. Legyen igazuk...

tiborc2008 2009.07.27. 17:21:58

Baloldal se létezik, nemhogy hiteles. Magukat baloldalinak hazudó maszoppos férgek vannak.

Senkifia 2009.07.27. 17:25:26

@Naszta: az a helyzet,hogy én nem állítom,hogy a fideszék mind szentpéterekből meg jézusmáriákból áll:) meggyőződésem,hogy nekik is megvan a saját gazfickógárdájuk(nem a magyar,hanem a politikusi :)) viszont ez nem érv arra,hogy ja igaz,hogy gyurcsány lopott,meg adót csalt,de azért a fidesz is.és igaz,hogy gyurcsány 90es évek elején sumákolós privatizációkból,meg rokonság komcsi kapcsolatrendszeréből lett milliomos, de bezzeg orbánnak a bányája....ez nem érv.bizonyítsd be,hogy orbán is,meg a fidesz is,és csukd le őket is. de én azt látom,miközben 7éve a fidesz semmiféle labdába nem rúg,és ki van szolgáltatva a ballib oldal kényekedvének, vagyonellenőrzésének,apehes vizsgálatának,eközben mégis folyamatosan a ballib oldal ingatlanbizniszei,panamái törnek elő,zuchslagok meg hunvaldok kerülnek börtönbe,úgy,hogy a sajátjaik irányítanak közben...igaz,gyurcsány eccercsak ki is borult,mondván:az a baj,hogy az ügyészség túl független :) hihi :)
szóval igen,állítsanak össze orbánviktoros videót,meg morvaikrisztinásat.de ne az legyen az ürügy arra,hogy ja a ballib oldal igaz,sokat lop,csal hazudik,de a jobboldal úgyszintén....mert ez vicc...

Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 17:40:42

@Senkifia: olvass vissza! Soha ilyet nem állítottam. Én azt állítom, hogy ma jó szívvel senkire nem szavaz az ember.

Az elmúlt 3 évben egyébként az önkormányzatok nagy részében Fideszes többség van. OK, hogy a VII. kerület kiborult, de lehet még csontváz bőven a szekrényben. Mindkét oldalon.

Viktus 2009.07.27. 19:41:01

"Az ellentmondásos helyzet ellenére Bajnai Gordon továbbra is bízik Draskovics Tiborban. Szollár Domokos kormányszóvivő szerint az a lényeg, hogy az elmúlt évek egyik legnagyobb sikere volt, hogy a nyomozók lebuktattak egy terrorszervezetet."

Tibor tudhat v.mit együtt kakipornóztak Gyurcsival, Bajnaival ? vagy milyen sötét titok lappanghat a háttérben ami miatt ez a bohóc kirobbanthatatlan a bandából ...

Viktus 2009.07.27. 19:43:48

"cotti 2009.07.27. 17:22:06
@suski: Találtam már pályázókat.

www.youtube.com/watch?v=qVeU8gAwMzU
www.youtube.com/watch?v=OxIPMB60LsU
www.youtube.com/watch?v=E1wjfMqwEHI
www.youtube.com/watch?v=LRrPtsh7-oI

Lesz még itt móka-kacagás. :D "

Na jah tragikomédia :P

tiborc2008 2009.07.28. 01:40:30

Hiba volt lebuktatni a drazsé-féle hazugságot. Sokkal nagyobbat ütött volna a dolog, ha a bírósági eljárásban teszik nevetségessé.

tiborc2008 2009.07.28. 01:43:56

Na mindegy, jöhetnek az ürgebőrbe varrt dokumentumok.

Corry 2009.07.28. 08:32:17

@Viktus:
Szerintem nem lenne egy jó dolog, ha most lemondatnák a Draskovicsot. Még 10% környékén van az MSZP...

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.28. 08:59:27

@Corry:
meg egyébként sem hibázott... :)

hapcika 2009.07.28. 14:36:50

1. A tv2 felvétele nem bizonyíték, csak egy tájkép egy kráterről, egy riporthoz készült.
2. A helyszin egyezik, de a felvételek tartalma nem. Miért nem az eredeti bizonyítékokkal bizonyítják a helyszin egyezőségét? Az origo cikkében írják, hogy az NNI kikérte a Tolna megyei RFK-tól a 2 évvel ezelőtti vizsgálat videóját, de a TRFK nem csatolt ilyen bizonyítékot a peranyaghoz.
3. Marad ezek után a kérdés: A srácok mivel bizonyították, hogy a vallomásuk hiteles, mert az hogy találtak náluk anyagokat,és az mint a " Senkifia" is írta, bárki tarthat otthon. Most igazából az a kérdés, milyen bírósági tárgyalás volt az, ahol csak a srácok vallomása alapján hoztak ítéletet. Miért nem a gyóntatószékbe ültették őket. Atyám vétkeztem! Robbantottam! Nyugodj meg fiam. Száz miatyánk! xD
4. Az NNI videója viszont eredeti, látni rajta a helyszint, személyeket, a robbantást. Az azonosításhoz kellene a srácok eredeti felvétele, de mint tájékoztattak minket, ilyen nincs. Megsemmisült. Addig is ne hivatkozzunk a TV2 felvételére, mert az csak a helyszint igazolja, de semmi egyebet nem. Nem lehet felhasználni a robbantás beazonosítására, az elkövetők személyének megállapítására, de jó elterelő manőverre. Most az a kérdés, a Draskó mit akar, meg miért szállt be a maszatolásba a Fidesz nagy nevekkel, mikor eddig elég volt Szíjj Ártó Peti is.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.07.28. 18:15:00

@sasika61: Üdv itthon!

Szerintem abszolút nem elvetendő az, amit @hapcika: mond. Én ugyanúgy el tudom képzelni mind a két oldalról, hogy hasonló dolgokra képesek.

Éljenek a lokálpatrióták :)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.07.28. 20:40:51

@BálnaUhr:
Szia, megjöttem.

Ebben a konkrét ügyben én nem látom sárosnak a "másik oldalt".

tiborc2008 2009.07.28. 21:23:03

igaz, hogy egy segghülye amorális fasz ez a drazsé, de a libatolvaj bízik benne, így még maradhat kicsinyt.

Corry 2009.07.29. 08:21:36

@hapcika:

Itt két szálra lehet bontani az eseményeket.
Az egyik szál az, hogy robbantások történtek az elmúlt időszakban, a rendőrség nyomoz, a szakszerűséggel néha a mellékelt ábra szerint gondok vannak és félretájékoztatják a minysztert is.
Arról ne nyissunk vitát, hogy a miniszter arról nem igazán tehet, ha kb. hihető hülyeséget mondatnak el vele az általa megbízhatónak hitt szakemberek. Itt a szakemberek felelőssége a nagyobb, a miniszteré a kisebb, de a tanulságokat le kell vonnia, nem vitás.

De térjünk rá a miniszter úrra, aki terrorveszéllyel riogatja a közvéleményt, ráadásul úgy, hogy a "bizonyítékok" nem megfelelő módon állnak a rendelkezésre. Namost ez viszont már egy politikai döntés, erre jobban el kéne készülni, eldönteni, hogy a riogatás indokolt, esetleg a "bizonyítékokat" egy másik apparátussal megvizsgáltatni, hogy biztonsággal lehessen majd állítani a terrorveszély jelenlétét. Azért miniszter a miniszter, hogy rendelkezzen az apparátusok felett és kiadhatja akár utasításban is, hogy végezze el egy másik csapat az ellenőrzést.
A miniszter kérheti annak összehasonlítását, hogy tényleg nagyobb mostanában a robbantások száma és irányultsága, mint az elmúlt időkben.
Javaslom, segítsünk így utólag neki, és guglizzunk egyet, íme:
index.hu/bulvar/merenyletkr/

Az összeállítás érdekessége az, hogy 2003-ban készült, tehát nem lehet semmi köze a 2009-es viszonyokhoz.

Látható, hogy robbantási szempontból az elmúlt két év nem szorítaná le az elmúlt időszak eseménydúsabb éveit a dobogóról, tehát nyilvánvaló, hogy mellényúlt a miniszter úr.
Azt, hogy ezt milyen politikai szándékkal tette, ő tudja, de véleményem szerint felelőtlenség (emberi és politikai szempontból) ma Magyarországon terrorveszéllyel fenyegetni.
Hacsak nem a nagy elődöt akarja követni, érdemes elolvasni és az MSZP-re értelmezni szó szerint a dolgokat:

hu.wikiquote.org/wiki/Gr%C3%B3sz_K%C3%A1roly

ato boldon 2009.08.01. 06:39:03

@tiborc2008: úgy látom megtalálja zsák a foltját
süti beállítások módosítása