babtabla.hu

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!
babtabla.hu

Itt az írás, forgassátok...

közélet-közerkölcsök-magánbűnök- egy magyartanár emlékiratai Egerből

Oszd meg, és uralkodj magadon!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Idő van

Friss topikok

  • pushup: Tanár úr! azért én szívesen olvasnám a mostani véleményét is. Lehet, én értelmeztem félre, de korá... (2016.02.16. 11:02) Búcsú az olvasótól
  • Lordhell: @Csakazigazat!: A lényeg, hogy mind a kettő rossz. Ha már számokon lovagolunk 1 év alatt 44-45 15... (2014.05.14. 18:25) Na de kicsoda Lipusz Zsolt?
  • csakazolvassa: Műfarka kinek volt? Én értem, hogy aki hetero, annak nem probléma a melegek politikai emancipációj... (2012.08.13. 19:04) Az ember végül homokos? - (Értelmezési kísérlet)
  • gabcica: Sikerült ebben az évben és tavaly is részt vennem a rajz oktv-n. Ha megnézitek a témaadást és azt,... (2010.11.28. 16:29) Mit ér az OKTV?
  • zerge gorilla: "már két embernek is olcsóbb autóval közlekedni, mint tömegközlekedéssel..." Ezzel muszáj vitatko... (2010.11.07. 13:57) Buddhista közgazdaságtan

Elmúlt egy év

2008.11.02. 10:30 sasika61

 

  Amikor egy évvel ezelőtt elindítottam ezt a blogot, félelmetesen tájékozatlan voltam ennek a világnak a működéséről (technikai értelemben részben ma is az vagyok: pl. nem jöttem rá hónapok óta, hogyan lehetne elhelyezni azon honlapok, blogok linkjét, amelyeket olvasok). A tudatlanok nagyképűségével és némi provokatív nagyotmondási szándékkal írtam, hogy a „legolvasottabb blogíró” szeretnék lenni. Persze, aki ilyen nyilvános naplót vezet, aligha van más vágya, ha bevallja, ha nem. Ahogy írtam a posztokat, láttam, hogy olvasóim száma 10-20 körül mozgott hetekig, s láttam azt is, hogy bizony a vágyak és a valóság messze vannak egymástól. Néha fel is merült bennem, mi értelme az egésznek, ha ennyi emberhez jut el, amit írok, de ilyenkor átlendített a holtponton egy-egy biztató hozzászólás vagy az Arany Jánostól tanult mondat: „Van hallgatód?nincsen? / Te mondd, ahogy isten   / adta mondanod.”
 
 Aztán a jég karácsonykor tört meg. A talán legnevesebb blogíró, Tóta W. megjelentetett egy cikket, amelynek tartalma és időzítése megsértett és felháborított.                           Reagáltam  rá                        (http://sasika61mondja.blog.hu/2007/12/26/egy_tapintatos_manipulator_tota_w_arpadr),
s ez kikerült az Index címlapjára. Az örömömnél talán csak a félelmem volt nagyobb: Úristen, mi lesz most? Tízezret meghaladta az olvasók száma, özönlöttek a hozzászólások, alig győztem válaszolni. Ugyanakkor azt is tudomásul kellett vennem, hogy olyan minősítéseket, szitkozódásokat is el kell viselnem (az elismerések mellett), amelyekért a hétköznapi életben „elővenném a bicskát”.
 
 Mára ezeket megszoktam: az ismeretlenség homályából könnyű bárkit gyalázni, ráadásul aki kényes témákhoz nyúl, aligha kerülheti el ezeket. Ma már „csak” azt viselem nehezen, ha tanárként gyaláznak egy-egy cikkem alapján, holott a kettőnek szinte semmi köze egymáshoz.
 
 Januártól aztán alkalomszerűen meg-megjelentem a címlapon, egyik júniusi cikkemből MTI-hír lett, júliustól pedig igazi áttörés ment végbe: majdnem minden írásom kikerül az Indexre, ennek megfelelően nő folyamatosan az olvasóim száma.
 
 Pontos adatokkal nem szolgálhatok. Az egyik blogon még decemberben találtam egy szép térképet, amely mutatta, hogy honnan és hányan olvassák az illetőt. A térkép kódját én is letöltöttem, de csak július 4-én sikerült beillesztenem a blogomba, ettől kezdve vannak összesített adatok. Eszerint azóta kb. 130.000 ember „tévedt” ide, ami persze nem pontos szám, mivel sokan vannak, akik visszatérő vendégeim. Összesítve szerintem kb. 200.000 olvasóm lehetett az egy év alatt, ők kb. 300-340 ezer oldalt töltöttek le az írásaim közül. Hogy aztán ez sok vagy kevés, nem tudom eldönteni, én mindenesetre meg vagyok elégedve vele: egyedül vezetem a blogot, nem ez a foglalkozásom, nem ebből élek és nem ezért, gyerekeket nevelek (mármint itthon is), élem a hétköznapi emberek mindennapjait – mindezt figyelembe véve nem olyan rossz eredmény.
 
Végezetül öt olyan írást emelnék ki, amelyet csaknem tízezren olvastak:
 
Üdvözlet és köszönet minden olvasómnak és az Indexnek!
 

11 komment

Címkék: évértékelés

A bejegyzés trackback címe:

https://sasika61mondja.blog.hu/api/trackback/id/tr44745126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tata86 2008.11.02. 12:57:26

A román hadügyminiszterest még is olvastam.
Nagyon nagy!
Sok sikert a további blogoláshoz!

_Anand 2008.11.02. 16:59:40

Sasika, szívből gratulálok. Az én blogocskám kicsike, és nem feszeget semmilyen közéleti kérdést, nyilván nem fog komoly sikert elérni. Mégis mindennap megnézem a látogatottságot. :))))
Boldog születésnapot! :-)

misc · http://misc.blog.hu 2008.11.02. 17:02:50

gratulálok.. én is a tótawés cikk miatt találtam ide. A tótawéi mocsoknál csak azok irritálnak jobban, akik rajonganak érte, szóval örömmel olvastam a cikket.. és azóta viszonylag rendszeres olvasó vagyok. csak így tovább :)

Corry 2008.11.02. 17:33:44

Én is gratulálni szeretnék, és köszönöm Neked a blogot, ahol én is belekotyoghatok, ha már saját blogra nem fussa :-)
Úgy gondolom, hogy az itt leírtak a sajtót és a politikusokat is megmozgatja, én úgy gondolom egyébként, hogy rájuk fér :-)

KÁJZERSZÓZE 2008.11.03. 10:03:55

Gratulálok!

Ha nem is rendszeres, de visszatérő olvasód vagyok!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.08. 20:27:52

Sok olyan (rendszeresen) indexcímlapos blog van, amely szerintem nem érdemli meg azt a nyilvánosságot, melyet megkap.

Ez a blog az üdítő kivételek egyike.

Bár egyáltalán nem vagyok rendszeres olvasó, sőt, de mindig tudom, hogy ami itt megjelenik, az valami átgondolt és összeszedett írás lesz.

Fogadd, távolról és ismeretlenül is, a gratulációm!

egy (mondjuk így) kollégád :-)
süti beállítások módosítása