babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Műbalhé az ORTT-döntés miatt

2009.10.29. 16:01 sasika61

 

Elképesztő, micsoda sápítozás folyik itt két igénytelen rádióért. Mintha életünk legfontosabb kérdése lett volna, hogy a Sláger meg a Danubius a helyén maradjon: reggel műsor a közrádióban, este a tévében, újságcikkek, tiltakozó blogok stb. Valóságos henger indult el az új győztesek ellen: a vesztesek hengerelnek ( és hergelnek): minden alap nélkül, röhejes érvekkel. Hol van az alkotmányba iktatva, hogy a két frekvencia az örökös tulajdonuk? Miért hivatkoznak pártmutyikra, ők talán nem annak révén jutottak lehetőséghez, nem annak révén kaptak hosszabbítást? Szakmaiság? Borossal és Bochkorral? Ki menne át közülük komoly szakmai vizsgán, nem az igénytelenség példaképei ők? Máskor, máshol nem játszottak még szerepet pártmutyik? Hisz még egy kisváros gimnáziumi igazgatója sem lehet az a személy, akit nem támogatnak háttéralkuk! Mi ez a műbalhé, meddig fogjuk még hallgatni a rinyálást? És egyáltalán: kit érdekel ez?
 
A nagynak láttatott felháborodásból az az érzésem, hogy azok a gazdasági érdekcsoportok mozgatják az akciókat, akik most kiszorultak, s az is kiderül: mely politikai csoportok buktak velük együtt. A liberálisok. Talán azért kürtölik tele vélt sérelmükkel a nagyvilágot, mert előre látják további sorsukat, hogy mi várhat rájuk más területen a választások után. Bukni fognak más területen is: ki sajnálja őket?

268 komment · 1 trackback

Címkék: közélet ortt danubius sláger frekvencia elosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr421484292

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megegyeztek 2009.10.29. 19:23:04

Megoldották a médiatörvény anomáliáit, hibáit és tévedéseit. Sikerült felszámolni a működésképtelen és csak kádertemetőnek használt megyéket. Hatékonnyá tették az önkormányzati rendszert. Most már nem lesz 39 fős településnek önkormányzata.   Si...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S. Annyi 2009.10.29. 19:43:11

Sajnos nem kell örülnünk, visszajönnek más adón.
Ez az ő szavaikkal: Ne ürülj, visszagyövünk parasztok.

Corry 2009.10.29. 19:46:47

Sasika, sok szempontból igazad van, sőt elméletileg teljesen, gyakorlatilag viszont nem.
Tényleg jó lenne, ha egy színvonalas rádió is meg tudna élni a piacon, de ez nem fog moatanában bekövetkezni.
Ma az van, hogy a lantművészete kapcsán (gondolom) mindkettőnk által tisztelt ember bohóckodik a képernyőn a női nem legaljának társaságában.
Ha durva akarok lenni, akkor azt mondom, hogy a Benkőt milliók nézik, hogy megdugta e már a Micukát, de a kutya sem hallgatná meg, ha pl. eljátszaná gitáron az Ave Mariát.
Sőtmitőbb majdnem biztos vagyok, hogy kevesen mondanák meg a most neki drukkoló milliókból, hogy milyen hangszeren játszik.
Ez a piac hatása barátaim, ami a médiában az igénytelenség irányába húz.

Ami miatt viszont nincs talán igazad az meg az, hogy az új rádiók a bevételük jelentős részét kínálták fel koncessziós díjként. Ha ezt hozni akarják és mellette még meg is akarnak élni, akkor a műsornak olyannak kell lennie, hogy visszasírod még a BorosBocskort... :-)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.29. 19:56:25

@Corry:
arra azért nem esküdnék meg, hogy visszasírom a B-B párost, s arra sem, hogy eltűnnek az éterből. Ne is tűnjenek, csak ne állítsuk be őket a szakma csúcsiként (nem rólad van szó).
Ami engem írásra ösztönzött az az, hogy milyen következetlenek vagyunk az ördögkiáltásban. Mutyi volt a döntés? Biztosan az. Amikor ők vagy a két nagy kertévé jogot kapott, az nem volt mutyi? Dehogynem. Volt akor balhé? Nem volt. Legalábbis ilyen nem. Egyébként pedig adjunk legalább pár hétnyi lehetőséget az új rádióknak, s azután felháborodhatunk, ha valami nem tetszik.

izlésrendőrség 2009.10.29. 20:10:00

sasika

ez szép volt, öröm látni hogy az igénytelen marhacsorda bőg az tápért:))...sasika pezsgőt tölthetek egy pohárral?..egyedül nem ünnepelek

peca1000 2009.10.29. 20:11:13

Azért kicseszés, hogy nem hallgathatom majd reggel a Bumerángot, mert nem Pesten élek. Hiába lehet majd az Interneten is hallgatni, a kocsiba nincsen.

Alvarez 2009.10.29. 20:13:47

Azért arra kiváncsi vagyok, ha mindkét frekvenciát mszp-s rádió nyerte volna el, akkor is ilyen megengedő lennél-e Sasika.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.29. 20:17:14

@Alvarez:
félreértesz: nem vagyok megengedő, csak azonos reagálást elváró: korábban ők is mutyiztak - volt balhé? Akkor most mit akarnak?

Sanya1965 2009.10.29. 20:20:40

@joszip: Ne is említsd a Pont FM -et!
Azóta is sírok...
Ha reggel elegem volt a BB párosból mert épp valami öngerjesztő marhaságot nyomtak átkapcsoltam oda. Fiala egy kicsit kiakasztó volt (bár néha voltak hallgatható riportjai), de fél tízkor már végzett és jöhetett Deep Purple, AC/Dc, Metallica, Led Zeppelin stb.
Bár állítólag páran itt-ott megjelentek az ottani társaságból.
Parzizánbál Rádió, mondjuk az netrádió, ma hallottam, hogy Engi és Viora a Rádió.Q-n lesz ha minden igaz kedd este tiztől, a Puzsér Robinak (ex Demokrácia Részvénytársaság, Demokrácia Zrt.) van egy filmekről szóló műsora a Rádió Cafén talán szombat délutánonként. És a Puzsér Robiék műsora tényleg odacsapott.

gonoszzsiga 2009.10.29. 20:28:15

"igénytelen marhacsorda bőg az tápért", nézőpont kérdése, én erre meg azt írnám , inkább tartozom ebbe a marhacsordába, mint a bamba birkák gyülekezetébe, ami arra megy amerre hajtják!

Brigi \"B. A.\" főnöke 2009.10.29. 20:29:57

Egy ideig nem írtál. Az tök jó volt. Megint az kéne.

(Igen, én jobban szeretem a politikánál a BB-párost. Nem fogok reggelente az autópályán agymosát hallgatni. Akkor inkább előveszem az Apollo 440 CD-t, és kivilligok mindenkit a belső sávból, az lesz ám a móka!)

Lincoln7 2009.10.29. 20:40:19

sasika, meg-e (!) éri főoldalra kerülni?

Több marad ... · http://www.penzgazda.hu 2009.10.29. 20:41:12

És még ez is itt van!

Valaki nagyon komolyan gondolta:

klasszradio.com (tiltakozó oldal)

tamasoft 2009.10.29. 20:53:22

Én egyetértek a post írójával. Senkinek sincs örök helye az éterben. Már csak az RTL klubot, meg a Tv2-t kellene valahogy lapátra tenni.
Besavanyodott, kritikán aluli műsorok, ugyanazok a zenék, előre felvett anti-élő rádióműsorok kellenek? Nekem ugyan nem. (Ez a 2 reggeli műsorra nem vonatkozik, mert az valamennyire élő.)

rszvsz 2009.10.29. 20:59:19

Sasika: korrekt írás.

Félreértések elkerülése végett, a Danubius és a Láger is megkapta a lehetőséget a hosszabbításra - és itt nem az összemutyizott zsdsz-törvénytervezetről beszélek. Ők miért nem ajánlottak jobbat? Eddig is csak ajánlgattak, aztán rejtélyes módon nem teljesült lófasz se belőle. Csak éppen a libsi pártpolitikusok nem feszegették a témát.

Bezzeg most... Hány utolsó féreg bérkommenter jön még elő? Pusztuljatok vissza a bölcsészkarra!

Más: 3-4 millió hallgató. Na ezt levezetném:

Magyarország lakossága kb 10 millió. Ebből minimum 600ezer cigány. Na azok nem hallgatnak rádiót, csak a bodé gusztit meg az ifjabb lakatos (ll junior álnevű) gyökeret.
Van 3-400ezer kínai, viet, stbstb. Nekik van saját zenéjük, amúgy se értenének semmit Boschkorból.

Maradt 9M. Ebből 4M nyugger és 2M gyerek. Vagyis 3M hallgathatná a 2 rádiót. Legább 1M nem autózik/nem rádiózik. 1M utálja Bokros-Bocskort és az igénytelen műsorukat, mint a szart, akárcsak Sebestyén Blamázst.

Maradt 1M, akikből 4-500ezer néha odakapcsol. A maradék 5-600ezer fix hallgatója. De melyiknek?!

A pártrádiók meg majd jól megtalálják a 4M nyuggert és 1-2M otthonülőt. Akkor ki a hülye? Mert a reklám nem az autóban 30percre odakapcsolókra van tervezve...

bretman 2009.10.29. 21:02:35

@sasika61:

Részleteznéd, milyen mutyi volt, amikor a Danubius meg a Sláger megkapta a frekvenciát?
Amikor a két kertévé megkapta a frekvenciát, az valóban mutyi volt. Legalábbis az RTL esetében. Ugyanúgy ki kellett volna zárni őket, mint most az Advenio-t. És balhé volt. Nagyobb, mint most. Veled ellentétben máig emlékszem rá. A vége az lett, hogy a Legfelsőbb Bíróság megállapította a törvénysértést, majd hozzátette, nem tud mit csinálni.
És még valami: bár láthatóan te is azok közé tartozol, akik zsigerből mindenre a liberálist használják szitokszóként, de a kertévés mutyi is MSZP-Fidesz mutyi volt az Íriszt támogató SZDSZ-el szemben.
Amúgy pedig lehet, hogy te szívesen élnél az ízlésednek megfelelő kultúrájú diktatúrában, de én maradnék az ízlésemmel ellentétes kultúrájú demokráciában.

Punxsutawney Mormota 2009.10.29. 21:04:10

Még az a szerencse, hogy blog-ot minden hülye írhat, ugye? Fel-fel proletárok, akiket nem vettek fel az újságíró-iskolába (még fizetősbe sem!) és akkor is könnyűnek mérettettek meg, amikor az ELTE trombita-filológia szakára felvételiztek, mert sebaj, itt van ez a remek lehetőség, hogy kiírjátok magatokból a frusztrációtokat és büszkén hírdessétek, hogy mi merünk szembeszélben vizelni!
Mert ugye a szakmaiság csúcsa az, hogy fikázunk mindenkit, aki nálunk egy paraszthajszálnyival is sikeresebb, vagy többet tett a közjóért és szórakoztatásért.
Írom ezt mindazok mellett, hogy velem Bochkorék gyűlöltették meg a Rebuplik-ot és még néhány magyar előadót, aki a kedvencük volt.
DE! Nagyon sok ember hallgatta őket reggelente és sokaknak szereztek jó pillanatokat. Felesleges ezek mellett azzal elsiklani, hogy mennyire voltak szakemberek, vagy jó rádiósok. Természetesen egyikük sem egy Szilágyi, de nem is az volt a feladatuk.

?aztaaa? 2009.10.29. 21:04:56

hat , eleg nehez letagadni hogy partpolitikai dontes szuletett.
Az hogy sokaknak nem tetszik a Boros/Bocskor paros, az egy dolog. Nekem sem tetszik a Dacia Logan, megsem fogom felgyujtani, hanem tudomasul veszem hogy letezik ilyen auto, es kesz. Csak azert mert nekem nem tetszik, masnak meg tetszhet.
Es ne felejtsuk el: sok/sok adot fizet a ket csatorna.
a most palyazatnyertes csatornak pedig hogy mennyit igertek, es abbol mennyi fog megvalosulni, majd meglatjuk.

betyár (törölt) 2009.10.29. 21:08:57

Üdvözöllek:)))

igen-igen, egyetértek a poszttal

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.29. 21:09:54

@Brigi \"B. A.\" főnöke:
ezek szerint akkor is "olvastál", amikor nem írtam...

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.10.29. 21:10:02

ÉLJEN ÉLJEN ÉLJEN

Már csak a Heti tetves, és a Naplopó műsoridejét kellene elvenni
( Bónuszként Palikot kirúgni az RTL f1 speaker ülésből)

És felvirágozna a Nemzet!!!

8510 (törölt) 2009.10.29. 21:11:06

@wazzu: Akkor meg mit kell verni a nyálat? Műbalhé az egész.

@kdlla: december 5-e óta nem kérdés

8510 (törölt) 2009.10.29. 21:12:10

@Punxsutawney Mormota: Ja, tök jó pillanatok voltak azok is, mikor a kerékpárosok kiirtásáról futtattak eszmét ...

Punxsutawney Mormota 2009.10.29. 21:12:10

@rszvsz:
Gondolom, hogy amikor egy nevet nem tudsz/akarsz pontosan leírni, akkor már játszol a micsodáddal... Mert az olyan jó érzés, nem? Húúú f@sza gyerek vagyok, most aztán jól megmondom a frankót...

Amikor ott tartasz, hogy "libsi", akkor ejakulálsz, ugye?

Nem tudom, hogy a Fidesz, miért nem lehet, Fidesz (figyelem baloldaliak), az MSZP pedig csak szimplán MSZP, az SzDSz pedig SzDSz, hogy a többi szinonímájáról már ne is beszéljek, ugye kedves jobboldaliak?
Ezek a jófejkedő átnevezések és taknyolódások sokat elárulnak az ember jelleméről és intelligenciájáról illetve annak hiányáról.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.10.29. 21:12:20

@elinnen: "Es ne felejtsuk el: sok/sok adot fizet a ket csatorna.a most palyazatnyertes csatornak pedig hogy mennyit igertek, es abbol mennyi fog megvalosulni, majd meglatjuk"

Hja, hogy van akinél már AZ IS ERÉNY, HA FIZETETT ADÓT ... :P :DD

Nyugodj le, a nyertes is be fogja fizetni az adót.

A frekvenciahqsználati díjról meg soha nem hallottál, de háborogsz Bocskórékkal kánonban

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.29. 21:13:38

@Punxsutawney Mormota:
a még hülyébbek el is olvassák, ugyebár.

Punxsutawney Mormota 2009.10.29. 21:14:17

@joeramirez:
Szerencsére egyéb irányú elfoglaltságai miatt Palik egyre kevesebbet kommentál... Természetesen szakmainak őt sem nevezném, de legalább lelkes :)

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.29. 21:14:29

@bretman:
nem hallottál SZDSz-es mutyiról még? Hajjajjajajajaj.

Punxsutawney Mormota 2009.10.29. 21:15:39

@sasika61:
Az annál is hülyébb bloggerek meg kommentelik azokat, akik kritizálják őket, ugyebár.

Binsz (törölt) 2009.10.29. 21:16:43

Azzal önmagában nincs bajom, hogy bukik a Sláger és Danubius, azzal viszont igen, ahogyan...

Mert jönnie kellett két pártrádiónak, akik egy-egy kamu üzleti tervvel nyertek is, azaz megszavazta egymásnak a jobb és a bal, hogy legyen egy-egy újabb pénzmosási felületük.

Gratulálok, van itt összefogás, csak akarni kell! :)

rszvsz 2009.10.29. 21:17:01

@Punxsutawney Mormota:

Ja bocs buzikám. Ne magadból indulj ki... :P

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.29. 21:17:24

@Punxsutawney Mormota:
felejtsük el egymást, ennek semmi értelme.

Punxsutawney Mormota 2009.10.29. 21:18:29

@8510:
A kerékpárosok kiírtásáról az új kresz gondoskodik. De ha most az elmúlt 10 évből valamit ki akarsz ragadni, ami végletekig unszimpatikus volt, akkor ez tényleg az volt.
Nekem az a fajta nepotizmus nem jött be, ahogy a haverjaikat tolták. Leginkább zeneileg. Ilyenkor átkapcsoltam a Mária rádióra. Kész.

Punxsutawney Mormota 2009.10.29. 21:19:19

@sasika61:
Egy csendes fohászt követően igyunk a világbékére? :)

Punxsutawney Mormota 2009.10.29. 21:20:39

@rszvsz:
Ez aztán sziporka volt a javából :D

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.10.29. 21:24:51

"komoly szakmai vizsga" a szórakoztató iparban??
az meg mi a faszom lenne? Te csinálnád, mint Jeszenszki úr az dídzsévizsgáztatást??

(amúgy ki ez a szerncsétlen sasika, hogy feszt futtatja az index a marhaságait??)

rszvsz 2009.10.29. 21:26:00

@Punxsutawney Mormota:

És nagy igazság... ;P

Bár a nicknevek alapján is lehetne idiótizmust és szánalmat kiáltani... De mi a fasznak?!

Pelso.. 2009.10.29. 21:29:21

@sasika61: Úgy vélem, nem ártana megerősíteni tényekkel azon állításodat, hogy fenti ügy a liberális bukta része, konkrétan; a két adó mennyiben volt a liberális médiagépezet része. Már csak azért is, hogy ne kelljen már írásod gyenge mellébeszédként elkönyvelni.

1x1 2009.10.29. 21:30:59

A posztíró pár alapvető félreértésre hívja fel a figyelmet, és a kommentekből látszik, hogy rengetegen még mindig nem látják a fától az erdőt:

1. Az országos sugárzási jog óriási hatalom az emberek látásmódjának (nem csak politikai!) befolyásolására
2. Az országos sugárzási jog ezért nem alapulhat életre szóló megelőlegezett bizalmon
3. Azok jogait is figyelembe kell venni, akik nem szimpatizálnak ezekkel a rádiókkal még sincs lehetőségük mást hallgatni, ha olyan helyen élnek vagy utaznak - és valami mást szeretnének
4. A hallgatottság értelmetlen érv: aki versenytárs és valós alternatíva nélkül építheti műsorait, még, jó, hogy magas hallgatottságot ér el. Ha a Sláger a reggeli sávban tücsökciripelést sugározna, akkor is magas lenne a hallgatottsága. 10 év alatt versenytárs nélkül nem nagy kunszt felfuttatni egy műsort
5. Az, hogy eddig pályázat nélkül hosszabbítottak koncessziót a két rádióval, nagyon durva kötelezettség mulasztások ellenére az mi volt, ha nem politikai mutyi?!

Punxsutawney Mormota 2009.10.29. 21:35:11

@rszvsz:

Jó éjt! Alud ki magad, hogy holnap új erővel vághass neki a libsizésnek.

bretman 2009.10.29. 21:36:26

@sasika61:

Ez most mire volt válasz? Nyugtáztam: nincs válaszod arra a kérdésre, hogy milyen mutyi volt a Sláger és a Danubius pályázatánál és nincs válaszod arra, hogy a kertévés pályázat mutyija ennél is nagyobb balhét kavart és az is MSZP-Fidesz mutyi volt.

Ehelyett egy ordenáré csúsztatással mellébeszélsz. Egészségedre.

bretman 2009.10.29. 21:39:32

@sasika61:

Ez most mire volt válasz? Nyugtáztam, hogy nincs válaszod a kérdéseimre, ezért ordenáré csúsztatással mellébeszélsz.

bretman 2009.10.29. 21:40:24

Bocs, az előző üzenet először nem ment át, ezért ismételtem meg.

?aztaaa? 2009.10.29. 21:42:37

@joeramirez:
figyelj, ez egy kicsit olyan mint a magyarorszagi beruhazasok. Elvallalom 100ft-ert , aztan 120ft lesz a vege. De mindegy, mert a 100ft-os ajanlatommal megnyertem a tendert a 120ft-os ajanlattal szemben. Hogy a vegen annyiba kerul,mint a legdragabb ajanlat..? kit erdekel.

Itt is be van kamuzva egy rakas penz, de eros a gyanum ogy amikor fizetni kell, akkor majd mindenfele gazdasagi okora hivatkozva el fognak maradni a befizetesek. Az , aki eladott egy bizonyitottan vallalhato ajanlatot, pedig megy a lecsoba.

Az pedig hidd hogy sajnalaom a Boros/Bocskort. Megvan mindegyiknek a magahoz valo esze, nem fognak ehenhalni.
Ami felhaborito, az az hogy a napnal vilagosabb, hogy bunda az egesz.
Na ,ehhez nem tudok jo pofat vagni

Sanya1965 2009.10.29. 21:46:13

Most kezdődik az M1-en az Este, benne az egyik új adó főembere lesz. Vajon Ő is azt hazudja, hogy jó estét kívánok?

?aztaaa? 2009.10.29. 21:49:54

Kedves posztiro:

annyit azert had jegyezzek meg hogy nem attol lesz egy radiomusor igenytelen, mert te azt mondod. Maximum neked nem tetszik es kesz.
Attol meg masnak tetszhet.

Ha neked nem tetszik a Slager, semmi baj, nem kell odatekerni es kesz. A te valasztasod, a te dontesed.

De szerintem az olyan mint annak idejen volt az Isaura. Soha senki nem nezte, de megis mindenki tudta mi tortent a tegnapi reszben.

bretman 2009.10.29. 21:53:53

@elinnen:

Be fogják fizetni. Papíron teljesíteni fogják a válallást. A hazugság ott van, hogy a Sláger árbevétele tavaly több, mint négymilliárd forint volt, ennek 11 százalékát ajánlották fel. A mostani nyertesek viszont nem direkt adják el a reklámot, hanem kiszervezik sales house-oknak. Magyarán eladják a reklámidőt egy olyan cégnek, aminek papíron csak 25 százalékban tulajdonosai. és nem 4 milliárdért adják el, hanem annyiért, amennyi nekik tetszik.

Mondjuk 200 millióért. És ennek az 50 százalékát kell befizetniük. Vagyis a példánál maradva 300 milliót (mert 200 milliót muszáj, efölött jön a vállalás), ellentétben a Sláger 640 milliójával. Így jár rosszabbul az állam az 50 százalékkal, mint a 11-el járna.

?aztaaa? 2009.10.29. 21:56:04

@bretman:
nalad a pont ! Errol van szo .

szilba 2009.10.29. 22:11:49

Ez gyönyörű, és nagyon fedi Magyarország jelenlegi állapotát!
Lehet szeretni és lehet utálni a jelenlegi két rádiót, de: mindenkinek, aki itt hozzászólt, van róla véleménye, tehát valamilyen szinten hallgatta.
Ez a két rádió éveken át megteremtette a maga imázsát, és megvan a maga törzsközönsége, nem kell tehát ez a nagyképű intellektuális fanyalgás: ezek a rádiók futottak.
Nem hiszem, hogy ún. klasszikusokkal, és mellette rettenetes "közszolgálatisággal" a két új jelentkező tarolni fog, főleg, hogy az egyik az MSZP, a másik a Fidesz-KDNP csókosa. Innen világos, hogy politikai -mit ne mondjak- pártpolitikai kampányműsorokat fogunk hallani, csekély zenei aláfestéssel. A legnagyobb probléma pedig az: megint ocsmány pártpolitikai döntés született: a nyerteseket nem zárták ki olyan feltételek miatt, amelyekért mást (nem politikai pályázót....) kizártak. Nem szerelmem a NapTV, de valahogy azokat is sikerült silány, átlátszó indokokkal kizárni! Ez nem demokrácia, ez nulla, sikerült országos szócsövet találni mindkét ocsmány politikai pártnak, ezzel megszüntetve milliók lehetőségét arra, hogy megpróbálva elszakadni a napi problémáiktól békésen zenét hallgassanak. Magyar Banánköztársaság!!! Gratulálok!

parasztgyerek 2009.10.29. 22:20:13

@vmaast: Húha!
Én többnyire autóban hallgatok rádiót, de valahogy ez az Est FM itt Nyíregyháza környékén kimaradt. Buktam valamit? Csak a nem pestiek nyilatkozzanak, ha lehet...

?aztaaa? 2009.10.29. 22:22:02

Bar ha jobban belegondolok nem is ertem hogy miert vagyok felhaborodva..... megis mit vartam? partsemleges dontest? mutyimentes eljarast? etlathato finanszirozast?

Lehet hogy bennem van a hiba. Tul naiv vagyok.../ voltam...

Shopping 2009.10.29. 22:22:45

Valóban, nem szűnik meg a Bumeráng.

Csak kevesebben fogják hallgatni = kevesebb reklámbevétel=
KEVESEBB FIZETÉS a Boros-Bocskor duónak!!!!!!

Ezért fáj nekik annyira, ezért rinyálnak.

Csabi78 2009.10.29. 22:23:13

sasika: Nem az a baj, hogy az a másik kettő nyert, hanem ahogyan nyertek. Az 55%-ot úgy tudják teljesíteni, hogy a reklámtevékenységeiket (és az érte járó bevételt) kiszervezik egy külső cégnek (ami szintén saját cég), majd ebből kap valami pitiáner összeget a rádió, majd ennek az 55%-át leadják. Gondolom csöppet sem zavar, hogy ez csalás, mégha legális is.

Sanya1965 2009.10.29. 22:27:07

Rövid volt a Neo-s nyilatkozata, semmitmondó és
a tovaris repartyor is gyorsan lezárta, hogy "lejárt az időnk, köszönjük szépen"

??

?aztaaa? 2009.10.29. 22:29:14

@Shopping :
nem feltem a parost. De ha levezetem a gondolatmenetedet, te sem vagnal jo pofat ha holnaptol levesznek a fizudbol.

Ha meg irigyled toluk a penzt, akkor adott a lehetoseg. Tessek jelentkezni egy radiohoz, es majd kiderul hogy mire jutsz..
mert egyenlore ugy nez ki a dolog hogy irigy vagy mas sikerere, de nem gyengen

bretman 2009.10.29. 22:31:29

@szilba:

"világos, hogy politikai -mit ne mondjak- pártpolitikai kampányműsorokat fogunk hallani, csekély zenei aláfestéssel"

Nem feltétlen. Vagy legalábbis nem ez a lényeg. Akkor ugyanis senki nem hallgatná. A pénz a lényeg. Ha csak évi 500 milliót tudnak kivenni pártcélokra a sales house-os trükkel, az egy ciklusban kétmilliárd forint.
Persze a zenék között elrejtve lesznek pártpolitikai kampányműsorok is, de erre nincs akkora szükségük, mint a pénzre. Az üzenetüket ezek nélkül a rádiók nélkül is el tudják juttatni.

allahakbar 2009.10.29. 22:32:33

sláger?danubius?olyan mint a romlott-rothadó kultúra amit képviselnek.el velük.

h4z4rd 2009.10.29. 22:35:08

@elinnen: Nem, nem mindenki nézte, legfeljebb a mintavételezés idejéig. Amint kiderült, hogy szar, nem néztem/hallgattam tovább. És igen, a saját döntésem.
Egy apró példával meg is indokolnám, miért is igénytelen a sláger. A zenei repertoár kritikán aluli, ugyanis pl a Queen-nek nem csak három száma van ám, mégis kizárólag ennyit hallhatsz ott.
Ez olyan, mintha csak tejbegrízt ehetnél onnan kezdve, amint kiderül, hogy szereted.
Azt gondolom, lett volna rá pénzük, hogy még pár játszási jogot megvegyenek. Úgy vettem észre, a teljes műsorrend a parasztvakításra épült, így szerintem nem kár érte.

Hátha lesz valami jobb...

(Az ízlésbeli különbségek problémáján felülemelkedve is szembeszökő, hogy a radiocafe például mennyivel magasabb nívójú műsorokat képes napról-napra összeszegelni, de sajna lassan tényleg belátom, hogy a 'népnek' a középszar pont elég jó. Hogy is volt? "Nincs az a rossz poén, amin a tömeg nem röhög")

?aztaaa? 2009.10.29. 22:39:08

akkor ez most gyakorlatilag penzmosas?

mert nagyon ugy nez ki.

Banana Republik Hungary

h4z4rd 2009.10.29. 22:41:11

@parasztgyerek: hogy nyilatkozzanak olyanok, akik szintén nem foghatták azt az adót?

Amúgy igen, buktál. Szerintem az eddigi legjobb adó volt.

Hattory Hanzo 2009.10.29. 22:46:09

"Az ugyancsak Brüsszelben tartózkodó Orbán Viktor Fidesz-elnök gazdasági ügynek minősítette a frekvenciapályázatot:
"Sohasem kedveltem azokat az üzletembereket, akik a gazdasági verseny helyett a politikai kapcsolatokat próbálták használni. A gazdasági verseny arra van, hogy az ember ott helytálljon, és ne politikai pártfogás, pártfogók után futkározzon. Itt most volt egy verseny, a versenyben eredményt hirdettek. Ha ez megfelelt a jogi előírásoknak, akkor nekem mint politikusnak nincs dolgom ezzel a döntéssel".

Van bőr a képén ennek a csávónak! Majd legközelebb, amikor disznóvágáskor szokás szerint beugrik hozzá Demján Sándor, akkor majd neki is említse meg, mennyire rühelli a dörgölődző üzletembereket..

halihalo 2009.10.29. 22:50:07

Elképesztő, micsoda sápítozás folyik itt az igénytelen oktatásért. Mintha életünk legfontosabb kérdése lett volna, hogy a közoktatásunk lezüllik-e, vagy magasabb szintre lehet emelni.
Hogy hangzik???? Jó, nem? Csak egy dologban különbözik attól, amit írtál. De bármi behelyettesíthető ide. És ezen a logikán végigmenve, ami nem olyan, mint amit én szeretnék, akkor fel lehet rúgni a szabályokat, és szét lehet osztani a szajrét a haverok között. Mert ők mégis csak ami kutyánk kölykei... Igaz? Veretes, nemes hozzáállás... Gratulálok!!! Remélem, nem tanítasz sehol....

bretman 2009.10.29. 22:59:26

@Hattory Hanzo:

Szerintem félreérted, nem Demjánra gondolt. Hanem Széles Gáborra.

Hattory Hanzo 2009.10.29. 23:05:17

@bretman:

Amit Széles csinál, az jóval túl van a dörgölődzésen, sőt a pettingen is

Funshine 2009.10.29. 23:06:27

Én meg csak most kapcsolódtam be, de már hallottam a rettenetes hírt el is megyek tüntetni az biztos. Vkinek tényleg ez volt a kedvenc rádiója ?
Megőrültem ha bementem vmi boltba és ez üvöltött mindenhonnan az igénytelen duma ócska zene kombó, talán ezért is hallgattam más zenét a fülemben. Szóval bye bye szép éveink voltak. Lehetne vmi igényesebb...persze nem biztos hogy az lesz...ebben a cirkuszországban bármi elképzelhető...
De ez a hiszti ? Elképesztő....

Zzoorroo 2009.10.29. 23:07:12

Eddig se hallgattam őket, ezentúl sem fogom. ÉS most, ahogy elgondolkoztam ezen rájöttem, hogy basszus, én kábé négy éve nem hallgattam összesen 30 percnyi rádiót; a kocsiban lemezeket hallgatok zenével és hangos könyvvel, otthon nincs is rádióm.

És kurvára nem is hiányzik.

Funshine 2009.10.29. 23:07:38

Hattory Hanzo !!!!! :D

Funshine 2009.10.29. 23:13:39

Én csupán véletlenül hallottam őket évek alatt és nem is hiányoznak más rádiók sem. Meg nem a kocsiban töltöm a fél napomat, ami jó. A legjobb rádió :D a 4-6s vili :)))

McK (törölt) 2009.10.29. 23:20:12

A posztíró-amellett ,hogy egy arrogáns seggfej-teljesen rossz oldalról közelíti meg a kérdést.
Egyrészt kurvára nem az a pályázó nyerte meg a tendert,aki a legtöbb pénzt kínálta.
Mielött leír egy ilyen pöcegödörszagút,mindössze utánna kéne olvasni.
Az új pályázó a reklámbevételeinek az 50 és 55 %-kát ígérte,plussz a 200 mulkát.
A zsidók nem hülyék tisztelt uram.
Segítek kicsit.
Rém egyszerű dolgot tettek.
A reklámidejüket EGYBEN értékesítik egy reklámügynökségnek -ami szintén az övék- mondjuk 100 millióért,azaz lesz belőle az államnak 250 illetve 255 milliója.
Majd az ügynökség fogja továbbértékesíteni a reklámidőt a valós több száz milliós értékén..
Azaz szépen beszopattak mindenkit egy testcsellel,amit a világ minden más országában simán kiszúrnak,kivéve itt.
Lehet vetíteni a nagy százalékokkal..csak egy kis számnak a nagy százaléka,kevesebb,mint egy nagy számnak a kis százaléka...ühüm.
Az,hogy valaki szereti-e a Slágert,vagy a Danobiust,lényegtelen,az eljárás az igazán gusztustalan,ami jogállamban megengedhetetlen.
Te pedíg,posztíró,aza a fajta vagy,aki más kárának csak azért is örül,mert más öröme úgysem lenne...ezzel a fejjel.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.29. 23:24:47

@1x1:
kösz a hozzászólásodat, pontosan ez a lényeg.

Goyo 2009.10.29. 23:25:02

Ennyire elbaszott pályázati kiírás után Majtényi mindenkire mutogat, csak a saját hibáját képtelen beismerni. Röhej.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.29. 23:29:12

@halihalo:
ne reménykedj, de anyi különbség van a példáink között, hogy ln nem mutyik révén lettem az, aki.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.29. 23:32:01

@McK:
már mondtam másnak is: nem lehetek egyszerre szép meg okos is: De törekszem :)

halihalo 2009.10.29. 23:42:16

@sasika61: De elfogadod, és véded, és mentséget találsz rá nekik.
Pedig ez velejéig lerohasztja a társadalmat, bármely oldal teszi is... Erre pedig nincs mentség, az sem, ha éppen Te nem mutyi révén kerültél oda, ahol vagy. Talán épp ezért kellene kicsit más példát mutatni a rád bízott gyerekeknek, amíg még talán fogékonyak rá.

halihalo 2009.10.29. 23:54:08

@joeramirez: Gondolom, te meg megmondanád, kinek mi kell tetsszen, és miről álmodhat. És ha nem azt teszi, vagy nem arról álmodik, akkor meg kicsit bezárják valahová...

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.30. 08:13:54

@halihalo:
éppen a példát mutatom: mérjünk azonos mércével.

Pelso.. 2009.10.30. 08:43:15

@sasika61: Nézem. Elvonatkoztatva a rádiós ügytől: Tehát, amennyiben valaki helyteleníti, hogy a politika durván és folyamatosan beleavatkozik hétköznapjainkba, -nos, az liberális? Mert, átlagos gondolkodású, egyetlen irányzat felé sem elkötelezett ember hát hogy is gondolhatna ilyet, hogy merje a saját véleményét kifejteni. Innen már csak egy lépés: aki nem a mi nótánkat fújja, az mocskos komcsi libsi hazaáruló.

Corry 2009.10.30. 08:50:37

@sasika61:
Mondjuk én nem nagyon hallgattam a BorosBocskort, mert rühelltem őket, de itt Pest környékén vannak ám adók és műsorvezetők, akikhez képest ők még eléggé decens párosnak tűnnek.

A "szakma csúcsa" fogalom erősen attól függ, hogy mik a kritériumok. Ha a hallgatottság a fő szempont, akkor feltétlenül azok. Habár itt két dolgot el lehet ismerni: egyrészt arról, hogy ez a fő szempont egyikőjük sem tehet, másrészt ha akár Neked, akár Nekem kéne 4 óra hosszat a nyegle hülyét játszanunk nem tudnánk ezt ilyen profin csinálni, mert a spontaneitás nálunk hiányozna, nekik meg ez nagyon meg talán még a meggyőződésük ellenére is.

Valaki írta, hogy nincs versenytársuk, ez vagy egy nagy hülyeség, vagy olyan helyen lakik az illető, ahol csak a Sláger fogható.

Abban igazad van viszont, hogy várjuk meg a végét, de azt előre le szeretném szögezni, hogy a pártrádiónál bármilyen igénytelenség is jobb. Én egyébként arra, hogy az 55% hogy lesz teljesítve, külön kíváncsi vagyok.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.30. 09:49:25

@Pelso..:
nem a magánemberekre gondoltam, hogy nézd meg, kik tiltakoznak, hanem a pártokra.

Pelso.. 2009.10.30. 10:36:58

@sasika61: Értem. Nagy ívben teszek arra, mit mondanak, sulykolnak belénk a pártok az elmúlt 20 évben.Ki kell törni a pártfókuszált csőlátásból.

Kaga · http://autostat.hu/markatoertenetek 2009.10.30. 12:38:21

Én csak azt mondom, jó, hogy azt a két szart kicsit megszorongatják, mivel néhány helyen KÖTELEZŐ ezeket hallgatni. Egyik régi munkahelyemen ÁLLANDÓAN ez ment, mert a köcsög főnök szerette. Fujj, de gyűlölöm.

teemur · http://teemur.blog.hu 2009.10.30. 17:45:40

Én szerintem valamit nem értek. Miért paráznak ezek?

Mért nem pályázik a Sláger és a Danubius egyszerűen egy másik frekvenciára?

Nyilván át kell majd a Sláger-rajongónak programoznia a rádióját, de hát ennyi csak fog menni, nem?!

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.30. 18:57:24

@teemur:
úgy tudom, két országos frekvencia van megnyitva mindössze, ezért nem tudnak másra pályázni.

csársz 2009.10.30. 21:19:49

Az ilyet szoktad szeretni, a Demokrata írja:

"Alakítsunk kis házi kommandókat. Három-négy fős csoportokban fésüljük át a könyvtárakat, és lopkodjuk ki, majd semmisítsük meg a ballib hazaárulás és ízléstelenség fekélygócait. Ha a kicsempészés nem megoldható, tépjünk a lapokba, firkáljuk össze, szellemi mérgezésre tegyük alkalmatlanná a futtatott senkiházik mocskait, mit hazaáruló médiánk minden szinten propagál.
Ne becsüljük le ezt a feladatot. A világ sorsa szellemi síkon dől el..."
"Spiró ótvar, Konrád átok, Nádastól meg mindjárt hányok.<< Ez legyen a felállítandó kis szabadcsapatok indulója, kik hősi, szent harcba indulnak a magyar szellemi élet megtisztításáért. Erkölcsi gátlásuk ne legyen."

bretman 2009.10.31. 01:54:59

@sasika61:

"nem a magánemberekre gondoltam, hogy nézd meg, kik tiltakoznak, hanem a pártokra."

Az MSZP-n és a Fideszen kívül mindenki.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.31. 08:03:28

@csársz:
az idióta akkor is az, ha jobboldalinak tartja magát.

csársz 2009.10.31. 11:44:27

@sasika61: akkor lesz dolgod jövőre
Kíváncsian várom.

De talán már most is megérne egy posztot, keress csak utána, mintha egy kedveld szerződ volna, aki írta...

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.10.31. 15:43:16

@csársz:
megnéztem: a cikk humoros-gúnyos, a leírtakat a szerző sem gondolja komolyan.

teemur · http://teemur.blog.hu 2009.10.31. 20:03:31

@sasika61: Ja, oké, ez logikusnak tűnik (amúgy meg miért?!)

Másik kérdés, ami végig izgat, hogy miért nem úgy van ez szabályozva, hogy a frekvencia előző tulajdonosának "elővásárlási" joga van. Azaz rendes verseny, pályázat, csak ha alulmarad, a nyertes pályázó feltételei mellett megtarthatja. Normálisnak dolognak ez tűnne (az politikai beavatkozás nélkül is egzisztenciális gondot és operációs rizikót jelentene, ha egyik napról a másika itt állna egy rádió alkalmazottak ezreivel, stúdiókkal, székházzal, és nincs többé médiuma sugározni)...

drkovax 2009.10.31. 21:09:34

@teemur: A kérdést Horn Gyulának (aki utoljára szabályozni tudta 2/3-ad birtokában) ill. néhai Liska Tibornak (ill. fanjainak) kellene feltenni (ld. a Liska-féle vállalkozói szocializmus modellt, amelyet a szabályozás valójában követ).

teemur · http://teemur.blog.hu 2009.11.01. 18:57:27

@drkovax: A vonatkozó törvény mi a f**ne/ak 2/3-os????

Eunika 2009.11.25. 19:13:50

sasika drága, a cikked többi részére nem óhajtok reagálni csak egy dologra:

Mi a Sláger hallgatók egy "kemény magja", néhány százan indítottunk el egy petíciót, ami már nem kifejezetten a két elnémított adóról szól, hanem a sajtószabadságról. Sem pártok, sem gazdasági érdekcsoportok nem mozgatnak bennünket. Civilek vagyunk. Én személy szerint egy vidéki, középkorú, jelenleg munkanélküli átlagember. Én írtam a petíciót. És nem műbalhé, teljesen komolyan gondoljuk.

Én és társaim kikérjük magunknak ezeket a feltételezéseket, ezt a hangnemet. Egész egyszerűen, ha nem érdekel, ne foglalkozz vele.
Csókollak

slagerradioforever(L) 2009.11.25. 19:28:26

Ha nem érdekel akk mi a f****ért írsz róla blogbejegyzést???? :S:S

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.11.25. 20:44:35

@homo politicus:
Csókollak: nem érdekes, hogy a legkülönfélébb lapok foglalkoznak azzal, hogy most mi lesz a B-B duóval, hogyan élik meg eltávolításukat, veled meg senki, hogy munkanélküli vagy?

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.11.25. 20:46:19

@slagerradioforever(L):
mert nem a rádiók érdelenek, hanema műbalhé, hogy ilyen ügyet tesznek meg sorskérdéssé.
Gondolom, hogy ha barátok közt megszűnne, másnap kitörne a forradalom. Megérné, ugye?
Életünket és vérünket.
süti beállítások módosítása