HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

A korrupciómentes MSZP

2010.03.06. 17:23 sasika61

 

Már éppen kezdtünk volna örülni, hogy az MSZP kiszorította soraiból a korrupciót, erre bekapcsolja az ember a rádiót, rohan az újságoshoz, persze, Magyar Nemzet már nincs 10 óra körül, marad a rádió meg az egyéb közvetítők, amelyek mind harsogják, hogy Hagyó, Hagyó. Nem ismertetem  a vádakat, mert legutóbb a 16 órás hírekben Hagyó már fenyegetőzött, hogy mindenkit perbe fog, aki pusztán megismétli azokat, s különben is, természetesen egy szó sem igaz az egészből, ő tiszta, esküjéhez híven szolgálta a hazát ugyebár, és kényes az erkölcsére. Na igen...
 
Nem ismétlek én meg semmit tehát, csak azt kérdezem az MSZP még megmaradt híveitől: nem szégyenkeznek ilyenkor? Nem remeg meg a kezük, amikor az X-et behúzni készülnek melléjük? Nem fordul föl a gyomruk, amikor leírják, mondják, hogy bár befogott orrokkal, behunyt szemekkel, soha ilyen rosszkedvűen, de mégis mellettük fognak szavazni? Mert hát a Fidesz meg Orbán, no meg a fasizmus, a lopakodó diktatúra s egyebek: csupa olyan, ami sohasem volt valóságos veszély a rendszerváltás óta, az viszont annál inkább, hogy szétlopják az országot.
 
Pontosabban: szétlopták. Hogy ebben minden pártnak megvan a maga sara, nem kétséges. De ilyen szemérmetlenül, pofátlanul, gátlástalanul egyetlen párt sem működött ebben közre, mint az, amelyik éppen kiszorította a korrupciót soraiból.

178 komment · 2 trackback

Címkék: közélet magyar nemzet mszp hagyó miklós

fuggoagy.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr631814187

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mennyien vagytok, lappangók? 2010.03.06. 23:38:47

Múlt hét péntekén rá kellett döbbennem, rengeteg a lappangó szociszavazó. Történt ugyanis, hogy bizonyos előzmények után (az első kommentben majd idézem az ehhez tartozó híreket) a fidesz vezetésű megyei önkormányzat

Trackback: Hetvenmillió ok a bukásra 2010.03.06. 19:29:18

Érdekes párost alkot a két mai MSZP-s hír. Mesterházy Die Presse interjújában becsülendő, hogy kertelés nélkül elismerte az elmúlt évek hibáit, de hiába, ha a Hagyót korrupcióval vádoló Magyar Nemzet interjú egy másik mondatának ad pikáns aktualitást:...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corry 2010.03.06. 18:19:10

Sasika,

fejlődik a ballib közvéleményformálás. Már mindezt le sem tagadják, úgyis minek De nem is tisztességesenek lenni a cél, hanem jól szerepelni a választásokon.
A linken lévőt inkább holnap reggel olvasd el, jó lesz kávé helyett...

mandiner.blog.hu/2010/03/02/befogott_orrok

Sicc 2010.03.06. 22:47:59

A korrupcuiómentes MSZP paradoxon

Unommáazegészet 2010.03.06. 22:48:15

Ezeket akár orrba is baszhatja Házmestey, akkor is őt éltetik. Egy rakás agyatlan csürhe az összes.

Unommáazegészet 2010.03.06. 22:52:14

Lendvai azt mondta, bűnösnek nincs helye a pártban. De akkor mi lesz a párttal, tagok nélkül?

érdektelen 2010.03.06. 22:56:10

Kapuzárási pánik van, ilyenkor már nem ad senki a látszatra.

stratez 2010.03.06. 22:56:28

Nem értem, egy hete mondta Mesterházy, hogy ez egy becsületes párt. Vajon kire, mire gondolhatott? Egyébként meg nem szégyellik, mert egy részük, ez a kisebbik, részesedett a lopott holmiból, a nagyobbik meg már annyira fogyatékos, hogy azt hiszik, ha nem a szocikra ikszelnek, akkor Orbán küldi rájuk a fekete autót. Nyakó meg a többi IQ-harcos ezzel ijesztgeti őket, na meg a svéd nyugdíjrendszerrel. Mi lehet annak a szocibunkónak az agya helyén, amelyiket a svéd nyugdíjrendszerrel lehet rémisztgetni? Költői kérdés...

Hohányó 2010.03.06. 22:58:05

Ugyan már...

Kommunisták, mit vártok tőlük?!

Vasárnap este meghallgattuk, hogy GyFeri elmondta a tolvajtársaknak, az elmúlt 4 évben, meg másfél-két évben mekkorákat hazudtak.

Hétfőn reggel a ballib média teleharsogta az országot azzal a baromsággal, hogy 1. az elmúlt 16 évről beszélt, 2. ez az igazságbeszéd volt, mert ő végre vette a bátorságot, hogy szakítson a hazugsággal...

Ma a szocializta szavazóbázis szentül hisz ebben a a rendkívül idióta hazugságban. Idióta, merthogy semmi más nem kell a hazugság leleplezéséhez, mint meghallgatni GyFeri szavait.

De nem hallgatják meg, nem olvassák el. Csak hinni akarnak, hát hisznek.

Most is hinni fognak!!

Új jelölt, új program, új célok, új lendület.

Százezrek mennek majd, és ikszelnek.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2010.03.06. 23:00:14

Becsületes emberek értékalapú közössége, no.

Sicc 2010.03.06. 23:04:25

Vissza kell állítani a halálbüntetést - akár visszamenőlegesen is - legfőképpen hazaárulás, vagy a nemzet számára okozott, különösen nagy kárt okozó bűncselekmények esetében!
Ezeket fel kell kötni!

Hohányó 2010.03.06. 23:07:13

A Jóisten, amikor megteremtette a népeket, mindegyiknek adott két jótulajdonságot.

Amikor elkészült a magyarokkal, azt mondta:

No, magyarok, ti becsületesek lesztek, okosak lesztek és a szocialistákra szavaztok.

Szent Péter krákogott egyet, és diszkréten az öreg Kaporszakállú fülébe súgta: Főnök, ez már három!!!

Hmmm, igazad van Péter. No, nézzük csak, hogy is tehetnénk ezt rendbe?! Hát el már nem veszek belőle, mert hát az mégsem lenne szép.

Nnna, meg is van a megoldás!! Kaptok még egy tulajdonságot:

Neketek magyarok, három jó tulajdonságotok is lesz, de ebből a háromból mindenkinek csak kettő fog majd működni!!

Ezért vannak hát okos szocialista szavazók, csak hát a becsület onnan hiányzik, aztán vannak becsületes szocialista szavazók is, csak hát onnan meg az ész hibádzik.

És hát vannak ebben az országban okos, becsületes emberek is, csak ők nem szavaznak a MASZOPRA!!

(Most már csak nehogy cserekompatibilisnek bizonyuljon az elkövetkező 4-8 esztendőben a FIDESZ az MSZP-vel...)

Ketemain 2010.03.06. 23:14:36

@Hohányó: Akkor kire szavazzunk? A Jobbikra?

Akinek az elnöke az a Vona Gábor, aki rendszeresen csalja a feleségét?

jobbik.eu5.org/?

Érdekes, mi?

b0lha 2010.03.06. 23:17:31

jezus maria, mekkora demagogia... mar ne is haragudj, de ezt nem az osszes partra szavazo embertol kene megkerdezni? itt mar reg nem az a kerdes, h ki a gazember, hanem h mennyire gazember, es mennyit vett el. pfff. szuklatokorre vall ez az iras, sztem a legtobb mszp/mdf/akarmien szavazo tudja jol (kiveve a legelvakultabbak), h az altala preferalt part ugyanugy korrupt es szemet. ugyh itt nincs jo, itt van rossz meg rosszabb. az mindenkinek az egyeni preferencia rendszeren mulik, h kinek meik a kevesbe rossz. de csak es kizarolag az mszp szavazokat basztatni ienert, kibaszott nagy ostobasag.

Hohányó 2010.03.06. 23:17:40

@Sicc: Ezzel semmivel sem vagy különb, mint ők maguk.

Nagy vörös csillagot kell égetni az arcukra, az orruk köré.

Életfogytiglani kényszermunkával büntetni, ha csak el is takarják a csillagocskájukat.

Teljes vagyonelkobzás, az összes rokonaiknak is.

Semmiféle közhivatalba nem kerülhetnek, nem választhatnak, nem választhatóak, közpénzből semmilyen keretek között sem kaphatnak.

Olyan okos mind, annyira ügyes!!

Hát menjenek szépen ki a piacra, oszt a nagy eszükkel, és éljenek meg belőle.

Ja, nekik életük végéig az összes adóbevallásuk érvényben marad, azaz dobhatja el öt év után.

És nem csak a bevételét, de a kiadásait is be kell írnia az adóbevallásába.
Ha a gyerekének fagyit vesz, az is be kell írnia.

Ha csak EGY forintot elfelejt beírni, vagyonelkobzás, kényszermunka.
Azonnal. A helyszínről Recskre!!

És nem évül el semmilyen bűncselekményük sem.
Bármit is követtek el, azért életük végéig büntethetőek!

Aki komcsit bármilyen törvénysértés elkövetésében segít, az azonnal komcsinak minősítendő, így a komcsikal megegyező büntetést kap.

A komcsi, szocialista, vagy nevezzék magukat akárhogyan, az emberi társadalo testének rákja.

Élősködő, amire a rendszeres testedzés meg az életmódváltozás nem megoldás.

Ez ellen bizony komoly lépések kellenek. Műtét, kemo.

b0lha 2010.03.06. 23:19:26

@Ketemain: word. es meg lehetne sorolni az osszes part kb osszes ember stiklijet. igazi, majd en jol megmondom post ez. bigdown. :P

Waldi! 2010.03.06. 23:19:40

A rendszer ugy mukodik, hogy a torvenyes keretbol nem tudnak kampanyolni a partok, tehat 4 ev alatt nehany 10 mrd forintot lopnak ossze. Az MSZP es a jobbik light is. Az SZDSZ es az MDF valamivel kevesebbet. Nincsenek fedhetetlenek meg tolvajok. Ha a felugyelobizottsagban ott ultek a fidesznyik delegaltak es megkaptak a sapot. Ha az ugyeszseg majd rablancon viszi a fidesznyikeket is, akkor majd elhiszem, hogy nem kampanyeszkoz az egesz cirkusz.
A jobbik meg irani penzbol kapanyol, es meg tobb kart okoz az orszagnak, mint a lopos MSZP es a Fidesz.

csadeev 2010.03.06. 23:24:19

Mint tudjuk a 30-49 éves korosztály, tehát akik effektív a pénzt keresik és jó esetben le is adózzák azt, 4 %-ban támogatja a pártállamiságot egy legfrissebb felmérés alapján. Tehát 2 bázis van aki az mszp-re szavaz, az egyik a rendszer élvezői, akik leszarjak mekkora szarban van az ország, ha jut cash egy új cayennere, meg a fényűzésre.A másik, az elvetemült nyugdíjasok,akik ebbe nőttek fel és élték le az életüket.Nem tudom mit háborog mindenki, ezt a 2 bandát már soha senki nem fogja megváltoztatni sehogyan se. Amúgy a Hagyós dolgot kommentálni sem érdemes, mindenki tudja h drága mulatság vele beszélgetni, főleg ha nem csak a forma1-ről és az időjárásról esik szó.

lolperec 2010.03.06. 23:30:41

kevésbbé fog lopni a 8éve csak adósságokat halmozó nincstelen fidesz..
bár az önkormányzatokból mint kiderült úgy talicskázták a pénzt kifelé ahogy tudták..
ideje lesz dömperre váltani.. :)

mondjuk nemtudom a cikkíró hol élt 98 és 2002 között.. pl hogyan került magánkézbe tokajhegyalja, hogyan rendezett tüzijátékot offshore postafiók stb..
a pofátlanságban csak űberelni tudják egymást a pártok..
de mennyél narancsra szavazni, aztán jön a kánaán.. dömperekkel..

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.03.06. 23:31:26

* Vágylak, Ferink *

Mocskos Fidesz, mit képzeltek? Ildikó nem bányarém!
Fulladjon meg Orbán Viktor lehetőleg máma még!

Tiltanátok az abortuszt? Agyhalottból rút agyrém.
Fulladjon meg Orbán Viktor lehetőleg máma még.

Kajáznátok Ibrahimmal, erre vártok nagyon rég.
Fulladjon meg Orbán Viktor lehetőleg máma még!

Egypártrendszer, centrálisan? Nem szakad rátok az ég?!
Fulladjon meg Orbán Viktor lehetőleg máma még!

trocadero 2010.03.06. 23:36:30

@lolperec: bagoly vádolja verebet, hogy neki is nagy a feje.

Hohányó 2010.03.06. 23:41:23

@Ketemain: Nem hiszem, hogy a Jobbik lenne a megoldás.

Megoldást olyan párt hozhatna, amelyik felvállalná, hogy végrehajtja a húsz évvel ezelőtt elcseszett rendszerváltást!!

Új Alkotmány:

Közvetlenül választott képviselők a mandátumok 70 százalékára. A pártok egy-egy listát állíthatnak, a listán minden szavazó megjelülhet egy nevet, az adott listáról a legtöbb szavazatot kapó jelöltek töltik be azokat a helyeket, amelyek a pártnak jutnak.

Közvetlenül választott miniszterelnök, akinek lemondása esetén új választást kell kiírni.

A "pártdöntés szerint kötelező szavazás" alkotmányos döntése. Amennyiben bármely párt bármilyen módon szankcionálja a képviselőt, ha nem úgy szavaz, ahogy a párt vezetősége elvállalná, akkor az adott párt vezetői elveszítik a választhatóságukat.

Az összes képviselő, az összes közpénzből fizetést kapó személy összes adónyilatkozata nyilvános, visszamenőlegesen. Csak az jelölhető, aki előzetesen nyilvánosságra hozza élete összes jövedelmét, és összes vagyonát. Ez fennmarad élete végéig. Ha kiderül, hogy bármit eltitkol, akkor teljes vagyonelkobzás neki is, meg a családjának is.

Aki ezt nem vállalja, az nem választható meg.

Minden párt köteles a választások előtt közreadni a választási programját, a főbb elképzeléseit. Amennyiben a hatalomba lépésük után nem az igért programnak megfelelően tevékenykednek, a szintén közvetlenül megválasztott köztársasági elnök jogosult feloszlatni az országgyőlést, és új választásokat kiírni.

A "szocialista" eszmék kiszorítása a közélet margójára, minden síkon! Az elmúlt nyolcvan évben százmilliók nyomorogtak és százmilliónyi ember halt meg a szocialisták miatt. Ideje beszüntetni ezt a megbukott társadalmi rémálmot. Be kell tenni méltó helyére, szellemi és módszertani testvére, a nemzetiszocialuzmus mellé.

A magyarság érdekeinek érvényesítése Európában, "európai módon".

Nem úgy, mint a szlovákoknál, akik egy más nemzet eltaposására építve akarnak fennmaradni.

Hohányó 2010.03.06. 23:46:21

@lolperec:

LOP-STOP állt a tábládon 2002-ben.

Üvegzsebminisztérium, meg üvegzsebállamtitkár.

És egészen pontosan hány ügyet is sikerült felmutatnotok??

Hány jutott túl a nyomozati szakon??
Hány vádemelésből lett ítélet??

Az MSZP, amióta MSZP, nem csinált soha semmi mást, mint lopott. Mit lopott, hát most is lop.

Mindezek után a Fideszre mutogatni, hogy majd most ők is lopni fognak:

KIABÁL A SZAR A VÉCÉBŐL, HOGY BÜDÖS VAN!!!

órarugógerincű felpattanó 2010.03.06. 23:50:12

@lolperec: Most, hogy ilyen szépen leírtad, már el is hiszem. Majdnem. Vigyél majd Hagyónak bablevest.

Kelemen Csaba 2010.03.06. 23:51:31

Kéretik végignézni a "Háború a nemzet ellen" című filmet.
Igaz, hogy több mint négy óra, de sok mindenre választ ad, aztán lehet ...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.03.06. 23:52:51

@lolperec:

..........lappangó, sunnyogó szoci....
...rólad szól a poszt... fájdalmas?

gitáros 2010.03.06. 23:57:40

@Hohányó:
Egyszerű vagy te, cimbi, mint a bot.
:)

Nyers Fa 2010.03.06. 23:59:54

2002-ben azért szavaztam az mszp-re, mert a fidesz négy évig ugyanúgy lopott, mint most nyolc évig az mszp. Most akkor kire szavazzak?
Amúgy nem csak Magyar Nemzet létezik. Vegyél Nemzeti Sportot, nemzeti is, és naprakész.

Hohányó 2010.03.07. 00:03:32

Ez a nagy "megtisztulás", meg az odavezető "felismerés"...

Régen ezt az agitprop osztály úgy csomagolta, hogy "elvtársak, önvizsgálatot kell tartanunk".

Mán bocsika...

MOST tűnik fel, hogy loptak a kollegák?!?!

ENNYIRE hülyének tetszik lenni??

Akkor mi a ferde lóherét tetszik a kormány, az Országgyűlés közelében keresni?!?!

Tipikusan torgyáni helyzet!!

Ha tudtak róla, akkor azért kell menniük, mert ők is sárosak.

Ha meg nem tudtak róla, akkor meg azért kell menniük, mert hülyébbek, mint egy ötödikes.

tcom 2010.03.07. 00:04:26

Vajon nem lehetne a cikk címében az MSZP-t Fidesszel, Jobbikkal helyettesíteni?
A Fidesz most jött az űrből? Nem is volt Kaya Ibrahim, Josip Tot? Grippen ügy? Torgyán cseresznye? El nem készült, de drága focipálya beléptető?
De frissek is vannak: hvg.hu/hvgfriss/2010.09/201009_vaci_fideszbotrany_hattererok

A Jobbikról csak most derülnek ki ai ingatlan maffiás, gyilkos képviselős, lövöldöző elnökös hírek. Mi várható, ha a kasszához kerülnek?

A prímet az MSZP viszi. És hála a demokráciának meg is szívják.

De aki még hisz a mesebeli szűz pinában (by apósom), az vegye ki a biliből a kezét!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.03.07. 00:09:33

@tcom:

Rendben, öregem. Tegyük fel (indirekt), h igazad van.

Akkor most melyik pártra kell szavazni? Melyik a legkisebb rossz? Ki az, aki nem pofátlanul lop, és még kormányozni is tud?

Hohányó 2010.03.07. 00:13:13

@Nyers Fa: Ugyanúgy lopott??

A Fidesz 4 éve alatt az államadósság egy petákkal sem nőtt.

Az MSZP nyolc éve alatt 30 milliárd dollárról 100 milliárd Euro főlé nőtt.

Loptak a Fidesz négy éve alatt?? Akkor az üvegzsebállamtitkár miért nem sittelt le pár százat közülük?!?!

Az egyébként szerintem erkölcsileg nem számít, hogy 3 nagyságrenddel többet loptak a komcsik.

Ugyanúgy, ugyanannyira üldözendőnek és elítélendőnek tartom, akármelyik, akármennyit lop is.

CSAKBAZMEG, amíg a Fidesz ellopta az asztalomról a kenyeret, a szocik ellopták az asztalt, a tányért, a fazekat az étellel együtt, a merőkanalat, a kanalat, a padlót, a falakat, a tetőt is.

Ja, és nem elég, hogy elvitték a házat, de már előre elvitték azt - az egyébként kemény munkával megszerzett - jövedelmemet is, amiből esetleg most vehetnék egy új házat...

Hát tudod mit, a Fideszt börtönbe, amiért lopott.

De akkor a komcsikat a szavazóikkal együtt a Holdra.

tcom 2010.03.07. 00:13:19

@Nyers Fa:

Lásd felül! Mi várható a Jobbiktól? Ez a demokrácia. A kulcs a nép kezében van. Ha a hülyék visszaszavaznak egy Orbánt és majd elfelejtik az MSZP kormányzását, akkor meg is érdemeljük. Ha a nép egy Jobbiknak elhiszi a népbutítást, akkor legyen. Ki kell próbálni minden hülyét.

A népnek olyanok a kormányai, amit érdemel. Ha a nép azt várja hogy legyen felelőtlen osztogatás még ha tönkre is megyünk, akkor lesz. Ha a népnek kedves a 14. havi nyugdíj, akkor a politikus megígéri. Magyarisztán. Már a Szlovákok is nevetnek rajtunk. Ők megértették, hogy segíj, pótlék, támogatás nuku és az adókat le lehet csökkenteni, lehet dolgozni. De Magyarisztánban a politikusnak egy dolga van a nép szerint dobálni a sült csirkét a níp nyitott szájába.

Hohányó 2010.03.07. 00:15:01

@gitáros: Hát, azért sokkal jobb botnak lenni, mint szarnak.

Žďárský 2010.03.07. 00:21:56

@Hohányó: Új alkotmány? Minek? Olvastad a mostanit? És a rendszerváltás előttit? Javaslom, tedd meg!

Közvetlenül választott miniszterelnök? És akkor mi van, ha egy kis párt népszerű politikusa nyer, többség meg nincs mögötte? Előrehozott választás?

A pártdöntés szerinti szavazás minden parlament működésének alapja. Ezért van szükség pártrendszerre, hogy ne kelljen minden egyes törvény mögé külön-külön összerakni a többséget. Arról nem is beszélve, hogy ez mekkora zsarolási potenciált jelentene a képviselőknek. Valahogy így működött a harmadik francia köztársaság, érdemes olvasgatni róla.

Készítsd el életed teljes vagyonnyilatkozatát! De vigyázz, ha kifelejted az úttörő-takarékbélyeget vagy akármit, akkor még öreganyádtól is elveszik a házát! Gondolkodni is kellene néha....

tcom 2010.03.07. 00:22:25

@Hohányó:

Állom világban élsz. A hanyatlás 2001-ben kezdődött. Széchenyi-terv a haveroknak, a hű közszolga slepp felbővítése. Előtte Torgyán szétszórt néhány száz milliárdot, volt Grippen kenőpénz botrány, Happy End, Pepó Pali konferenciabusz, meg nem valósult 50 milliós beléptető rendszer a fülbevalós minisztertől. És hogy a parlamenti ellenzék befogja a száját, az üléseket csak 3 hetente, hogy ne derüljenek ki ügyek egy ellenzéki vizsgálóbizottságot sem engedtek...

Ennek ellenére nagyságrendekkel nagyobb az MSZP balhéi, de hogy Orbánék a holdról jöttek most tegnap... az már erős amnéziás tüneteket jelent.
Mégis a 3 lehetséges útból most Orbánnak kell következnie. Talán hallotta Kövér szövegét az utolsó dobásról.
A Jobbik a véget jelenteni.

Hohányó 2010.03.07. 00:22:37

@tcom: A Gripen üggyel jól mellétrafáltál, mert az az MSZP boltja volt. Vityuska beszart, hogy az F-16-ossal örök témát adna a sajtónak, ezért megrendelte a lókoszt Gripent 110 milliárdért.

Az MSZP ezt az összeget feltornázta 270 milliárdra: megrendeltek egy csomó olyan képességet, amelyek sosem lesznek meg, vagy amelyek teljesen feleslegesek. Légi utántöltés (csak nincs miből tölteni), precíziós csapásmérés (csak nem vettek hozzá bombákat), satöbbi.

Szóval, ha már fikázni akarod a Fideszt, akkor olyasmivel próbálkozz, amit valóban ők követtek el...

morpho 2010.03.07. 00:23:25

Amikor bemegyek szavazni és az MSZP mellé akarom behúzni az x-et, akkor sok minden eszembejut.Aztán átmegy a mancsom a fidesz felirat mellé és eszembejut a Happy end kft, az Ezüsthajó, az Országimázsközpont, Josip és Kaya, a szőlő Tokajban, a Kőbányák, a pártszékház, az Areklám, a Bánk-baán és elmegy a kedvem az egész szavazástól.Aztán hazamegyek..

kulalak 2010.03.07. 00:23:37

Szegeny Sasika, jol osszeszedtel nehany troll-t. Neked is (vagy a blog.hu-nak) zarolni kene az uj nick gyartast a valasztasokig, mint a MNO-nak.

A maszop szorgalmasan dolgozik, hogy az 5% ala keruljon. Az ala nehez, mert az mar a haveri kor aki eddig lopott/benne van stb. es ok ugyis oda szavaznak mert egy brancs.

Azert erdekes, hogy normalis orszagokban a vezeto meg a politikus erdekszferat epit amig hatalomban es pozicioban van, AZTAN mikor mar nincs hatalomban vagy pozicioban akkor keresi degeszre magat, vendegeloadassal, konyvekkel, zsiros tanacsadassal. (lasd Gorbacsov, Clinton, Greenspan stb.) Persze, ehhez sikeresnek kel lenni elotte.

Ennek az orszagnak azt kene megertenie, hogy nem a 2/3-ad a lenyeg, hanem a minimalis maszop szavazat. Ossze kell donteni a financ-oligarchiat.

trocadero 2010.03.07. 00:31:25

@morpho: Az Országimázs kp-ból Gyurcsányimázsközpont lett, ugyanolyan költségvetéssel, a kőbányában és a szőlőhegyen legalább termelés folyt és nem pedig inproduktív "szaktanácsadás" vagy ingatlan-panama. És ha mérlegre tennéd a két oldalt ellopott pénzt: a mérleg az egyik irányba le fog borulni.
De a lopás-aránynál fontosabb kérdés, hogy az ország milyen irányba haladt a két oldal vezetése alatt.

Hohányó 2010.03.07. 00:32:53

@tcom: Ja, és Széchenyi terv: soha senkit sem ismertem, de a vállalkozásom abban a 2 évben indult be, amíg volt Széchenyi terv. Nem 300 milliós kutyakozmetika, hanem informatika. Nem állami megrendelésre, hanem olyan cégeknek, amelyek közül sokan épp a Széchenyi révén jutottak először számítógéphez, monitorhoz, nyomtatóhoz, szoftverhez. Nyelviskola, felnőttképző alapítvány, faipari cég, fuvarozó cég, könyvelőiroda, hogy csak párat említsek a kuncsaftok közül...

Egyik sem azért és arra kapott pénzt, hogy visszalapátolja a Pártnak, hanem arra, hogy termeljen, adót fizessen.

Volt olyan is, aki azért és arra kapott?!

Lehet, sőt, nem is kétlem!

Csak én akkor ilyennel nem talákoztam.

Manapság meg - már egészen mással foglalkozva - napi rendszerességgel látom a kiosztottból visszaosztott milliókat...

Vagy te mást tudsz?? Te tudod, hogy hol vannak a Fideszes Cuslágok?? Melyik sitten ülnek?!?

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2010.03.07. 00:32:53

Mszp...
Na ez a párt olyan, hogy már régóta kurod, de aztán minden reggel eltűnik a éjjeliszekrényről a karórád. Te mégis kurod, mert hát lehet, aztán reménykedsz hogy legközelebb marad még valami ami mutatja az időt. Sokan azért akarják ezt a csajt tolni, mert már régen is bárki tolhatta, és akkor mindig volt szex. Mondjuk az sem ő volt, hanem a huga, de már ez sem zavarja a csávót, mert egyszerűen fél mást megkúrni, mert a csaj is mondogatja miközben böngészik a pénztárcájában, hogy ha elhagysz, akkor összeszedsz valami szifiliszes aidses pénzéhes kurvát, aki összevissza ugráltat majd, meg teherbe baszatja magát, és az életbe ki nem dobod, a nyakadon marad örökre. Azt a csávó ezt nagyon nem akarja, ezért inkább kúrja tovább a csajt, annak ellenére hogy már rég nem úgy szop, mint a koleszban a huga, amit főz is szar, bár állítólag a többi nő még főzni se tud. Ő meg legalább főz, de szarul.

tcom 2010.03.07. 00:35:01

@Свобода:

Az ilyen Hóhányóféléknek nincsen gyerekük? Nem számít a jövő? Csak lehessen minden politikust a lámpavasra akasztani? Meg 3 havonta kormányokat leváltani tüntetésekkel? Az kicsit sem baj, hogy addig nem működik egy ország? Ha nem működik egy ország, akkor nem tudja követni a világot, nem tud reagálni a körülményekre, lemarad.
A lényeg, hogy a saját nyomorom miatt senkinek sem legyen jó? Hogy pont a kádári anyáskodó politika juttat minket ide, de még igényeljük a vezíreket?

Már kezdem belátni, hogy semmi értelme itt világosan beszélni.

trocadero 2010.03.07. 00:37:05

Létezik az Mszp-ben egy új axióma: már elismerik, hogy hogy lopnak és hazudnak (letagadni durva lenne), de szerintük a Fidesz is ugyanúgy lop és hazudik. Igy minél több turpisság derül ki (az elmúlt két évben hetente átlag kb. 2-3), a Fidesz is automatikusan egyre bűnösebb lesz, szerintük.

tcom 2010.03.07. 00:39:06

@Hohányó:

A feleségem meg egy olyan cégnél dolgozott, ahol a tulaj lelépett a támogatással. El ítélték. Az úriember a fiszeszvezetés haverja.

Bili.

Hohányó 2010.03.07. 00:39:52

@Свобода:

Nyihhhahaha!!

Ember, te még sosemjártál az USA-ban? Olaszországban? Európában????

Ez a fos kétszemélyes automata szavazógép, ami itt van, minden demokratikus országban közröhely tárgya. Elég két főt "megválasztani", amelyik több szavazatot kap, az 4 évig azt csinál, amit akar.

A képviselőnek a mostani rendszerben 2 lehetősége van: csinálja, amit a párt mond neki, és akkor a következő választáson a szavazók akaratától teljesen függetlenül újra bekerül, vagy azt csinálja, amit a szavazói szeretnének, és akkor a párt eldönti, hogy hova kerül.

A demokratikus országokban, ha a politikus nem jól szavaz, akkor a választó másra szavaz, a politikus meg mehet kapálni.

Nálunk a parlamentben ülők fele 20 éve is ott ült már.

trocadero 2010.03.07. 00:41:40

Kb. másfél éve kezdetm el gyűjteni bookmárkjaimban a baloldalhoz köthető lopásokat, csalásokat, offshore-ozást, stb. Kb. 3-4 hónapja már kezelhetetlen hosszúsággúra nőtt a lista, így a gyűjtést abbahagytam. A gyűjteményben nagyon sok milliárdos nagyságrendű ügy is van, amiről már teljesen megfeledkezett mindenki.

Nyers Fa 2010.03.07. 00:42:13

@Hohányó: A Fidesz sem fog senkit számonkérni!
A BKV botrány az mszp-szdsz harc eredménye!
Nem a fidesz robbantotta ki.

Hohányó 2010.03.07. 00:42:55

@tcom: Elítélték?! Hurrá!!

Hohányó 2010.03.07. 00:44:04

@morpho: Jobb helyeken ezért van: EGYIK SE rubrika!!!

Nyers Fa 2010.03.07. 00:46:08

@tcom: El kell ismernem, a Vona néha szimpatikus dolgokat mond. De, és ez a lényeg, még soha nem volt tűz (pénz) közelében. Fekete ló. Vakon hinni meg butaság!

tcom 2010.03.07. 00:47:33

@trocadero:

Attól függetlenül, hogy a demokrácia nem szól másról, mint a kisebb rossz választásától, azért az mégis érdekes, hogy van a Fidesz, akik nem a Kiszből, az MSZMP-ből jöttek. Ők tiszta lappal indulhattak. És mi lett belőle? Pozsgaik, Szűrösök, Mikolák, Stumpfok, Csintalanok... mind mind a régi rendszer alkalmazottjai voltak, ma meg a Fideszesek. A Fidesz ma szélsőbaloldali ígéretekkel kábít. Ha a régi rendszer lenne simán PB tagok lennének... sőt!
Persze én tudom, hogy Kövér, Orbán, Szájer, Deutsch... mind a régi rendszerben szocializálódtak. Megfertőződtek a szocializmusnak nevezett felelőtlenséggel. Ennek a nemzedéknek ki kell halnia, majd 50 év múlva talán nem Kádár jut a jobboldal vezetőiről az eszembe.

Hohányó 2010.03.07. 00:48:37

@tcom: Az a hülye szocialista szavazó agyadat.

Te gyárilag vegy ilyen barom, vagy csak egyszerűen magadból indulsz ki???

Azzal kezdtem, hogy az akasztósdi a komcsik szinvonala.

Hol írtam le én suttyókám, hogy valakit is akasztani kellene??

Legfeljebb a hozzád hasonló reménytelen barmokat kellene kiakasztani a gangra szellőzni...

Nyers Fa 2010.03.07. 00:49:55

@tcom: Még valami. A szlovákok nem megértették, hanem megértették velük!

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.07. 00:52:12

mindenki milyen felfokozott hangulatban van ma éjjel :)

Hohányó 2010.03.07. 00:54:13

@trocadero: Ha egyszer a Deloitte "adóoptimalizációs" részlege mesélni kezdene...

"Teljesen véletlenül" egy ifjú titán, bizonyos Oszkó is annak a remek csapatak a tagja volt, amelyik megismertette ezzel a remek fogalommal az MSZP farízeusait...

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 00:54:44

@morpho: Bánkbán meg a 7 millás joszipibrahim. Ne röhögtess már. Az még egy fél nokiás dobozt sem ad ki. A négyes metro tanácsadásaiból mellényzsebből kijönne a fidesz balhék többsége. A maszop dolgait viszont ezermilliárdokban lehet csak mérni.

Hohányó 2010.03.07. 00:55:25

@halál megdöglesz kinyirunk: Csodálkozol?? Már csak 35-öt kell alunnyi a választásig!! :-))

tcom 2010.03.07. 00:55:57

@Nyers Fa:

Igen a politikusok összefogtak és nem egymásnak keresztbe tettek. Ott is bevezették a vizitdíjat, igaz már el is törölték. Azért ott is kell néha etetni a népet. =:-)

tcom 2010.03.07. 00:58:02

@órarugógerincű felpattanó:

És akkó, a Fidesznek szabad? Különben is elöbb volt a Pepó Palinak konferenciabusza, mint hagyónak nokiás doboza. =;-)

Nyers Fa 2010.03.07. 01:02:17

@tcom: A demokrácia nem erről szól.
Történelemből elégtelen az osztályzatod!
A demokrácia a népképviseletről szól. Azt küldöm a parlamentbe, akit a legalkalmasabbnak vélek a köz feladatainak ellátására. Ez a demokrácia. Amiről te beszélsz, az 2010-es évek magyarországa. Magyarokrácia?

tcom 2010.03.07. 01:04:20

@Hohányó:

Én nem vagyok szoci szavazó. És nem is istenítek egyik pártot sem. Veled ellentétben, aki a Fidesz seggét nyalja. És fáj ha valaki rosszat mond Orbánkára. Mond meg mikor írtam jót az MSZP-ről! Ellenben veled, aki még a tényeket sem ismeri. A GDP, az infláció, az adósság 2001-ben kezdett el romlani. KSH. És csak lett egyre rosszabb az MSZP alatt. Akkor ki is nyal kinek?
Olvass vissza!

Nyers Fa 2010.03.07. 01:08:28

@tcom: Igen ez így van, de a magyar egy széthúzó nép. Lásd magyar történelem. Itt sosem lesz összefogás.... nem is folytatom, mert kilátástalan a helyzet. Most is mindenki az elszámoltatást tervezi, a jövővel ki törődik. Hol van a jövőkép. Milyen lesz Magyarország 5-10-15-30 év múlva? Erről nem esik szó, csak a múlt, amin már úgy sem lehet változtatni.
Egy lusta nemzet, tunya megoldásai.

tcom 2010.03.07. 01:08:44

@Nyers Fa:

A népképviseleti demokrácia arról szól, hogy csak egyedül a megszavazott parlamet dönthet kormányok, parlamentekről. A választás után a népnek kuss! És miért? Mert nem lehet minden fél évben választásokat tartani és az sem megengedő, hogy 10000 gyújtogató, unatkozó focidrukker elkergessen egy kormányt.
Ha Orbán lesz, akkor tudomásul veszem és nem óbégatok, hogy monnyonle.
Nem tudom mi mást írtam?

tcom 2010.03.07. 01:12:24

@Nyers Fa:

És ha tévedtél és nem ő a legalkalmasabb? Ez nem erről szól, hanem hogy nem lehet havonta váltogatni csak ha a parlament akarja.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 01:12:52

@Nyers Fa: Nem egészen. Te nem figyeltél a történelem órán. A demokráciát arra találták ki, hogy a hatalom gyakorlása ne születési előjog legyen, hanem vagyon alapján is megszerezhető legyen.

Amit te írtál, az a marketingje a demokráciának, amivel a tömegeknek eladják.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 01:14:40

@tcom: Ugyanmár. A választás előtti évben belefér egy kis lazaság, a lényeg, hogy utána ne ökör módján álljanak hozzá.

Nyers Fa 2010.03.07. 01:17:36

@tcom:
Attól függetlenül, hogy a demokrácia nem szól másról, mint a kisebb rossz választásáról.

Erre írtam azt, hogy a demokrácia nem erről szól!

tcom 2010.03.07. 01:22:37

Lehet, hogy 100 éve Svájcban még az előjogok, korlátozások megszüntetése volt a lényeg. De a mai modern demokráciákban a működőképesség a lényeg. Ezt hívják közvetett hatalomgyakorlásnak. A nép a parlamentbe küldött képviselői segítségével gyakorolja a hatalmat. A népnek kuss. Csak választáskor változtathat.

Nyers Fa 2010.03.07. 01:24:55

@órarugógerincű felpattanó: Vagy te gondolsz túl sokat az ókoriakról, ennél ők azért egyszerűbbek voltak, vagy csak saját ízed szerint szereted magyarázni a történelmet. Szerintem utóbbi.
Én figyeltem történelem órán, ezért nem próbálom a történelmet a saját világnézetemhez igazítani. Mint feljebb már írtam, a múltat nem tudjuk megváltoztatni, akárhogy is szeretnénk.

tcom 2010.03.07. 01:25:13

@Nyers Fa:
Ja, igen. A kisebbik rossz elve már csak Magyarisztánban van. Tényleg nem ez a demokrácia lényege. Igazad van. Jobb helyeken az egyszer leszerepeltek nem tutnak vissza.

tcom 2010.03.07. 01:28:55

Aludni mentem. Üdv

Nyers Fa 2010.03.07. 01:29:53

@tcom: Nem így látom. Szólás szabadság van, nincs kuss. Ítélet vagy eredményhirdetés, az van négy évente. De miért kéne kussba lenni? (itt nem a törés-zúzásra gondolok). Igenis mindenki mondja el a véleményét, kulturált, európai módon.

morpho 2010.03.07. 01:33:46

Vicces, hogy itt néhányan azt hazudják, hogy a szocik a sátán személyes szolgái, akik ellopták Magyarországot, miközben a fidesz az angyalok gyülekezete, akik a perselymalacukat is összetörték, hogy hozzájáruljanak néhány forinttal a magyar államháztartáshoz..Na ne röhögtessetek!Aki politikusnak megy, az ellop mindent, ami mozog.Aki beszopja, hogy különbség van köztük, az végtelenül elfogult, vagy régi rajongó.Esetleg csak simán hazudik!

Žďárský 2010.03.07. 01:41:40

@Hohányó: Pont az USA-val példálózol???? Én ugyan nem jártam ott, de a jelek szerint te sem, ha nem tudod, hogy sok szenátor és kongresszusi képviselő évtizedek óta ül a székében, többen az apjuktól örökölték a helyet.

És tetszik vagy nem, de Európa valamennyi országában pártrendszer van, pártfegyelemmel. Az általad emlegettetek közül az USA-ban konkrétan kétpártrendszer, Nagy-Britanniában csak majdnem. Az olaszoknál van (inkább csak volt) a legtöbb párt, de ők is rájöttek, hogy húsz frakcióval nem lehet kormányozni, ezért a jövő a szövetségeké, mint az Olajfa meg a Casa della Liberta voltak.

Képzeld el, amikor egy-egy fontos kérdés, teszem azt az adótörvény vagy a költségvetés kapcsán egyesével kell megalkudni minden képviselő szavazatáról. Ismét csak azt javaslom, olvass utána a francia III. Köztársaság történetének, találsz ott cifra dolgokat.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 01:47:40

@Nyers Fa: Inkább te tartod őket kevesebbre, mint kellene. Nekem nem kell alakítgatnom semmit a világnézetemhez, mert akárhogy nézem ez így működött akkor is, és így működik most is. Lehet persze ezt tagadni, hiszen tudjuk, hogy a föld lapos.

Žďárský 2010.03.07. 01:48:12

@órarugógerincű felpattanó: Ha már mások történelem-ismeretét kéred számon, akkor ne keverd a demokráciát a meritokráciával. Amiről te beszélsz (vagyonosok hatalomba kerülése) az az utóbbi. Az (athéni) demokráciában a választott tisztségekért fizetés járt, így szegények is betölthették.

Gáborom 2010.03.07. 01:48:39

Akkor marad a kínai modell. Az visz valahová akkor is, ha nincs gyarmatokról összerabolt vagyon. A sok kivégzett bűnözőért meg nem kár.
De: kínai modellről beszélek, nem Rákosiék vagy Kádárék modelljéről....
Egyéb ötlet?

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 01:49:44

@Nyers Fa: btw nézd már meg a mostani tömegeket. Elvben van alapműveltségük, meg tudják kezelni a távirányítót, mégis pont ugyanolyan birkák, mint midig is voltak.

Žďárský 2010.03.07. 01:50:57

@Gáborom: A kínai modell is csak addig hangzik jól, amíg nem kerülsz a f*sz rosszabbik végére... Márpedig ez elég könnyen megeshet, s még csak ellenzékinek sem kell lenni hozzá.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 01:52:08

@Свобода: Nem magáról a rendszerről volt szó, hanem a kialakulásáról, és a céljáról. Hogy azután hogyan formálódott, az más kérdés. A célját betöltötte, és az elvárásoknak megfelelően működik azóta is. Már aki nem mást vár tőle, mint amit nyújtani tud.

Levelibékuci 2010.03.07. 02:27:32

@morpho: Éppen a napokban kaptam ezt a videót, ami most a narancssárga színűekről szól. Nem rossz, de tudom, hogy ez nem feltétlenül párttól függő.
www.youtube.com/watch?v=pPNDag5NOQg

Ne felejtsük el, azért az önkormányzatokban szép számmal vannak fideszesek, és ott is vannak történetek.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.03.07. 02:49:32

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 36cm:

Malac, te is rossz utcában menetelsz.
Az, hogy az mszp egy randa tolvaj banda, az egy axióma, egy alapigazság.

Azt kell vizsgálni, hogy melyik társaság alatt jobbak azok körülményei, akik a munkájukból, tehetségükből vagy kockázatvállalásból ( vállalkozók ) próbálnak megélni.
Hogy melyik támogatja a középosztályt. Ugyanis sem nem a plebs sem az "elit" nem fogja az országot a szarból kihúzni. Ők csak azon élősködnek amit a középosztály megtermelt.
Hogy melyik pártnak van egyáltalán ÖTLETE hogy mit kell csinálni. ( A kommerek 8 évig minden koncepció és stratégia nélkül kormányoztak. Csak a lopkodás, az elkúrás, a plebs megvásárlása meg az agyonadóztatás, ezt csinálták ).

Szóval ha legközelebb kommerekkel vitatkozol akkor ne menj bele a lopkovicba. Axiomatizáld, hogy a kommunisták EGYSZERŰEN sokkal többet loptak, és az úriember az axiómákról nem nyit vitát.
Ellenben ezekbe a kérdésekbe menj bele. Feltéve, ha a kommerek a csepp kis munkásőr agyukkal felfogják, és nem csak az ezüsthajóig terjednek a neuronjaik.

sanyix 2010.03.07. 03:15:27

@Ketemain: ezt soha sem fogom megérteni... MI A FASZ köze van ahhoz az polgárnak hogy a képviselője kit dug, mit csinál a magánéletében? Hol befolyásolja a te és az ország életét ha félrekefél? Berlusconinál sem értem mit csámcsognak azon hogy félmeztelen modellekkel bulizik, ki nem szarja le mit csinál otthon...

nestrot10 2010.03.07. 04:33:18

Én ugyanezt kérdezem az Orsós ORBÁN és bandájától!
Nem szégyenkeztek a korrupcióéert? Országblamázs és Ezüsthajó pénzeltüntető központ,...!!! és Széchenyi terv ( vissza nem téritendő lóvé)a klientúrának amiből vissza kellett adni millókat " ahonnan kapták"
Kaja Ibrahim, Josip Tot,...Tokaj szőlő Orbánéknak ( csak ne a legtöbbet nyerjük)...kavicsbánya az Orbán apukának.... NA CSAK KUSSOLJON A FITYISZ BANDA ÉS A FEJE!!!! ORSÓS AZ OPRSÓS MARAD!!!!!

stratez 2010.03.07. 05:09:03

@nestrot10: Még 35 napotok van, aztán a nokiásdobozokban már csak a család visz a beszélőre egy kis hazait...

mig8 (törölt) 2010.03.07. 06:47:35

Tudod, Sasika, a budapesti önkormányzatnál nem Hagyó a legnagyobb probléma, bár kétségtelen, hogy azért ez se kutya. De Hagyó amatőr másokhoz képest...

Egyébként azt el kell mondani Hagyó védelmére, hogy amit Szabó úr elmondott, az egyenlőre szimpla vádaskodás, hisz nincs benne semmi konkrétum, csak sztorizás. Jó, lejáratja Hagyót, de ennek még nem lesz büntetőjogi következménye, ennyi alapján a bíróság max Szabó urat tudja rágalmazásért elítélni.

Szóval várjunk még az ítélethirdetéssel!

VIII. Henrik 2010.03.07. 07:00:11

Kérdezzetek meg egy paksit, hogy Kocsis mit és mennyit lopott! E mellett Hagyó ártatlan elsőáldozó! Kocsis milliárdokkal tette meg ugyanezt! Most meg a FIDESZ kegyét keresi azért dobja fel a szocialista társait.

nestrot10 2010.03.07. 07:20:11

@stratez: de szép vagy kis fasiszta:)

klacus 2010.03.07. 07:21:40

@nestrot10: Bizonyíték? Kellernek sem sikerült. ergo te vagy provokátor vagy tökhülye vagy az egészhez.

Az Orbánék alatt is loptak nyílván. Csak :nem ilyen mértékben. Miért? Azért bazd mert le tudták papírozni. Amikor azonban az ilyen Hagyó félék, már teljesen elszabadulnak, akkor annyira széleskörűben sokan lopnak sokat, hogy azt már a gazdaság is megérzi.

lásd az összes idióta és értelmetlen beruházást, ahol sok száz milliárd megy el faszaságokra, kézen közön:
- 4-es metró
- autópálya építés dupla áron, ellenben szar minőségben
- M5 eladása, majd visszavétele
- vasúti útvonal felújítás, kontra szárnyvonal bezárás
- Malév oda-visszaprivatizálás, félig illegális tulajdonlás strómanokkal

Annyi a bűzlő úgy, hogy ezt nem lehet tovább ép ésszel elviselni. Aki még most is visszafelé mutogat, ez kérem inkább ne menjen el szavazni!!!!!

Dr Kangörény 2010.03.07. 07:39:39

"De ilyen szemérmetlenül, pofátlanul, gátlástalanul egyetlen párt sem működött ebben közre"

De igen, az, amelyik éppen most fog újra hatalomra kerülni. Az, amelyik nem hozott létre egyetlen parlamenti vizsgálóbizottságot sem, az amelyik legfőbb ügyésznek saját pártkatonáját tette meg, az, amelyik prominens vezetője úgy adott el nem létező embereknek köztartozástól hemzsegő cégeket, hogy -szó szerint- nem emlékezett semmire, stb.

Egyik fél lopása sem menti a másik fél lopásait, de nem szégyelli magát az, aki a fidesz mellé húzza a voksát, amikor visszahozza schlecht csabát, simicska lajost és bűntársait???

Ami a fasizmust illeti: orbán viktor polgári körének tagja volt vona a gábor, aki jelenleg a jobbikot vezeti, és igen nagy esélyük van arra, hogy szép eredményeket fognak elérni a választásokon. Sosem volt veszély?

Sasika, ha kivennéd a fejed a seggedből és abbahagynád valamelyik fideszes farkának a szopását, talán logikusan is tudnál gondolkodni: csak azért, mert a neked szimpatikus csoportot szapulják, az még lehet igaz, ill. a neked nem tetsző csoport szimpatizánsai nem az ördögöt imádják.
(nem vagyok szoci egyébként)

szürke_tag 2010.03.07. 07:41:25

Itt nemcsak a pártnak kell szégyenkezni, hanem azoknak is akik önként rájuk szavaztak. Mert ugye valaki ellen szavaztak, na de pont az mszp re? Ennyire könnyen elfelejtették a múltat, azt a 40 év elnyomást? Persze tudjuk mi azt, hogy sokan titokba kádárra vágytak és azt hitték majd az mszp mindent visszaállít. Csakhogy ezek a "nagy elődöktől" csak a lopást tanulták meg. Viszont azt nagyon magas szinten űzik. Nem erőszakkal vesznek el, mint a vörösök, hanem kifinomult módszerekkel, azt hangoztatják, hogy hűséges vagyok az eskümhöz és a hazámhoz, csakhogy itt párt esküre és a házamhoz -ra gondolnak. Ez csak egy ékezet áthelyezése és máris minden megmagyaráz. A kommunista nem szégyenkezik, nem pirul, ha esetleg mégis megtenné, akkor sem látszana más az arcán csak a párt színe. Ami ugye párton belül nem szégyen. Azt, hogy le kellene önként mondaniuk. Ugyan már amíg van olyan aki még nem bukott le lopás miatt addig minek. Ezért az új jelmondatuk " Lopunk míg mind meg nem bukunk".

Pelso.. 2010.03.07. 07:48:11

@sasika61: Előrebocsájtom: nem szavazok az Mszp-re.

Közbevetnék néhány nagyon egyszerű gondolatot: Az ítélkezés a bíróságok dolga, nem a tied, nem az enyém, nem a hozzászólóké.
Amennyiben pl bebizonyosodik, hogy Hagyó lopott, nyilván csukják le, meg minden hasonló elkövetőt. Nagyon érdekes, hogy pont most, a kampányban dől ki néhány dolog, amikor széleskörű vizsgálatra, ítélethozatalra már nincs idő, de a közhangulat szépen formálható.
Jelenleg ott tartunk, hogy szerinted néhány, a jogrendszer (jelent ez a kifejezés valamit?) által nem bizonyított vádaskodás miatt azok ne az szocikra szavazzanak, hanem....., hova is, miért nem írod le, egyszerűbb lenne, felesleges a gyenge pártpropaganda körítés.

szürke_tag 2010.03.07. 07:55:57

Hogy hogy gondolkodik egy büdös kommunista?
Még az átkosba a Kispesti Centrum bútorosztályán halottam véletlen két nő beszélgetését, az egyik az áruház dolgozója volt, egy büdös kommunista.
Idézem. Tényleg a te férjed titkár a pártba a pártban? Igen hűséges elvtárs! Te is ott laksz? Igen. És a te gyerekeid is abba az iskolába járnak? Nem hát én nem járatom a gyerekemet a csőcselék közzé?

Anyádat ez a szemét prostituált a nép gyerekeit csőcseléknek hívta, mert ő az elit. Na így kezel az mszp mindenkit. Nem mondom itt minden eddigi pártnak megvan a maga sara, mindegyik lopott és a nép ügyeivel nem foglalkozott, de ennyit senki nem lopott mint ez a szemét kommunista bagázs.

Ráadásul egyértelmű, hogy az mdf és a fidesz is leszarta a nép érdekét, mindegyik bizonyíthatott volna, de nem tette. Bár mindegyik megvolt győződve arról, hogy jót tesz, de csak saját magának tett jót és nem a népnek. Én 53 éve azt hallom, hogy majd jobb lesz csak még ezt bírd ki, közben egy 10 nm es szobába élek, örökké dolgozom és nincs semmim, mikor lesz jobb halálomkor? Tehát egyik sem jobb de annyi kárt mint a kommunisták még senki nem okozott.

Rabbeleben 2010.03.07. 07:57:39

A rohadt tolvaj komcsik:

"Egy év, két évre felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte Várhegyi Attila fideszes országgyűlési képviselőt folytatólagosan elkövetett, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés miatt a másodfokon eljáró Pest Megyei Bíróság."

"Hűtlen kezelés és hivatali visszaélés miatt két év felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte Szabadi Béla volt kisgazda politikust, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) korábbi politikai államtitkárát a Legfelsőbb Bíróság. A harmadfokú ítélet jogerős, az ellen már nem lehet fellebbezni."

is 2010.03.07. 07:58:18

ez egy elterjedt nézet, hogy a szocialisták JÓVAL TÖBBET loptak, 'szétlopták' az országot. ezzel kapcsolatban csak néhány dolgot jegyeznék meg:

1. Hagyó párszázmilliója megegyezik Tocsik párszámilliójával, pedig azóta mennyi infláció volt. Zuschlag megtérítete a kár 80%-át, most kb. 12 millió forintról beszélünk nála. ez a kettő még nincs egymilliárd forint.
2. a Tocsik, Hunvald, Hagyó és Zuschlag ügyek legalább kiderültek. a Josip Tot, a hosszú bájtok éjszakája, a Postabank túltőkésítés, a jelgyzőkönyv, a McDonalds tűzijáték és társai meg még csak ide sem jutottak el, Polt Péternek, és a FIDESZnek hála. harmadikos általános iskolás azt mondja, hogy az a szemetebb, aki még el is tudja titkolni, és pártos főügyészt állít. nem mindenki látja úgy a világot, mint egy harmadikos.
3. a korrupciós jelentésben az van, hogy MINDENÜTT lopnak. felhívnám a figyelmet, hogy az ország 90%-án az önkormányzatokban a FIDESZ van hatalmon, és a közpénzek (közbeszerzések) FELÉT helyben költik el. egy harmadik általános iskolás ezek alapján arra a következtetésre jutna, hogy ha mindenütt egyformán lopnak, a felét meg a FIDESZ felügyeli, akkor a felét a FIDESZ lopja el. azaz egyformán lopnak. nem mindenkinek van olyan tiszta logikája, mint egy harmadikosnak.
4. Pécsen megkaptuk az ízelítőt: azonnal 80 millió Káel Csabának az EKF megnyitóra. még cska meg sem próbálták, hogy ne a leglejáratottabb pofa kapja.

de csak tessék mantrázni, hogy sokkal többet loptak, attól sajnos még nem igaz. mindenki ott bassza el az életét, ahol akarja.lehet, hogy te jókedvűen, emelt fejjel szavazol a FIDESZre, de téged még be is szopattak azzal, hogy ezt elhitették veled. nehogy azt hidd, hogy erkölcsileg vagy bárhogy te feljebb állsz.

én nem fogok az MSZP-re szavazni. te a FIDESZ-re szavazol?

scsaba1 2010.03.07. 07:58:27

Az a remek érv elhangzott már, hogy: " de a fidesz is lopott, ezüsthajón hordták a pénzt a szőlőbányákba", meg ilyenek?

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 07:59:40

@mig8:
világos, várjuk meg az ítéletet, de azért nem hinném, hogy az illetőnek ilyen gazdag fantáziája lenne, nem úgy néz ki ...

nestrot10 2010.03.07. 08:00:56

@klacus: Te lüke...az Ügyészséget " Pohl Péteresítette" a Fityisz banda, persze, hogy Keller ügyészi Fidesz falakba ütközött..te ...barom ..de ezt te is tudod, csak a nagy segg nyalásától nem látod a szart ami jön ki belőle:)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 08:01:01

@Kangörény_:
elítélték Simicskát? Akkor miről beszélsz?

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 08:03:04

@is:
Mikor tűnt jobbnak az ország helyzete: 2002-ben vagy most? Akkor kié a nagyobb felelősség?

Rabbeleben 2010.03.07. 08:03:25

@sasika61: Elítélték Hagyót?
Elítélték Zuschlagot?
Akkor miről beszélsz?

is 2010.03.07. 08:03:45

@is: bocsánat, pontosítanom kell magam: a legkisebb rosszra fogok szavazni. ha a FIDESZ nem hagyja elindulni az MDF-et, LMP-t, mert lerabolja a kopogtatókat, akkor persze nem sok választásom marad a 2. és 3. alapján, de ezt is a FIDESZ-nek köszönhetjük, ami újabb érv, hogy ne szavazzunk rájuk.

nestrot10 2010.03.07. 08:04:30

Orsós Orbán és bandája is lopott ennyit...minden párt csak azért jön klétre hogy lopjon..korrupt legyen EZ A MAGYAR FAPADOS KAPITALIZMUS,...és a rohadt nagy Demokratizmus. Nem kellett ez nekünk....
Olcsóbb volt nekünk a kis nyugis Kádár korszak..lassan sokan rájönnek:)))hehehehe

scsaba1 2010.03.07. 08:06:33

@is:

Te megjátszod a hülyét, vagy tényleg nem tudod, hogy Hagyó és Zuschlag csak a jéghegy csúcsán két apró hókristály? Egy paraszt, meg egy kevésbé értékes tiszt beáldozása a sakktáblán...

A 3. pontot hogy matekoztad ki? Bizonyítékok? Linkek legalább az alapos gyanúról?
Ja, vagy az nem kell a bögréért?

Rabbeleben 2010.03.07. 08:10:17

"Ne nyerjünk annyit, amennyit kértünk, ne mi kapjuk a legtöbbet"
(részlet egy nemtaggyűlésről)

nestrot10 2010.03.07. 08:13:39

@Rabbeleben: igaz!!!...ez nem korrupció.. ugye?.és nem is hazudik a kis gonosz törpe mi?

klacus 2010.03.07. 08:15:48

@nestrot10: Aztán a Kiszes papírjaid megvannak-e még? Esetleg egy jobbikos párttagságira cserélted?

Amit mondasz, az lehet, hogy igaz, de lehet hogy nem. Bizonyítson elvtárs mielőtt a pofáját jártatja.
Ez ugyanis így ebben a formában, kimerít egy csomó BTK-s megfogalmazást.

Azonban tételezzük fel, hogy neked van igazad. Ez pusztán annyit jelent, hogy az ügyészség a Maszop elmúlt 8 év hatalomgyakorlásának ellenére is Fidesz kézen van. Ha ez így van, akkor hogyan gyakorolták eddig a végrehajtó hatalmat? Miért nem ezt a taktikát választották 2006-ban?
Ez azért sántít., egy kicsit, de nyilván te ezt nem értheted.
Szóval te itt csak provokálsz, és ezt elég primitíven teszed.

is 2010.03.07. 08:15:54

@sasika61: jaj, ne terelj. mesélj nekem, hogy mit tudsz a világgazdasági válság fogalmáról? tudom, hogy iskolában csak magyar van, meg történelem, és közgazdaságtan óra nincs, de vajon pótoltál-e ebből bármit az életed során? ha nem, akkor hogyan veszed a szádra az ország helyzetét? pont a hülyenépszavazás után, amit megint csak úgy tövig vettél be, ahogy az illik. a reakció blog elismerte már, hogy tandíj, na az kellene. az egészségügyben megy fű alatt a beszéd, hogy hát igen, még kórházat kellene bezárni, mert tényleg, a koncentrált betegellátás képes csak színvonalat adni. a vizitdíjnál nagyobb szemforgatás nem volt, hiszen a szavazás másnapján kellett adóból kipótolni a kiesett pénzt, ugyanúgy fizeted, csak most tényleg tök igazságtalanul, mert ha 10 évig nem jársz orvosnál, akkor is. tényleg nem ártana szembenézni azzal, hogy mit csinált a FIDESZ 2006 október és 2008 március között, és hogy az mennyire vetette vissza az ország helyzetét.

a FIDESZ 2001-2002-ben ugyanakkora hitelezésbe csapott, mint utána Medgyessy, amit egyébként szintén megszavaztak. egy torony sem máról holnapra dől össze, neked még jónak tűnt a dupla minimálbér, meg a korlátlan lakáshitel, meg a rengeteg egyetemista, meg a rengeteg élményfürdő. a dupla minimálbér miatt azonban Szlovákiába ment minden autógyár, és lett is GDP növekedés, a korlátlan lakáshitel miatt szabadultak el az emberek fantáziái a devizahitelig bezárólag, és annak a levét nagyon isszuk, a rengeteg egyetemista titkárnőnek megy, amihez az érettségi is elég lett volna, de inkább milliókat kifizettünk nekik a felesleges oktatásra, szakmunkás meg nincs az országban, az élményfürdőket meg most zárják be, mert majdnem mind csődbe megy. ok, 2002-ben buta voltál, ezeket akkor nem láttad. de 2010-ben azért ezt így már egy kettesért is össze kell tudni foglalni.

nestrot10 2010.03.07. 08:19:16

@klacus: látom az "értelmes" Fityiszesek közé tartozol, .... akik csak a "Führer" szavát lesik és isszák a marhaságait és papagályként nyomják...nem vagy vitaképes!!!

klacus 2010.03.07. 08:22:17

@Rabbeleben: Még nem, de ami késik...

Azért, a fidesznek sok mindent nem kell tennie a negatív kampányért. Ezt a lovat az szdsz-mszp kettős szépen megnyergelte a Viktornak.

Én minden pecét élvezem. Ugyanis, ha tavaly a feri eltakarodása után egyenes gerinccel felálltak volna, akkor most nem lenne ez a szánalmas végjáték. Így csak annyit értek el, hogy a baloldal teljesen megsemmisül.

Ha valakinek van egy csepp esze akkor simán levágja, hogy az összes kiskirály a központi hatalom hanyatlása óta lépett működésbe igazán. Addig is loptak, de a kolaicíó szétesése után, a kormány a saját seggének a megmentésével volt elfoglalva. A kontroll teljesen eltűnt, ezek azt hitték övék a világ. Hát lehet, hogy mégsem?

klacus 2010.03.07. 08:23:17

@nestrot10: Nagyon mellélőttél. A dunaújvárosi MSZP tagja vagyok, bazdmeg!

wagabound 2010.03.07. 08:26:45

"Nem ismétlek én meg semmit tehát, csak azt kérdezem az MSZP még megmaradt híveitől: nem szégyenkeznek ilyenkor?"

Nem, édes fiam, nem szégyenkezünk. Ugyanis nincs okunk rá. Nem mi loptunk, csaltunk, hanem azok, akikben megbíztunk. A bizalom pedig nem bűn, amiért szégyenkezni kellene. Mi nem egy korrupt pártra szavaztunk, hanem egy pártra, amelyikről kiderült, hogy korrupt. Érted a különbséget?

Amit érzünk, az nem a szégyen, hanem a csalódás, mert rá kellett jönnünk: ez a párt sem különb, mint a többi. Remélem, ez is világos számodra (is).

klacus 2010.03.07. 08:32:30

@is: Szerintem a kép árnyaltabb:

- a vizitdíj azért volt szar, mert túl sok volt a mentes. A Nyuggerek, és az betegvagyok, mert nemakarok dolgozni kategória továbbra is ott hesszelt.

- a világgazdasági válság kihatott a magyar teljesítményre, a Fidesz ezért is hiteltelen, de a droid megeszi az egyszerűsített képleteket.

amit az Mszp azonban elkúrt, de nagyon:
- ÁFA csökkentés, színtiszta szavazatszerzés céljából
- átgondolatlan családtámogatás, túlemelt családi pótlék
- a fejlesztések ad-hoc kivitelezése, ha beledöglötök is alapon
- a kommunikáció teljes hiánya, a népszerűtlen intézkedésekben.

Mindez az miatt fordul elő, mert nem dívik a politikában, az mondani, hogy bocs ezt elbasztam. Se jobb se bal oldalon. A Gyurcsány szájából meg eleve hiteltelen az egész, mivel egy cinikus elmebeteg.

Limahotel Bravopapa 2010.03.07. 08:32:49

Ez bizony dilemma. Én MSZP-tag vagyok, és mégis kifordul a gyomrom, ha csak Hagyó vagy bármelyik hasonszőrű köztörvényes neve felmerül. Igen, csalódott vagyok és szégyenkezem. Helyettük is, mert nekik elég vastag a bőr a pofájukon ahhoz, hogy eszükbe se jusson. És eljutottam oda, hogy - bár MSZP-tag vagyok - nem fogok ezekre szavazni. Majd ha olyanok lesznek pozícióban, akiknek a tisztesség és becsület szavak jelentenek valamit. Mert vannak ám olyanok is, ha nincsenek is reflektorfényben.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2010.03.07. 08:34:02

Tudod, ugyanezzel az erővel a fidesznek is van min szégyenkezni, ha nem is pont ugyanezen. Elég rendesen.

klacus 2010.03.07. 08:34:23

@klacus: Nem hazudok!

Olyan országban szeretnék élni, amilyen ez sosem lesz.

Én hiszek abban, hogy munkából meg lehet élni. Elég szomorú, hogy ez csak ilyenkor jut a vezetők eszébe. A nagypolitika, csak szavazatban gondolkodik, mindenhol....

2010.03.07. 08:35:40

Sasika: én azért nem szavazok a Fideszre, mert az egrieket ismerem, és lehet hogy tévedek, de gondolom, hogy másutt se különbek.

Mi a különbeség Habis meg Nagy Imre között? az ég világon semmi.

Sós Tamás vagy Hermann, na ne röhögtes!

Hogy ezek nem lesznek korruptak? Hát? Nem vagyok benne biztos.

Aki normális volt, mint Horváth Lacika, hol van az már?

Elképzelem milyen lekivilága lehet annak az embernek, aki modnjuk Töcsire szavaz, és hányok tőle.

huta9020 2010.03.07. 08:36:13

Az önálló, felnőtt módon való gondolkodásra mérlegelésre képtelen átlag notórius szoci szavazó a korrupciós ügyeket látva döbbenten megáll, majd azt morogja maga elé: mind ezt csinálják, és behúzza az X-t a megszokott, biztonságot adó helyre.

nestrot10 2010.03.07. 08:36:52

@Limahotel Bravopapa: Jobban jársz ha a Maszopra szavazol mint a szar Fityiszre, még a végén 2/3al megváltoztatják az alkotmányt. (Tudod ők azt mondták aki nincs velünk az nincs---tehát te sem leszel:)
Inkább Maszop vagy kiscsit fasiszta jobbik, mint a rohadt Orsós és bandája!

klacus 2010.03.07. 08:38:02

@Limahotel Bravopapa: Azt hiszem már legalább ketten vagyunk itt legalább akik egyenesen beszélnek. Igaziból középről.

Miért: Azért mert én mindíg kimertem mondani a valóságot, kerül amibe kerül. Egy munkahelyen, a való életben nem dívik a sunnyogás, meg a félremagyarázgatás. Ha elbasztad, nem gáz javítsd ki, és rendeben van.

De ezek odafent csak a maszatoláshoz értenek.

nestrot10 2010.03.07. 08:39:27

Együtt akasszák a Hunvaldot és Hagyót , Zuschlag, de ott lógjon az Orbán és a Szíjgyártó , és simicska is!!!!!
de elmennék nézőnek!!!
(mindegyik pártból legalább három legyen ott!!!!!)

Limahotel Bravopapa 2010.03.07. 08:40:51

@nestrot10: Túl sok tisztességes Fideszest is simerek ahhoz, hogy ennek a marhaságnak bedőljek. Persze, kétharmaddal megváltoztathatják az Alkotmányt. Ráfér.

klacus 2010.03.07. 08:41:06

@nestrot10: ez az Orsós duma tipikusan régi vágású szoci uszítás. Hallottam már párszor....

Ez miatt (is) vagy gusztustalan, de azért ne hagyd abba, jókat virulok rajta.

nestrot10 2010.03.07. 08:42:28

@Limahotel Bravopapa: majd rájössz de későn!!! -és hiába ordibálod majd, hogy ORBÁN TAKARODJ!

úgy változtatja meg az alkotmányt hogy ezért még el is tüntet...már készülődik a Fidesz ÁVÓ is:)

nestrot10 2010.03.07. 08:43:31

@klacus: Örülök hogy 39 évesen régivágású lehetek:))

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 08:44:00

@is:
nagyokos, a viágválság mikor kezdődött? És nálunk? Akkor miről beszélsz?

klacus 2010.03.07. 08:44:20

@nestrot10: Jön a savazás az alagsorban, meg a daráló? Te elmebeteg vagy! Abba ne hagyd...

nestrot10 2010.03.07. 08:44:30

@klacus: te mint új vágású köpönyegforgató Maszopos is nevetséges vagy:)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 08:47:14

@Frengi:
nem mondtam, hogy a Fidesz nincs, nem volt benne a buliban, nézd meg a posztot! Minden egybevéve 2002-ig mégis jobb volt itt élni, mint ma. Ennyi.

nestrot10 2010.03.07. 08:47:28

Munkahelyekre már beépültek a Fityisz Ávósok..nem savazás és daráló lesz, hanem munkahelyről kirúgás és soha nem kap munkát és éhendöglik:)) ez a Fityisz ÁVÓ metód. A pedagógusoknál kezdik ( már burkoltan közölték):))) ---"szakmailag" "meg"- és elítélik őket...heheheh jó mi?

klacus 2010.03.07. 08:48:36

@sasika61: A válság nálunk 1990-ben kezdődött. Azóta tart.

2001 óta lassulunk mint a tankhajó. Miért:
- magas adó. (a fidesz csökkentett 10% járulékot, de adót nem)
- bonyolult közigazgatás
- kurva sok papírmunka a vállalkozásokban
- kurva nagy önkormányzati szféra, sok unatkozó emberrel
- elbaszott foglalkoztatás, és oktatási politika

a sor hosszú.

Nagy reformok 1998-2002 között se azóta meg végképp nem, talán az EVA az egyetlen értelmes dolog ami valamire jó volt, de idéntől azt is elbaszták....

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 08:49:47

@nestrot10:
"rohadt Orsós" - remélem, kijársz az antifasiszta, antirasszista tüntetésekre, pártvezetőiddel együtt, aztán "orsósoztok" egy kicsit, mert demokratáknál így szokás ugyebár...

nestrot10 2010.03.07. 08:49:48

Nem baj picinyem...hegyezd csak a nyelved és igazodj...:D úgyis fél év múlva más ordíbálja majd helyetted hogy : ORBÁN TAKARODJ! ( te meg a tükör előtt köpködheted magad szembe):)

klacus 2010.03.07. 08:51:16

@nestrot10: Az A te nagy bajod, hogy megtiltották számodra a gondolkodást. Ha egy párt tagja vagy az még nem tiltja meg a gondolkodást.

Én nem megyek el szavazni ismét. Azért mert a Fideszre nem, a jobbik egy vicc, az mszp meg hulljon szét, aztán gondolják ezt odafent újra.

nestrot10 2010.03.07. 08:52:00

majd jönnek a jogászok és elintézik oszt jó napot---ez a demokrácia mi? :))))

nestrot10 2010.03.07. 08:53:32

Na elég a buta röfögésedből....majd akkor szóljatok ha az Orsós Orbán temetése lesz---elmegyek, hogy meggyőződjek róla, hogy igaz-e:)))

harcsabajuszos 2010.03.07. 08:54:36

@klacus: Elnézést a kiigazításért, de jelenleg még nincs jobboldal a parlamentben, csak az 1989-es haveri társaság, aki azóta nehézsúlyú maffiózókká nőtték ki magukat.
Ha jobban szavazol, tavasszal még bekerülhet egy jobboldal.

balfék 2010.03.07. 08:55:09

@Hohányó: Az a fél parlament csak 22 ember. Ha minden állításod ennyire igaz én befognám a számat.

harcsabajuszos 2010.03.07. 08:56:19

@klacus: Nincs alternatíva? Olvastad már a Jobbik programját? Ha nem, miért nem?
Az MSZP szavazók nem kíváncsiak a 16dik havi nyugdíjszelvényen és az ingyengulyáson kívül másra?

harcsabajuszos 2010.03.07. 08:59:25

@nestrot10: Olyan boldog volnék, ha definiálnád a fasizmus fogalmát.
Nem szeretem a gondolatnélküli szajkózást.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.07. 09:02:38

Érdekes, hogy a Jobbik-tól mindeki fél. Ja mert nem voltak a hatalomban és fekete ló! A rendszerváltáskor a kummancsokon kívül ki volt az aki ismert volt és a hatalomban volt előtte?? He!
Ugyanolyan fekete ló volt az SZDSZ, FIDESZ, Kisgazdák stb...

Corry 2010.03.07. 09:06:34

@is:
A kopogtatócédulák ügyében számolj kérlek utána, segítek 8 millió cédula van, abból a Fidesz lassan begyűjt 2 milliót. De még ha ennek a dupláját is tenné, akkor is világosan látszik, hogy maradt még cédulka bőven, az persze más kérdés, hogy sokan nem akarják odaadni az MDF-nek, de ugyebár ez innét már egy másik szálon futó történet.

A nagy világválság is egyfajta bizalom megszűnésével és a hitelpiac kiszáradásával kezdődött. A bizalom elvesztése témakörben a szocijaink fényévekkel megelőztek mindenkit, csak az a baj, hogy nem ebben kéne az élen járnunk...

vargánya 2010.03.07. 09:09:15

@nestrot10:ugye jólesik otthon néha párás szemmel megsimogatni a munkásőr egyenruhát.

safranek 2010.03.07. 09:10:14

Korrupció van, volt és lesz. Pártfüggetlenül!

Minden párt annyira korrupt, amennyire kiderül róla. Az, hogy valamelyikről nem derül ki, az csak annyit jelent, hogy jól csinálják. Vagy a korrupciót, vagy a felderítés akadályozását.

Még a Fidesz kormány alatt is próbáltunk indulni néhány közbeszerzési pályázaton. Ugyan az volt, mint ma. Ki kinek juttat majd vissza és mennyit.
Még a versenyszférában is tapasztaltunk pártszimpátia alapú döntéseket.

nestrot10 2010.03.07. 09:14:00

@vargánya: Anyád! te fasz.
39 évesen munkásőr mi? na menj a picsába!
Ébredj már fel..elaltatott a gonosz törpe? :)

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.07. 09:29:48

bezárt a bazár, lekerült a blog a címlapról nem tudok már jókat röhögni az egymást ütő kommenteken

jozicsenko 2010.03.07. 09:33:30

@is: örülök hogy van még, aki menti az elvtársakat

a pontjaidat épp csak a statisztika hazudtolja meg

orbánék alatt 53-55% volt a GDP arányos államadósság
most 83% felett jár

a különbözetet vajon a manók hordták el, ugye?

órarugógerincű felpattanó 2010.03.07. 09:47:34

@nestrot10: "Inkább Maszop vagy kiscsit fasiszta jobbik, mint a rohadt Orsós és bandája! " Ennél szebben egy mondatban nem is jellemezhetted volna egy igazi antifasiszta gondolkodásvilágát. A fajgyűlölőknél már csak a cigányokat utálod jobban, mi?

Rókakígyó 2010.03.07. 09:51:25

A folyamatos lopás azért sem szerencsés, mert ez megakadályozza a középosztály megerősödését, ez külön poszt lehetne, de könnyen végig lehet gondolni, Így egyre inkább azok fognak dönteni, akik maximálisan az államra vannak hagyatva, mert nem dolgoznak és nincs semmiféle gazdasági szerepük. Ennél rosszabb pedig aligha történhet egy társadalomban.

harcsabajuszos 2010.03.07. 10:28:04

@Rókakígyó: Nagyon jól megfogalmaztad, már több ezer éve is ez volt a demokrácia halála.

klacus 2010.03.07. 11:06:09

@Oreg: Igen olvastam. Persze fejből nem tudom, nem mondom, hogy nem szép munka, de a jelen helyzetben szerintem egy kicsit sci-fi gyanús.

Erősebben fogalmazva a leírt célokkal egyetértek, de én személy szerint nem tartom megvalósíthatónak.

A Vóna Gábor féle brigád, pedig számomra ismeretlen arcokból áll. A nyílt cigányozás, zsidózás sem az én műfajom, vannak normák amiket nem kellene átlépni.

klacus 2010.03.07. 11:07:47

@nestrot10: "39 évesen munkásőr mi? "

utángyártott?

soproni1 2010.03.07. 11:17:39

@klacus:
:D

Régen is valahogy összejöttek a mozgalmi emberek, akik féltették a nemzetet az elnyomó, kizsákmányoló kapitalistáktól. Ez embertípus.

Sasika ! Miért támadod a szavazókat ? Most sem Orbánra büszke a sok fidesz szavazó, hanem el akarja zavarni a mostaniakat. Ez ugyanígy volt 1994-ben, 1998-ban és 2002-ben is.

Akkor is elzavartuk őket, most is. 4 év múlva Viktor lesz az utálat tárgya.
Kérdés, hogy ki tudunk-e szabadulni a "nyugdíjas-közalkalmazott-munkavállaló" fogságból és végre elindulhat egy igazi jobboldali gazdasági program.

CapsLock 2010.03.07. 11:35:42

Nézve a kommenteket: szomorú, hogy ennyire összemosódnak a dolgok. Eltűnt az érték és a mérték, maradnak az általánosítások és az indulatok. Ahogyan a rokonainkat, barátainkat sem a politikai hovatartozásuk alapján, hanem erkölcsi alapon ítéljük meg, szerencsés lenne "nagy léptékben" mérve is ezt tenni. Ennek a kiforratlan demokráciánknak az a legnagyobb hibája, hogy a sleppnek - pártszínekben karriert-kapcsolatokat építő - vagy csak épp szabadrablást folytató társaságnak tág teret nyit - pártoktól függetlenül. Valószínű a jövőben majd valaki visszatekint és ennek arányait jobban ki tudja mutatni - az egyes pártokban. Most csak a szubjektív megítélés van - kinek kinek saját beállítottsága - elfogultsága alapján. Naiv elképzelés, hogy itt letisztul a kép, de ezt a szándékot kár lenne feladni: de figyelmen kívül hagyni ezeket nem lehet. Ahogy anno a Fideszt megbüntették a szavazók - talán effélékért is - normális esetben ugyanúgy járnak majd el most is - ha ki nem ölték belőlük a reményt... és nem csak a sablonos fújolás vagy épp a teljes közöny lett a trendi időközben.

sanyix 2010.03.07. 12:26:40

@nestrot10: Mekkora selfowned FAIL-al körítve. Igazi szoci vagy, aki képes ezt egy mondatban összehozni :D
olyan mint fletó a múltkor: a maszop vívmányai amivel jobbá tették az országot a nyugdíjemelés, és az autópályaépítés. Kicsit később már... az ország gazdaságának hanyatlása a nyugdíjemelés és az autópályaépítésnek köszönhető, ÉS persze válságnak, hiszen a legújabb szoci dogma szerint, megint csak egy rajtuk kívül álló okból áll így a gazdaság, 2008 elején még minden rendbe volt, nagy volt a jólét és dübörgött a gazdaság :DDD

soproni1 2010.03.07. 12:31:09

@sanyix:

És milyen kevés nyugdíjas meg közalkalmazott utalta vissza az emelést meg a 13. havi összeget az államnak, hogy a szemét Meggyesy-től meg Fleto-tól nem kell, inkább növekedjen a gazdaság. És most nekik is milyen nagy a pofájuk ( meg a hiteltámogatottaknak ).

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2010.03.07. 16:26:15

@soproni1:
nem támadok én senkit, csak álszentnek érzem azt az érvet, hogy "sunnyogva, szomorúan, orrot befogva rájuk szavazunk", noha tudjuk, hogy milyenek. Mármint az MSZP.

soproni1 2010.03.07. 17:06:35

@sasika61:

Mindig azért szavazunk egy pártra, hogy a másik ne legyen hatalmon. Ez mindig így volt. Nem a szavazók a hibásak. Akik eddig tolták a szekeret, és csak fenyegetést kaptak cserébe, hogy, "ha nem adózól többet, akkor lecsapunk rád", azok most már el sem mennek szavazni. Akik meg a szekéren ülnek, fröcsögnek, hogy egyesek ellopták az országot.
Így már kilátástalan.

b0lha 2010.03.07. 18:10:04

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 36cm: :) nem vagyok lappango szociszavazo, meg nem tudom kire fogok szavazni. majd kideru mi lesz az egeszbol. de akkor is ostobasag egyvkire mutogatni...

kulalak 2010.03.07. 20:18:56

Ugy tunik Sasika a hirnev miatt elert a trollok hullama. Az Eszterhazy kep - maszop promocio miatt sokan figyelnek rad. Kampany van. Meg parttalan vita neha kioktato stilusban pedig az allampolgar mar azt szeretne tudni, hogy ez a vege vagy meg mindig az eleje.
Szivunk mint a torkosborz. Legyszives ne add fel, neha jo nemhivatalos megkozeliteseket olvasni. Kosz.

harcsabajuszos 2010.03.08. 15:14:26

@klacus: ....de törekedni lehet rá, nemdebár? Ezek az új fiúk legalább őszintének tűnően foglalkoznak azokkal a problémákkal, amelyet 1989 óta már Alpokként magasodó szőnyeg alá söpört a parlamenti haveri maffia.

alex4427 2010.03.08. 17:14:18

Akinek nem volt elég ez a 8 év, az......(na, inkább nem minősítem) szavazzon nyugodtan a vesztesekre!

Tündér_Lala 2010.03.08. 18:06:12

Tetszik, nem tetszik a modern demokrácia lényege, hogy minden párt érdekhálózatot működtet, közpénzekből. Egyszerűen ebből élnek, mind a pártok, mind a klientúrához tartozó vállalkozók.

Gyurcsány hatalomra kerülésével azonban minőségi változás következett be. Az MSZP-t az SZDSZ-es haverok segítségével gátlástalan maffia szervezetté alakították, a nagytőke támogatásával, amelynek érdekeit képviselték. A párt és az egyének kapzsiságának nem tudtak határt szabni, mert vezetőjük, vezetőik nem rendelkeztek ehhez erkölcsi alappal (Ők is erősen kifogásolható módon vagyonosodtak meg.) Céljaik érdekében semmilyen eszköztől nem riadtak vissza - ismert történet, nem részletezem - és a maguk mögött hagyott ország állapota, már a világválság előtt is katasztrofális képet mutatott. Tönkre ment gazdaság, államigazgatás, szétvert társadalom és adósság hegyek. Ez az örökség utánuk.
Erre a formációra csak azok szavaznak akik teljesen tájékozatlanok, családi hagyományok miatt bármit elnéznek az állítolagos baloldalnak vagy maguk is részesei a disznóságoknak.

Az országot gyakorlatilag újjá kell építeni és személyes véleményem szerint erre csak egy erő alkalmas, a FIDESZ. Ügyes külpolitikávak mozgásteret kell szerezni, itthon pedig rendet kell tenni. (Ez szlogennek tűnik, de szinte mindent új alapokra kell helyezni.)

A JOBBIK életfontosságú problémákat tett a közbeszéd tárgyává, de stílusuk, megoldási javaslataik, elképzeléseik nem vállalhatóak. Emiatt ráadásul szalonképtelenekké váltak a világban, ami külpolitikai kolonccá változtatta a pártot. (Nekünk nem marginalizálódásra és Irán szövetségére van szükségünk.) Mondom ezt úgy, hogy őszinte tisztelettel tekintek a JOBBIK-osok lelkes tenni akarására és remélem, hogy az ország érdekében hajlandók lesznek továbbra is ilyen önzetlenül dolgozni.(Akár kistérségi célokért.)
Azt ugyanis tisztázzuk: Az ország és lakóinak érdeke számít és nem a pártoké. A pártok csak eszközök és aki pártérdekből árt az osrszágnak és ezzel nekünk azt elítélem, megvetem.

alex4427 2010.03.08. 22:03:00

@Tündér_Lala: Ezzel nagyon egyetértek. Az utolsó bekezdés kivételévek.A pártoknak ugyanis, szerintem, csak a pártok érdeke számít.
Erre erősen "rásegítenek" a magyar választási törvények.
Pl. képviselő nem hívható vissza,
nem csak egyéni jelöltek vannak, hanem pártlistások is (akiknek nem a választó a "főnöke", hanem a párt-vezető/ség ),
az 5%-os küszöb (új arcok nem igen kerülhetnek be) stb.

Tündér_Lala 2010.03.09. 09:13:55

@alex4427: Ez bizonyos szempontból igaz, de én a választók szempontjából vizsgálom a kérdést. Ha nem az ország érdeke az első (a második lehet a párté) és ez nyilvánvalóvá válik, akkor nem érdemli meg a bizalmat.

Looloo 2010.03.09. 23:22:57

Sasika: kétségtelenül korrupt párt a maszop, de nem hiszem, hogy korruptabb lenne, mint a többi. No nem mintha ez bármilyen felmentést adna, de ez a bejegyzésed erősen demagóg.
Úgy látszik, az ezüsthajós kedves ügyek már régen voltak. Most az mszp volt a kormányon 8 évig, nyilván nekik volt a legtöbb lehetőségük a lopkodásra. Most majd jön a fideszes sarc, meg ha minden igaz, a jobbik is belekóstolhat immár a módiba.
Egyébként, mielőtt én is kommunistának lennék nevezve, nem áll szándékomban a maszopra szavazni. őszintén szólva elképzelésem sincs, kire lenne értelme szavazni... A választék több mint színvonal alatti.

kulalak 2010.03.10. 04:40:26

@Looloo: Nem, kerem szepen nem maszatolni.
'A' korrupt part a maszop 89-tol mostanaig. Tocsiktol Hagyoig. Vegigeltem. 89 elott is korrupt volt az mszmp. Takarodjanak.
süti beállítások módosítása